Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 10 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Pracownicy TVP przejdą do LeasingTeam od lipca. ,,Skandal na skalę światową"

Od lipca br. część pracowników TVP zostanie przeniesiona do firmy LeasingTeam, wybranej przez spółkę w przetargu. Prawdopodobnie będzie to 400 osób - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal na skalę światową - grzmią związkowcy z TVP. więcej

 
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)

Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski. więcej

 
Monika Jaruzelska: ,,Newsweek" mnie oszukał, nieetyczne metody Lisa

- Zostałam oszukana przez redakcję „Newsweeka” a moje dobra osobiste naruszone - stwierdziła Monika Jaruzelska, jedna z bohaterek okładkowego tekstu w nowym numerze pisma. - Będziemy wdzięczni za wybranie innej strategii promocyjnej dla swojej książki - odpowiada redakcja tygodnika. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Eska poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prezenter

Radio Olsztyn poszukuje osoby na stanowisko
Reporter / Korespondent terenowy

Radio Plus poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. strategii i wsparcia sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Operator DTP

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Programista

Greenpeace Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Wizerunku i Mediów

Independent Digital poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent/ka Członka Zarządu

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy (obszar Online)

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie

W grupie wiekowej 16-59 lat, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy TVP, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyższe niż w powszechniej przyjętej przez rynek grupie 16-49. Słabiej wypadają tam zaś czołowe stacje prywatne. więcej

 
Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu

„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) rozpoczęła wprowadzanie kosmetycznych zmian w swoim serwisie internetowym, które mają zwiększyć ruch na stronie. Natomiast jesienią portal Rp.pl otrzyma nowy wygląd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
20 milionowych polskich fanpage'y, Orange zglobalizowany (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)

W marcu poziom miliona użytkowników osiągnęły facebookowe fanpage’e Ewy Chodakowskiej i MTV Polska, a profil Roberta Lewandowskiego przekroczył 3 mln fanów. Youtube’owy liderzy mają ponad milion followersów, a najpopularniejszy na Twitterze Wojciech Szczęsny - 755 tys. followersów. W raporcie analizujemy, jak skutecznie prowadzić komunikację transmediową. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)

- Zachowanie Jerzego Janowicza było próbą tworzenia sobie alibi po ostatnich porażkach. Z drugiej strony dodaje mu to wyrazistości, dobrze, że ma swoje zdanie - pyskówkę tenisisty z mediami oceniają Grzegorz Kita, Monika Łagocka, Tomasz Rachwał, Michał Olbrychowski i Eliza Misiecka. więcej

Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy

W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN. więcej

Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Pracownicy TVP przejdą do LeasingTeam od lipca. ,,Skandal na skalę światową"

Od lipca br. część pracowników TVP zostanie przeniesiona do firmy LeasingTeam, wybranej przez spółkę w przetargu. Prawdopodobnie będzie to 400 osób - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal na skalę światową - grzmią związkowcy z TVP. więcej

 
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie

W grupie wiekowej 16-59 lat, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy TVP, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyższe niż w powszechniej przyjętej przez rynek grupie 16-49. Słabiej wypadają tam zaś czołowe stacje prywatne. więcej

 
Piąta seria ,,Lekarzy" jesienią w TVN. Za miesiąc ruszają zdjęcia

W pierwszej połowie maja telewizja TVN rozpocznie zdjęcia do piątego sezonu serialu „Lekarze”. - Pojawi się w niej nowa postać - zdradza Dorota Chamczyk, producentka serialu. Nowe odcinki mają trafić do ramówki jesienią tego roku. więcej

 
Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva traci, a MTV zyskuje

W marcu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV. więcej

 
35 tys. widzów ogląda drugi sezon ,,Miłości na bogato"

Drugą serię „Miłości na bogato” ogląda 34,6 tys. widzów, czyli więcej niż gromadziła nadawana jesienią pierwsza edycja. Viva w czasie nadawania serialu wygrywa z MTV i 4fun.tv i ma wyniki lepsze od średniego udziału stacji. więcej

 
Mateusz Janicki w obsadzie ,,M jak miłość"
 
,,Miłość potrzebna od zaraz" nowym serialem w TTV
 
Powstaną jeszcze dwa sezony serialu "Gra o tron". Rekord w USA
 
TVP wybrała. LeasingTeam przejmie jej pracowników
 
 
Radio  
 
Polskie Radio z nowym wozem transmisyjnym do realizacji audio i wideo

Polskie Radio kończy budowę multimedialnego wozu transmisyjnego, który umożliwiać będzie realizację przekazów audio i wideo. Ma być gotowy przed startem trasy „Lata z Radiem”. więcej

 
Reklama  
 
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)

Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski. więcej

 
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie

W grupie wiekowej 16-59 lat, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy TVP, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyższe niż w powszechniej przyjętej przez rynek grupie 16-49. Słabiej wypadają tam zaś czołowe stacje prywatne. więcej

 
,,Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę" w kampanii przeciw narkomanii

W warszawskich i łódzkich klubach pojawiły się zawieszone na ścianach różowe ulotki z symbolem czarnej dłoni i napisem: „Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę”. To druga część akcji społecznej „Miasto wciąga” skierowanej do osób używających narkotyków więcej

 
Okocim Radler reklamowany w nowej wersji smakowej

Carlsberg Polska wprowadza nowy wariant smakowy piwa Okocim Radler - grejpfrut z limonką. Będzie to wspierać kampania reklamowa w telewizji i sklepach. więcej

 
,,Zaginął ryś" - ogłoszenia w kampanii WWF Polska

WWF Polska prowadzi niestandardową kampanię outdoorową informującą o dramatycznej sytuacji rysiów nizinnych. Akcja jest oparta na plakatach przypominających ogłoszenia o zaginionych zwierzętach. więcej

 
Proama reklamuje bezgotówkową naprawę auta (wideo)
 
Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt
 
,,To jest pyszne!" w kampanii Hochland Camembert i Brie (wideo)
 
Robert Downey Jr. reklamuje HTC One M8 (wideo)
 
Logo Best Bakery w nowej odsłonie
 
Kreacje Reklamowe  
 
Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę Burned out?: up!tour: Nescafé: wiadośość Lay's:  mexican Claro TV: HD  no other
 
Prasa  
 
Monika Jaruzelska: ,,Newsweek" mnie oszukał, nieetyczne metody Lisa

- Zostałam oszukana przez redakcję „Newsweeka” a moje dobra osobiste naruszone - stwierdziła Monika Jaruzelska, jedna z bohaterek okładkowego tekstu w nowym numerze pisma. - Będziemy wdzięczni za wybranie innej strategii promocyjnej dla swojej książki - odpowiada redakcja tygodnika. więcej

 
Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu

„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) rozpoczęła wprowadzanie kosmetycznych zmian w swoim serwisie internetowym, które mają zwiększyć ruch na stronie. Natomiast jesienią portal Rp.pl otrzyma nowy wygląd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tylko ,,Poradnik Domowy" na plusie wśród miesięczników poradnikowych, ,,Dobre Rady" liderem

W styczniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej stracił „Świat Kobiety”. więcej

 
,,Gala" odświeża szatę graficzną. Joanna Moro na okładce

Dwutygodnik „Gala” (Burda Publishing Polska) zaczął stopniowo odświeżać swoją szatę graficzną. Kolejne zmiany wprowadzono w najnowszym wydaniu magazynu, które ukazało się w miniony poniedziałek. więcej

 
,,Viva!" z filmem ,,Ida", Na okładce Danuta i Jarosław Wałęsa

W czwartek 10 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Ida”. więcej

 
Jedynki  
 
 
VIVA! - 2014-04-10 Mazowieckie To i owo - 2014-04-09 Kaczor Donald - 2014-04-09 Niezależna Gazeta Polska Nowe Państwo - 2014-04-09 Kurier Iławski - 2014-04-09
 
Internet  
 
20 milionowych polskich fanpage'y, Orange zglobalizowany (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)

W marcu poziom miliona użytkowników osiągnęły facebookowe fanpage’e Ewy Chodakowskiej i MTV Polska, a profil Roberta Lewandowskiego przekroczył 3 mln fanów. Youtube’owy liderzy mają ponad milion followersów, a najpopularniejszy na Twitterze Wojciech Szczęsny - 755 tys. followersów. W raporcie analizujemy, jak skutecznie prowadzić komunikację transmediową. więcej

 
Google Chrome 34 ze wsparciem dla responsywnych obrazów już stabilny

Kolejna, oznaczona numerem 34 wersja przeglądarki Chrome uzyskała status stabilnej. Jedną z głównych nowości wydania jest wsparcie dla responsywnych obrazów na stronach www. więcej

 
Public Relations  
 
Polskie Stowarzyszenie Marketingu z Monday PR
 
Technologie  
 
Czy tak właśnie będzie wyglądał iPhone 6? (wideo)
 
StoreDot umożliwi ładowanie baterii smartfona w 30 sekund
 
Nadchodzi 64-bitowy ZTE Apollo z Androidem
 
Sharp: telewizory Aquos 3D LED serii LE760 w Polsce od 2499 zł
 
Modularny smartfon Ara ma zadebiutować w połowie kwietnia (wideo)
 
LG G Watch zadebiutuje w lipcu
 
Nokia 225 i Nokia 225 Dual SIM - nowe, tanie telefony od Nokii za 39 euro (wideo)
 
Quantum 350 i Quantum 400 - nowe smartfony od Goclever (wideo)
 
Adobe prezentuje aplikację Lightroom dla iPada (wideo)
 
HP korumpowało urzędników w Polsce, zapłaci 108 mln dolarów w ramach ugody
 
Gospodarka  
 
HP korumpowało urzędników w Polsce, zapłaci 108 mln dolarów w ramach ugody
 
Polski rating może wzrosnąć, jeśli finanse publiczne będą równoważone
 
Polacy coraz chętnie piją radlery i piwa specjalne
 
Deweloperzy i sieci handlowe stawiają na Polskę Wschodnią
 
Stopy procentowe rekordowo długo na niskim poziomie
 
Jak uniknąć podatku od sprzedaży nieruchomości
 
Kultura/Rozrywka  
 
Andrzej Wajda krytycznie na temat myślenia o PRL-u z nostalgią
 
"We Are One (Ole, Ola)" - oficjalna piosenka Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii
 
Powstaną jeszcze dwa sezony serialu "Gra o tron". Rekord w USA
 
W tym roku nie odbędzie się Live Music Festival w Krakowie
 
Cate Blanchett w dramacie historycznym "The Dig"
 
Disney zrobi film na podstawie książki "The One and Only Ivan"
 
"Power" to serial, którego producentem jest 50 Cent. Premiera 7 czerwca
 
Blog  
 
Czy nam się to podoba, czy nie - duży może więcej - Krzysztof Czabański
 
Igrzyska? To będzie po 1400 dopisu podatkowego na entuzjastę - Mirosław Usidus
 
Szukam muzyki w sercu i taki mam cel na całe życie... - Ewa Derlatka
 
Caryca Katarzyna w Warszawie - Wanda Konarzewska
 
Projektowanie ścieżki klienta, czyli jak Cafissimo trafiło do biura! - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl