Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 15 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"

TVN liczy, że w drugiej połowie roku jej przychody z reklamy będą rosnąć szybciej niż rynek reklamowy. Stacja intensywnie pracuje nad ofertą programową na jesień. - Jesienna ramówka będzie mocna - zapowiada prezes TVN. więcej

 
,,Wprost" kontra ,,Newsweek": spóźniony pozew, małe szanse na precedens

Udowodnienie przez wydawcę „Wprost”, że zespół redakcyjny na czele z Tomaszem Lisem unikalne rozwiązania i know-how tego tytułu skopiował w „Newsweeku”, byłoby precedensem na polskim rynku - komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, Ewa Redel-Bydłowska i Michał Karnowski. więcej

 
PZU stawia na spokój Marcina Dorocińskiego, a rezygnuje z Kapitana Nostresa. Branża: to dobry wybór

Rozpoczynając współpracę z Marcinem Dorocińskiem, PZU kończy format reklamowy z Kapitanem Nostresem i agentami mocno pomocnymi. To słuszna decyzja, Dorociński znakomicie pasuje na ambasadora firmy ubezpieczeniowej, a pierwszy spot z nim zapowiada ciekawą kampanię - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Współpracy z Widzami

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Podstawowy kurs prezenterski

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kuba Wojewódzki przyciąga do Rock Radia 66 tys. słuchaczy

Prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta program „Książe i żebrak” w Rock Radiu ma średnio 66 tys. słuchaczy. Stacja notuje w paśmie nadawania satyrycznej audycji wyższą słuchalność niż rok wcześniej. więcej

 
Anita Gargas i Bronisław Wildstein wystąpili w spocie wyborczym. ,,Przekroczyli granicę"

Anita Gargas i Bronisław Wildstein, dziennikarze TV Republika udzielili poparcia kandydatowi Prawa i Sprawiedliwości do Parlamentu Europejskiego prof. Zdzisławowi Krasnodębskiego i wystąpili w jego spocie wyborczym. więcej

 
Telewizja Polska rezygnuje z uruchomienia TVP Dokument

Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że nie uruchomi zapowiadanego od lat kanału tematycznego TVP Dokument. W zamian widzowie mogą liczyć na większą liczbę filmów dokumentalnych na antenach TVP Kultura i TVP Historia. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"

TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska. więcej

,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"

W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz. więcej

KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"

TVN liczy, że w drugiej połowie roku jej przychody z reklamy będą rosnąć szybciej niż rynek reklamowy. Stacja intensywnie pracuje nad ofertą programową na jesień. - Jesienna ramówka będzie mocna - zapowiada prezes TVN. więcej

 
Anita Gargas i Bronisław Wildstein wystąpili w spocie wyborczym. ,,Przekroczyli granicę"

Anita Gargas i Bronisław Wildstein, dziennikarze TV Republika udzielili poparcia kandydatowi Prawa i Sprawiedliwości do Parlamentu Europejskiego prof. Zdzisławowi Krasnodębskiego i wystąpili w jego spocie wyborczym. więcej

 
Telewizja Polska rezygnuje z uruchomienia TVP Dokument

Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że nie uruchomi zapowiadanego od lat kanału tematycznego TVP Dokument. W zamian widzowie mogą liczyć na większą liczbę filmów dokumentalnych na antenach TVP Kultura i TVP Historia. więcej

 
TVN cieszy się z wyników TVN24 Biznes i Świat. Bez prognoz o rentowności

- Jesteśmy bardzo dumni z TVN24 Biznes i Świat. Jest prawdziwą alternatywą w krajobrazie stacji informacyjnych w Polsce - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Nie określa jednak, kiedy kanał zacznie na siebie zarabiać. więcej

 
Platforma nc+ ma cały czas 2,2 mln abonentów. ,,Rynek jest ciasny"

Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln klientów abonamentowych, czyli tyle samo ile trzy miesiące wcześniej. Zdaniem prezesa TVN, wzrost liczby abonentów może nastąpić w okresie przedświątecznym. więcej

 
Start TVP Rozrywka International znowu przesunięty. ,,Kwestie prawne"
 
Ponad 500 tys. klientów internetu Multimediów. Telewizja cyfrowa przegoniła analogową
 
Wzrosły przychody Grupy TVN. Zysk zamiast straty
 
,,Hell on Wheels 2" od czerwca w Sundance Channel
 
,,Wikingowie" od czerwca w TV Puls
 
,,Wujcio Dobra Rada" w Cartoon Network
 
 
Radio  
 
Kuba Wojewódzki przyciąga do Rock Radia 66 tys. słuchaczy

Prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta program „Książe i żebrak” w Rock Radiu ma średnio 66 tys. słuchaczy. Stacja notuje w paśmie nadawania satyrycznej audycji wyższą słuchalność niż rok wcześniej. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, duży spadek RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
PZU stawia na spokój Marcina Dorocińskiego, a rezygnuje z Kapitana Nostresa. Branża: to dobry wybór

Rozpoczynając współpracę z Marcinem Dorocińskiem, PZU kończy format reklamowy z Kapitanem Nostresem i agentami mocno pomocnymi. To słuszna decyzja, Dorociński znakomicie pasuje na ambasadora firmy ubezpieczeniowej, a pierwszy spot z nim zapowiada ciekawą kampanię - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi. więcej

 
Juliusz Baliszewski za Marcina Koszyka na czele H Warsaw

Juliusz Baliszewski objął funkcje managing partnera i business development directora w agencji H Warsaw (należącej do sieci Havas Worldwide). Zastąpił na tych stanowiskach Marcina Koszyka, który odszedł z firmy. więcej

 
CD Projekt i gra ,,Wiedźmin 3" z nowymi logotypami

Spółka CD Projekt oraz studio CD Projekt RED mają od wczoraj nowe logotypy. Zmianie uległo również logo gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. więcej

 
,,Sztuka nie potrzebuje reklamy" - Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki (wideo)

Ruszyła kampania promująca łódzkie Muzeum Sztuki, w której występuje aktor Jan Peszek. Akcję, pod hasłem „Pointy nie będzie. Sztuka nie potrzebuje reklamy”, przygotował i realizuje dział promocji muzeum. więcej

 
Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski w nowym dziale IDMnetu

Broker reklamowy IDMnet utworzył dział odpowiadający za niestandardowe akcje promocyjno-antenowe, oferty cross-mediowe i projekty specjalne. Realizacją tych projektów zajmują się Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski. więcej

 
Tomasz Frankowski będzie reklamował sklepy 50 style
 
Anna Andrych otworzyła agencję eventowo-konsultingową Master Brand Group
 
Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje ,,rewolucję w OC" (wideo)
 
Urszula Czaplarska: z Quisma do Value Media
 
Joanna Bensz: z PM Group do CH2M Hill Polska
 
Kreacje Reklamowe  
 
Mattel: the Barbie project Kleenex: do my thing The Body Shop: little girls Domino's Pizza: we save you Michelin: We make maps
 
Prasa  
 
,,Wprost" kontra ,,Newsweek": spóźniony pozew, małe szanse na precedens

Udowodnienie przez wydawcę „Wprost”, że zespół redakcyjny na czele z Tomaszem Lisem unikalne rozwiązania i know-how tego tytułu skopiował w „Newsweeku”, byłoby precedensem na polskim rynku - komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, Ewa Redel-Bydłowska i Michał Karnowski. więcej

 
,,Rzecz o polityce" - nowy dział polityczny w ,,Rzeczpospolitej"

Dziennik „Rzeczpospolita” wprowadziła nowy cotygodniowy dział „Rzecz o polityce”, poświęcony tematom politycznym. Publikacje przeczytać można w każdą środę. więcej

 
PMPG z niemal trzy razy wyższym zyskiem. Spadły przychody

Platforma Mediowa Point Group w I kwartale br. zanotowała niemal trzy razy wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Spadły natomiast przychody spółki. więcej

 
Dziennikarze Associated Press mają pisać krócej

Pracownicy agencji informacyjnej Associated Press zostali poinstruowani, aby pisać krótsze i mniej szczegółowe depesze. więcej

 
,,Men's Health" liderem wśród pism męskich. ,,CKM" z największym spadkiem

W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”. więcej

 
Dwumiesięcznik ,,Whisky" wchodzi na rynek
 
Rusza kwartalnik ,,Dom i zagroda"
 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro" z Nagrodami INMA Awards 2014
 
,,Fakt" i ,,Newsweek" na godzinę uśmierciły gen. Jaruzelskiego
 
Jedynki  
 
 
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych - 2014-05-15 Sielskie Życie - 2014-05-15 Hi-Fi i Muzyka - 2014-05-15 Życie na Gorąco - 2014-05-15 Świat & Ludzie - 2014-05-15
 
Internet  
 
Donald Tusk: usuwanie przez Google danych osobowych to kolejny etap cywilizacyjnego sporu

Wyrok trybunału sprawiedliwości w sprawie konieczności usuwania danych osobowych z serwisu Google'a to kolejny etap cywilizacyjnego sporu między koniecznością ochrony człowieka przed machiną internetu a wolnością korzystania z internetu - powiedział wczoraj premier Donald Tusk. więcej

 
Mapy Google rozbudowane o Graf Wiedzy

Google wprowadził opcję Graf Wiedzy do swojej usługi Map. Dzięki temu użytkownicy mają mieć dostęp do rozbudowanych informacji o przeglądanych miejscach. więcej

 
Jan Dworak oburzony na wpis ,,ASZdziennika" o KRRiT. ,,To absurdalne zarzuty"

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak wzywa NaTemat.pl do „zaniechania dalszych działań wprowadzających opinię publiczną w błąd” w satyrycznym wpisie „ASZdziennika” o rzekomej interwencji KRRiT w sprawi spotów wyborczych. - Te zarzuty są absurdalne, a cała sytuacja zabawna - komentuje Rafał Madajczak, autor „ASZDziennika”. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Urządzenia mobilne realnym wsparciem dla pracowników sektora MŚP

72 proc. pracowników małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce widzi w urządzeniach mobilnych wsparcie dla efektywnej pracy, a 64 proc. uważa, że nowoczesne technologie są kluczowe dla rozwoju firmy, w której pracują - wynika z badania Ipsos Mori. więcej

 
Jakie były przyczyny upadku komunizmu?
 
Public Relations  
 
Equine Events nową agencją na rynku PR
 
Agnieszka Mikołajczyk w HealthThink
 
Battle Royale z Public Dialog
 
Proof Polska z Konkret PR
 
Technologie  
 
SmartKid 7 - tablet dla dzieci od Lark z rekomendacją MiniMini+ za 399 zł
 
17-proc. wzrost sprzedaży tabletów w I kw., Samsung goni Apple
 
Inteligentna opaska i pulsometr od LG jeszcze w tym miesiącu
 
Lenovo prezentuje tablet ThinkPad 10 z ekranem Full HD i Windows 8.1 (wideo)
 
LED903 - mini telewizor od Manty za 399 zł
 
Sony z ogromną stratą, w górę przychód i sprzedaż smartfonów
 
Plus: LTE także w roamingu
 
Okulary Google Glass już dostępne dla wszystkich
 
Sklep Windows Store z nowym interfejsem
 
Kazam: nowa seria smartfonów Trooper, Trooper2 6.0 za 669 zł
 
Urządzenia mobilne realnym wsparciem dla pracowników sektora MŚP
 
Informacje o Nexusach 6 i 8 ukryte w kodzie przeglądarki Chrome
 
Gospodarka  
 
Ceny prawie stanęły, inflacja ciągle na niskim poziomie
 
Waldemar Pawlak: Polska mogłaby stać się reprezentantem regionu w kontaktach z Chinami
 
Rekomendacja U od listopada, zmiany w ubezpieczeniach sprzedawanych przez banki
 
Polska coraz atrakcyjniejsza dla imigrantów
 
Enea rusza ze sprzedażą gazu. Zaoferuje przedsiębiorcom ofertę dual fue
 
Sposób zwrotu nadpłaty podatku z urzędu skarbowego można jeszcze zmienić
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Slavica" - nowy klip Donatana i Cleo (wideo)
 
"Love Never Felt So Good" - Michael Jackson z Justinem Timberlakiem
 
Pod koniec 2016 roku spinoff "Harry'ego Pottera"
 
50 Cent i Guordan Banks w "Winners Circle" (wideo)
 
Gerard Butler zagra w filmie "Den of Thieves"
 
Ridley Scott odpowiada za film "The Martian"
 
Robert Cochran: Jack Bauer nie zginie
 
Mariah Carey pokazała "Thirsty" (wideo)
 
Blog  
 
Antysemityzm: Polacy na drugim miejscu w Europie! - Jerzy Szygiel
 
Czym Polacy zasłużyli sobie na Szpakowskiego (nazwisko przypadkowe i symboliczne jednocześnie)? Za jakie grzechy, chciałoby się zapytać?! - Krzysztof Czabański
 
Marzysz o wielkiej karierze? Sprawdź predyspozycje zawodowe! - Paweł Lipiec
 
Wielka ucieczka ! - Andrzej Bober
 
Czar kadr - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Ewa Lampart: Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl