Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 19 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,O mnie się nie martw" powalczy jesienią z ,,Tańcem z Gwiazdami". ,,Nowe pasmo serialowe"

We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje serial prawniczy „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany w piątkowe wieczory zamiast „Barw szczęścia”. - Wprowadzamy nowe pasmo serialowe - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef Dwójki. więcej

 
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59

Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia. więcej

 
Aleksandra Marciniak na czele Havas Sports & Entertainment, odchodzi Piotr Pietrzak

Aleksandra Marciniak objęła funkcję general managera w polskim oddziale agencji Havas Sports & Entertainment (należącej do Havas Media Group). Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Pietrzaka, który odchodzi z firmy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Biznes

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant Excel

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Marketingu Internetowego

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Akademia OnetBiznes

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager Video / VOD

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Director Brand Communications

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor wideo

Platige Image poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Facebook chce oznaczać niepoważne treści jako ,,satyrę"

Facebook testuje specjalne oznaczenie żartobliwych, satyrycznych treści zamieszczanych na portalu. Ma to być odpowiedź na oczekiwania niektórych użytkowników, chcących wyraźnego rozróżnienia wpisów niepoważnych od poważnych. więcej

 
,,Z filmoteki bezpieki" Cezarego Gmyza jesienią w TV Republika

W jesiennej ramówce Telewizji Republika znajdzie się nowy program Cezarego Gmyza „Z filmoteki bezpieki”, w którym prezentowane będą dokumenty zrealizowane przez Służbę Bezpieczeństwa. Cykl powstawać będzie we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej. więcej

 
Fokus TV jesienią bez Radosława Kotarskiego. ,,Tajemnice historii" wrócą wiosną

W jesiennej ramówce kanału Fokus TV nie będzie drugiej serii programu „Tajemnice historii”. Magazyn prowadzony przez Radosława Kotarskiego ma jednak wrócić na antenę stacji wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rafał Majka szybko wjedzie do świata reklamy, ale nie wiadomo na jak długo

Kolarz Rafał Majka dzięki ostatnim sukcesom stał się atrakcyjnym ambasadorem marketingowym, ale powinien utrzymać wysoką formę przez dłuższy czas, żeby zapracować na długoterminową umowę reklamową. Jego wizerunek pasuje do różnorodnych marek, m.in. banków, samochodów, napojów i kosmetyków - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

Serwisy Google w Polsce: Mapy przed Tłumaczem, Google+ i Gmailem - w dół Docs i Picasa

Wśród serwisów Google w Polsce zdecydowanie najpopularniejsze są wyszukiwarki działające w domenie google.pl. Serwis Mapy ma więcej użytkowników niż Tłumacz, Gmail czy Google+. Spadki odwiedzalności notują wyszukiwarka pod adresem google.com oraz serwisy Picasa i Google Docs. więcej

VOX FM podbija rynek radiowy. Liderem RMF FM, mimo spadku
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,O mnie się nie martw" powalczy jesienią z ,,Tańcem z Gwiazdami". ,,Nowe pasmo serialowe"

We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje serial prawniczy „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany w piątkowe wieczory zamiast „Barw szczęścia”. - Wprowadzamy nowe pasmo serialowe - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef Dwójki. więcej

 
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59

Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia. więcej

 
,,Z filmoteki bezpieki" Cezarego Gmyza jesienią w TV Republika

W jesiennej ramówce Telewizji Republika znajdzie się nowy program Cezarego Gmyza „Z filmoteki bezpieki”, w którym prezentowane będą dokumenty zrealizowane przez Służbę Bezpieczeństwa. Cykl powstawać będzie we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej. więcej

 
Fokus TV jesienią bez Radosława Kotarskiego. ,,Tajemnice historii" wrócą wiosną

W jesiennej ramówce kanału Fokus TV nie będzie drugiej serii programu „Tajemnice historii”. Magazyn prowadzony przez Radosława Kotarskiego ma jednak wrócić na antenę stacji wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Vectra ma już prawie 600 tys. klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Vectra na koniec I półrocza miała ponad 900 tys. abonentów. Niemal 600 tys. z nich korzystało już z telewizji cyfrowej, która rośnie najbardziej dynamicznie spośród wszystkich usług operatora. więcej

 
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”. więcej

 
Stanisław Jekiełek pozostanie przewodniczącym rady nadzorczej TVP

Stanisław Jekiełek został wybrany przewodniczącym nowej rady nadzorczej TVP podczas jej pierwszego posiedzenia, które odbyło się w poniedziałek 18 sierpnia. Stanowisko wiceszefa rady powierzono Leszkowi Rowickiemu, a jej sekretarzem mianowano Marzenę Barańską. więcej

 
Analitycy: Cyfrowy Polsat może przejąć akcje Netii

Analitycy Domu Maklerskiego PKO BP uważają, że Zbigniew Jakubas przejmujący akcje Netii, może w przyszłości sprzedaż swój pakiet inwestorowi branżowemu. Za 2-3 lat papiery od biznesmena mógłby odkupić Cyfrowy Polsat. więcej

 
Kanały AXN bez brand directora. Marcin Skabara odszedł z Sony

Marcin Skabara, brand director Sony Pictures Television Networks na Europę Centralną, odszedł z firmy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Za stacje pod marką AXN odpowiadał łącznie przez 11 lat. więcej

 
Trzeci sezon ,,Blondynki" z Joanną Moro w TVP1

W niedzielę 7 września 2014 roku TVP1 wyemituje pierwszy odcinek trzeciej serii „Blondynki”. W postać głównej bohaterki - dr Sylwii Kubus - po raz pierwszy wcieli się Joanna Moro. więcej

 
TVP1 nowym liderem dzięki ME w lekkiej atletyce, TVP2 odrabia straty. ,,Wiadomości" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1.  Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Jacek Czernuszenko przeszedł z Virgin Mobile Polska do platformy nc+

Jacek Czernuszenko, były prezes Virgin Mobile Polska, dołączył do zespołu zarządzającego platformy satelitarnej nc+. Objął tam nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. zmian i projektów specjalnych. więcej

 
Serial ,,Camelot" w TV Puls (wideo)

2 września 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu przygodowego „Camelot”. Będzie to jego premiera w telewizji ogólnopolskiej. więcej

 
Nowa seria programu ,,Fani czterech kółek" w Discovery Channel

5 września 2014 roku Discovery Channel rozpocznie emisję jedenastej serii programu „Fani czterech kółek”. więcej

 
8. sezon serialu ,,Doktor Who" w BBC Entertainment (wideo)

23 sierpnia 2014 roku BBC Entertainment rozpocznie emisję ósmego sezonu serialu „Doktor Who”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM, Trójka i Radio ZET na czele rynku radiowego w Krakowie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Andrzej Siezieniewski: Wyniki finansowe Polskiego Radia są wyższe, niż planowaliśmy

Pierwsze półrocze dla Polskiego Radia było lepsze, niż prognozowano. Rosną wpływy z abonamentu - w całym roku mogą być blisko o 100 mln zł wyższe, z czego do PR trafi 6 mln zł. Nie zawodzą również reklamodawcy. Wyższe wpływy ma również zapewnić podwyżka cen reklam emitowanych na antenach. więcej

 
Reklama  
 
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59

Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia. więcej

 
Aleksandra Marciniak na czele Havas Sports & Entertainment, odchodzi Piotr Pietrzak

Aleksandra Marciniak objęła funkcję general managera w polskim oddziale agencji Havas Sports & Entertainment (należącej do Havas Media Group). Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Pietrzaka, który odchodzi z firmy. więcej

 
,,Empik każdego inspiruje inaczej" - Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w szkolnej kampanii (wideo)

Pod hasłem „Empik każdego inspiruje inaczej” rozpoczęła się kampania reklamująca artykuły szkolne dostępne w sieci Empik. Akcję, której bohaterami są aktor Cezary Pazura i piosenkarz Dawid Kwiatkowski, przygotowały firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media. więcej

 
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”. więcej

 
Daniel Świątkowski chief innovation officerem w Lemon Sky JWT

Daniel Świątkowski awansował w agencji Lemon Sky JWT na stanowisko chief innovation officera. W firmie, a wcześniej w Lemon Sky, pracuje od półtora roku. więcej

 
PKO BP w kąciku oka reklamuje ,,wzruszająco przystępną" Mini Ratkę (wideo)

W nowej kampanii PKO BP pokazującej organizmy klientów reklamowana jest pożyczka gotówkowa Mini Ratka, określana jako „wzruszająco przystępna”. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd's

Ruszył przetarg na obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Zlecenia broni agencja Grey Group Poland. więcej

 
Brodzik i Wilczak promują pakiet Cyfrowego Polsatu z siatkarskim mundialem (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa promująca nową ofertę programu SmartDom z pakietem Rodzinnym HD w Cyfrowym Polsacie, pozwalającym na pełny dostęp do siatkarskiego mundialu. W akcji biorą udział Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. więcej

 
Piotr Dobrowolski: z Grupy Allegro - GG na szefa sprzedaży bezpośredniej w Adrino

Piotr Dobrowolski objął funkcję direct sales directora w sieci reklamy mobilnej Adrino. Poprzednio przez sześć lat pracował  w Grupie Allegro - GG. więcej

 
Talk-show z wiewiórkami reklamuje ,,drugi rok gratis" przy pożyczce w BGŻ (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Drugi rok gratis” dotyczącą pożyczki gotówkowej w Banku BGŻ. Akcję, której głównymi bohaterkami są promujące ten bank od kilku lat wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Initiative, ZenithOptimedia Group, Papaya Films i Lunapark. więcej

 
Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo specjalizującej się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw i ZenithOptimedia Group. więcej

 
,,Poczuj się czysto. Poczuj się świeżo" w kampanii szamponów Adidas dla mężczyzn (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamująca nową linię męskich szamponów Adidas (produkowanych przez Coty Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Unlimited, Media Direction i MEC. więcej

 
Globalne nakłady na reklamę wzrosną w tym roku o 4,5 proc.

W 2014 roku światowe wydatki na reklamę sięgną 534 miliardów dolarów - prognozuje grupa GroupM, należąca do holdingu WPP. więcej

 
Fakro, Wiśniowski i 99rent partnerami piłkarskiej reprezentacji Polski

Firmy Fakro, Wiśniowski i 99rent zostały kolejnymi partnerami reprezentacji Polski w piłce nożnej. Fakro podpisał z PZPN umowę na cztery lata, a Wiśniowski i 99rent - na dwa lata. więcej

 
Reebok nagrodzi za największy tatuaż z logo marki (wideo)

Reebok organizuje nietypowy konkurs dla fanów fitnessu. Aby wygrać, należy wytatuować na swoim ciele jak największe logo marki. więcej

 
S3 otworzyła biuro w Gdańsku

Agencja S3 (należąca do Grupy K2) otworzyła swoje biuro w Gdańsku. To trzecia taka placówka firmy, pozostałe działają w Warszawie i Łodzi. więcej

 
Mind Progress Group wypromuje Vantage Development

Agencja Mind Progress Group rozpoczęłą obsługę reklamową firmy Vantage Development. Współpracę zaplanowano bezterminowo. więcej

 
Cube Group wypromuje sklep Adrenaline.pl

Agencja Cube Group wygrała przetarg na obsługę sklepu internetowego Adrenaline.pl. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Toyota: Mix work and play with GetGenuine rewards E=Byte2: Internet service Clight: flower Sulinka: Prevent stomach fires Energy Health Club: 9 to 5 stiffness?
 
Prasa  
 
,,CD Action" na czele pism komputerowych. Ogromny spadek ,,PC World"

W maju 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Komputer Świat”, z kolei najwięcej stracił „PC World”. więcej

 
Zmiany w Fashion Group. Maciej Dolega prezesem

Fundusz Black Lion Fund sprzedał większościowe udziały w Fashion Group, wydawcy kwartalnika „Fashion Magazine”. Wykupili je m.in. Karol Wojciechowski i Maciej Dolega. Do magazynu dołączyli też nowi współpracownicy. więcej

 
Wrześniowa ,,Gazeta Bankowa" w nowej odsłonie. W planach aplikacja mobilna

Wydawnictwo Fratria odświeżyło miesięcznik „Gazeta Bankowa”, który od wrześniowego wydania zyskał nowe barwy i nowe działy. W listopadzie redakcja uruchomi aplikację mobilną. więcej

 
Jedynki  
 
 
Burda - 2014-08-19 Kropka TV - 2014-08-19 Burda - 2014-08-18 Świat Nauki - 2014-08-18 Cała Ty! - 2014-08-18
 
Internet  
 
Facebook chce oznaczać niepoważne treści jako ,,satyrę"

Facebook testuje specjalne oznaczenie żartobliwych, satyrycznych treści zamieszczanych na portalu. Ma to być odpowiedź na oczekiwania niektórych użytkowników, chcących wyraźnego rozróżnienia wpisów niepoważnych od poważnych. więcej

 
Street View Trekker od Google trafił do Polski

Po raz pierwszy w Polsce pojawił się Trekker, czyli plecak z zamontowanym na górze systemem fotograficznym, pozwalający operatorom usługi Street View w Mapach Google dotrzeć do miejsc niedostępnych dla innych urządzeń. więcej

 
Internet Explorer otrzyma nową nazwę?

Od dłuższego czasu Internet Explorer nie jest już najpopularniejszą przeglądarką internetową na świecie i wśród wielu użytkowników nie cieszy się dobrą opinią. Aby z tym walczyć Microsoft rozważa rebranding. więcej

 
Papież Franciszek ma ponad 15 mln followersów na Twitterze

Ponad 15 mln użytkowników obserwuje na Twitterze papieża Franciszka - poinformował portal religijny Il Sismografo. więcej

 
Ministerstwo Finansów uruchomiło Portal Podatkowy

Ministerstwo Finansów uruchomiło w poniedziałek Portal Podatkowy, który zawiera szereg informacji dotyczących podatków, np. o zmianach przepisów podatkowych czy ich wykładniach. więcej

 
Public Relations  
 
Revitum nowym klientem Studia Brandingowego Karat-e
 
Lexus Warszawa-Wola i Toyota W&J Wiśniewski klientami Consulting & More
 
Technologie  
 
Play: ponad 5 mln klientów internetu, 50 proc. Polaków w zasięgu LTE
 
Cirrus 4.0 - pierwszy smartfon od Lark za 299 zł
 
UKE: 350 mln zł na 7,1 tys. km nowych światłowodów w 2013 r.
 
Moto 360 - wyciekła cena i specyfikacja smartwatcha Motoroli
 
IFA 2014: nowe monitory od LG
 
?5100 - nowy aparat kompaktowy z wymiennymi obiektywami od Sony (wideo)
 
Coloud Bang MD-1C - nowy głośnik do smartfonów Lumia od Microsoftu za 79 zł
 
Formuła 4G LTE Unlimited - Play wprowadza internet mobilny bez limitów
 
Gospodarka  
 
2,5 mln Polaków zostało w OFE. "Fundusze muszą zmierzyć się z nową rzeczywistością"
 
Nowy rekord - ponad 93 tys. aut przejechało w niedzielę autostradą A1
 
UOKiK ukarał firmy Eco-Vital i Mat-Medic za wprowadzanie w błąd przy sprzedaży na pokazach
 
JP Morgan obniżył prognozę wzrostu polskiego PKB za 2014 r.
 
Rząd chce utworzyć elektroniczny rejestr dłużników państwa
 
Ryanair wprowadza płatności PayPal
 
Józef Wancer: Druga połowa 2014 r. będzie znacznie trudniejsza dla banków
 
Ceny mieszkań w Juracie, Krynicy Morskiej czy Sopocie zdecydowanie wyższe niż w stolicy
 
Kiedy szef może przerwać pracownikowi urlop
 
Kultura/Rozrywka  
 
Keanu Reeves zagra w serialu "Rain"
 
Susan Sarandon ściga mordercę w "The Calling" (wideo)
 
Red Hot Chili Peppers: mamy 30 piosenek na nową płytę
 
Chet Faker nie wystąpi na Tauron Festiwal Nowa Muzyka
 
Bradley Cooper odpowiada za film o podłożeniu bomby w Harvey's Resort Hotel
 
"On The Run Tour: Beyoncé And Jay" w HBO
 
"Wojownicze żółwie ninja" wakacyjnym hitem
 
Blog  
 
Przejrzysta gra - Krzysztof Czabański
 
PO, a rynek mediów (część II). Panie posłanki, panowie posłowie - został wam rok! - Zbigniew Brzeziński
 
Apple story, czyli jak zostałem happenerem.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Krzepienie serc - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Stolica Polski swojemu obrońcy - Paweł Tomczyk
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem

- Nam nie zależy na robieniu show za wszelką cenę. Chcemy pokazywać, co ludzie mają do powiedzenia w istotnych kwestiach, nie tylko politycznych. Jerry Springer nie jest moim wzorem - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, jedna z prowadzących program „Tak czy nie” w Polsat News. więcej

 
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości
 
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Hładki, prezenter i wydawca w Telewizji Polskiej, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. więcej

 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl