Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 29 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)

Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są Jarosław Kuźniar, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Sekielski i Roman Kołtoń, a najwięcej wpisów w ostatnim miesiącu zamieścili Bartosz Węglarczyk, Samuel Pereira i Michał Zachodny pokazuje raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tylko muzyka. Must be the music" będzie mieć ósmą edycję

Polsat zamierza jesienią pokazać ósmą edycję formatu „Tylko muzyka. Must be the music”. - Programy talent-show cały czas cieszą się zainteresowaniem widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych. więcej

 
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)

W I kwartale br. wydatki na reklamy outdoorowe na nośnikach firm członkowskich IGRZ wyniosły 88,3 mln zł, o 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast budżety obsługiwane przez firmy regionalne osiągnęły wartość ok. 16 mln zł. Najbardziej w ostatnich latach wydatki na outdoor ograniczyły sieci sklepów i operatorzy telekomunikacyjni. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Multimedia Bank poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Handlowiec/Sprzedawca

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Kontroler Należności

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Sprzedaży

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista od serwisów społecznościowych

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Lotniskowa Platforma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. klientów kluczowych

IQFM poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
stażysta w dziale PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Growth Hacker / Specjalista ds. pozyskiwania ruchu

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Gwiazdy dla Ciebie" i ,,Druga strony gwiazdy" w Disco Polo Music

W ramówce startującej w czwartek 1 maja br. stacji Disco Polo Music poza teledyskami znajdą się pasma i magazyny tematyczne. Będą to m.in. „Gwiazdy dla ciebie” i „Druga strona gwiazdy”. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam

Show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 3 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Z reklam przyniósł 15 mln zł. W planach jest druga edycja show. więcej

 
Szymon Sikorski: Bez silnego rynku, PR nie będzie etyczny

- W latach 90. firmy konsultingowe zabrały nam audyty, teraz przegraliśmy wyścig o prowadzenie działań w social media - uważa Szymon Sikorski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i agencji Publicon, mówiąc o problemach branży public relations. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie będzie mieć drugą edycję

Jesienią tego roku Telewizja Polsat pokaże drugą edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Już rozpoczęły się poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" wróci jesienią do Polsatu. ,,Absolutny hit"

Telewizja Polsat planuje jesienią pokazać drugą serię programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. - To absolutny hit wiosennego sezonu. Nie tylko w emisji premierowej, ale także w powtórkowej - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych. więcej

Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane
Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Tylko muzyka. Must be the music" będzie mieć ósmą edycję

Polsat zamierza jesienią pokazać ósmą edycję formatu „Tylko muzyka. Must be the music”. - Programy talent-show cały czas cieszą się zainteresowaniem widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych. więcej

 
,,Gwiazdy dla Ciebie" i ,,Druga strony gwiazdy" w Disco Polo Music

W ramówce startującej w czwartek 1 maja br. stacji Disco Polo Music poza teledyskami znajdą się pasma i magazyny tematyczne. Będą to m.in. „Gwiazdy dla ciebie” i „Druga strona gwiazdy”. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam

Show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 3 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Z reklam przyniósł 15 mln zł. W planach jest druga edycja show. więcej

 
Rada nadzorcza TVP zadowolona z prac zarządu

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej w poniedziałek 28 kwietnia br. zdecydowała o skierowaniu do walnego zgromadzenia wniosków o udzielenie absolutorium prezesowi i członkom zarządu TVP za 2013 rok. więcej

 
Msza kanonizacyjna Jana Pawła II przyciągnęła 9,4 mln widzów

Kanonizację Jana Pawła II i Jana XXIII w różnych polskich kanałach telewizyjnych oglądało średnio 9,39 mln osób, a najwyższym momencie oglądalności było ich 10,45 mln. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziła transmisja w TVP1. więcej

 
Cyfrowy Polsat przegrał w Sądzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 
Eurosport ogłasza konkurs komentatorski
 
TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów
 
"Nazareth" - telewizja Fox opowie historię młodego Jezusa
 
,,Cud historii" Katarzyny Kolendy-Zaleskiej w TVN24 i TVN24 BiŚ
 
 
Radio  
 
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Jedynka do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)

W I kwartale br. wydatki na reklamy outdoorowe na nośnikach firm członkowskich IGRZ wyniosły 88,3 mln zł, o 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast budżety obsługiwane przez firmy regionalne osiągnęły wartość ok. 16 mln zł. Najbardziej w ostatnich latach wydatki na outdoor ograniczyły sieci sklepów i operatorzy telekomunikacyjni. więcej

 
Microsoft słusznie rezygnuje z marki Nokia. ,,Przegapiła swoją szansę" (opinie)

Nokia od dawna nie jest marką pierwszego wyboru. Jej dni były policzone w momencie, kiedy przespała najważniejszą zmianę, czyli wprowadzenie Androida - rezygnację Microsoftu z marki Nokia oceniają dla nas Tomasz Graszewicz, Adam Samsel i Jacek Studziński. więcej

 
Mateusz Kusznierewicz reklamuje internet mobilny dla firm w T-Mobile

Ruszyła kampania reklamująca promocyjną ofertę internetu mobilnego dla firm w T-Mobile. Twarzą akcji jest Mateusz Kusznierewicz, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom. więcej

 
Piwo Redd's w nowych opakowaniach reklamowane jako ,,zasmakujące" (wideo)

Rusza letnia kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska), dostępnego od niedawna w zmodyfikowanych butelkach i puszkach. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Warszawa, Orka, Lubię To, IQ Marketing, MEC i Q&A Communications. więcej

 
,,Odkryj piękno mocnych włosów" w kampanii Priorinu

Tegoroczna kampania reklamowa szamponu i suplementu diety Priorin (produkowanych przez Bayer) będzie przebiegać pod hasłem „Odkryj piękno mocnych włosów”. Kreacją reklam zajęła się agencja JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT). więcej

 
"Not Like Everybody Else" - pierwsza reklama Microsoftu po przejęciu Nokii (wideo)
 
Margaryna Śniadaniowa reklamowana jako ,,nasza niezmiennie najlepsza" (wideo)
 
"Powstrzymaj pijanego kierowcę" - rusza kampania edukacyjna
 
,,Kolorowa Polska" w kampanii Dekoral Fashion (wideo)
 
Mecz marzeń z Ronaldo, Neymarem, Rooneyem i Iriną Shayk reklamuje Nike (wideo)
 
Youtuberzy SKKF, Rojo i Rock ambasadorami marki Sprite
 
Kreacje Reklamowe  
 
W świecie Redd'sa będzie zasmakująco Mateusz Kusznierewicz reklamuje internet mobilny w T-Mobile Priorin: Odkryj piękno mocnych włosów margaryna Śniadaniowa: Nasza niezmiennie najlepsza Nikon: ultimate flash
 
Prasa  
 
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)

Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są Jarosław Kuźniar, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Sekielski i Roman Kołtoń, a najwięcej wpisów w ostatnim miesiącu zamieścili Bartosz Węglarczyk, Samuel Pereira i Michał Zachodny pokazuje raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Najchętniej czytane tygodniki i dwutygodniki w Polsce (raport)

W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jakub Borowski Dziennikarzem Roku Ministerstwa Obrony Narodowej

Jakub Borowski z Polskiej Agencji Prasowej został Dziennikarzem Roku w konkursie "Halabardy 2013" zorganizowanym przez Akademię Obrony Narodowej i Ministerstwo Obrony dla najlepszych dziennikarzy zajmujących się tematyką wojskową. więcej

 
Adamek pozwie ,,Wprost" w amerykańskim sądzie. ,,Polskie są zbyt wolne"

Tomasz Adamek, bokser kandydujący do europarlamentu, zapowiedział, że pozew przeciw tygodnikowi „Wprost” (AWR Wprost) złoży w sądzie na Manhattanie. - Polskie sądy są zbyt wolne - wyjaśnił. więcej

 
Jedynki  
 
 
Gazeta Wyborcza - 2014-04-29 Przegląd Sportowy - 2014-04-29 Wprost Biznes - 2014-04-28 Nasz Dziennik - 2014-04-28 Parkiet - 2014-04-28
 
Internet  
 
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)

Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są Jarosław Kuźniar, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Sekielski i Roman Kołtoń, a najwięcej wpisów w ostatnim miesiącu zamieścili Bartosz Węglarczyk, Samuel Pereira i Michał Zachodny pokazuje raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
FB Newswire, czyli agencja informacyjna na Facebooku

Facebook we współpracy z agencją Storyful uruchomił stronę FB Newswire agregującą najnowsze informacje ze świata. więcej

 
Groźna luka w Internet Explorerze zagraża użytkownikom Windows XP

Microsoft poinformował o luce w przeglądarce Internet Explorer. Narażeni na jej wykorzystanie będą przede wszystkim użytkownicy systemu Windows XP. więcej

 
Polecenia głosowe we wszystkich aplikacjach na Androidzie

Google planuje zaimplementowanie mechanizmu wydawania poleceń głosowych we wszystkich aplikacjach dostępnych na platformie Android. więcej

 
Biedronka: internet w zestawie z modemem przez 4 miesiące gratis

W sieci sklepów Biedronka rusza promocja "Internet w zestawie z modemem w tuBiedronka", w ramach której oferowane są zestawy zawierające modem d-link oraz starter tuBiedronka z darmowym internetem 1 GB przez okres czterech miesięcy. więcej

 
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
 
GUS z nowym portalem informacyjnym
 
Badania Marketingowe  
 
Polacy coraz bardziej ufają bankom

W ciągu minionego roku wzrosły zarówno reputacja sektora bankowego, jak i deklarowane przez Polaków zaufanie do banków - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Szymon Sikorski: Bez silnego rynku, PR nie będzie etyczny
 
Leszek Iwaszko dyrektorem relacji inwestorskich Orange Polska, Jacek Kunicki na czele kontrolingu
 
Havas PR Warsaw dla Państwowej Agencji Atomistyki
 
Siewierska, Dostatnia, Lau i Oklińska awansowały w On Board PR
 
Symetria PR z McAfee Poland
 
Projekt 77 wypromuje markę Regatta
 
Technologie  
 
Leszek Iwaszko dyrektorem relacji inwestorskich Orange Polska, Jacek Kunicki na czele kontrolingu
 
Polecenia głosowe we wszystkich aplikacjach na Androidzie
 
Samsung: problem z aparatem w Galaxy S5 dotyczy niewielkiej części urządzeń
 
HP przygotowuje notebooka z Androidem
 
7 maja premiera smartfona Huawei Ascend P7 (wideo)
 
"Not Like Everybody Else" - pierwsza reklama Microsoftu po przejęciu Nokii (wideo)
 
Samsung Galaxy S5 Prime z ekranem QHD już w czerwcu
 
"W Unii jak w domu" - promocja roamingu w Plusie
 
Ministerstwo Sprawiedliwości wybrało firmy obsługi do elektronicznych kajdanek
 
blueconnect 139 - nowa taryfa internetu mobilnego w T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Ponad 2 tys. prób wyłudzeń kredytów na kwotę 134,9 mln zł w I kw. 2014 r.
 
Polacy coraz bardziej ufają bankom
 
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
 
Instytucje finansowe szykują się do Rekomendacji U
 
Coraz chętniej sięgamy po suplementy diety. Rośnie ich sprzedaż i ceny
 
Polskie firmy nie chronią swoich wynalazków
 
Jak trzeba rozliczyć zarobki z giełdy
 
Nowe zasady obliczania ulgi na dzieci
 
Kultura/Rozrywka  
 
Trzeci sezon "House of Cards" dalej w Maryland
 
Slowdive, Orchestre Poly-Rythmo De Cotonou, Andrew W.K. na OFF Festival 2014
 
"48:13" - piąty album Kasabian. Premiera w czerwcu
 
"Nazareth" - telewizja Fox opowie historię młodego Jezusa
 
"Animal Ambition" - 11 piosenek na nowej płycie 50 Centa
 
"First Love" - nowa piosenka Jennifer Lopez
 
Blog  
 
Tęcza, czyli prowokacja przed kościołem. A dlaczego nie przed meczetem lub synagogą? - Krzysztof Czabański
 
Przyzwolenie na rzeź - Ada Kiryluk
 
O papieżu, który pozostał człowiekiem... - Aktor nie lubi się powtarzać... - Ewa Derlatka
 
Wstyd mi za taką panią prezydent... - Andrzej Bober
 
Dreszcze i kasa. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl