Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 20 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"

Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów. więcej

 
Słaby I kw. tygodników opinii. Ostro w dół ,,Do Rzeczy", "Sieci" i "Gazeta Polska"

W I kwartale br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Do Rzeczy”. więcej

 
Polska reklama wyszła na plus dzięki igrzyskom i farmacji, handel i telekomunikacja tną wydatki

W I kwartale br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 1,591 mld zł, o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosły wydatki na reklamę internetową, radiową i telewizyjną, a spadły na reklamę outdoorową, kinową i prasową. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Koordynatora testowania nowych rynków

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Direct Mail Specialist

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Współpracy z Widzami

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polo TV szykuje serial ,,Miłość w rytmie disco"

Kanał Polo TV zamierza pokazać na swojej antenie serial z gatunku scripted-docu „Miłość w rytmie disco”  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania odtwórców ról w produkcji. więcej

 
KRRiT zajmie się wulgarną wypowiedzią Beaty Tyszkiewicz w "Tańcu z gwiazdami"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Dotyczy ona przekleństwa, jakie padło z ust Beaty Tyszkiewicz. więcej

 
Youtuberzy popularniejsi na FB od blogerów. Niekryty Krytyk, AbstrachujeTV i SA Wardęga na czele (TOP 50)

Prowadzący satyryczne kanały youtube’owe Niekryty Krytyk, Abstrachuje TV i SA Wardęga to najpopularniejsi na Facebooku polscy twórcy blogów i vlogów, jako jedyni mający po ponad 500 tys. fanów. Natomiast zdecydowanie najaktywniejsi są użytkownicy fanpage’a blogerki modowej Maffashion. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN jesienią pokaże reality-show ,,Kto poślubi mojego syna"

W jesiennej ramówce TVN znajdzie się reality-show pod roboczym tytułem „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Stacja liczy na to, że oparty na amerykańskim formacie program osiągnie bardzo dobre wyniki. Rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niego. więcej

Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec

Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM, w internecie oferuje swoje usługi z zakresu PR, media relations i komunikacji w marketingu medialnym, chociaż tłumaczy, że obecnie się nimi nie zajmuje. - Być może podejmę tę działalność, kiedy nie będę już pracował w RMF FM. Na razie nie zamierzam - wyjaśnia. więcej

Polsat News+ rusza 9 czerwca. ,,Więcej publicystyki niż w TVN24 BiŚ"
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polo TV szykuje serial ,,Miłość w rytmie disco"

Kanał Polo TV zamierza pokazać na swojej antenie serial z gatunku scripted-docu „Miłość w rytmie disco”  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania odtwórców ról w produkcji. więcej

 
KRRiT zajmie się wulgarną wypowiedzią Beaty Tyszkiewicz w "Tańcu z gwiazdami"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Dotyczy ona przekleństwa, jakie padło z ust Beaty Tyszkiewicz. więcej

 
Joanna Moro zagra ,,Blondynkę" w TVP1. Zdjęcia ruszają za kilka dni

Joanna Moro potwierdziła, że wcieli się w rolę tytułowej bohaterki w trzeciej edycji serialu „Blondynka”, którą widzowie TVP1 zobaczą jesienią tego roku. Zdjęcia do produkcji ruszają jeszcze w tym miesiącu. więcej

 
,,Boso" Wojciecha Cejrowskiego hitem TV Puls

Najnowszą serię programu „Wojciech Cejrowski. Boso” ogląda w TV Puls średnio 332 tys. widzów. więcej

 
Solidarna Polska uległa i zmieniła materiał wyborczy. Stacje emitują spot bez ,,nie dla homo"

Komitet Wyborczy Solidarna Polska dokonał zmian w spocie, w którym komunikat „nie dla homo” wywołał sprzeciw stacji telewizyjnych. TVN, TVP i Polsat będą go emitowały w blokach komercyjnych i bezpłatnych. więcej

 
,,Dzień dobry TVN" w weekendy z nowymi producentami
 
Polsat szuka uczestników do trzeciej serii ,,Top Chef"
 
UPC przejmuje Telco Lublin. ,,Konsolidacja rynku"
 
AT&T przeznaczy 67 mld dolarów na przejęcie DirecTV
 
Polsat nowym liderem, fatalny tydzień TVP1. ,,M jak miłość" hitem
 
Géraldine Filiol szefową działu komunikacji Grupy Eurosport
 
TV Puls reklamuje serial ,,Wikingowie" (wideo)
 
 
Radio  
 
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)

W kwietniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 28,5 proc. większe niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy Jedynki, Trójki, RMF FM i Radia ZET, a w czołówce minimalne spadki zanotowały tylko VOX FM i Złote Przeboje Pogoda Warszawa.   więcej

 
Margaret, Dawid Kwiatkowski i Doda otworzą Letnią Scenę Eski

W najbliższy weekend startuje trasa koncertowa Letnia Scena Eski, organizowana przez Radio Eska we współpracy z polskimi miastami. Rozpocznie ją koncert w Grudziądzu. więcej

 
Krzysztof Łuszczewski członkiem Komitetu Euroradio

Krzysztof Łuszczewski, dyrektor Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia, został członkiem Komitetu Euroradio przy Europejskiej Unii Nadawców. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie, Złote Przeboje Wanda ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama wyszła na plus dzięki igrzyskom i farmacji, handel i telekomunikacja tną wydatki

W I kwartale br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 1,591 mld zł, o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosły wydatki na reklamę internetową, radiową i telewizyjną, a spadły na reklamę outdoorową, kinową i prasową. więcej

 
,,Spring into" - Polska reklamuje za granicą, jak się zmieniła

Pod hasłem „Polska. Spring into” ruszyła rządowa kampania podkreślająca zmiany, które nastąpiły w naszym kraju od 1989 roku. Akcja - przygotowana na zlecenie MSZ przez firmy Saatchi&Saatchi, Profile i FleishmanHillard - będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Szwecji. więcej

 
Anna Lewandowska w ruchu reklamuje Rexonę (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska), której bohaterką jest Anna Lewandowska. Akcję, pod hasłem „Możesz: więcej”, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction. więcej

 
Różnica między spacerem i łomżingiem reklamuje piwo Łomża (wideo)

W telewizji i na outdoorze zaczęła się kolejna kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) oparta na koncepcji łomżingu. Akcję przygotowały firmy PZL, Bomaye i MediaCom Warszawa. więcej

 
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)

W kwietniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 28,5 proc. większe niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy Jedynki, Trójki, RMF FM i Radia ZET, a w czołówce minimalne spadki zanotowały tylko VOX FM i Złote Przeboje Pogoda Warszawa.   więcej

 
,,Podziel się wrażeniami!" - Bułgaria promuje się polskim turystom
 
Plażowo-śnieżna kampania reklamuje Warkę Radler (wideo)
 
Polski OMD z obsługą Renault na czterech rynkach
 
10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania
 
,,Kiełbasy to nasza specjalność" w kampanii Madej Wróbel (wideo)
 
Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)
 
,,Od domu blisko, do domu wszystko" w kampanii Odido
 
OS3 przejmuje od Edelman Polska obsługę Rimmel na Facebooku
 
Kreacje Reklamowe  
 
Beam Suntory: Cruzan rum, don't hurry Nike: world cup Band-Aid: magic vision McDonald's: Quality starts Maygreen: organic fashion
 
Prasa  
 
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"

Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów. więcej

 
Słaby I kw. tygodników opinii. Ostro w dół ,,Do Rzeczy", "Sieci" i "Gazeta Polska"

W I kwartale br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Do Rzeczy”. więcej

 
,,Twój Styl", ,,Claudia" i ,,Cztery Kąty" to najchętniej czytane miesięczniki

W okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" poniżej 50 tys. egz., tracą też ,,GN", ,,Polityka" i ,,Newsweek"

W marcu br. wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Liderem pozostał „Gość Niedzielny”, a druga była „Polityka”, która na trzecie miejsce zepchnęła „Newsweek”. więcej

 
Raporty roczne spółki najważniejsze dla dziennikarzy przed wywiadem z CEO

Raporty roczne są najważniejszym źródłem informacji dla europejskich dziennikarzy podczas researchu przed wywiadem z szefem spółki - wynika z badania agencji partnerskich sieci Public Relations Global Network (PRGN). więcej

 
Magdalena Malicka odchodzi z Burdy
 
,,Lego Ninjago Komiks" - nowa seria książek Media Service Zawada
 
Jedynki  
 
 
Show - 2014-05-20 Flesz - 2014-05-20 Kuchnia - 2014-05-19 Monster High - 2014-05-19 Advertising Age - 2014-05-19
 
Internet  
 
Youtuberzy popularniejsi na FB od blogerów. Niekryty Krytyk, AbstrachujeTV i SA Wardęga na czele (TOP 50)

Prowadzący satyryczne kanały youtube’owe Niekryty Krytyk, Abstrachuje TV i SA Wardęga to najpopularniejsi na Facebooku polscy twórcy blogów i vlogów, jako jedyni mający po ponad 500 tys. fanów. Natomiast zdecydowanie najaktywniejsi są użytkownicy fanpage’a blogerki modowej Maffashion. więcej

 
Facebook pracuje nad własną alternatywą dla Snapchata

Facebook przygotowuje się do premiery nowej aplikacji mobilnej, która miałaby być konkurencją dla zdobywającego coraz większą popularność komunikatora Snapchat. więcej

 
Google chce przejąć platformę wideo Twitch za miliard dolarów

Pojawiły się doniesienia o przejęciu platformy wideo Twitch przez Google. Miałaby ona stać się częścią serwisu YouTube. więcej

 
Orange promuje swoje usługi w domu Boskich

Orange Polska uruchomił stronę domboskich.pl, na której można odbyć wirtualny spacer po domu bohaterów serialu „Rodzinka.pl”, poznać usługi operatora oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. więcej

 
Do 2020 r. prawie wszystkie gospodarstwa domowe będą podłączone do internetu

Do 2020 r. gospodarstwa domowe niepodłączone do internetu będą stanowić zdecydowaną mniejszość. Głównym problemem pozostanie prędkość internetu i kapitał niezbędny do poprawy jakości połączeń. Paradoksalnie na przeszkodzie może stać presja ze strony konsumentów domagających się jak najniższych cen. – Trzeba stworzyć równowagę między stymulacją biznesu w tej dziedzinie a modelami biznesowymi i nie obciążać nadmiernie firm, które budują nam cyfrową przyszłość – uważa Michał Boni, były minister administracji i cyfryzacji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
PiS powiększa przewagę nad PO

Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w maju, na PiS głosowałoby 32 proc. wyborców, a na PO - 25 proc. - wynika z najnowszego sondażu TNS Polska. Próg wyborczy przekroczyłyby też: SLD - 9 proc. poparcia, PSL - 6 proc. oraz Twój Ruch - 5 proc. więcej

 
67 proc. Polaków dobrze o prezydencie; 63 proc. źle o pracy Sejmu
 
Po 25 latach Polacy znacznie lepiej oceniają warunki materialne
 
Public Relations  
 
Géraldine Filiol szefową działu komunikacji Grupy Eurosport
 
Edimax wybrał Sarota PR
 
In Fact PR wypromuje Agitive
 
Mind Progress Group odpowiada za media relations dla MJM
 
Technologie  
 
Windows 9 już w 2015 roku?
 
Samsung Galaxy S5 Prime na pierwszych zdjęciach
 
UKE chce w 76 gminach wyłączyć Orange Polska spod regulacji hurtowych usług dostępu szerokopasmowego
 
Nexusa 6 nie będzie. Android Silver w lutym 2015
 
Asus pracuje nad laptopem z ekranem odchylanym o 360 stopni
 
Debiut LG G Flex 2 planowany na początek przyszłego roku
 
Gospodarka  
 
Daleko do bańki na rynku nieruchomości
 
Jak zdobyć 40 tys. zł dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej
 
Po 25 latach Polacy znacznie lepiej oceniają warunki materialne
 
Polacy wydali 35 mld zł na prywatne leczenie i leki w 2013 roku
 
Do 2020 r. prawie wszystkie gospodarstwa domowe będą podłączone do internetu
 
Wzrost zatrudnienia mógłby być wyższy
 
Powstaje Unia Euroazjatycka. "Inwestorzy nieufni. Głównie z powodu polityki Moskwy"
 
Kompania Węglowa nie wstrzymuje inwestycji w kopalniach. Chce wyjść na prostą
 
Kultura/Rozrywka  
 
Michael Jackson powrócił. "Wystąpił" na gali Billboard Awards 2014
 
Artur Rojek gwiazdą OFF Festival 2014
 
The Horrors wystąpią na Open'er Festival 2014
 
Robert De Niro w filmie "Bus 757"
 
Kylie Minogue pokazała "I Was Gonna Cancel"
 
10 odcinków ostatniego sezonu serialu "Czysta krew"
 
Godzilla podbija kina
 
Blog  
 
Okiem dinozaura - Wanda Konarzewska
 
Zmiana regulaminu Eurowizji sposobem na polski kryzys gospodarczy?! - Iwona Łapińska
 
Zmiany - ks. Artur Stopka
 
Czym właściciele sklepów internetowych przyciągają klientów? - Paweł Lipiec
 
Antysemityzm: Polacy na drugim miejscu w Europie! - Jerzy Szygiel
 
Nasz gość  
 
Tomasz Machała: Dziennikarze, którzy nie przestawią się na internet nie przetrwają

Konsolidacja i rozwój to przyszłość serwisu NaTemat, ale ma to być wzrost organiczny, bez zewnętrznego inwestora - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, z którym rozmawiamy także o dziennikarstwie oraz „starych” i „nowych” mediach. więcej

 
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl