Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 2 Lipca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zwolnienia w Marquard Media Polska. ,,Odpowiedź na oczekiwania rynku"

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało o zwolnieniu kilku osób z redakcji magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Reorganizacja zatrudnienia i przemodelowanie struktury to skutek zmian na rynku mediów - wyjaśnia spółka. więcej

 
Zmiany w radiowej Czwórki. ,,Słuchacz będzie współtworzył poranną audycję"

Od poniedziałku 7 lipca radiowa Czwórka dokona zmian w porannym paśmie „Poranek OnLine”. - Prowadzący stworzą audycję opartą na interakcji ze słuchaczem - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor programowa Programu IV Polskiego Radia więcej

 
Prognoza KRRiT: w 2015 roku wpływy abonamentowe wzrosną o 70 mln zł

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału środków abonamentowych na 2015 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 720 mln zł, czyli o 70 mln zł więcej niż w prognozie na 2014 roku. Większość z tej kwoty otrzyma publiczne radio. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Edipresse poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager On-line

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (video)

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Group Account Manager

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Universal Music Polska poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Account Manager

Glamour poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jacek Hugo-Bader do ,,Tygodnika Powszechnego": przepraszam autorów, to nie plagiat tylko zła karma

Reporter „Gazety Wyborczej” Jacek Hugo-Bader w liście do „Tygodnika Powszechnego” przeprasza autorów, z których artykułu zaczerpnął kilka zdań do swojej książki. - Może nie plagiat, na litość Boską - chodzi o kilka zdań, sześć, dziewięć... Podobnych. Może to tylko nonszalancja, niechlujstwo? Albo nieświadoma inspiracja? Może poniosła mnie materia? - zastanawia się Hugo-Bader. więcej

 
,,Uroda" zmienia się w kwartalnik i zwalnia pracowników. Aneta Wikariak naczelną

Edipresse Polska zdecydowało o przekształceniu magazynu „Uroda” z miesięcznika w kwartalnik. Wydawnictwo rozstaje się też z częścią jego dotychczasowej redakcji. Tytuł przygotowywać będzie teraz zespół pisma „Flesz”, a jego naczelną zostanie Aneta Wikariak. więcej

 
,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" straciły 400 tys. widzów a ,,Wiadomości" 200 tys.

W czerwcu 2014 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu i wyprzedził "Wiadomości". Z kolei najwięcej straciły „Panorama” i „Fakty”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Partner of Promotion na czele rankingu agencji PR (TOP 22)

W ub.r. Partner of Promotion osiągnęła zarówno najwyższe przychody ze sprzedaży usług, jak i największe honoraria wśród polskich agencji public relations. W czołówce zestawień znalazły się też MSL Group, Grayling Poland, Walk i Havas PR Warsaw. więcej

Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek

Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku. więcej

Michał M. Lisiecki: Liczymy się z utratą reklam, a nawet bankructwem
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Prognoza KRRiT: w 2015 roku wpływy abonamentowe wzrosną o 70 mln zł

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału środków abonamentowych na 2015 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 720 mln zł, czyli o 70 mln zł więcej niż w prognozie na 2014 roku. Większość z tej kwoty otrzyma publiczne radio. więcej

 
,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" straciły 400 tys. widzów a ,,Wiadomości" 200 tys.

W czerwcu 2014 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu i wyprzedził "Wiadomości". Z kolei najwięcej straciły „Panorama” i „Fakty”. więcej

 
Mundial pomógł TVP1 i TVP2, TVN ostro w dół. ,,M jak miłość" hitem czerwca

W czerwcu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych w Polsce umocniła się TVP1. Na podium znalazł się jeszcze Polsat oraz TVP2, która zanotowała największy wzrost w czołowej dziesiątce rankingu. Najwyższą widownię zgromadził serial „M jak miłość”. więcej

 
Polski program ,,Miłość od pierwszego kliknięcia" w jesiennej ramówce TLC

Kanał TLC przygotowuje do jesiennej ramówki nowy polski program „Miłość od pierwszego kliknięcia” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ma on być swoistym przewodnikiem pokazującym jak randkować w internecie i znaleźć tam miłość. więcej

 
Barbara Wiśniewska-Grzesiak dyrektorem programowym Eska TV

Barbara Wiśniewska-Grzesiak została od lipca br. nowym dyrektorem programowym kanału Eska TV. Zastąpiła Igora Nurczyńskiego, który odszedł z firmy i został prezesem FM Pro. więcej

 
,,Lekko Stronniczy", ,,Polimaty" i ,,Abstrachuje TV" w ofercie Agencji TVN

Agencja TVN podpisała umowę z LifeTube - siecią partnerską portalu YouTube. Dzięki niej w serwisie agencyjnym x-news pojawią się treści wideo autorów zrzeszonych w LifeTube. więcej

 
Discovery i TVP więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)

Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w maju br. były o 5,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Spore wzrosty wpływów zanotowały Discovery Channel, TVP1 i TVP2, natomiast dużo mniej niż przed rokiem zarobili liderzy rynku: TVN i Polsat. więcej

 
Discovery Historia odkodowane w sieci UPC Polska

Przez dwa letnie miesiące kanał Discovery Historia promocyjnie będą mogli oglądać wszyscy abonenci telewizji cyfrowej sieci UPC Polska. więcej

 
Rafał Baran w radzie nadzorczej 4fun Media

Rafał Baran, CEO Grey Group Polska, dołączył do rady nadzorczej 4fun Media. Zastąpił w niej Andrzeja Karasowskiego, który z końcem maja br. zrezygnował z zasiadania w organie z przyczyn osobistych. więcej

 
Yahoo przejmuje serial "Community", zrealizuje szósty sezon

Chociaż szefostwo studia Sony TV wycofało się z realizacji serialu "Community", przyszłość sitcomu została uratowana. więcej

 
Trzeci sezon ,,Kłamstw na sprzedaż" w HBO

W sobotę, 5 lipca 2014 roku telewizja HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Kłamstwa na sprzedaż”. więcej

 
 
Radio  
 
Zmiany w radiowej Czwórki. ,,Słuchacz będzie współtworzył poranną audycję"

Od poniedziałku 7 lipca radiowa Czwórka dokona zmian w porannym paśmie „Poranek OnLine”. - Prowadzący stworzą audycję opartą na interakcji ze słuchaczem - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor programowa Programu IV Polskiego Radia więcej

 
Prognoza KRRiT: w 2015 roku wpływy abonamentowe wzrosną o 70 mln zł

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału środków abonamentowych na 2015 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 720 mln zł, czyli o 70 mln zł więcej niż w prognozie na 2014 roku. Większość z tej kwoty otrzyma publiczne radio. więcej

 
Piotr ,,Koza" Kozerski zamiast Michała Migały, Ewa Wojciechowska wydawcą

Piotr „Koza” Kozerski będzie nowym współprowadzącym piątkowej audycji Rock Radia „Pyta nie na śniadanie” w parze z Mikołajem „Jaokiem” Januszem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wydawcą południowego programu „Książę i żebrak” została Ewa Wojciechowska. więcej

 
Eurozet bez drugiego wiceszefa informacji. Odchodzi Iza Leśkiewicz

Grupa Eurozet zdecydowała o likwidacji stanowisko drugiego zastępcy dyrektora informacji Radia ZET. Zajmująca je Iza Leśkiewicz odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM, Radio ZET i Jedynka na czele rynku radiowego w Częstochowie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Michał Migała i Mariusz Infulecki przechodzą z Rock Radia do radiowej Czwórki

Od poniedziałku 7 lipca audycję „Poranek OnLine” na antenie radiowej Czwórki poprowadzą Michał Migała i Mariusz Infulecki. Formuła porannego programu ma ulec zmianie. więcej

 
Adrian Majchrzak w Radiu Kolor

Adrian Majchrzak objął stanowisko managera ds. promocji w Radiu Kolor. więcej

 
Reklama  
 
,,10. urodziny Małego Głoda" w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)

Zaczęła się promocja z okazji 10-lecia obecności na rynku serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Bohaterem akcji, a także wspierających ją reklam, jest brand hero tej marki - Mały Głód. więcej

 
Tomasz Wojciechowski: z Young & Rubicam do H Warsaw

Tomasz Wojciechowski objął funkcję dyrektora kreatywnego agencji H Warsaw. Poprzednio pracował w Young & Rubicam, a wcześniej m.in. w Draft FCB + AdFabrika, G7, McCann Warsaw i JWT Warszawa. więcej

 
Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media

Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyły Anna Górka i Joanna Czayka, które pokierują nowo utworzonym działem międzynarodowym. Górka objęła stanowisko international sales directora a Czayka international sales managera. więcej

 
,,Karnawał wygrywania" - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja promocji Loteriada obejmującej gry losowe Totalizatora Sportowego. Wspiera ją kampania reklamowa, w której wspólnie z Conrado Moreno występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski. więcej

 
Anna Patek: z McCann Worldgroup do Lemon Sky JWT

Anna Patek objęła funkcję account managera w dziale client service agencji Lemon Sky JWT. Wcześniej pracowała w McCann Worldgroup i Euro RSCG 4D (Havas Engage). więcej

 
Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice

Dominik Ulański objął funkcję business development managera w sieci reklamy internetowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Burda International Polska. więcej

 
Krasnal promuje kursy niemieckiego w Goethe-Institut

W Warszawie zaczęła się outdoorowa kampania reklamująca letnie kursy języka niemieckiego oferowane przez Goethe-Institut. Bohaterem akcji, przygotowanej przez Leniva Studio, jest krasnal. więcej

 
Procter & Gamble największym amerykańskim reklamodawcą

Magazyn „AdAge” przygotował ranking amerykańskich firm, które przeznaczyły najwięcej pieniędzy na reklamę w 2013 roku. więcej

 
WeLove Ads i Value Media przejmują od Codemedia obsługę Tchibo.pl

Agencja WeLove Ads i dom mediowy Value Media (wchodzące w skład Group One) wygrały przetarg na obsługę reklamową w internecie e-sklepu Tchibo.pl (należącego do Tchibo Warszawa). Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Codemedia. więcej

 
Joanna Sikora na czele działu digital w agencji Mind Progress Group

Mind Progress Group utworzył dział digital. Pokieruje nim Joanna Sikora, która dołączyła do zespołu agencji i objęła stanowisko head of digital projects. To nowe stanowisko w firmie. więcej

 
Levi's z kampanią za blisko 100 mln dolarów

Agencje FCB oraz The House Worldwide zrealizują dla koncernu odzieżowego Levi Strauss & Company kampanię, której łączny koszt opiewa na kwotę blisko 100 mld dolarów. więcej

 
Rafał Baran w radzie nadzorczej 4fun Media

Rafał Baran, CEO Grey Group Polska, dołączył do rady nadzorczej 4fun Media. Zastąpił w niej Andrzeja Karasowskiego, który z końcem maja br. zrezygnował z zasiadania w organie z przyczyn osobistych. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Karmi w nowych smaku - reklama Które wybierzesz na dziś wieczór - reklama Karmi 10. urodziny Małego Głoda - jubileuszowa kampani Danio Karnawał wygrywania - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę Molson: Beer fridge
 
Prasa  
 
Zwolnienia w Marquard Media Polska. ,,Odpowiedź na oczekiwania rynku"

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało o zwolnieniu kilku osób z redakcji magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Reorganizacja zatrudnienia i przemodelowanie struktury to skutek zmian na rynku mediów - wyjaśnia spółka. więcej

 
Jacek Hugo-Bader do ,,Tygodnika Powszechnego": przepraszam autorów, to nie plagiat tylko zła karma

Reporter „Gazety Wyborczej” Jacek Hugo-Bader w liście do „Tygodnika Powszechnego” przeprasza autorów, z których artykułu zaczerpnął kilka zdań do swojej książki. - Może nie plagiat, na litość Boską - chodzi o kilka zdań, sześć, dziewięć... Podobnych. Może to tylko nonszalancja, niechlujstwo? Albo nieświadoma inspiracja? Może poniosła mnie materia? - zastanawia się Hugo-Bader. więcej

 
,,Uroda" zmienia się w kwartalnik i zwalnia pracowników. Aneta Wikariak naczelną

Edipresse Polska zdecydowało o przekształceniu magazynu „Uroda” z miesięcznika w kwartalnik. Wydawnictwo rozstaje się też z częścią jego dotychczasowej redakcji. Tytuł przygotowywać będzie teraz zespół pisma „Flesz”, a jego naczelną zostanie Aneta Wikariak. więcej

 
,,Gala" rozstaje się z szefową fotoedycji

Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) rozstaje się z Magdaleną Dzienisiewicz, szefową działu fotoedycji i produkcji sesji - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tele Tydzień" liderem tygodników, pisma plotkarskie w czołówce (top 61)

W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dobre Rady" z odświeżoną zawartością i wyższą ceną

Od wydania sierpniowego, który ukazuje się 2 lipca br., miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda) zyska odmienioną zawartość i większą objętość, będzie się też ukazywać wraz z książeczką kulinarną. Wzrośnie również cena pisma. więcej

 
Roboty będą pisać depesze dla Associated Press

Agencja informacyjna Associated Press jeszcze w tym miesiąc zacznie wykorzystywać roboty do przygotowywania depesz. więcej

 
Jarosław Topolewski zastępcą redaktor naczelnej ,,Pani"

Jarosław Topolewski objął stanowisko zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Zastąpił Macieja Gajewskiego, który odszedł z wydawnictwa. więcej

 
,,Super Express" z mapami najpopularniejszych polskich łowisk za 2,99 zł

Od 2 lipca przez cały miesiąc „Super Express” (Murator) będzie dołączał do środowych wydań mapy najpopularniejszych polskich łowisk. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2014-07-02 ELLE Decoration - 2014-07-02 Harper's Bazaar - 2014-07-02 Polityka - 2014-07-02 Dobre Rady - 2014-07-02
 
Internet  
 
Express InterCity Beskidy pierwszym pociągiem z darmowym internetem od T-Mobile

W pociągach PKP Intercity rusza usługa bezpłatnego dostępu do internetu, którą dostarcza T-Mobile Polska. więcej

 
,,Lekko Stronniczy", ,,Polimaty" i ,,Abstrachuje TV" w ofercie Agencji TVN

Agencja TVN podpisała umowę z LifeTube - siecią partnerską portalu YouTube. Dzięki niej w serwisie agencyjnym x-news pojawią się treści wideo autorów zrzeszonych w LifeTube. więcej

 
Filmy od Monolith Films na VoD.pl

W ramach podpisanej właśnie umowy w serwisie VoD.pl (należącym do Grupy Onet) będą udostępniane filmy dystrybuowane w Polsce przez Monolith Films, właściciela Cineman.pl. Pierwsze premiery to m.in. „Wilk z Wall Street”, „Wenus w futrze” i „Bogowie ulicy”. więcej

 
Agencja Idealia obsłuży portal restauracyjny Jami-Jami

Agencja interaktywna Idealia nawiązała współpracę marketingową z portalem restauracyjnym Jami-Jami. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Marek Lekki i Andrzej Gołoś w zarządzie ARC Rynek i Opinia

Marek Lekki i Andrzej Gołoś dołączyli do zarządu ARC Rynek i Opnia. Pierwszy z nich będzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego, a drugi - dyrektora ds. badań. Obydwaj są od wielu lat związani z firmą badawczą. więcej

 
Biedronka i Lidl najbardziej zaufanymi sklepami spożywczymi

Polacy najchętniej robią zakupy spożywcze w Biedronce i Lidlu. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Czynniki zewnętrzne i słaba edukacja najczęstszą przyczyną popadania w długi

Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że przyczyną popadania w zadłużenie są czynniki zewnętrzne, czyli sytuacje losowe. Duża grupa widzi przyczynę także w naszej niewystarczającej edukacji finansowej - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Ożywienie nastrojów polskich konsumentów, coraz mniej z nas chce ciąć wydatki

Co trzeci Polak zamierza ograniczać wydatki na konsumpcję. W porównaniu ze styczniem, gdy cięcia deklarowała blisko połowa z nas, widać wyraźne ożywienie nastrojów polskich konsumentów - wynika z badania OMD. więcej

 
Public Relations  
 
Acer wybrał agencję WĘC PR
 
Ogilvy PR wypromuje Chile
 
Heima Studio PR dla ARS Retail+Shopfitting
 
Technologie  
 
Samsung Galaxy S5 Mini oficjalnie zaprezentowany
 
CityTab Lite 7" 2.2 - nowy tablet od Colorovo za 249 zł
 
Większe pakiety internetowe w ofercie Play
 
Niższe stawki w roamingu w Orange, minuta połączenia za 0,97 zł
 
Nadchodzi LG G3 Beat - mniejsza wersja flagowca LG
 
Google zablokuje nakładki graficzne producentów na Androidzie Wear, TV i Auto
 
Paweł Jędrusik szefem działu aplikacji biznesowych Microsoftu
 
Hakerzy z Rosji przeprowadzili cybernetyczny atak na firmy energetyczne na całym świecie
 
Od dzisiaj obniżka stawek w roamingu. Rozmowy za granicą znowu tańsze
 
Gospodarka  
 
Czynniki zewnętrzne i słaba edukacja najczęstszą przyczyną popadania w długi
 
Ożywienie nastrojów polskich konsumentów, coraz mniej z nas chce ciąć wydatki
 
Od dzisiaj obniżka stawek w roamingu. Rozmowy za granicą znowu tańsze
 
Sytuacja w polskim przemyśle klaruje się
 
Niższe koszty kart płatniczych. Komisja Europejska już rozważa dalsze obniżki
 
We wrześniu obniżka stóp procentowych. RPP skłoni do tego deflacja
 
Koniec kredytów walutowych dla zarabiających w złotych
 
Jak wykonać przedwakacyjny przegląd samochodu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Yahoo przejmuje serial "Community", zrealizuje szósty sezon
 
Simian Mobile Disco utworem "Tangents" promuje płytę "Whorl"
 
"Sweet Child O' Mine" od Guns N' Roses
 
Tom Hardy z Leonardo DiCaprio w thrillerze "The Revenant"
 
Common: Speak My Piece
 
Emma Roberts i Mickey Rourke zagrają w "Ashby"
 
Telewizja Fox zrezygnowała z serialu "Hieroglyph"
 
Trzeci sezon ,,Kłamstw na sprzedaż" w HBO
 
Blog  
 
Wykorzystaj wszystkie możliwości nowoczesnej konsoli - Paweł Lipiec
 
Polski blamaż na Wimbledonie. Główna przyczyna: brak profesjonalizmu. - Krzysztof Czabański
 
Polska, czyli najbogatszy kontra najbiedniejszy - Marek Kacprzak
 
IKEA na początek wakacji - posłuchaj reklam i pośmiej się do łez! - Janusz Kamieński
 
Czyja Golgota..? - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i niezorganizowane
 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Kwestionariusz  
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl