Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 27 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek

Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i nie zorganizowane

- Upadek dziennikarstwa śledczego, skazuje nas na to, że jesteśmy karmieni plotkami i donosami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Twierdzi, że w minioną środę dziennikarze i redaktorzy „Wprost”, zastosowali szantaż moralny w stosunku do środowiska. więcej

 
Bauer wygrał w sądzie z Edipresse. ,,Przeprosiny i 100 tys. zł"

Edipresse Polska przegrało proces o ochronę dób osobistych i zakazanie czynów nieuczciwej konkurencji, wytoczony przez Wydawnictwo Bauer. Spółka musi przeprosić konkurenta w mediach i wpłacić 100 tys. zł na cel społeczny. Nie zgadza się jednak z wyrokiem i zapowiada apelację. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Group Account Manager

Agencja Informacyjna Newseria Biznes poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Serwisu Biznesowego

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Account Manager

QPlanet poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Business Quality Specialist

Glamour poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

KPMG poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu i komunikacji

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP wygrała w USA proces z Robertem Spańskim. Start TVP Rozrywka Int. nadal zablokowany

Telewizja Polska po roku batalii sądowej w USA wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Amerykańska spółka odwołała się jednak od wyroku, dlatego start TVP Rozrywka International został zawieszony. więcej

 
Coca-colowy Mikołaj reklamuje ,,Wyzwanie smaku" Pepsi (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca tegoroczną edycję „Wyzwania smaku”, eventów promujących Pepsi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One, Pink Pepper Media i Ewesa. więcej

 
Kanał TVP ABC stracił widzów. ,,Wyniki zgodne z planem"

Dziecięcy kanał TVP ABC w ostatnich tygodniach śledziło średnio 25 tys. widzów, czyli aż o 20 tys. mniej niż w pierwszych dwóch miesiącach nadawania stacji. TVP zapewnia jednak, że wyniki stacji są zgodne z jej oczekiwaniami. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD

- Platforma internetowa EskaGO ma powalczyć z największymi serwisami VoD w Polsce - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR. Przyznaje, że wartość podmiotów internetowych jest przeszacowana, dlatego stawia na rozwój organiczny swojej grupy. więcej

Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy

Ujawnienie nagrań podsłuchów przez „Wprost” może wpłynąć na stałe podniesienie sprzedaży tygodnika, ale nie będzie to duży wzrost. Ruch ten nie przekona jednak nowych firm do reklamowania się w tytule, a część dotychczasowych może odstraszyć - uważają eksperci rynku prasowego. więcej

Cannes Lions: digital jako rzeczywistość, skromny udział Polski (opinie)
Dlaczego solidarność dziennikarska z ,,Wprost" prysła tak szybko? (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP wygrała w USA proces z Robertem Spańskim. Start TVP Rozrywka Int. nadal zablokowany

Telewizja Polska po roku batalii sądowej w USA wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Amerykańska spółka odwołała się jednak od wyroku, dlatego start TVP Rozrywka International został zawieszony. więcej

 
Kanał TVP ABC stracił widzów. ,,Wyniki zgodne z planem"

Dziecięcy kanał TVP ABC w ostatnich tygodniach śledziło średnio 25 tys. widzów, czyli aż o 20 tys. mniej niż w pierwszych dwóch miesiącach nadawania stacji. TVP zapewnia jednak, że wyniki stacji są zgodne z jej oczekiwaniami. więcej

 
Steczkowska, Bohosiewicz, Melzer i Molęda w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 2"

Maja Bohosiewicz, Magda Steczkowska, Barbara Melzer i Kuba Molęda to kolejni ujawnieni przez Polsat uczestnicy drugiej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Zdjęcia do show ruszają w przyszłym tygodniu. więcej

 
,,Projekt plaża" telewizji TVN odwiedzi siedem kurortów

W tym roku po raz szósty telewizja TVN zorganizuje wakacyjną akcję „Projekt plaża”. Plażowe miasteczko stacji odwiedzi siedem kurortów. Relacje z imprez się tam odbywających znajdą się w programie „Dzień dobry wakacje”. więcej

 
Rozwój i standardy telewizji interaktywnej

Termin „telewizja interaktywna” był i jest używany w wielu kontekstach i znaczeniach - pisze Mateusz Zająkała. więcej

 
Sportklub HD trafi do Polski w 2015 roku? ,,Mamy takie plany"

Nadawca kanału Sportklub ogłosił, że w przyszłym roku chce wprowadzić na polski rynek jego wersję nadawaną w wysokiej rozdzielczości. więcej

 
Barbara Izowska-Jędrych marketing i PR managerem w Turnerze

Barbara Izowska-Jędrych awansowała na stanowisko marketing i PR managera kanałów rozrywkowych Turner Broadcasting System w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach. Zastąpiła Hannę Kiss, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. więcej

 
 
Radio  
 
Słuchacze RMF FM nagrają płytę z gwiazdami z okazji 25-lecia radia (wideo)

RMF FM rozpoczyna obchody jubileuszu 25-lecia istnienia rozgłośni. Stacja wystartowała właśnie ze specjalną edycją konkursu „Ja Cię kręcę”. Jej laureaci wystąpią wraz z gwiazdami muzyki na urodzinowej płycie. więcej

 
Janusz Weiss i ,,Lato z Radiem pod gwiazdami" w wakacyjnej ramówce Jedynki

W sobotę 28 czerwca radiowa Jedynka wprowadza letnią ramówkę. Na antenę powróciła już wakacyjna audycja „Lato z Radiem”, latem w ramówce znajdzie się też cykl „Lato z Radiem Pod Gwiazdami”, ale nie będzie nadawany program „Nauka”. więcej

 
,,Ja tu gram!" latem w radiowej Trójce

W poniedziałek 30 czerwca Program III Polskiego Radia wprowadzi zmiany w swojej ramówce. Na antenę zostanie wprowadzona nowa audycja muzyczna „Ja tu gram!”. Pojawią się też relacje z wydarzeń muzycznych i kulturalnych. więcej

 
Lato w Czwórce: nowe audycje i relacje z festiwali muzycznych

W poniedziałek 30 czerwca radiowa Czwórka wprowadzi letnią ramówkę, która obowiązywać będzie do końca września. Na antenie zadebiutują programy „Prywatnie w Czwórce” i „PlenAir”. Pojawią się również relacje z festiwali muzycznych. więcej

 
Pasma ,,Molo melomana" i ,,Trzy godziny pod słońcem" latem w radiowej Dwójce

Letnia ramówka radiowej Dwójki wystartowała w połowie czerwca. Na antenie pojawiły się wakacyjne pasma „Mollo melomana” i „Trzy godziny pod słońcem”. Wieczorami w „Letnim Festiwalu Muzycznym” stacja z nadawać będzie transmisje koncertów. więcej

 
Reklama  
 
Coca-colowy Mikołaj reklamuje ,,Wyzwanie smaku" Pepsi (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca tegoroczną edycję „Wyzwania smaku”, eventów promujących Pepsi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One, Pink Pepper Media i Ewesa. więcej

 
MediaCom Warszawa z budżetem mediowym Hebe

MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego sieci drogerii Hebe (należących do Jeronimo Martins Polska). Pracę dla tego klienta zacznie w lipcu. więcej

 
,,10 mniej. Zwolnij" w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały firmy Mojotribe, East Studio, Quattro por Quattro i Havas Media. więcej

 
Wojciech Amaro w kampanii ,,Weź się za wołowinę"

Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze: Wojciech Modest Amaro, Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski. więcej

 
7 sposobów na odświeżanie działań w AdWords

W dzisiejszych czasach prowadzenie działań e-marketingowych wymaga od marketerów nie lada wyzwania - bycia (niemalże) w ciąglej gotowości. Wynika to z faktu, iż rozwój reklamy w internecie doprowadził do tego, iż powstało mnóstwo powiązań pomiędzy promocyjnymi kanałami. Zwiększyła się tym samym ilość kombinacji oraz możliwość zachowań zakupowych klienta - pisze Dariusz Zaniecki. więcej

 
Kamila Majcher na czele email marketingu w Cube Group

Kamila Majcher objęła w Cube Group nowo utworzoną funkcję head of email marketing. W firmie pracuje od trzech lat. więcej

 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Bartłomiej Brzoskowski: z FaceAddicted do Fenomem

Bartłomiej Brzoskowski dołączył do zespołu agencji Fenomem, obejmując funkcję media directora. Wcześniej pracował m.in. w FaceAddicted i Digital One. więcej

 
Orange i Orlen najaktywniejszymi sponsorami kultury i sportu

Aktywność sponsoringowa marek Orange i Orlen jest najbardziej zauważalna przez odbiorców. Obydwie marki są w czołówce najbardziej aktywnych sponsoringowo marek zarówno w kontekście wydarzeń sportowych, jak i kulturalnych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”. Akcję przygotowały firmy Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR. więcej

 
,,Lemoniada wymiata!" w reklamie Kubusia Play Lemoniady (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska. więcej

 
Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk w Codemedia

Do zespołu Codemedia jako media manager dołączył Piotr Szubski. Z kolei Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk będą pełnić w firmie funkcję media plannerów. więcej

 
Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland

Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko brand strategy champion. Ostatnio pracował w Grey Group. więcej

 
Grupa Adweb wypromuje e-sklep DekoracjaDomu.pl

Agencja Grupa Adweb poprowadzi działania promocyjne sklepu internetowego DekoracjaDomu.pl. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen:  only you Always: like a girl Herta: The Football Machine Audi: World of quattro Road Lodge: We use our one star for what counts
 
Prasa  
 
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek

Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i nie zorganizowane

- Upadek dziennikarstwa śledczego, skazuje nas na to, że jesteśmy karmieni plotkami i donosami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Twierdzi, że w minioną środę dziennikarze i redaktorzy „Wprost”, zastosowali szantaż moralny w stosunku do środowiska. więcej

 
Bauer wygrał w sądzie z Edipresse. ,,Przeprosiny i 100 tys. zł"

Edipresse Polska przegrało proces o ochronę dób osobistych i zakazanie czynów nieuczciwej konkurencji, wytoczony przez Wydawnictwo Bauer. Spółka musi przeprosić konkurenta w mediach i wpłacić 100 tys. zł na cel społeczny. Nie zgadza się jednak z wyrokiem i zapowiada apelację. więcej

 
,,Wprost" o interwencji ABW i prokuratury: presja, przemoc i manipulacje

Sylwester Latkowski i Michał Majewski z „Wprost” skrytykowali wersję przebiegu interwencji prokuratorów i funkcjonariuszy ABW w redakcji tygodnika przedstawioną przez prokuraturę. Zdaniem dziennikarzy działania nie był prowadzone spokojnie ani profesjonalnie, a teraz śledczy podają zmanipulowane  informacje. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" mniej z reklam, mocno w górę ,,Metro" i ,,Super Express" (TOP 10)

W maju br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Metro” i „Super Express”. więcej

 
"Rz" i "GW" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl

W maju br. najczęściej cytowanym medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem były Onet.pl i sportowefakty.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
Ćwicz mózg z ,,Gazetą Wyborczą". Rusza tygodnik ,,Na pamięć"

Od 28 czerwca br. w każdą sobotę wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukazywać się będzie nowy dodatek „Na pamięć”. Będzie on kierowany do czytelników, którzy chcą jak najdłużej zachować sprawność intelektualną. więcej

 
Rynek pism dla dzieci: ,,Truskawkowe Ciastko" zyskuje czytelników, ,,Cartoon Network" traci

W I kwartał 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. więcej

 
Prokuratura pokazuje i wyjaśnia akcję z ABW we ,,Wprost" (wideo)

Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga przedstawiła nagrania z interwencji prokuratorów i funkcjonariuszy Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego w redakcji „Wprost”. Wewnętrzna kontrola w ABW wykazała, że jej funkcjonariusze działali zgodnie z prawem i nie przekroczyli swoich uprawnień. więcej

 
Wpadka ,,Wprost": w stenogramach podsłuchów pomylono Tuska z PiS-em

W artykule tygodnika „Wprost” ze stenogramem podsłuchanej rozmowy Radosława Sikorskiego i Jacka Rostowskiego znajduje się stwierdzenie tego pierwszego o „dealu Seremeta z Tuskiem”, podczas gdy faktycznie powiedział o „dealu Seremeta z PiS-em”. - Takich manipulacji może być więcej - skomentował Sikorski. więcej

 
Sylwester Latkowski: nie ujawnię źródła informacji o podsłuchach

Redaktor naczelny "Wprost" Sylwester Latkowski zapewnił w czwartek, że nie ujawni źródła informacji o podsłuchach rozmów najważniejszych osób w państwie. Dodał, że części rozmów tygodnik nie opublikował uznając, że byłoby to ze szkodą dla państwa. więcej

 
Valkea wydaje magazyn ,,Expert Play" dla sieci Play

Spółka Valkea Custom Publishing wygrała przetarg na wydawanie dla P4, operatora sieci komórkowej Play, magazynu „Expert Play”. Nowy wydawca zapowiada, że kwartalnik czekają zmiany. więcej

 
Jedynki  
 
 
Expert Play - 2014-06-27 Playboy - 2014-06-27 Glamour - 2014-06-27 Bravo Sport - 2014-06-26 Avanti - 2014-06-26
 
Internet  
 
Internet najszybszy w Korei Płd., Polska na 30. miejscu z prędkością 7,5 Mb/s

Mieszkańcy Korei Południowej mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej

 
Google nie będzie wyświetlać informacji o autorach w wynikach wyszukiwania

Od teraz w wynikach wyszukiwania Google internauci nie zobaczą już informacji o autorze danej publikacji. Zamiast tego pojawią się linki do aplikacji mobilnych. więcej

 
Dokumenty Google z pełną obsługą plików Office

Podczas konferencji Google I/O kalifornijska firma zapowiedziała w Google Docs natywną obsługę dokumentów tworzonych w pakiecie Office. więcej

 
Europejski rynek e-commerce był wart 363,1 mld euro w 2013 r., Polska na 15. miejscu (infografika)

W 2013 roku wartość europejskiego rynku e-commerce sięgnęła 363,1 miliarda euro, co oznacza wzrost o 16,3 proc. w porównaniu z rokiem 2012 - wynika z danych stowarzyszenia Ecommerce Europe. więcej

 
7 sposobów na odświeżanie działań w AdWords

W dzisiejszych czasach prowadzenie działań e-marketingowych wymaga od marketerów nie lada wyzwania - bycia (niemalże) w ciąglej gotowości. Wynika to z faktu, iż rozwój reklamy w internecie doprowadził do tego, iż powstało mnóstwo powiązań pomiędzy promocyjnymi kanałami. Zwiększyła się tym samym ilość kombinacji oraz możliwość zachowań zakupowych klienta - pisze Dariusz Zaniecki. więcej

 
Nike najpopularniejszą i najszybciej rosnącą marką na Instagramie

Nike odebrało Victoria's Secret pozycję lidera wśród marek z największą liczbą followersów na Instagramie. Jest także marką najszybciej zyskującą fanów - wynika z analizy Socialbakers. więcej

 
Deezer ze strumieniowaniem w wysokiej jakości i obsługą Chromecasta

Aplikacja mobilna usługi streamingu muzyki Deezer została rozbudowana o dwie nowe funkcje. Od teraz użytkownicy mogą słuchać utworów w wyższej jakości i przesyłać je do telewizora. więcej

 
Filmweb odświeżył program telewizyjny

Na Filmwebie w nowej wersji udostępniono dział z programem telewizyjnym. Zmieniono jego szatę graficzną oraz dodano nowe funkcje. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Orange i Orlen najaktywniejszymi sponsorami kultury i sportu

Aktywność sponsoringowa marek Orange i Orlen jest najbardziej zauważalna przez odbiorców. Obydwie marki są w czołówce najbardziej aktywnych sponsoringowo marek zarówno w kontekście wydarzeń sportowych, jak i kulturalnych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
8 aspektów zaangażowania fanów sportu (infografika)

Fani sportu na świecie wykazują różne aspekty zaangażowania. W przypadku kibiców piłki nożnej, większość przywiązana jest do swoich reprezentacji - wynika z globalnego badania Havas Sports & Entertainment i USC Annenberg Innovation Lab. więcej

 
Public Relations  
 
Barbara Izowska-Jędrych marketing i PR managerem w Turnerze
 
Unicorn Media obsłuży wystawę samochodów Classic Moto Show
 
Technologie  
 
Windows 8.1 Update 3 wiosną 2015 roku
 
Tablety Samsung Galaxy Tab S w Polsce od 1599 zł (wideo)
 
Apple prezentuje kolorowe iPody Touch z aparatem iSight
 
Drive 2 - nowy smartfon od Kruger&Matz za 569 zł
 
Aplikacje z Androida teraz na Chrome OS
 
Polski Standard Płatności z zielonym światłem od UOKiK
 
Piotr Szczerbiak nowym dyrektorem technicznym w ABR Sesta
 
Gospodarka  
 
Polski Standard Płatności z zielonym światłem od UOKiK
 
Apple najbardziej wartościową spółką świata (ranking PwC)
 
Jaguar rusza z produkcją modelu F-Type Project 7 (wideo)
 
Gospodarstwa domowe ostrożnie wydają pieniądze
 
W wakacje na giełdzie najwięcej mogą zyskiwać małe i średnie spółki. Ryzyko to OFE
 
Afera podsłuchowa: straty wizerunkowe niż finansowe
 
Banki sprzedają już klientom ubezpieczenia komunikacyjne czy życiowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
Open'er Festival bez Chromeo
 
Julian Casablancas wydaje album "Tyranny"
 
"10" - nowy album Quiet Riot
 
Meg Ryan i Tom Hanks zagrają w filmie "Ithaca"
 
Bruce Willis w filmie "The Prince" (wideo)
 
Leonardo DiCaprio, Tom Hardy, Will Poulter w filmie "The Revenant"
 
Blog  
 
DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi - Iwona Łapińska
 
Kłamaliśmy rano, czy skłamiemy o północy? - Anna Mieszczanek
 
Ambicja i motyka - ks. Artur Stopka
 
Tusk mówił na okrągło, ale miał większość posłów. Obóz władzy i media mainstreamu tańczą, jak im premier zagra. Co może w tej sytuacji zrobić opozycja? - Krzysztof Czabański
 
Karuzela ze sztafażami. - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i nie zorganizowane

- Upadek dziennikarstwa śledczego, skazuje nas na to, że jesteśmy karmieni plotkami i donosami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Twierdzi, że w minioną środę dziennikarze i redaktorzy „Wprost”, zastosowali szantaż moralny w stosunku do środowiska. więcej

 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
 
Kwestionariusz  
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl