Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 11 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polskie Radio bez reklam? Andrzej Siezieniewski: to możliwe, BBC też nie ma reklam

W BBC nie ma reklam, w Polskim Radiu też nie musi ich być. Warunkiem jest wprowadzenie skutecznego modelu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes spółki Andrzej Siezieniewski. W tym roku Polskie Radio otrzyma blisko 20 proc. mniej z abonamentu. więcej

 
Dwa razy mniej użytkowników serwisów zakupów grupowych. Goupon i Gruper mocno w dół (TOP 10)

W lutym br. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 2,39 polskich internautów, ponad dwa razy mniej niż dwa lata wcześniej. Zdecydowanym liderem jest Groupon, który jednak podobnie jak Gruper i Citeam w ostatnim roku duży spadek odwiedzalności. więcej

 
,,The Voice of Poland" będzie miał kolejną edycję. ,,Podoba się widzom"

Telewizja Polska zamierza wyemitować piątą edycję talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. - Format podoba się widzom, będziemy go kontynuować - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Współpracy z Widzami

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Senior Content Manager

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

nc+ poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. relacji z kanałami zewnętrznymi

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Trzeci sezon ,,Blondynki" jesienią na antenie TVP1 bez Julii Pietruchy

TVP1 zamierza pokazać trzeci sezon „Blondynki”. - Serial wraca jesienią - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Zmienić się ma jednak odtwórczyni roli głównej w produkcji - TVP chce, by została nią Joanna Moro. więcej

 
Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)

Popularny wśród nastolatek piosenkarz Dawid Kwiatkowski został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków Garnier Czysta Skóra (produkowanych przez L’Oréal Polska). Kampania z jego udziałem jest prowadzona przede wszystkim w internecie. więcej

 
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą"

Niezmiennie najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach jest „Fakt”. Drugie miejsce zajmuje „Super Express”, a dopiero trzecia jest „Gazeta Wyborcza”. W I kwartale br. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK. więcej

Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify
,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,The Voice of Poland" będzie miał kolejną edycję. ,,Podoba się widzom"

Telewizja Polska zamierza wyemitować piątą edycję talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. - Format podoba się widzom, będziemy go kontynuować - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Trzeci sezon ,,Blondynki" jesienią na antenie TVP1 bez Julii Pietruchy

TVP1 zamierza pokazać trzeci sezon „Blondynki”. - Serial wraca jesienią - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Zmienić się ma jednak odtwórczyni roli głównej w produkcji - TVP chce, by została nią Joanna Moro. więcej

 
Program Jana Pospieszalskiego stracił 110 tys. widzów. Przegrywa z TVN24

Program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w tym roku gromadzi przed telewizorami średnio 267 tys. oglądających, o 110 tys. mniej niż rok temu. TVP Info w czasie emisji talk-show przegrywa walkę o widza z konkurencyjną stacją TVN24. więcej

 
,,Świat się kręci" wróci po wakacjach. ,,Pracujemy nad nową formułą"

TVP1 jest zadowolona z programu „Świat się kręci”, prowadzonego przez Agatę Młynarską i nie planuje jego zakończenia. Talk-show będzie miał wakacyjną przerwę, a jego formuła ma zostać odświeżona - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Magdalena Ogórek nową prowadzącą magazynu ,,Świat" w TVN24 BiŚ

Magdalena Ogórek została drugą prowadzącą magazyn „Świat” w TVN24 Biznes i Świat. Będzie prowadzić program na zmianę z Bartoszem Węglarczykiem. Na antenie zadebiutowała w miniony piątek. więcej

 
Viacom myśli o nowych kanałach. Pracuje nad wersjami HD
 
Telewizja głównym źródłem wiedzy o kandydatach do Parlamentu Europejskiego
 
Marek Czyż poprowadzi program ,,Czyż. Bez retuszu" w TVP Info
 
,,Rodzinka.pl" wróci do TVP2 dopiero wiosną 2015 roku
 
Rusza trzecia edycja show ,,MasterChef". Kto w jury?
 
36 tys. programów TVP w telewizji hybrydowej pod koniec maja
 
Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne
 
Koniec serialu "Community", piąty będzie ostatnim
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Hannibal"
 
Półfinał Eurowizji hitem czwartku. 3,7 mln widzów występu Cleo
 
,,Mistrzowie odzysku" w Polsat Viasat Explore
 
25 finalistów ,,Ludzi wolności". Małysz, Janda, Owsiak, Kulczyk
 
 
Radio  
 
Polskie Radio bez reklam? Andrzej Siezieniewski: to możliwe, BBC też nie ma reklam

W BBC nie ma reklam, w Polskim Radiu też nie musi ich być. Warunkiem jest wprowadzenie skutecznego modelu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes spółki Andrzej Siezieniewski. W tym roku Polskie Radio otrzyma blisko 20 proc. mniej z abonamentu. więcej

 
Gwiazdy Radia ZET ,,biją się o słuchaczy" (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Radia ZET „Bijemy się o słuchaczy”, w której wystąpili prezenterzy rozgłośni. Prowadzący poranne i popołudniowe programy rywalizują o to, która z ekip zrobi więcej dla słuchaczy. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w polskich miastach (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Jan Pirowski gospodarzem ,,ImprEski" w Radiu Eska

Didżej Jan Pirowski poprowadzi wieczorne pasmo „ImprEska” nadawane na antenie Radia Eska. Dotąd audycję prowadził Jankes. więcej

 
Selfie dj'ów Eski w podzięce za 1,5 mln fanów na FB (wideo)

Didżeje Radia Eska wykonali swój wspólny autoportret z okazji przekroczenia liczby 1,5 mln fanów na fanpage’u rozgłośni. Zdjęcie zagościło na profilu Facebookowym. więcej

 
Reklama  
 
Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)

Popularny wśród nastolatek piosenkarz Dawid Kwiatkowski został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków Garnier Czysta Skóra (produkowanych przez L’Oréal Polska). Kampania z jego udziałem jest prowadzona przede wszystkim w internecie. więcej

 
Szymon Szymański za Jakuba Urbaniaka na czele MRM // McCann

Szymon Szymański objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej MRM // McCann (należącej do McCann Worldgroup). Zastąpił na nim Jakuba Urbaniaka, który odszedł z firmy. więcej

 
Jak Frugo kulturyzowało użytkowników Wykopu (wideo case study)

Przedstawiamy opis kampanii „Kulturyzator Frugo” zrealizowanej przez firmy Foodcare i FaceAddicted w serwisie Wykop.pl. Akcji przyznano Grand Prix w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. więcej

 
Andrzej Magdziak na czele sprzedaży Ströer Polska, odchodzi Adam Tkaczyk

Adam Tkaczyk z końcem czerwca br. zakończy pracę w Grupie Ströer w Polsce. Jego obowiązki jako chief sales officera przejmie Andrzej Magdziak, prezes i CEO spółki. więcej

 
Omnicom i Publicis odwołują fuzję. ,,Odrębne kultury korporacyjne"

Globalne koncerny reklamowe Omnicom i Publicis rezygnują ze swojego połączenia, ogłoszonego w lipcu ub.r. Jako powody wymieniają różnice w strukturach organizacyjnych i trudności w ujednoliceniu systemów finansowych. więcej

 
Maciej Kozina i Wojciech Kowalik: z Cheil Poland do Isobar Poland
 
Bohaterzy domu reklamują Leroy Merlin (wideo)
 
Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne
 
Bank Millennium reklamuje Konto 360? (wideo)
 
Rafał Orlicki prezesem Alvernia Action
 
,,Strzel focha i wyląduj w Brazylii" - piłkarska promocja Hochland
 
,,Telewizor z widokiem na stadion" w kampanii LG
 
,,Mój smak, moja kuchnia" w kampanii blenderów i robotów kuchennych Bosch
 
Kreacje Reklamowe  
 
EVB: red thumb Google Glass: mother's day Ponteio Book Club: Take another Otrivin: Take the scare out of pollen LG: Telewizor z widokiem na stadion
 
Prasa  
 
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą"

Niezmiennie najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach jest „Fakt”. Drugie miejsce zajmuje „Super Express”, a dopiero trzecia jest „Gazeta Wyborcza”. W I kwartale br. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Bronisław Komorowski: "Gazeta Wyborcza" była zaangażowana w walkę o wolność

"Gazeta Wyborcza" była zaangażowana w walkę o wolność - powiedział w piątek, w 25. rocznicę założenia dziennika prezydent Bronisław Komorowski. Wręczył dziennikarzom i osobom związanym z "Gazetą Wyborczą" odznaczenia państwowe. więcej

 
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. ,,Tele Świat" liderem

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
Czołowi dziennikarze nękani telefonami od Zbigniewa Stonogi. Sprawa na policji

Zbigniew Stonoga, biznesman walczący z fiskusem, opublikował na swoim fanpage’u facebookowym numery telefonów, także prywatnych, znanych dziennikarzy. Lista zniknęła po kilku godzinach, ale w międzyczasie reporterzy odebrali po kilkadziesiąt połączeń i SMS-ów. Sprawa została zgłoszona na policję. więcej

 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2014-05-12 Wprost - 2014-05-12 Newsweek - 2014-05-12 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-05-12 Wprost Biznes - 2014-05-11
 
Internet  
 
Dwa razy mniej użytkowników serwisów zakupów grupowych. Goupon i Gruper mocno w dół (TOP 10)

W lutym br. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 2,39 polskich internautów, ponad dwa razy mniej niż dwa lata wcześniej. Zdecydowanym liderem jest Groupon, który jednak podobnie jak Gruper i Citeam w ostatnim roku duży spadek odwiedzalności. więcej

 
Szymon Szymański za Jakuba Urbaniaka na czele MRM // McCann

Szymon Szymański objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej MRM // McCann (należącej do McCann Worldgroup). Zastąpił na nim Jakuba Urbaniaka, który odszedł z firmy. więcej

 
Jak Frugo kulturyzowało użytkowników Wykopu (wideo case study)

Przedstawiamy opis kampanii „Kulturyzator Frugo” zrealizowanej przez firmy Foodcare i FaceAddicted w serwisie Wykop.pl. Akcji przyznano Grand Prix w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. więcej

 
Agata Szybilska dyrektorem zarządzającym The Digitals

Agata Szybilska objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej The Digitals. Wcześniej pracowała w Arc Worldwide, FireFly Creation i EVO. więcej

 
Zalando wyceniane na 5 mld dolarów

Według najnowszych doniesień wycena internetowego sklepu odzieżowego Zalando przekroczyła 5 mld dolarów. więcej

 
Netflix podnosi ceny dla nowych użytkowników
 
Facebook rezygnuje z aplikacji Poke i Camera
 
Yahoo uruchamia mobilny serwis informacyjny News Digest
 
E-handel powinien być dźwigną polskiej gospodarki
 
Czołowi dziennikarze nękani telefonami od Zbigniewa Stonogi. Sprawa na policji
 
Badania Marketingowe  
 
Telewizja głównym źródłem wiedzy o kandydatach do Parlamentu Europejskiego

Najważniejszym źródłem wiedzy o wyborach do Parlamentu Europejskiego jest telewizja - ponad 40 proc. Polaków za jej pośrednictwem poznaje kandydatów, 31 proc. - z internetu, a 29 proc. - z prasy - wynika z badania CBOS i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. więcej

 
Według 61 proc. Polaków sytuacja na Ukrainie zagraża naszemu bezpieczeństwu
 
Public Relations  
 
Przemysław Fura: z Cheil Poland do 24/7Communication
 
Technologie  
 
Dyrektor Huawei krytykuje wyświetlacze Quad HD w smartfonach
 
LG wprowadza do sprzedaży smartfon F70 (wideo)
 
Soul - nowy smartfon od Kruger&Matz za 649 zł
 
Apple przejmuje Beats Audio za 3,2 mld dolarów
 
Asus: nowe płyty główne TUF Z97
 
Adobe Voice - aplikacja na iPada do tworzenia i udostępniana wideo od Adobe (wideo)
 
Gospodarka  
 
Jarosław Kaczyński: rząd nie wspiera polskiego przemysłu
 
Grzywna dla właściciela pojazdu, którym popełniono wykroczenie drogowe - za niewskazanie, kto kierował autem?
 
E-handel powinien być dźwigną polskiej gospodarki
 
Fundusze obligacji korporacyjnych w zachodnim wydaniu
 
Jan Kulczyk: trzeba stworzyć wspólny unijny rynek energii. To szansa na niższe ceny
 
Młodzi ludzie rezygnują z wesela, bo koszty są za duże
 
Niemiecki Fidor Bank wchodzi na polski rynek, szuka partnerów franczyzowych
 
Kłopoty finansowe NFZ, dziura budżetowa przekroczy w tym roku miliard złotych
 
Lewiatan przeciwny minimalnej płacy w umowach o dzieło i zlecenia
 
Kosztowne prezenty komunijne trzeba zgłosić w urzędzie skarbowym
 
Kultura/Rozrywka  
 
Autorzy filmu ,,Powstanie Warszawskie": jest w nim prawda o wojnie
 
Will Staples stworzy "Mission: Impossible 5"
 
Alec Baldwin zagra Howarda Hughesa u Warrena Beatty'ego
 
"Smooth Jazz Cafe 13" podbija polski rynek
 
Koniec serialu "Community", piąty będzie ostatnim
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Hannibal"
 
Urszula zapowiada "Wielki odlot 2 - Najlepsze 80-te"
 
Charlize Theron zagra w "American Express"
 
Alegorya zagra na Impact Festival 2014
 
Blog  
 
Silni! Zwarci! Gotowi! - Ewaryst Fedorowicz
 
DULUX czy DHL - która kampania marketingowa tworzy większą wartość? - Janusz Kamieński
 
Za młodzi na śmierć... - Wanda Konarzewska
 
Władza - ks. Artur Stopka
 
Historia sklepów internetowych - Paweł Lipiec
 
Nasz gość  
 
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Ewa Lampart: Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl