Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 21 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Spot Atlasa z Jerzym Janowiczem to odważna riposta z potencjałem viralowym

Przygotowanie przez Atlas humorystycznego klipu, w którym Jerzy Janowicz przeprasza za swoją niefortunną wypowiedź na konferencji prasowej, to dobry ruch firmy, a spot może być początkiem dłuższej kampanii - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni. więcej

 
,,Ciążowa" kampania obuwia Bartek z zachowawczą kontynuacją

Budząca sporo kontrowersji kampania reklamowa butów Bartek, oparta na hasłach typu „Przez Bartka jestem w ciąży”, będzie mieć kolejną, bardziej zachowawczą odsłonę. Celem akcji jest rozszerzenie grupy docelowej marki o młode kobiety i nastolatki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Serwisy gazet: ,,Fakt" z rekordem, w dół ,,Super Express", zyskuje ,,Przegląd Sportowy"

W pierwszych miesiącach br. serwis internetowy „Faktu” notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Dużo zyskała w skali roku witryna „Przeglądu Sportowego”, za to spadek zanotował serwis „Super Expressu”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas Engage Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director/ Art Director

Dax Cosmetics poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
stażysta w dziale PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Growth Hacker / Specjalista ds. pozyskiwania ruchu

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

KinAds poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta w dziale handlowym / Handlowiec

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół

W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”. więcej

 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Facebook wypowiada walkę z żebrolajkami. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)

- Żebrolajki pojawiają się coraz rzadziej, ponieważ przestały się sprawdzać. Facebook walcząc ze spamem chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości, by znajomi chętniej je sobie polecali - zmiany w strumieniu treści Facebooka oceniają Anna Prętka, Łukasz Kępiński i Mikołaj Nowak. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie

Grupa Wirtualna Polska planuje jak najszybciej zakończyć proces integracji. Firma w najbliższym czasie chce się też przenieść do nowego biura w Warszawie. - W drugiej połowie roku chcemy zaprezentować kilka nowych projektów, w tym serwis opiniotwórczy - mówi nam prezes spółki, Jacek Świderski. więcej

Na paywallu ,,Gazety Wyborczej" najwięcej straciły serwisy regionalne (analiza)

Po wprowadzeniu na początku lutego płatnego dostępu do treści w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” (Agora) zmalał ruch na jej czołowych stronach regionalnych, zwłaszcza poznańskiej. Dwie czołowe witryny, Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, odwiedziło więcej internautów niż przed rokiem, ale wykonali oni mniej odsłon i krócej korzystali z serwisów. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" liderem wiosennych widowisk rozrywkowych
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Konkursy w skokach narciarskich i seriale TVP docierają do największej liczby widzów

Transmisje z konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich i hitowe seriale TVP to pozycje, które od startu wiosennej ramówki zanotowały największe zasięgi widowni - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem

Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w najpopularniejszych stacjach w I kwartale br. były o 7,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kanałem, który zanotował największe wpływy z reklam, był Polsat. Najwięcej stracił zaś TVN.   więcej

 
Nagie randki, utopijne społeczeństwo, taniec z delfinami. Co pokazano na targach tv w Cannes?

- Na rynku formatów telewizyjnych dominują obecnie głównie projekty reality-show, w tym nowatorskie programy randkowe czy o testowaniu granic wytrzymałości ludzkiego ciała. Widać również wyraźną tendecję powrotu do sprawdzonych, starszych formatów realizowanych w nowej odsłonie - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, szef Golden Media Polska. więcej

 
UPC z nową ofertą i kampanią ,,Mega power, mega fun" (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła nową ofertę pakietową. Towarzyszy jej kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Mega power, mega fun”. więcej

 
Poranne pasmo dla dzieci z TV Puls trafi do Puls 2
 
Półfinały oraz finał konkursu Eurowizja w TVP
 
TVP ABC ogląda 49 tys. widzów, a Stopklatkę TV - 36 tys.
 
UPC z usługą Wi-Free. Bezpłatne hotspoty z modemów klientów
 
,,Perfekcyjna pani domu" wraca do TVN. Wkrótce start zdjęć
 
Wojciech Kostrzewa: spodziewamy się wzrostu wydatków na reklamę
 
UPC wprowadzi darmowy dostęp do internetu i telewizję na urządzeniach przenośnych
 
Fokus TV i Vox Music TV w ofercie Vectry
 
TVN24 pokaże bieg ,,Wings for Life World Run"
 
Power TV promuje się w Wielkopolsce (wideo)
 
,,Dzikie wyspy z Dave'em Salmonim" w Animal Planet
 
Animacje ,,Psi patrol" i ,,Turbo Dudly: psi agent" w Puls 2
 
 
Radio  
 
Rynek radiowy w Łodzi: Radio Plus ostro do góry, liderem RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Kraków należy do RMF FM, mimo dużego spadku. Zyskało Radio Kraków

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Spot Atlasa z Jerzym Janowiczem to odważna riposta z potencjałem viralowym

Przygotowanie przez Atlas humorystycznego klipu, w którym Jerzy Janowicz przeprasza za swoją niefortunną wypowiedź na konferencji prasowej, to dobry ruch firmy, a spot może być początkiem dłuższej kampanii - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni. więcej

 
,,Ciążowa" kampania obuwia Bartek z zachowawczą kontynuacją

Budząca sporo kontrowersji kampania reklamowa butów Bartek, oparta na hasłach typu „Przez Bartka jestem w ciąży”, będzie mieć kolejną, bardziej zachowawczą odsłonę. Celem akcji jest rozszerzenie grupy docelowej marki o młode kobiety i nastolatki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem

Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w najpopularniejszych stacjach w I kwartale br. były o 7,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kanałem, który zanotował największe wpływy z reklam, był Polsat. Najwięcej stracił zaś TVN.   więcej

 
Bliźniaczki wolą PlayStation 4 od pluszaków - Plus znów śmieje się z Neostrady i Orange (wideo)

W nowej reklamie internetu LTE w Plusie para bliźniaczek wyrzuca pluszaki, bo woli grać na PlayStation 4. To kolejna odsłona walki marketingowej z Neostradą i Orange, reklamowanymi przez Serce i Rozum. więcej

 
Młodzi pracownicy reklamują McDonald's (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta firma daje młodym pracownikom. Akcję, prowadzoną pod hasłem „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication. więcej

 
Włodzimierz Zientarski reklamuje baterie hybrydowe w samochodach Toyoty (wideo)
 
UPC z nową ofertą i kampanią ,,Mega power, mega fun" (wideo)
 
,,Rodzinka.pl" reklamuje odchudzanie rachunków w Orange Open (wideo)
 
,,Różnica tkwi w szczegółach" - Michael Jackson w kampanii Sony Xperii Z2 (wideo)
 
Jajka i zajączki na nowo - najlepsze reklamy wielkanocne
 
,,Challenge yourself. Every day" - Kamil Stoch reklamuje 4F (wideo)
 
,,Funball" - Leo Messi na puszkach i w reklamach Pepsi (wideo)
 
Po przejęciu przez PZU marka Link4 pozostanie na rynku
 
Ewa Chodakowska w kampanii kosmetyków Adidas (wideo)
 
Julita Hubicka marketing managerem w HTC Polska
 
Kreacje Reklamowe  
 
Diesel: Be Stupid Master card: priceless LG: nothing is more useful than silence Canon: metodi zheynov Ford: a new kind of van
 
Prasa  
 
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół

W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”. więcej

 
Teksty z prasy tak samo chronione jak muzyka? Tego chcą wydawcy

Izba Wydawców Pracy chce, by treści pochodzące od wydawnictw prasowych były chronione prawnie tak samo jak utwory muzyczne. Organizacja wylicza, że aż 27 proc. tekstów z serwisów internetowych wydawców bezprawnie trafia na inne strony. więcej

 
,,Tygodnik Zamojski" liderem tygodników lokalnych. ,,Tygodnik Ostrołęcki" stracił najwięcej

W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Ewa Świstuniuk i Robert Musiał w zarządzie Izby Wydawców Prasy

Ewa Świstuniuk i Robert Musiał dołączyli do zarządu Izby Wydawców Prasy. Zastąpili w jego składzie Joannę Pilcicką i Grzegorza Kossakowskiego. O zmianach zdecydowało walne zgromadzenie IWP. więcej

 
Krzysztof Stanowski: za felietony do ,,Przeglądu Sportowego" dostaję 2 tys. zł, a nie 9 tys.

Twórca serwisu Weszlo.com Krzysztof Stanowski zaprzeczył plotkom, że za felietony pisane do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) dostaje 9 tys. zł miesięcznie. Twierdzi, że za jeden tekst otrzymuje tylko 500 zł. Na potwierdzenie swoich słów zamieścił skan faktury. więcej

 
,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
 
,,Gazeta Wyborcza" odpowiada Szczepkowskiej: skandaliczne felietony o gender i homo-lobby
 
Prezes Axel Springer obawia się Google. ,,To Goliat"
 
"New York Times" znowu otworzy swoje biuro w Warszawie
 
Pracownicy przejmą ,,Dziennik Wschodni" od Mediów Regionalnych
 
,,Gazeta Polska Codziennie" zawiadamia prokuraturę o groźbach wobec Kasi Tusk
 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2014-04-22 Newsweek - 2014-04-22 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-04-22 Uważam Rze Historia - 2014-04-21 Wprost Biznes - 2014-04-21
 
Internet  
 
Serwisy gazet: ,,Fakt" z rekordem, w dół ,,Super Express", zyskuje ,,Przegląd Sportowy"

W pierwszych miesiącach br. serwis internetowy „Faktu” notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Dużo zyskała w skali roku witryna „Przeglądu Sportowego”, za to spadek zanotował serwis „Super Expressu”. więcej

 
Facebook wypowiada walkę z żebrolajkami. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)

- Żebrolajki pojawiają się coraz rzadziej, ponieważ przestały się sprawdzać. Facebook walcząc ze spamem chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości, by znajomi chętniej je sobie polecali - zmiany w strumieniu treści Facebooka oceniają Anna Prętka, Łukasz Kępiński i Mikołaj Nowak. więcej

 
Co czwarty polski internauta robi zakupy spożywcze online

Zakupy spożywcze w sieci robi co czwarty polski internauta, czyli niemal dwa razy więcej niż przed rokiem i trzy razy więcej niż dwa lata temu. Średnio miesięcznie płacimy za zakupy spożywcze online 70 zł - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Facebook chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości (opinia)

System doboru treści na Facebooku jest niemal jak Bóg - nikt go nie widział, ale każdy w niego wierzy. W dodatku można usłyszeć o nim setki historii, a nawet kilka legend - pisze Mikołaj Nowak. więcej

 
300 mln zarejestrowanych użytkowników LinkedIn

LinkedIn pochwalił się, że liczba zarejestrowanych użytkowników społecznościowego portalu przekroczyła próg 300 milionów. więcej

 
Mobilny Flickr upodabnia się do Instagrama
 
Loom i Hackpad przejęte przez Dropboksa
 
Facebook pokaże ,,znajomych w pobliżu" (wideo)
 
Prezes Axel Springer obawia się Google. ,,To Goliat"
 
Na Google+ debiutują wpisy sponsorowane
 
Wordpress zaktualizowany do wersji 3.9
 
Google Finance oficjalnie w Polsce
 
Coraz szybsze decyzje zakupowe Polaków. Wpłynęła na to sprzedaż w internecie
 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak je co chce, co dziesiąty odżywia się niezdrowo

Kilkanaście proc. Polaków je niezdrowo, wie o tym i nie zamierza tego zmieniać. Pozostałe kilkadziesiąt proc. twierdzi, że stara się odżywiać właściwie. Jednak udaje się to tylko jednej osobie na dziesięć - wynika z badań Kantar Media. więcej

 
Niepodległość Polski jest zagrożona? Tak uważa połowa z nas
 
Wybory do Parlamentu Europejskiego: PiS - 31 proc. a PO - 27 proc.
 
Public Relations  
 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Technologie  
 
251,5 USD to koszt elementów smartfona Samsung Galaxy S5
 
Debiutuje LG L65 z Androidem KitKat
 
ESC4000 G2S - nowa seria serwerów od Asusa
 
Nike wycofuje się z rynku inteligentnych opasek
 
Easy Unlock pozwoli odblokować Chrome telefonem
 
Google Play wygrywa z App Store pod względem liczby pobrań aplikacji, ale to Apple więcej zarabia
 
Sony sprzedało 7 mln konsol PlayStation 4
 
iPhone 5C z 8 GB pamięci debiutuje w Polsce
 
ZTE Blade Apex2 w Europie za 169 euro
 
Striker GTX 760 Platinum - nowa karta graficzna dla graczy od Asusa za 1136 zł
 
TH-47LFV5 - 47-calowy monitor LED od Panasonica za 10,3 tys. zł
 
Cortana z Windows Phone zintegrowany z wyszukiwarką Bing
 
Aplikacje Google Camera i Chrome Remote Desktop debiutują w sklepie Play
 
Gospodarka  
 
UKE: Poczta Polska dostępna dla niepełnosprawnych, najczęściej zgłaszane opóźnienia i zaginięcia przesyłek
 
Polacy kupują zbyt dużo jedzenia. Rocznie marnuje się 2 mln ton żywności
 
Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej? Korzysta z tego niewielu Polaków
 
Coraz szybsze decyzje zakupowe Polaków. Wpłynęła na to sprzedaż w internecie
 
Święta wielkanocne to raj dla producentów jaj i mięsa. W 2013 r. każdy Polak zjadł 166 jaj
 
Polski przemysł stabilnie rośnie
 
Od czerwca 2012 r. dolar staniał o ponad 50 groszy
 
Tegoroczne święta wielkanocne nie będą takie drogie. Niektóre produkty potaniały
 
Polacy coraz częściej płacą kartą czy telefonem, płatności gotówkowe w odwrocie
 
Coraz popularniejsze polubowne rozwiązywanie sporów między firmami
 
Siłownie i kluby fitness dają zarobić. Polski rynek do 2017 r. urośnie trzykrotnie
 
Kultura/Rozrywka  
 
87. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się 22 lutego 2015 r.
 
"I Won" - Future i Kanye West na plaży. 22 kwietnia premiera "Honest"
 
"The Kidnapping of Edgardo Mortara" - Steven Spielberg o Żydzie
 
"Golden Boy" od Kylie Minogue (posłuchaj)
 
Prince pokazał "The Breakdown"
 
Pożegnanie z serialem "Czysta krew" (wideo)
 
Neil Young wydał płytę "A Letter Home"
 
Powstanie film "Gliniarz z Beverly Hills IV"
 
Kelis wystąpi na Tauron Nowa Muzyka 2014
 
Manu Chao gwiazdą XX Przystanku Woodstock
 
Druga sezon serialu "Orange Is the New Black" (wideo)
 
ABBY i Ice 9 na Life Festival Oświęcim
 
Blog  
 
Więc co w tej sytuacji? - ks. Artur Stopka
 
Dla kogo Święty..? - Andrzej Bober
 
Upadek Wydarzeń - Ada Kiryluk
 
Hotel Soleil Boutique: CEM w najlepszym wydaniu! - Janusz Kamieński
 
Ekskluzywność a Internet - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
 
Kwestionariusz  
 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Sołtysiak, partner zarządzająca w Endorfina Events. więcej

 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl