Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 10 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Przez paywall serwisy ,,Gazety Wyborczej" w dół o ponad 10 proc.

W marcu br. strony internetowe „Gazety Wyborczej” (Agora), na których wprowadzono płatny dostęp do treści, zanotowały minimalnie mniej użytkowników i o 14 proc. mniej odsłon niż rok wcześniej. Serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.biz osiągnęły nawet wzrosty, za to najwięcej straciły strony regionalnych wydań „GW”. więcej

 
Festiwal w Opolu stracił 900 tys. widzów, ale Jedynka pozostała liderem

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało w TVP1 średnio 2,83 mln widzów, o 890 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Jednak stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,92 mln zł. więcej

 
Kurasiński, Misiukanis, Sadowski, Sidor i Żuk wśród młodych liderów nowej Polski

W grupie 25 młodych liderów, którzy według magazynu „Teraz Polska” mają największą szansę uzyskać wpływ na kierunek rozwoju Polski w następnym ćwierćwieczu, znalazło się sześć osób z branży internetowej i IT: Artur Kurasiński, Łukasz Misiukanis, Michał Sadowski, Kamila Sidor i Dariusz Żuk. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji / Promo Producer

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

AXN poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Specialist /Junior Marketing Manager

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Filmweb.pl poszukuje osoby na stanowisko
Front-end Web Developer

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Analityk ds. Systemów Raportowania Finansowego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reżyser / Operator

Multimedia Polska poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Administrator Baz Danych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy ds. Online

Bardzo poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Animowani Ronaldo, Neymar, Rooney i Ibrahimovic reklamują Nike (wideo)

Kolejna reklama Nike w ramach kampanii pod hasłem „Podejmij ryzyko” z udziałem najlepszych piłkarzy świata związanych z tą marką ma formę animowaną. więcej

 
Google będzie informował o linkach usuniętych z wyszukiwarki

Google będzie nieco inaczej egzekwować prawo do bycia zapomnianym w Unii Europejskiej. Firma chce, aby internauci byli świadomi usuniętych z wyników wyszukiwania linków. więcej

 
Dorota Wellman promuje Internetowe Konto Pacjenta i e-Receptę (wideo)

Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz e-Receptę. Twarzą akcji, którą przygotowało i zrealizowało Ministerstwo Zdrowia, jest Dorota Wellman. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dyrektor Czwórki zwolniła reporterkę za wpis na Facebooku

Nowa dyrektor radiowej Czwórki Iwona Kostka-Kwiatkowska odsunęła od pracy reporterkę Ewelinę Grygiel. Powodem jej decyzji był wpis podwładnej na Facebooku, który uznała za jednoznacznie negatywny wobec zadania zleconego wszystkim pracownikom redakcji. więcej

Branża reklamowa chwali spot ,,Polska. Spring into new". Energia zamiast martyrologii

Spot pod hasłem „Polska. Spring into new” i Chrisem Niedenthalem jako narratorem świetnie pokazuje zmiany, jakie nastąpiły w naszym kraju przez ostatnich 25 lat, odzwierciedla też energię naszego społeczeństwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

Szefowie portali: nadpodaż darmowych treści i pirackie serwisy wideo największymi problemami
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Festiwal w Opolu stracił 900 tys. widzów, ale Jedynka pozostała liderem

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało w TVP1 średnio 2,83 mln widzów, o 890 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Jednak stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,92 mln zł. więcej

 
,,Warsaw Shore" dalej hitem MTV. Druga edycja ma 160 tys. widzów

Druga edycja „Warsaw Shore” po ośmiu odcinkach gromadzi średnio 158 tys. widzów. To mniej niż śledziło pierwszy sezon, ale MTV w czasie emisji formatu wygrywa z konkurencją i ma kilkanaście razy wyższy udział w rynku od średniego. więcej

 
,,Pytanie na śniadanie" latem odwiedzi Polskę i świat

Telewizyjna Dwójka w letniej ramówce emitować będzie sobotnie wydania magazynu „Pytanie na śniadanie”. Ekipa programu odwiedzi letnie miejscowości wypoczynkowe, znajdą się w nim też materiały ze świata.   więcej

 
Joanna Kulig, Dorota Kolak i Radosław Pazura w serialu AXN ,,Zbrodnia"

Joanna Kulig, Dorota Kolak i Radosław Pazura zagrają obok Magdaleny Boczarskiej i Wojciecha Zielińskiego w polskim serialu AXN stacji „Zbrodnia”. Trzyodcinkowa produkcja trafi na antenę jesienią br. więcej

 
TVP1 nowym liderem. Udany tydzień TVN7 i Polsatu Sport

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Pod osłoną nocy" w TVN7

14 czerwca 2014 roku kanał TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu „Pod osłoną nocy”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET organizuje ,,Wielkie Mistrzostwa w Grillowaniu"

Radio ZET we współpracy z marką Jan Niezbędny realizuje akcję antenową „Wielkie Mistrzostwa w Grillowaniu” w ramach której wybrany zostanie najlepszy kucharz-amator. Jej twarzą został kulinarny ekspert Tomasz Jakubiak. więcej

 
Reklama  
 
Animowani Ronaldo, Neymar, Rooney i Ibrahimovic reklamują Nike (wideo)

Kolejna reklama Nike w ramach kampanii pod hasłem „Podejmij ryzyko” z udziałem najlepszych piłkarzy świata związanych z tą marką ma formę animowaną. więcej

 
Dorota Wellman promuje Internetowe Konto Pacjenta i e-Receptę (wideo)

Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz e-Receptę. Twarzą akcji, którą przygotowało i zrealizowało Ministerstwo Zdrowia, jest Dorota Wellman. więcej

 
,,Przejrzyj chłoniaka" - Sherlock Holmes i Doktor Watson w kampanii ,,Mam haka na raka" (wideo)

Tegoroczna edycja kampanii społecznej „Mam haka na raka” oparta jest na spocie z Sherlockiem Holmesem i Doktorem Watsonem. Akcja, pod hasłem „Przejrzyj chłoniaka”, promuje profilaktyką nowotworową. więcej

 
Artur Muszkiet w zarządzie Ströer Polska

Artur Muszkiet objął funkcję członka zarządu ds. rozwoju biznesu w Grupie Ströer w Polsce. Poprzednio był szefem Goldbach Audience, a wcześniej pracował m.in. w CR Media, Initiative i Unileverze. więcej

 
,,Wyzwanie smaku" Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD i Questia. więcej

 
,,Akcja na mecz" w piłkarskiej kampanii Warki (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały i realizują firmy Just, MediaVest, The Digitals, Polymus Events, Men at Work i Roots PR. więcej

 
Wirtualne konferencje Adidasa z mundialu na żywo na YouTube

Podczas mundialu w Brazylii firma Adidas będzie nadawać na żywo w serwisie YouTube wirtualne konferencje z udziałem gwiazd sportu i muzyki. więcej

 
Mieszko I reklamuje ,,początek Polski w Poznaniu"

Ruszyła kampania reklamowa interaktywnego centrum historycznego Brama Poznania. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Początek Polski. W Poznaniu”, przygotowały firmy Just, Media Concept i Q&A Communications. więcej

 
Dorota Rzeszutek: z EM Lab do Endorfina Events

Dorota Rzeszutek z początkiem lipca obejmie funkcję business development directora w agencji Endorfina Events. Poprzednio przez osiem lat pracowała w agencji EM Lab, ostatnio jako dyrektor zarządzająca. więcej

 
Matka Natura śpiewa z sarenkami w reklamie Hortexu (wideo)

Nowa kampania reklamowa napojów Hortex pokazuje, jak Matka Natura śpiewa razem z chórem sarenek. Kampanię przygotowały firmy Opus B i MEC. więcej

 
Kamil Bednarek miksuje w reklamach Formuły Mix Elastycznej w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Mix Elastycznej w Play. Twarzą akcji jest Kamil Bednarek, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

 
Sare przejmuje jedną trzecią e-commerce'owej firmy Emagenio

Grupa Sare objęła 33 proc. udziałów firmy Emagenio oferującej platformę do tworzenia i rozwijania sklepów internetowych. Dzięki temu wprowadza do swojego portfolio oprogramowanie sprzedażowe skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw. więcej

 
,,Forever sweet" w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)

Ruszyła internetowa kampania reklamująca Cukier Królewski (produkowany przez Südzucker Polska). Akcję przygotowały firmy Havas Engage Warsaw, Arena, Opcom i Open Media. więcej

 
Anna Grabarek event managerem w El Padre

Do zespołu agencji El Padre na stałe dołączyła Anna Grabarek, obejmując funkcję event managera. Wcześniej pracowała w hotelach Andel’s Łódź i GrandHotel Tiffi oraz w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym MTŁ. więcej

 
Magdalena Stylińska: z MOSQI.TO do Digital One

Magdalena Stylińska objęła funkcję account managera w agencji Digital One. Wcześniej pracowała m.in. w Young & Rubicam Brands i MOSQI.TO więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Kamil Bednarek reklamuję Formułę Mix w Play Volkswagen: bus Adidas: housematch Nike: the last game Visa: World cup fan
 
Prasa  
 
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem sprzedaży e-wydań. Straciła tylko ,,Gazeta Wyborcza"

W kwietniu 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, z kolei jedyny spadek odnotowała „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
2,5 miliarda ludzi czyta drukowaną prasę, 800 milionów e-gazety

Około 2,5 miliarda ludzi na świecie sięga po gazety w tradycyjnym, papierowym wydaniu. Kolejne 800 milionów osób czyta je za pośrednictwem cyfrowych nośników - wynika z raportu Światowego Stowarzyszenia Wydawców Prasy WAN-IFRA. więcej

 
,,Stock Watch" - nowy tygodnik biznesowy

W poniedziałek 23 czerwca br. na rynku pojawi się nowy tygodnik biznesowy „Stock Watch”. Będzie to magazyn przygotowywany przez agencję Direct Publishing Group na zlecenie portalu giełdowego Stockwatch.pl. więcej

 
Marta Badurek kieruje portalem ofeminin.pl

Marta Badurek od czerwca br. objęła stanowisko prezesa spółki wydającej kobiecy portal ofeminin.pl, który znajduje się w portfolio Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Jedynki  
 
 
CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2014-06-10 Harper's Bazaar (świat) - 2014-06-09 Marie Claire - 2014-06-09 Weterynaria sztuka - praktyka - rzemiosło - 2014-06-09 Stomatologia sztuka - praktyka - rzemiosło - 2014-06-09
 
Internet  
 
Przez paywall serwisy ,,Gazety Wyborczej" w dół o ponad 10 proc.

W marcu br. strony internetowe „Gazety Wyborczej” (Agora), na których wprowadzono płatny dostęp do treści, zanotowały minimalnie mniej użytkowników i o 14 proc. mniej odsłon niż rok wcześniej. Serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.biz osiągnęły nawet wzrosty, za to najwięcej straciły strony regionalnych wydań „GW”. więcej

 
Kurasiński, Misiukanis, Sadowski, Sidor i Żuk wśród młodych liderów nowej Polski

W grupie 25 młodych liderów, którzy według magazynu „Teraz Polska” mają największą szansę uzyskać wpływ na kierunek rozwoju Polski w następnym ćwierćwieczu, znalazło się sześć osób z branży internetowej i IT: Artur Kurasiński, Łukasz Misiukanis, Michał Sadowski, Kamila Sidor i Dariusz Żuk. więcej

 
Google będzie informował o linkach usuniętych z wyszukiwarki

Google będzie nieco inaczej egzekwować prawo do bycia zapomnianym w Unii Europejskiej. Firma chce, aby internauci byli świadomi usuniętych z wyników wyszukiwania linków. więcej

 
Kupujący w internecie godzą się na bycie śledzonym, choć są tym zaniepokojeni

Większość osób robiących zakupy w sieci ma świadomość, że firmy zbierają o nich dane. Coraz większa grupa konsumentów godzi się na to, ale jednocześnie jest tym faktem zaniepokojona - wynika z globalnego badania McCann Truth Central. więcej

 
Marta Badurek kieruje portalem ofeminin.pl

Marta Badurek od czerwca br. objęła stanowisko prezesa spółki wydającej kobiecy portal ofeminin.pl, który znajduje się w portfolio Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Magdalena Stylińska: z MOSQI.TO do Digital One

Magdalena Stylińska objęła funkcję account managera w agencji Digital One. Wcześniej pracowała m.in. w Young & Rubicam Brands i MOSQI.TO więcej

 
Agata Durślewicz i Paulina Kukwa w OHHO Media

Do zespołu agencji interaktywnej OHHO Media dołączyły Agata Durślewicz i Paulina Kukwa. Pierwsza objęła funkcję new business managera, a druga - junior social media specialist. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
AT&T najcenniejszą marką telekomunikacyjną świata

AT&T to najcenniejsza marka sektora telekomunikacji w dziewiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Dorota Kaźmierska założyła agencję 101dot
 
Technologie  
 
Nokia pracuje nad kolejnym flagowym smartfonem z ekranem QHD
 
Microsoft zapowiada lawinę gier na Xboksa One i wsparcie dla gatunku indie
 
Kamil Bednarek miksuje w reklamach Formuły Mix Elastycznej w Play (wideo)
 
Samsung pracuje nad tabletem z wyświetlaczem 4K
 
Toshiba: trzy piłkarskie aplikacje w Smart TV
 
Rockchip przygotowuje Chromebooka z procesorem ARM (wideo)
 
Gospodarka  
 
Eksport napędza wzrost gospodarczy w Polsce
 
Deflacja sprzymierzeńcem oszczędnych
 
Będzie rozbudowana lotniska w Modlinie. 600 tys. pasażerów w tym roku
 
Park of Poland powstaje koło Warszawy, ma kosztować 100 mln euro
 
Globalne porozumienie ws. klimatu? "Zbyt ambitne podejście UE może zagrozić gospodarce"
 
Żywność slow food wciąż jest droga i trudno dostępna
 
Coraz mniejsza sprzedaż motocykli
 
Podatek od nieruchomości kosztem podczas zawieszenia firmy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Monty Python pokazali "Always Look On The Bright Side Of Life". "Porażka reprezentacji Anglii"
 
Jerzy Buzek został doktorem honoris causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
 
Jennifer Lopez nie zaśpiewa na Mundialu w Brazylii
 
PSY i Snoop Dogg pokazali "Hangover"
 
"Final Masquerade" od Linkin Park
 
"Niggas on the Moon" - nowy album Death Grips z udziałem Björk
 
"Strażnicy galaktyki" w kinach 1 sierpnia (wideo)
 
Blog  
 
Nowa linia produktów Facebooke'a - reklamy dla dyktatorów - Iwona Łapińska
 
Kto jest większym cymbałem? - Krzysztof Czabański
 
NOWA KSIĄŻKA NOWI MY... - Ewa Derlatka
 
Wolność przez pryzmat kawy latte - Marcin Żukowski
 
Listy,listy,listy... - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ

- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu. więcej

 
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
 
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
 
Kwestionariusz  
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska. więcej

 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl