Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)

- Zachowanie Jerzego Janowicza było próbą tworzenia sobie alibi po ostatnich porażkach. Z drugiej strony dodaje mu to wyrazistości, dobrze, że ma swoje zdanie - pyskówkę tenisisty z mediami oceniają Grzegorz Kita, Monika Łagocka, Tomasz Rachwał, Michał Olbrychowski i Eliza Misiecka. więcej

 
Prokop i Mozil w T-Mobile to słaby prztyczek dla Play (opinie)

Udział Marcina Prokopa i Czesława Mozila w kampanii T-Mobile nie jest dużą stratą wizerunkową dla poprzednio promowanego przez nich Play, ponieważ spot T-Mobile jest oparty na formacie reklamowym konkurenta i nie wnosi niczego oryginalnego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi. więcej

 
,,Tysiące kobiet w ciąży" reklamuje buty Bartek (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. Jej teaserowy etap był oparty na reklamach z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. strategii i wsparcia sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Operator DTP

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent/ka Członka Zarządu

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Atmedia poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Sales Executive

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy (obszar Online)

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji w mediach cyfrowych

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Monika Olejnik: ,,W Sieci" nęka mnie zmanipulowanymi zdjęciami. Karnowski: chce być nietykalna

Monika Olejnik pozwała „W Sieci” (Fratria) za jej zdjęcie zamieszczone na okładce tygodnika w grudniu ub.r. Dziennikarka twierdzi, że zostało zmanipulowane i ją obraża. - Wykażemy że fotomontaż był satyrą i nie naruszał godności pani Olejnik - zapowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii. więcej

 
Spot PiS jednak w TVP i TVN. "Partia przyznała, że to materiał wyborczy"

TVP i TVN zdecydowały się na emisję spotu Prawa i Sprawiedliwości przygotowanego z okazji 4. rocznicy katastrofy smoleńskiej. Stało się to jednak po tym, jak partia przyznała, że ma on charakter materiału wyborczego. więcej

 
,,Tylko muzyka" straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1

Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)

- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją - tak reality-show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Michał Zaczyński i Tobiasz Kujawa. Pozytywne opinie zbiera jednak Anja Rubik. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Spot PiS jednak w TVP i TVN. "Partia przyznała, że to materiał wyborczy"

TVP i TVN zdecydowały się na emisję spotu Prawa i Sprawiedliwości przygotowanego z okazji 4. rocznicy katastrofy smoleńskiej. Stało się to jednak po tym, jak partia przyznała, że ma on charakter materiału wyborczego. więcej

 
,,Tylko muzyka" straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1

Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku. więcej

 
Festiwal TOPtrendy 2014 od 30 maja do 1 czerwca. Polsat szuka wykonawców

Na przełomie maja i czerwca br. Telewizja Polsat zorganizuje 12. edycję Sopot TOPtrendy Festiwal. Stacja już rozpoczęła poszukiwania wykonawców, którzy wystąpią w konkursie „trendy”. więcej

 
Radosław Dobrzyński dyrektorem generalnym TV Republika

Radosław Dobrzyński, były wiceprezes Presspubliki, został dyrektorem generalnym i prokurentem zarządu Telewizji Niezależnej, nadawcy Telewizji Republika. więcej

 
,,Nasz nowy dom" Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów

Drugą edycję reality-show „Nasz nowy dom” ogląda w Polsacie średnio niemal 2 mln widzów, o 500 tysięcy więcej niż śledziło emitowaną jesienią ub.r. pierwszą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku, ale pierwszy w grupie 16-49. więcej

 
TVP Historia wyprzedziła National Geographic, Planete+ mocno w dół
 
Serwery HBO GO nie wytrzymały premiery czwartego sezonu ,,Gry o Tron"
 
Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" z rekordem oglądalności
 
Jest ugoda w sprawie tekstów o nietrzeźwym Andrzeju Turskim
 
TVP organizuje drugą edycję Festiwalu Sztuki Faktu w Toruniu
 
"The Leftovers" - nowy 10-odcinkowy serial HBO (wideo)
 
Trzeci sezon serialu ,,Wrogie niebo" w Scifi Universal
 
TVP i TVN nie pokażą spotu PiS na 10 kwietnia. ,,Cechy agitacji wyborczej"
 
,,Koszmar porwania" w ID (wideo)
 
 
Reklama  
 
Prokop i Mozil w T-Mobile to słaby prztyczek dla Play (opinie)

Udział Marcina Prokopa i Czesława Mozila w kampanii T-Mobile nie jest dużą stratą wizerunkową dla poprzednio promowanego przez nich Play, ponieważ spot T-Mobile jest oparty na formacie reklamowym konkurenta i nie wnosi niczego oryginalnego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi. więcej

 
,,Tysiące kobiet w ciąży" reklamuje buty Bartek (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. Jej teaserowy etap był oparty na reklamach z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży”. więcej

 
,,Testujemy" - klienci Biedronki wybiorą nowe produkty

Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła akcję konsumencką „Testujemy”, w której klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów. więcej

 
Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie ,,na wagę złota"

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Mleka Łowickiego (produkowanego przez OSM Łowicz) oparta na wizerunku łyżwiarza Zbigniewa Bródki. To pierwsza akcja marketingowa z jego udziałem. więcej

 
T-Mobile: Play też przeszedł do naszej najlepszej sieci

W prasie pojawiły się reklamy T-Mobile z hasłem „Play też przeszedł do najlepszej sieci T-Mobile”. Operator podkreśla, że informuje w ten sposób o zawartej niedawno z konkurentem umowie w dotyczącej roamingu krajowego. więcej

 
Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska
 
,,Upiekłam domowe ciasto" w kampanii Palmy z Murzynkiem (wideo)
 
Miecio ,,nie uznaje konserwantów" w reklamach Kubusia Waterrra (wideo)
 
BNP Paribas Bank Polska reklamuje kredyt dla małych firm
 
Nissan zastępuje Forda jako sponsor Ligi Mistrzów
 
,,Małe czy duże przyda się naturze" w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)
 
,,Gotówka na wakacje" znów promuje Familijne
 
Michalina Pietrzyk project managerem w Pracowni Kreatywnej
 
Kreacje Reklamowe  
 
Biedronka: Testujemy, co najlepsze Stihl: Car IKEA: my kitchen Lehning shampoo: the most natural Jack Daniel's: The spirit of music
 
Prasa  
 
Monika Olejnik: ,,W Sieci" nęka mnie zmanipulowanymi zdjęciami. Karnowski: chce być nietykalna

Monika Olejnik pozwała „W Sieci” (Fratria) za jej zdjęcie zamieszczone na okładce tygodnika w grudniu ub.r. Dziennikarka twierdzi, że zostało zmanipulowane i ją obraża. - Wykażemy że fotomontaż był satyrą i nie naruszał godności pani Olejnik - zapowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii. więcej

 
,,Super Express" sprzedaje w kioskach więcej niż ,,Wyborcza", ,,Rz" poniżej 10 tys. egz.

W lutym br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei największy wzrost osiągnął „Parkiet”. więcej

 
Wydawca ,,Newsweeka" przeprasza za ,,trampolinę polityczną Zbigniewa Ziobry"

Ringier Axel Springer Polska w nowym numerze „Newsweeka” publikuje przeprosiny wobec Witolda Ziobry, młodszego brata polityka Zbigniewa Ziobry, za nieprawdziwe informacje i sugestie w tekście Andrzeja Stankiewicza i Piotra Śmiłowicza zamieszczonym w tygodniku 3,5 roku temu. więcej

 
Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska

Rafał Karski został członkiem zarządu i chief operating officerem w Media Impact Polska, spółce sprzedażowej Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
,,Newsweek" ogłosił konkurs Foto Polska'25

Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął cykl wydarzeń związanych z 25-leciem wolnej Polski. Pierwszym projektem jest konkurs fotograficzny dla czytelników Foto Polska’25. więcej

 
Jedynki  
 
 
Moda na Zdrowie - 2014-04-07 Tygodnik Ostrołęcki - 2014-04-07 Świat Rezydencji Wnętrz&Ogrodów - 2014-04-07 Takie jest życie - 2014-04-07 Rozrywka ze smakiem - 2014-04-07
 
Internet  
 
Serwery HBO GO nie wytrzymały premiery czwartego sezonu ,,Gry o Tron"

Usługa HBO Go była w miniony niedzielny wieczór niedostępna dla użytkowników. Przyczyną awarii stała się premiera czwartego sezonu serialu „Gra o Tron”. więcej

 
AutoMapa i Targeo.pl z nowymi mapami

Użytkownikom wszystkich wersji AutoMapy i w serwisie Targeo.pl udostępniono nowe dane mapowe dla Polski i Europy oznaczone symbolem 1402. więcej

 
Twitter przejmuje nakładkę na Androida Cover (wideo)

Aplikacja inteligentnego ekranu blokady dla Androida o nazwie Cover stała się własnością Twittera. więcej

 
Android TV nową telewizyjną platformą od Google

Google pracuje nad nowym oprogramowaniem dla przystawek telewizyjnych. Będzie ono nosiło nazwę Android TV. więcej

 
Divante wspiera technicznie sklep internetowy Toya

Agencja Divante rozpoczęła obsługę techniczną sklepu toya24.pl, należącego do sieci kablowej Toya. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Marcin Trzciński: z Ipsos do Millward Brown

Marcin Trzciński dołączył do zespołu firmy Millward Brown, gdzie objął stanowisko research unit managera. Wspólnie z Piotrem Ciąćką pokieruje zespołem badawczym. więcej

 
Ponad połowa pracowników walczy z krytyką swoich firm
 
76 proc. Polaków źle ocenia sytuację na rynku prac, ale ubywa pesymistów
 
Public Relations  
 
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)
 
Agata Meble postawiła na ComPress
 
Technologie  
 
T-Mobile: Play też przeszedł do naszej najlepszej sieci
 
Qualcomm zapowiada 64-bitowe Snapdragony 808 i 810
 
Sony ?7S - nowy aparat dla profesjonalistów od Sony (wideo)
 
Microsoft prezentuje wersję Windowsa dla samochodów
 
MultiPhone PAP5507Duo - pierwszy smartfon z Windows Phone od Prestigio
 
Play24 w wersji dla Windows Phone
 
Samsung Brand Store w Gdańsku i Krakowie
 
Intel przystosowuje Androida do współpracy z 64-bitowymi procesorami
 
Asus pracuje nad pierwszym Chromebookiem
 
HTC na minusie w I kw., firma straciła 62 mln dolarów
 
Play: liczymy na klientów przenoszących numery
 
Huawei planuje ofensywę we wszystkich segmentach, intensyfikuje działania na rynku tabletów
 
Gospodarka  
 
76 proc. Polaków źle ocenia sytuację na rynku prac, ale ubywa pesymistów
 
Pierwszy kwartał rozczarował inwestorów. Gdzie ta hossa?
 
Citroen: Sprzedaż w I kw. lepsza o ponad jedną trzecią
 
Nie potrafimy interpretować informacji umieszczonych na etykietach produktów
 
Huawei planuje ofensywę we wszystkich segmentach, intensyfikuje działania na rynku tabletów
 
Polacy są wierni tradycyjnym markom kawy mielonej, choć rośnie popularność kawy ziarnistej
 
Ile wynosi ryczałt od sprzedaży firmowej nieruchomości
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Magic" zapowiada nową płytę grupy Coldplay "Ghost Stories"
 
Gary Wilson, The Jesus And Mary Chain i The Notwist na OFF Festival 2014
 
Ania Rusowicz, Luxtorpeda, Strachy Na Lachy i Pidżama Porno w Jarocinie
 
"The Leftovers" - nowy 10-odcinkowy serial HBO (wideo)
 
Ruszyły zdjęcia do "Star Wars: Episode VII"
 
Calvin Harris pokazał "Summer" (wideo)
 
Benedict Cumberbatch jako Ryszard III w filmie telewizyjnym BBC Two
 
Blog  
 
Szukam muzyki w sercu i taki mam cel na całe życie... - Ewa Derlatka
 
Caryca Katarzyna w Warszawie - Wanda Konarzewska
 
Projektowanie ścieżki klienta, czyli jak Cafissimo trafiło do biura! - Janusz Kamieński
 
Pożegnanie... - Andrzej Bober
 
Wybuch nie ma nic do rzeczy - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl