|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 2 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"
Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"
Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka”, „W Sieci” i „Angory”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji.
więcej |
|
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"
Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje.
więcej
|
Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
Odejście Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory to niepowetowana strata dla PZL, mogąca spowodować duże problemy agencji. Zaniewski i Przybora to żywe legendy polskiej reklamy, więc bez problemu odnajdą się w mniej korporacyjnym otoczeniu- oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej.
więcej
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2013 dla ,,Rzeczpospolitej" (fotogaleria)
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł.
więcej
|
|
TVN przegrał w sądzie z UKE ws. opłat za częstotliwości
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę TVN na decyzję prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczącą naliczania rocznych opłat za prawo do dysponowania częstotliwością za rok 2013.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" straciły 600 tys. widzów. 16,5 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Przyjaciółek” oglądało 2 mln osób, o 590 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię. Polsat w czasie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 16,5 mln zł.
więcej
|
|
,,To nie koniec świata" z mniejszą widownią. To koniec serialu Polsatu
Drugi sezon „To nie koniec świata” gromadził średnio 1,52 mln oglądających, o 200 tys. widzów mniej od pierwszej serii. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,61 mln zł.
więcej
|
|
,,Sablewskiej sposób na modę" chętnie oglądany w TVN Style
Premierowe odcinki drugiej edycji programu „Sablewskiej sposób na modę” oglądało w TVN Style 144 tys. widzów, a jeszcze więcej osób śledziło jego powtórki. Magazyn notował wyższe udziały od średnich wyników stacji.
więcej
|
|
Eurosport będzie relacjonować mundial z brazylijskiej plaży
Kanał Eurosport nie będzie pokazywać meczów mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii. Stacja przygotowała jednak szereg programów, w których widzowie znajdą wiadomości i komentarze dotyczące imprezy oraz jej kulisy.
więcej
|
|
TVP z kanałem na żądanie i specjalną ofertą z okazji ,,25 lat wolności"
Z okazji 25. rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów Telewizja Polska uruchomi kanał na żądanie „25 lat wolności”, a w ramówce jej głównych anten pojawią się specjalne pozycje programowe, przede wszystkim dokumentalne.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak, Adam Małysz i Krystyna Janda wśród ,,Ludzi Wolności"
Rozstrzygnięto organizowany przez TVN i „Gazetę Wyborczą” plebiscyt „Ludzie Wolności”. Nagrody otrzymali Jerzy Owsiak, Solange i Krzysztof Olszewscy, Henryk Skarżyński, Adam Małysz i Krystyna Janda.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Łukasz Wejchert kupuje agencję LeadR
Należąca do Łukasza Wejcherta spółka Dirlango przejęła całościowe udziały LeadR, agencji direct marketingowej, do tej pory kontrolowanej przez Cube Group. Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR, pozostanie na swoim stanowisku.
więcej
|
|
Jakub Błaszczykowski z Pirlo i Lahmem reklamują okna Drutex (wideo)
Trzecim piłkarskim ambasadorem reklamowym okien Drutex, po Philippie Lahmie i Andrei Pirlo, został Jakub Błaszczykowski. Kampania z udziałem wszystkich zawodników przebiega pod hasłem „Wybór mistrzów”.
więcej
|
|
Odrastanie włosów w reklamie DX2 wprowadza w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny szamponu DX2 (produkowanego przez Aflofarm) przekonujący, że produkt ten „powstrzymuje wypadanie włosów” oraz „je odbudowuje, a włosy odrastają odporne na wypadanie”, narusza kodeks branżowy.
więcej
|
|
Sanofi zmienia reklamę Magne B6. ,,Podjęliśmy kroki w celu uchylenia zakazu"
W ubiegłym tygodniu Sąd Okręgowy w Białymstoku wstrzymał emisję reklamy suplementu diety Magne BG Max jako zabezpieczenie roszczenia wniesionego przez Olimp Labs przed rozpoczynającym się procesem. Grupa Sanofi zmieniła reklamę i chce uchylić zakaz emisji.
więcej
|
|
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Juliusz Baliszewski, managing partner i business development director w H Warsaw.
więcej
|
|
,,Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak" - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)
Startuje kolejny etap kampanii KFC pod hasłem „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”, której bohaterem jest fałszywy człowiek-kurczak. Akcję przygotowały agencje McCann Worldgroup i Edelman Polska oraz dom mediowy OMD.
więcej
|
|
Gołąbki Pamapol reklamowane ,,dla pozytywnie zakręconych" (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa gołąbków w sosie pomidorowym marki Pamapol. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dla pozytywnie zakręconych”, przygotowały firmy GPD Advertising, Wide Open, Papaya Films i Maxus.
więcej
|
|
Obietnice ojca reklamują ubezpieczenia w Avivie (wideo)
Startuje kampania reklamowa ubezpieczeń na zdrowie i życie oferowanych przez Avivę. Bohaterem akcji, prowadzonej głównie w telewizji i internecie, jest ojciec mówiący do córki.
więcej
|
|
Michael Sussman prezesem BAV Worldwide
Michael Sussman objął funkcję prezesa agencji BAV Worldwide (należącej do sieci Y&R). Poprzednio był dyrektorem ds. analiz i strategii w Y&R Advertising.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Zaczyński zastępcą redaktor naczelnej magazynu ,,Grazia"
Michał Zaczyński, dotąd wiceszef miesięcznika „Fashion Magazine”, został nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Do redakcji pisma dołączyły też Agnieszka Prokopowicz-Bielenia i Anna Hernik.
więcej
|
|
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"
Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"
Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka”, „W Sieci” i „Angory”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 121)
W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sylwia Borowska przechodzi z ,,Vivy!" do ,,Flesza"
Sylwia Borowska dołączyła do redakcji dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Została dziennikarką działu Życie Gwiazd, zastępując Annę Hernik-Solarską.
więcej
|
|
Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku
Jacek Liedtke objął stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Polskapresse w Gdańsku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|