Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 13 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"

TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"

W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz. więcej

 
Cleo na Eurowizji pokazała, że Polacy potrafią się bawić (opinie)

Występ Cleo podczas Eurowizji wpisywał się w konwencję konkursu. Nie powinniśmy się wstydzić ani akcentów erotycznych ani folklorystycznych, wręcz przeciwnie - udowodniliśmy, że Polacy potrafią się bawić, co i tak nie będzie mieć wielkiego wpływu na wizerunek naszego kraju - oceniają eksperci. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Współpracy z Widzami

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Podstawowy kurs prezenterski

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Będzie szósty sezon ,,Prawa Agaty". TVN pokaże go jesienią

Pod koniec maja TVN rozpocznie zdjęcia do szóstego sezonu serialu „Prawa Agaty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główna obsada produkcji nie ulegnie zmianie, a nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią br. więcej

 
TVP Premium HD we wrześniu zastąpi TVP HD. ,,Specjalnie kupowany kontent"

Na 1 września br. planowany jest start kanału TVP Premium HD, który zastąpić ma TVP HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jakość HD nie jest już wyróżnikiem - mówi nam Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej. więcej

 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych, ,,Shape" o 39 proc. w dół

W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK. więcej

Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify
,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"

TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska. więcej

 
Będzie szósty sezon ,,Prawa Agaty". TVN pokaże go jesienią

Pod koniec maja TVN rozpocznie zdjęcia do szóstego sezonu serialu „Prawa Agaty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główna obsada produkcji nie ulegnie zmianie, a nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią br. więcej

 
TVP Premium HD we wrześniu zastąpi TVP HD. ,,Specjalnie kupowany kontent"

Na 1 września br. planowany jest start kanału TVP Premium HD, który zastąpić ma TVP HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jakość HD nie jest już wyróżnikiem - mówi nam Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej. więcej

 
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" na czele oglądalności telenowel

W bieżącym roku wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością cieszą emitowane od lat produkcje TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dziennikarze TVP dołączają do Superstacji

Kamila Chlebińska została nową prezenterką serwisów informacyjnych w Superstacji, zaś Andrzej Grzegrzółka objął w kanale stanowisko wydawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oboje związani byli wcześniej z Telewizją Polską. więcej

 
Agnieszka Kotulanka nie wróci do ,,Klanu". Scenarzyści uśmiercą Krystynę Lubicz
 
Power TV w ofercie Atmedia. "Inni zastanawiali się tylko, jak na nas zarobić"
 
TVP1 przesuwa ,,Teleexpress", by nadać audycje komitetów wyborczych
 
TVP1 nowym liderem, udany tydzień Polsatu 2
 
Materiały z mundialu w Brazylii w ofercie Agencji TVN
 
Transmisje z mundialu w Brazylii w HD i 4K
 
Finał Eurowizji zdeklasował konkurencję. Najwyższa widownia od lat
 
Koniec serialu "Cougar Town: Miasto kocic"
 
"Marry Me", "Bad Judge" i "A to Z" - nowe seriale komediowe NBC
 
 
Radio  
 
Startuje Radio Stargard, Ewa Kasprzyk promuje rozgłośnię

W czwartek 15 maja br. oficjalne nadawanie rozpocznie Radio Stargard, pierwsza lokalna rozgłośnia radiowa w Stargardzie Szczecińskim. Słuchać jej będzie można na częstotliwości 90,3 FM. W promocji radio wesprze aktorka Ewa Kasprzyk. więcej

 
Reklama  
 
Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media

Jakub Polakowski dołączył do działu strategii agencji K2 Media (Grupa K2), obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował w Starcom MediaVest. więcej

 
Havas Media Group tworzy agencję performance marketingową Ecselis, na czele Michał Kidała

Holding Havas Media Group uruchamia agencję Ecselis zajmującą się digital performance marketingiem. Jej szefem został Michał Kidała, wcześniej związany m.in. z Grupą ClickAd i agencją Hypermedia. więcej

 
,,Odbierz Piłkę. Podaj dalej" w mundialowej promocji Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcję pod hasłem „Odbierz Piłkę. Podaj dalej” wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego. Za całość działań odpowiadają firmy McCann, Next i Rc2. więcej

 
,,Sięgaj po więcej" - ,,Rodzinka.pl" w wizerunkowej kampanii Orange (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. W akcji prezentowane są m.in. Orange Warsaw Festival i promocja „Środy z Orange”. więcej

 
,,Nic się nie udało" - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)

W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk reklamowane jest Konto Wygodne. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw, Propeller Film i Starcom. więcej

 
,,Lekkość każdego dnia" reklamuje Dobrowiankę (wideo)
 
McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy dla marek Reckitt Benckiser
 
Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców
 
Andres Iniesta w piłkarskiej kampanii Powerade (wideo)
 
,,Rozkosz w ustach" reklamuje zupy Kubek pełen smaku marki Profi
 
Piotr Reiss reklamuje Star-Typ Sport (wideo)
 
Natalia Klimas ambasadorką bielizny Calzedonia i Intimissimi
 
Michał Piwowar prezesem aplikacji Pudełko na Gwarancje
 
Kreacje Reklamowe  
 
Kubek pełen smaku: Rozkosz w ustach Migrant: Whiskey Mitsubishi: Outlander 2014 Dulux: mixe paint Oscar Mayer:  the less famous Bacon
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"

W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz. więcej

 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych, ,,Shape" o 39 proc. w dół

W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”. więcej

 
Do 9,6 mln zł wzrosła w I kw. 2014 r. strata Agory

Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2014 roku 9,6 mln zł straty netto przypadającej na akcjonariuszy jednostki dominującej wobec 1,5 mln zł straty netto w I kw. 2013 r. Strata netto okazała się wyższa od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się 8,7 mln zł straty. więcej

 
Magazyn ,,Urania" dostępny w punktach sieci Relay, Inmedio i Ruch

Polskie Towarzystwo Astronomiczne, wydające dwumiesięcznik „Urania - Postępy Astronomii”, zwiększa sieć sprzedaży. Najnowszy numer można będzie kupić także w punktach sprzedaży prasy należących do sieci Relay, Inmedio i Ruch. więcej

 
Jedynki  
 
 
Cosmopolitan - 2014-05-13 Chimera - 2014-05-12 Czas na Wnętrze - 2014-05-12 NetWorld - 2014-05-12 Tygodnik Ostrołęcki - 2014-05-12
 
Internet  
 
Marta Czartoryska-Żak przeszła z Eurozetu do Grupy Wirtualna Polska

Marta Czartoryska-Żak objęła funkcję wicedyrektora ds. marketingu i komunikacji w Grupie Wirtualna Polska. Poprzednio pracowała w Eurozecie, a wcześniej m.in. w Multikinie, Grupie Onet oraz agencjach reklamowych Young&Rubicam Poland i DDB Warszawa. więcej

 
Mozilla jednak rezygnuje z reklam w Firefoksie

Fundacja Mozilla postanowiła wycofać się z pomysłu wprowadzenia reklam do przeglądarki Firefox. więcej

 
Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców

Serwis społecznościowy Pinterest poinformował o udostępnieniu płatnych, promowanych pinów szerszemu gronu reklamodawców. więcej

 
Google testuje nowy interfejs Gmaila

Do sieci wyciekły zrzuty ekranu prezentujące nowy, całkowicie różniący się od dotychczasowego interfejs poczty Gmail. więcej

 
Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najszybciej zyskuje

Victoria's Secret jest pod względem liczby followersów liderem wśród marek na Instagramie. Tuż za nią znajduje się Nike, która najszybciej zyskuje fanów - wynika z analizy Socialbakers. więcej

 
W czerwcu wejdą w życie zmiany związane z handlem przez internet, od dzisiaj lepszy kontakt elektroniczny z urzędami
 
Badania Marketingowe  
 
7 na 10 Polaków nie ufa Rosjanom, nam ufa tylko co trzeci Europejczyk

Zdecydowana większość Polaków nie ufa Rosjanom. Do rodaków zaufanie deklaruje niemal połowa z nas, ale nie przekłada się to na opinie innych Europejczyków, jako że ufa nam tylko co trzeci z nich - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
77 proc. Polaków uważa, że działając razem można rozwiązać lokalne problemy
 
Public Relations  
 
Cleo na Eurowizji pokazała, że Polacy potrafią się bawić (opinie)
 
Marta Czartoryska-Żak przeszła z Eurozetu do Grupy Wirtualna Polska
 
Get Up - nowa agencja na rynku PR
 
Technologie  
 
Co trzeci smartfon sprzedany w I kw. z co najmniej 5-calowym ekranem
 
LG zapowiada trzy nowe tablety z serii G Pad
 
Play: jedna trzecia Polaków w zasięgu 4G LTE
 
Wyciekła specyfikacja nowego tabletu od Tesco
 
Lark Phablet 6.0 za 599 zł
 
LG G Watch prezentowany w kolejnym klipie (wideo)
 
Transmisje z mundialu w Brazylii w HD i 4K
 
Gospodarka  
 
43 centra handlowe w konurbacji katowickiej
 
W czerwcu wejdą w życie zmiany związane z handlem przez internet, od dzisiaj lepszy kontakt elektroniczny z urzędami
 
Co dalej z dolarem?
 
Jan Kulczyk: Gospodarki europejskie mogą skorzystać na migracji, dobrym przykładem USA
 
Zasiłek macierzyński dla przedsiębiorczej mamy
 
Polska prowadzi inwestycje prowęglowe o wartości 20 mld zł
 
Płaca minimalna w Niemczech ma wynieść 8,5 euro/h
 
Krajowa Izba Rozliczeniowa obsłuży płatności mobilne Polskiego Standardu Płatności
 
Klienci oczekują od banków darmowego konta i bezpłatnych wypłat z bankomatów
 
Tylko co trzecie stanowisko menadżerskie zajmuje kobieta
 
Dynamicznie rośnie rynek piw regionalnych. "Polacy są gotowi zapłacić więcej za oryginalny smak"
 
Zmiany w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Nowe zasady bezpośredniej likwidacji szkód OC
 
Kultura/Rozrywka  
 
M? zagra na Open'er Festival 2014
 
Koniec serialu "Cougar Town: Miasto kocic"
 
"Headlights" - Spike Lee nakręcił teledysk dla Eminema
 
Hugh Jackman zagra Wolverine'a jeszcze w trzech filmach
 
"The Vishnu Room" - nowa płyta Sinéad O'Connor
 
Film ,,Eastern boys" o gejach wygrał festiwal Off Plus Camera 2014
 
Chris Botti przyjeżdża do Polski na pięć koncertów
 
"Marry Me", "Bad Judge" i "A to Z" - nowe seriale komediowe NBC
 
Blog  
 
Silni! Zwarci! Gotowi! - Ewaryst Fedorowicz
 
DULUX czy DHL - która kampania marketingowa tworzy większą wartość? - Janusz Kamieński
 
Za młodzi na śmierć... - Wanda Konarzewska
 
Władza - ks. Artur Stopka
 
Historia sklepów internetowych - Paweł Lipiec
 
Nasz gość  
 
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Ewa Lampart: Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl