Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 24 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski

- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo. więcej

 
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to pomyłka, przepraszamy

Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Dziennikarz ,,Polityki" przeprasza Marcinkiewiczów za informację o rozwodzie. ,,Uległem atmosferze tabloidów"

W artykule „Polityki” na temat mediów tabloidowych znalazła się nieprawdziwa informacje o rozwodzie Kazimierza i Izabeli Marcinkiewiczów. Autor tekstu, Juliusz Ćwieluch, dodał już pod nim przeprosiny, które znajdą się też w najbliższym drukowanym wydaniu tygodnika. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

Lemon Sky JWT poszukuje osoby na stanowisko
Senior Strategy Planner

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje osoby na stanowisko
Marketing manager

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Country Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Biznes

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant Excel

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Akademia OnetBiznes

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager Video / VOD

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jacy internauci odwiedzają serwisy ,,Faktu", ,,Super Expressu" i ,,Gazety Wyborczej"? (analiza)

Serwisy internetowe trzech największych gazet ogólnopolskich w większości odwiedzają internauci z miast oraz mający średnie i wyższe wykształcenie. Wśród użytkowników witryny „Gazety Wyborczej” stosunkowo najwięcej jest osób z dyplomem uczelni wyższych i z wielkich miast, a wśród odwiedzających strony „Faktu” i „Super Expressu” - ludzi młodszych i ze wsi. więcej

 
Joanna Szczepkowska chce 300 tys. zł od TVN za ,,manipulacje ws. homolobby"

W tym tygodniu zacznie się proces wytoczony TVN przez Joannę Szczepkowską za komentarze w kanale TVN24 po głośnej wypowiedzi aktorki zinterpretowanej jako krytyka lobby homoseksualnego w środowisku teatralnym. Według Szczepkowskiej te doniesienia były manipulacjami naruszającymi jej dobra osobiste. Domaga się od nadawcy zapłaty 300 tys. zł na rzecz PCK. więcej

 
Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)

W ostatnich dniach swoje splashe nagrało i opublikowało kilku menedżerów z polskich agencji marketingowych i firm internetowych, m.in. szefowie Dentsu Aegis Network Polska, Michał Sadowski, Yuri Drabent, Illya Kondratyuk i Michał Wolniak. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie

Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I półroczu br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek Polska”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

,,Wprost" z rekordową sprzedażą dzięki taśmom (dane numer po numerze)

Pierwszy numer „Wprost” (AWR „Wprost”), w którym opublikowany zostały zapisy rozmów polityków z podsłuchów sprzedał się w liczbie 133 tys. egz. Drugie wydanie ze stenogramami z „taśm” osiągnęło już wynik na poziomie 216 tys. egz. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska reklama o 1,9 proc. w górę dzięki wydatkom farmacji i FMCG, ostro w dół prasa
RASP zwalnia moderatorów internetowych. ,,Centralizacja moderacji w Grupie Onet, bez związku z Sikorskim"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski

- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo. więcej

 
Joanna Szczepkowska chce 300 tys. zł od TVN za ,,manipulacje ws. homolobby"

W tym tygodniu zacznie się proces wytoczony TVN przez Joannę Szczepkowską za komentarze w kanale TVN24 po głośnej wypowiedzi aktorki zinterpretowanej jako krytyka lobby homoseksualnego w środowisku teatralnym. Według Szczepkowskiej te doniesienia były manipulacjami naruszającymi jej dobra osobiste. Domaga się od nadawcy zapłaty 300 tys. zł na rzecz PCK. więcej

 
TVP2 z konkurencją dla ,,Twoja twarz brzmi znajomo"? ,,Rozważamy emisję wiosną"

Telewizyjna Dwójka szuka nowego rozrywkowego show, który ma trafić do jej ramówki w przyszłym roku. Jedną z rozważanych propozycji jest widowisko „The Ultimate Entertainer”, podobne do programu Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”. więcej

 
Grupa TVN odświeży serwis tvn.pl

Telewizja TVN  jesienią wprowadzi zmiany w swoim serwisie rozrywkowym tvn.pl, będącym jednocześnie stroną internetową stacji. Mają one dotyczyć zarówno funkcjonalności, jak i zawartości serwisu. więcej

 
Wiceprezes Telewizji Polskiej zagra w meczu "Gwiazdy TVP kontra Policja"

W sobotę 30 sierpnia w Ostródzie odbędzie się mecz charytatywny „Gwiazdy TVP kontra Policja”, w którym zagra m.in. Bogusław Piwowar. Spotkanie transmitowane będzie przez TVP Regionalna i TVP Polonia, a także na sport.tvp.pl. więcej

 
Siatkarski mundial w Multimedia Polska bez opłat przy półtorarocznej umowie

Sieć kablowa Multimedia Polska oferuje swoim abonentom możliwość obejrzenia mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn. Dostęp do kanałów Polsat Volleyball kosztuje 99 zł lub 89 zł, a przy podpisaniu umowy na 18 miesięcy klient nie zapłaci ani złotówki. więcej

 
TVP Kultura z programem o książkach i cyklem o Oskarze Kolbergu

W jesiennej ramówce TVP Kultura zaproponuje widzom dwa nowe programy oraz dokumentalny cykl o Oskarze Kolbergu. Nowa ramówka stacji rusza 14 września, a na antenę wrócą stałe pozycje programowe. więcej

 
Jerzy Petersburski Jr, ,,Supełkowe ABC" i program o niejadkach jesienią w TVP ABC

Jesienią dziecięcy kanał TVP ABC zaproponuje widzom nowy muzyczny program Jerzego Petersburskiego Jr, magazyny edukacyjne „Supełkowe ABC” i „ABC wszystko wie” oraz program dla rodziców „Niejadki i inne przypadki”. Do ramówki powracają również cykle poradnikowe „Na kłopoty ABC” i „Zdrowiej”. więcej

 
Serial ,,Zbrodnia" w październiku w AXN. To pierwsza polska produkcja stacji

16 października 2014 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Zbrodnia”. Jest to pierwsza polska produkcja AXN Central Europe. więcej

 
Siatkarski mundial bez opłat dla abonentów usług LTE Cyfrowego Polsatu i sieci Plus

Cyfrowy Polsat i sieć Plus przygotowały promocję, zgodnie z którą bezpłatny dostęp do meczów Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn otrzymają klienci korzystający z internetu LTE. Będą oni mogli oglądać rozgrywki w specjalnym serwisie internetowym. więcej

 
Kulinarna ,,Polska Molskiej" jesienią w TVP HD

„Polska Molskiej” to nowy program podróżniczo-kulinarny, który został wyprodukowany dla kanału TVP HD. Jesienią stacja pokaże m.in. zrekonstruowany cyfrowo serial „Alternatywy 4”. więcej

 
Drugi sezon serialu ,,Czarownice z East Endu" w FOX Life

1 września 2014 roku FOX Life rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Czarownice z East Endu”. więcej

 
Barack Obama w serialu "Sonic Highways" grupy Foo Fighters

Zespół Foo Fighters opublikował zwiastun dokumentalnego serialu "Sonic Highways" i zdradził kolejne szczegóły tak samo zatytułowanego albumu. więcej

 
Kammel i Musiał gospodarzami gali The Look Of The Year w TV

Tomasz Kammel i Maciej Musiał poprowadzą galę finałową konkursu Schwarzkopf The Look Of The Year. W piątek 29 sierpnia br. transmitować ją będzie telewizyjna Dwójka. więcej

 
TLC organizuje charytatywny ,,Bieg w Sukniach Ślubnych"

Kanał TLC w niedzielę 14 września br. na warszawskiej Agrykoli zorganizuje „Bieg w Sukniach Ślubnych”. Dochód ze sprzedaży pakietów startowych zostanie przekazany na rehabilitację jednej z podopiecznych Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM, Radio ZET i Jedynka mają najwięcej słuchaczy z wykształceniem zawodowym (raport)

W okresie od lutego do lipca 2014 roku pozycja lidera rynku radiowego wśród osób z wykształceniem zawodowym należała do RMF FM. Ogromnym wzrostem udziału w rynku radiowym pochwalić się mogło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Białymstoku, Radio Jard do góry a ostro w dół VOX FM i Jedynka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)

W ostatnich dniach swoje splashe nagrało i opublikowało kilku menedżerów z polskich agencji marketingowych i firm internetowych, m.in. szefowie Dentsu Aegis Network Polska, Michał Sadowski, Yuri Drabent, Illya Kondratyuk i Michał Wolniak. więcej

 
Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach

Ruszyła kampania reklamowa deserów mlecznych Monte (produkowanych przez Zott Polska) z udziałem Bartosza Kurka nawiązująca do siatkarskich mistrzostw świata. Akcja jest prowadzona zgodnie z założeniami, chociaż nieoczekiwanie okazało się, że zawodnik nie zagra w turnieju. więcej

 
Damian Krawczyk web analytics & SEO directorem w K2 Media

Damian Krawczyk objął nowo utworzone stanowisko web analytics & SEO directora w domu mediowym K2 Media (należącym do Grupy K2). W Grupie K2 pracuje od 5,5 lat. więcej

 
Meblowa składanka ,,Rodzinki.pl" reklamuje Orange Open (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis, Dynamo, Platige Image i MEC. więcej

 
Forum Film Poland znów klientem Carat Polska

Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczął obsługę dystrybutora filmowego Forum Film Poland. Pracował już dla niego w latach 2003-2013. więcej

 
Instagram: Nowe narzędzia dla reklamodawców

Instagram, najpopularniejszy serwis społecznościowy ze zdjęciami, chce przyciągnąć do siebie więcej marek i firm. Zamierza wprowadzić nowe rozwiązania pozwalające na bieżące monitorowanie prowadzonych kampanii. więcej

 
Polsat Media zaczyna sprzedaż reklam w Polsat Volleyball 1

Polsat Volleyball 1, najważniejszy z czterech kanałów, w których relacjonowane będą siatkarskie mistrzostwa świata, dołączył do oferty Polsat Media, biura reklamy Telewizji Polsat. więcej

 
Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube

Jacek Gadzinowski objął funkcję partnera i dyrektora strategii w agencji BrandTube (należącej do grupy G7 Media). Wcześniej pracował m.in. w firmach 360commerce, Kalicińscy.com, Momentum, Amica i Agito.pl. więcej

 
Mobilne studio z fizjoterapeutami promuje nowy katalog IKEA

Zaczyna się dystrybucja katalogu IKEA na przyszły rok. Jest on poświęcony aranżacji sypialni i innych pomieszczeń do spania i odpoczynku. W ramach promocji największe miasta odwiedzi mobilne studio z fizjoterapeutami. więcej

 
Spot a la ,,Psychoza" reklamuje Nescafé Classic w większym opakowaniu (wideo)

W internetowej odsłonie kampanii reklamującej kawę Nescafé Classic (produkowaną przez Nestlé Polska) w większym opakowaniu wykorzystywany jest spot nawiązujący do słynnej sceny z filmu „Psychoza”. Akcję przygotowały firmy Liquid, Mumin’s Interactive i MEC. więcej

 
Serce i Rozum z tabletem zamiast zeszytu w reklamie Orange (wideo)

Nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu nawiązuje do początku roku szkolnego. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image, Genetix i MEC. więcej

 
Impreza inżynierów chomików w reklamie elektrycznej wersji Kia Soul (wideo)

Kia Motors rozpoczyna za oceanem kampanię promującą napędzany w całości energią elektryczną samochód Kia Soul EV. Bohaterami spotu są charakterystyczne chomiki. więcej

 
Matthew McConaughey ambasadorem marki Lincoln (wideo)

Aktor Matthew McConaughey weźmie udział w kampanii nowego samochodu firmy Lincoln Motor Company. więcej

 
Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie

Wystartowała jesienna kampania reklamowa centrów odzieżowych Factory. Akcję, podkreślającą koncepcję smart shoppingu i zniżek cenowych, przygotowała agencja Grupa Eskadra. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Samsung GALAXY Tab S: Kolor niech żyje Gucci: Gold Crunchy: A taste by the book - cheese Slim Fast: Need to lose Juicy Fruit: New juicy fruit
 
Prasa  
 
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to pomyłka, przepraszamy

Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Dziennikarz ,,Polityki" przeprasza Marcinkiewiczów za informację o rozwodzie. ,,Uległem atmosferze tabloidów"

W artykule „Polityki” na temat mediów tabloidowych znalazła się nieprawdziwa informacje o rozwodzie Kazimierza i Izabeli Marcinkiewiczów. Autor tekstu, Juliusz Ćwieluch, dodał już pod nim przeprosiny, które znajdą się też w najbliższym drukowanym wydaniu tygodnika. więcej

 
Google nie musi płacić Axel Springerowi i Burdzie za ich treści w Google News

Niemiecki urząd antymonopolowy odrzucił skargę czołowych wydawców prasowych, m.in. koncernów Axel Springer i Burda, którzy domagali się od Google, żeby dzielił się z nimi wpływami z reklam przy fragmentach ich artykułów agregowanych w Google News. więcej

 
Tylko ,,Kurier TV" na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. ,,Tele Tydzień" liderem

W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”. więcej

 
Czytelnictwo dzienników w województwach (dane za I półrocze)

W czterech województwach - dolnośląskim, lubelskim, mazowieckim i wielkopolskim - zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w I półroczu 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Miesięcznik ,,GIGA Sport" wchodzi do Hiszpanii

29 września br. na hiszpańskim rynku ukaże się pierwszy numer polskiego miesięcznika „GIGA Sport”, wydawanego przez spółkę 3S Media. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2014-08-25 Do Rzeczy - 2014-08-25 Wprost - 2014-08-25 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-08-25 Wprost Biznes - 2014-08-24
 
Internet  
 
Jacy internauci odwiedzają serwisy ,,Faktu", ,,Super Expressu" i ,,Gazety Wyborczej"? (analiza)

Serwisy internetowe trzech największych gazet ogólnopolskich w większości odwiedzają internauci z miast oraz mający średnie i wyższe wykształcenie. Wśród użytkowników witryny „Gazety Wyborczej” stosunkowo najwięcej jest osób z dyplomem uczelni wyższych i z wielkich miast, a wśród odwiedzających strony „Faktu” i „Super Expressu” - ludzi młodszych i ze wsi. więcej

 
Google nie musi płacić Axel Springerowi i Burdzie za ich treści w Google News

Niemiecki urząd antymonopolowy odrzucił skargę czołowych wydawców prasowych, m.in. koncernów Axel Springer i Burda, którzy domagali się od Google, żeby dzielił się z nimi wpływami z reklam przy fragmentach ich artykułów agregowanych w Google News. więcej

 
Grupa TVN odświeży serwis tvn.pl

Telewizja TVN  jesienią wprowadzi zmiany w swoim serwisie rozrywkowym tvn.pl, będącym jednocześnie stroną internetową stacji. Mają one dotyczyć zarówno funkcjonalności, jak i zawartości serwisu. więcej

 
Google kupił Gecko Design. Chce nadal inwestować w hardware?

Amerykański gigant przejął niewielką firmę Gecko Design, cenioną na rynku projektowania urządzeń elektronicznych. To może oznaczać, że Google zamierza realizować nowe projekty sprzętowe. więcej

 
Feedly wprowadza Slider

Feedly, popularny czytnik RSS, został wzbogacony o nową opcję wyświetlania artykułów o nazwie Slider. więcej

 
Instagram: Nowe narzędzia dla reklamodawców

Instagram, najpopularniejszy serwis społecznościowy ze zdjęciami, chce przyciągnąć do siebie więcej marek i firm. Zamierza wprowadzić nowe rozwiązania pozwalające na bieżące monitorowanie prowadzonych kampanii. więcej

 
Google: Założymy dzieciom konta

Koncern Google przymierza się do zakładania w swoich usługach specjalnych kont dla najmłodszych internautów. Projekt budzi jednak kontrowersje.   więcej

 
Panorama Firm coraz bardziej mobilna

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, dynamicznie przechodzi na mobile, tym samym dostosowując się do potrzeb użytkowników i reklamodawców. więcej

 
Technologie  
 
30 września testowy Windows 9. Czego spodziewają się po nim fachowcy?
 
Nowy iPhone w dwóch wersjach?
 
Siatkarski mundial bez opłat dla abonentów usług LTE Cyfrowego Polsatu i sieci Plus
 
Apple wymienia wadliwe baterie w iPhone'ach 5
 
Opera Mini domyślną przeglądarką w tradycyjnych telefonach Microsoftu
 
Sprzedaż laptopów wreszcie w górę, Lenovo liderem
 
LG Music Flow - nowy system Hi-Fi Multiroom od LG (wideo)
 
CD Projekt: będzie darmowa wersja gry ,,The Witcher: Battle Arena" na Androida
 
Gospodarka  
 
To nie było oszałamiające półrocze dla przedsiębiorstw
 
UOKiK ukarał firmę Lama Gold, która sprzedaje pościel na pokazach
 
Mamy prawo do reklamacji za wakacje, nawet w przypadku ofert last minute
 
Widać już negatywne skutki rosyjskiego embarga. Gorsze nastroje konsumentów i firm hamują wzrost PKB
 
Ceny paliw na stacjach obecnie o kilkanaście groszy niższe niż przed rokiem
 
Coraz chętniej sięgamy po soki i nektary owocowe, ale dzienne spożycie wciąż małe
 
12 proc. Polaków pracuje ponad 60 godzin tygodniowo. Jak odpoczywać?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Chris Brown pokazał "X"
 
Coldplay z teledyskiem do "True Love" (wideo)
 
Steven Spielberg zrobi serial z filmu "Raport mniejszości"
 
Kasia Stankiewicz pokazała "Lucy" z albumu "Lucy And The Loop"
 
Barack Obama w serialu "Sonic Highways" grupy Foo Fighters
 
"Hold It In" - nowy album Melvins
 
Koniec grupy The Knife
 
Blog  
 
Apple story, czyli jak poznałem potęgę filozofii.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzisiaj spotkałam gender - Ada Kiryluk
 
Legia Warszawa - trudna miłość - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Uber, ale... - Mirosław Usidus
 
Fakt medialny - KRUS dla biznesmenów? - Piotr Barełkowski
 
Nasz gość  
 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski

- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo. więcej

 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl