Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 2 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"

Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"

Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka” i „W Sieci”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji. więcej

 
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN

Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Multimedia Polska poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Administrator Baz Danych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy ds. Online

Bardzo poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Adexon poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Adexon poszukuje osoby na stanowisko
Head of performance

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Online Planner

BrandTube poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
Księgowa / Księgowy

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter serwisów informacyjnych / DJ

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Koordynatora testowania nowych rynków

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Direct Mail Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. ,,Chcemy się wyróżnić"

Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. - Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - tłumaczy Jeronimo Martins Polska. więcej

 
I Onet, i Grupa WP reklamują się jako lider rynku internetowego

Zarówno Grupa Onet, jak i Grupa Wirtualna Polska prowadzą obecnie kampanie reklamowe, w których określają się jako lidera polskiego rynku reklamowego. Na potwierdzenie każdy wydawca podaje wybrane wyniki Megapanelu, w których ma przewagę nad konkurentem. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"

Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje. więcej

Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2013 dla ,,Rzeczpospolitej" (fotogaleria)

Główną nagrodę w 12. edycji konkursu GrandFront na Prasową Okładkę Roku zdobył dziennik „Rzeczpospolita” za okładkę o abdykacji Benedykta XVI. Za najlepszą aplikację na urządzenia mobilne uznano aplikację „Dużego Formatu”. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku
Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN

Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł. więcej

 
TVN przegrał w sądzie z UKE ws. opłat za częstotliwości

Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę TVN na decyzję prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczącą naliczania rocznych opłat za prawo do dysponowania częstotliwością za rok 2013. więcej

 
,,Przyjaciółki" straciły 600 tys. widzów. 16,5 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Przyjaciółek” oglądało 2 mln osób, o 590 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię. Polsat w czasie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 16,5 mln zł. więcej

 
,,To nie koniec świata" z mniejszą widownią. To koniec serialu Polsatu

Drugi sezon „To nie koniec świata” gromadził średnio 1,52 mln oglądających, o 200 tys. widzów mniej od pierwszej serii. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,61 mln zł. więcej

 
,,Sablewskiej sposób na modę" chętnie oglądany w TVN Style
 
TVP szuka uczestników do ,,The Voice of Poland 5"
 
Eurosport będzie relacjonować mundial z brazylijskiej plaży
 
Jerzy Owsiak, Adam Małysz i Krystyna Janda wśród ,,Ludzi Wolności"
 
Rusza festiwal TOPtrendy 2014. Na scenie wystąpi ponad 30 artystów
 
 
Radio  
 
Maciej Zakrocki poprowadzi ,,Co się stało" w TOK FM

Maciej Zakrocki od 2 czerwca br. poprowadzi w TOK FM nowy codzienny program „Co się stało”. Audycja zastąpi w ramówce „Program dla Gospodarki”. więcej

 
Radio Kraków z odnowionym studiem za 1,6 mln zł

Radio Kraków dysponuje już odświeżonym studiem emisyjnym. Jego remont trwał dwa lata i pochłonął około 1,6 mln zł.   więcej

 
RMF FM liderem w Częstochowie, Złote Przeboje do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. ,,Chcemy się wyróżnić"

Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. - Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - tłumaczy Jeronimo Martins Polska. więcej

 
Jakub Błaszczykowski z Pirlo i Lahmem reklamują okna Drutex (wideo)

Trzecim piłkarskim ambasadorem reklamowym okien Drutex, po Philippie Lahmie i Andrei Pirlo, został Jakub Błaszczykowski. Kampania z udziałem wszystkich zawodników przebiega pod hasłem „Wybór mistrzów”. więcej

 
Odrastanie włosów w reklamie DX2 wprowadza w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny szamponu DX2 (produkowanego przez Aflofarm) przekonujący, że produkt ten „powstrzymuje wypadanie włosów” oraz „je odbudowuje, a włosy odrastają odporne na wypadanie”, narusza kodeks branżowy. więcej

 
Sanofi zmienia reklamę Magne B6. ,,Podjęliśmy kroki w celu uchylenia zakazu"

W ubiegłym tygodniu Sąd Okręgowy w Białymstoku wstrzymał emisję reklamy suplementu diety Magne BG Max jako zabezpieczenie roszczenia wniesionego przez Olimp Labs przed rozpoczynającym się procesem. Grupa Sanofi zmieniła reklamę i chce uchylić zakaz emisji. więcej

 
OFE odcinają się od bluzgu Braciaka na ZUS i Tuska. Eksperci: wulgarność jest siłą (wideo)

ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Maciek Rock na peronie reklamuje roaming za 29 gr w Plusie na Kartę (wideo)
 
,,Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak" - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)
 
,,Droga do Rio" w piłkarskiej kampanii Kia (wideo)
 
Gołąbki Pamapol reklamowane ,,dla pozytywnie zakręconych" (wideo)
 
Proama reklamuje autocasco ,,od wszystkich ryzyk" (wideo)
 
Obietnice ojca reklamują ubezpieczenia w Avivie (wideo)
 
,,Excellence with Edge" w kampanii Huawei Ascend P7 (wideo)
 
Ponad 27 mld euro w 2013 r. na cyfrową reklamę w Europie
 
Biedronka sponsorem piłkarskiej reprezentacji przez kolejne cztery lata
 
Statystyczny Amerykanin ma w portfelu 12 karty lojalnościowe, Polak - cztery
 
Kreacje Reklamowe  
 
Okna Drutex: Wybór mistrzów Kubełki KFC: Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak KFC Summers: dla spragnionych lata Rock in Rio: you can watch the best Volkswagen: denger
 
Prasa  
 
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"

Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"

Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka” i „W Sieci”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji. więcej

 
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 121)

W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Sylwia Borowska przechodzi z ,,Vivy!" do ,,Flesza"

Sylwia Borowska dołączyła do redakcji dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Została dziennikarką działu Życie Gwiazd, zastępując Annę Hernik-Solarską. więcej

 
Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku

Jacek Liedtke objął stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Polskapresse w Gdańsku. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2014-06-02 Motor - 2014-06-01 Bloomberg Businessweek Polska - 2014-06-01 Do Rzeczy - 2014-06-01 Wprost - 2014-06-01
 
Internet  
 
I Onet, i Grupa WP reklamują się jako lider rynku internetowego

Zarówno Grupa Onet, jak i Grupa Wirtualna Polska prowadzą obecnie kampanie reklamowe, w których określają się jako lidera polskiego rynku reklamowego. Na potwierdzenie każdy wydawca podaje wybrane wyniki Megapanelu, w których ma przewagę nad konkurentem. więcej

 
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku w Polsce (raport za maj 2014)

Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Google udostępnia formularz do ,,bycia zapomnianym"

Na stronach Google pojawił się formularz, za pomocą którego internauci mogą złożyć wniosek o usunięcie linków do stron zawierających ich dane osobowe. więcej

 
Na YouTube najchętniej oglądane krótkie klipy

Wśród publikowanych przez marki klipów wideo w serwisie YouTube, największą popularnością cieszą się krótkie formy o długości od pół do jednej minuty - wynika z badania Socialbakers. więcej

 
Pana firma Rovese zbudowała pod Moskwą wielką fabrykę płytek ceramicznych. Pojechał pan w kwietniu na otwarcie?

Stanowiący alternatywę dla YouTube serwis wideo miałby zostać uruchomiony przez Yahoo już latem bieżącego roku. więcej

 
Comperia.pl za 2,55 mln zł przejmuje Telepolis.pl
 
Rynek internetowej sprzedaży biletów jest warty ponad 500 mln zł
 
Badania Marketingowe  
 
Za najładniejszych celebrytów uważamy Roberta Lewandowskiego i Małgorzatę Sochę

Robert Lewandowski i Małgorzata Socha to najbardziej przez Polaków podziwiane za wygląd sławne osoby - wynika z badania IIBR. więcej

 
Amazon najcenniejszą marką sektora handlu detalicznego
 
Jakie są stosunki polsko-amerykańskie?
 
Public Relations  
 
New Holland z Unicorn Media
 
Technologie  
 
Porównujemy LG G3 z najlepszymi smartfonami na rynku (analiza)
 
Biedronka wprowadza do sprzedaży smartfon myPhone Smart za 349 zł
 
W 2014 r. sprzedaż smartfonów wzrośnie o 23,1 proc., do 1,2 miliarda
 
Liquid E600, Liquid E700 i Liquid Z200 - nowe smartfony od Acera (wideo)
 
Acer: smartfband Liquid Leap i smartfon Liquid Jade (wideo)
 
Iconia Tab 8 - nowy tablet od Acera od 649 zł (wideo)
 
Samsung Galaxy S5 Active debiutuje oficjalnie (wideo)
 
Oppo pracuje nad smartfonem N1 Mini
 
,,Excellence with Edge" w kampanii Huawei Ascend P7 (wideo)
 
Microsoft pracuje nad własnym inteligentnym zegarkiem
 
Były szef Microsoftu kupuje drużynę z NBA
 
IDC obniża prognozę dla rynku tabletów, przyczyną phablety
 
Chiny przegonią w br. USA w wartości sprzedaży telefonów komórkowych
 
Gospodarka  
 
Amazon najcenniejszą marką sektora handlu detalicznego
 
Były szef Microsoftu kupuje drużynę z NBA
 
Konsumpcja, inwestycje i eksport ciągną PKB Polski
 
Ponad 40 tys. polskich firm powstało już w Wielkiej Brytanii
 
Dobre strategie inwestycyjne na instrumentach pochodnych szansą na dobre zyski
 
Polacy boją się romansów w pracy, aby jej nie stracić
 
Statystyczny Amerykanin ma w portfelu 12 karty lojalnościowe, Polak - cztery
 
Czy warto kupić ubezpieczenie na wakacje
 
Kultura/Rozrywka  
 
Coldplay z "Ghost Stories" podbija polski rynek
 
Kasabian zapowiada płytę "48:13" (wideo)
 
Faith No More gwiazdą Open'er Festival 2014
 
"Best Friend" od Foster The People (wideo)
 
"Blonde" - nowa płyta Alizee
 
Powstanie czwarty sezon serialu "Hell on Wheels"
 
Annabeth Gish zagra w serialu "Synowie anarchii"
 
Dawid Podsiadło artystą TOP podczas Sopot TOPtrendy Festiwal 2014
 
Jennifer Lopez pokazała "First Love" (wideo)
 
Rusza festiwal TOPtrendy 2014. Na scenie wystąpi ponad 30 artystów
 
Justin Bieber "Looking for You"
 
50 Cent i ScHoolboy Q pokazali "Flip on You"
 
Blog  
 
Osiem sekund - największy błąd współczesnych marketerów - Janusz Kamieński
 
Zapomnij o mnie Google - Iwona Łapińska
 
Podwójna próba - ks. Artur Stopka
 
Firmy, które zapewnią rozwój twojemu przedsiębiorstwu - Paweł Lipiec
 
Jutro pogrzeb WJ... - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Kot Przybora: W Publicis nie mieliśmy z kim rozmawiać

Brak możliwości rozwoju i dalszej współpracy z większościowym udziałowcem, czyli grupą Publicis, to główne powody naszego odejścia z PZL - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl  Kot Przybora, współzałożyciel i udziałowiec agencji PZL. więcej

 
Paweł Wujec: Współpraca z NK.pl to duże rozczarowanie
 
Tomasz Machała: Dziennikarze, którzy nie przestawią się na internet nie przetrwają
 
Kwestionariusz  
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Juliusz Baliszewski, managing partner i business development director w H Warsaw. więcej

 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl