Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 5 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"

Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu. więcej

 
Sobotnia "Rzeczpospolita" zmieni charakter na magazynowy. "Rozsądny ruch"

Gremi Business Communication, wydawca “Rzeczpospolitej”, planuje przekształcenie sobotniego wydania dziennika w magazyn z obszerną publicystyką, ale bez newsów. - To bardzo rozsądny ruch - komentują przedstawiciele rynku prasowego. więcej

 
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Liderami wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze są niezmiennie konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego. W sierpniu poziom miliona subskrybentów przekroczyły dwa kanały poświęcone grze „Minecraft”. W nowym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują sklepy internetowe. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Idea Bank poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Head of Financial Services

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TV Republika szykuje codzienny program ekonomiczny ,,Biznes po południu"

W jesiennej ramówce TV Republika pojawi się nowy program ekonomiczny „Biznes po południu”, który prowadzić będą na zmianę Tomasz Wróblewski, Marek Magierowski i Bartosz Marczuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket (wideo)

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grey Group, ZenithOptimedia Group, Mint Media i Q&A Communications - biorą udział piosenkarze Kayah i Andrzej Piaseczny. więcej

 
900 tys. widzów serialu ,,Szkoła", TVN na razie jest liderem

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 880 tys. osób. Choć produkcja traci widzów, to stacja w czasie jej emisji jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"

W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”. więcej

Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"

Portal Interia.pl w najbliższym czasie wprowadzi nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo. Będzie to wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Ciekawi od zawsze”. więcej

TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TV Republika szykuje codzienny program ekonomiczny ,,Biznes po południu"

W jesiennej ramówce TV Republika pojawi się nowy program ekonomiczny „Biznes po południu”, który prowadzić będą na zmianę Tomasz Wróblewski, Marek Magierowski i Bartosz Marczuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
900 tys. widzów serialu ,,Szkoła", TVN na razie jest liderem

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 880 tys. osób. Choć produkcja traci widzów, to stacja w czasie jej emisji jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Kongres Nowej Prawicy chce pozwać TVP za bojkotowanie swoich przedstawicieli

Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego rozważa wystąpienie na drogę sądową przeciwko Telewizji Polskiej za blokowanie obecności polityków tej partii w programach publicznego nadawcy. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w weekend - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Globalny gigant pomoże sprzedawać prawa do meczów Ekstraklasy. Umowa na 6 lat

Międzynarodowa agencja MP & Silva została doradcą Ekstraklasy SA przy sprzedaży praw mediowych do pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w Polsce i na świecie. Umowa podpisana została na sześć lat i dotyczy sprzedaży licencji od sezonu 2015/2016. więcej

 
Sąd w Mińsku: Biełsat nie może używać swojego logo

Sąd Najwyższy w Mińsku uznał kanał Biełsat winnym kradzieży znaku towarowego firmy BELSATplius należącej do białoruskiego biznesmena Andreja Bieliakowa. Sędziowie domagają się, by stacja przestała używać swój logotyp na terenie Białorusi. więcej

 
MIT pozwał spółkę 4fun Media i żąda 50 tys. zł

Spółka MIT Mobile Internet Technology złożyła w sądzie pozew przeciw 4fun Media. Firma domaga się naprawienia szkody, jaką ona i jej udziałowiec - MNI poniosły w związku w wnioskiem 4fun Media o ogłoszenie upadłości MNI Premium. więcej

 
Starcie uczestników "Mam talent!" i "X Factor" w TVN. Gospodynią Agnieszka Szulim

Telewizja TVN pokaże event podczas którego zmierzą sie ze sobą drużyny śpiewających uczestników programów “Mam talent!” i “X Factor”. Wydarzenie będzie uroczystym otwarciem stadionu miejskiego w Lublinie. więcej

 
Margaret, Enej, Lemon i Ewelina Lisowska w akcji "Artyści dla dzieci" Fundacji Polsat

Ruszyła nowa odsłona kampanii Fundacji Polsat „Jesteśmy dla Dzieci” zatytułowana „Artyści dla dzieci”. Udział w niej wzięli Margaret, Enej, Lemon, Sylwia Grzeszczak, Ewelina Lisowska i Rafał Brzozowski i Patrycja Markowska. więcej

 
TVP wzięła w leasing wóz transmisyjny za 802 tys. zł

Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na leasing wozu pomocniczego do 10-kamerowego wozu transmisyjnego. Zapłaci za niego 802 tys. zł. więcej

 
Rusza serial "O mnie się nie martw" w TVP2. Czołówka z piosenką Margaret

TVP2 rozpoczyna emisję nowego obyczajowo-komediowego „O mnie się nie martw”. Główne role grają w nim Joanna Kulig i Stefan Pawłowski, a w obsadzie znaleźli się też m.in. Katarzyna Maciąg i Andrzej Zieliński. Piosenkę wykorzystaną w czołówce śpiewa Margaret. więcej

 
"Na krawędzi 2" debiutuje w Polsacie. Na start dwa odcinki

Telewizja Polsat od czwartku 4 września br. rozpoczyna nadawanie drugiego sezonu serialu kryminalnego “Na krawędzi” z Kamilą Baar w roli głównej. Pierwszego dnia emisji stacja pokaże dwa pierwsze odcinki produkcji. więcej

 
 
Radio  
 
Słuchacze ,,Lata z Radiem" protestują. ,,Muzyczna sieczka, znika klimat audycji"

Słuchacze audycji „Lato z Radiem” Programu Pierwszego Polskiego Radia napisali list do prezesa spółki Andrzeja Siezieniewskiego. Protestują przeciwko zmianom wprowadzonym w tym roku, zarzucając dyrekcji m.in. komercjalizację anteny. więcej

 
Prezenterzy Radia ZET znów "biją się o słuchaczy". Rusza druga edycja kampanii (wideo)

W sobotę 6 września br. rusza druga odsłona kampanii Radia ZET realizowanej pod hasłem „Bijemy się o słuchaczy”. Występują w niej prowadzący pasma “Dzień dobry bardzo” i “Uważam ZET”. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Radio ZET w Rzeszowie, VOX FM i Polskie Radio Rzeszów do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego 2013 roku do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"

Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu. więcej

 
Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket (wideo)

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grey Group, ZenithOptimedia Group, Mint Media i Q&A Communications - biorą udział piosenkarze Kayah i Andrzej Piaseczny. więcej

 
Będą nowe spoty BZ WBK z Kevinem Spacey. Czy aktor zareklamuje rebranding na Santander? (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego Duet w BZ WBK wykorzystywany jest wcześniej zrealizowany spot z Kevinem Spacey i Anną Dereszowską. Bank nie zdecydował jeszcze, czy będzie kontynuował współpracę z gwiazdorem „House of Cards” w przyszłym roku. więcej

 
Stowarzyszenie Twoja Sprawa krytykuje reklamę Sprite'a. ,,Rozebraliście nastolatkę" (wideo)

Według Stowarzyszenia Twoja Sprawa spot napoju Sprite pokazujący nieudaną scenę miłosną pary nastolatków wpisuje się w tendencję do seksualizowania coraz młodszych dziewcząt. - #PrawdaJestTaka, że rozebraliście nastolatkę - ocenia organizacja i zachęca do krytykowania marki w social media. więcej

 
,,Zwyciężamy dla Was" - Legia reklamuje się warszawiakom (wideo)

Klub piłkarski Legia Warszawa rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Zwyciężamy dla Was” podkreślającą jego związki ze stolicą i jej mieszkańcami. W spocie występuje kapitan drużyny, Ivica Vrdoljak. więcej

 
Piotr Bajtała: z Ars Thanea na design directora w Cheil Poland

Piotr Bajtała objął funkcję design directora w agencji reklamowej Cheil Poland. Wcześniej pracował m.in. w Ars Thanea i Gong. więcej

 
Włoskie zaskoczenie w sklepie reklamuje makaron Malma (wideo)

Do emisji w internecie trafił spot makaronu Malma (produkowanego przez Maspex Wadowice) pokazujący niestandardową akcję z udziałem autentycznych klientów kupujących ten produkt. Kampanię przygotowały firmy Grupa 3 i Mindshare Polska. więcej

 
Philip Ainsworth nowym dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Philip Ainsworth objął stanowisko dyrektora marketingu w Pernod Ricard Polska. Zastąpił Christiana Seela, który tą samą funkcję będzie pełnił teraz w niemieckim oddziale firmy. więcej

 
Piotr Małkiewicz: z Kropki Bordo do Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji agencji Lemon Sky JWT, obejmując funkcję creative directora. Wcześniej pracował w agencjach Kropka Bordo i Euro RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw). więcej

 
Netia reklamuje GigaKablówkę

Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, usługi wprowadzonej właśnie przez Netię na sieci HFC dawnego Aster. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media. więcej

 
Hyundai i40 reklamowany z Pakietem Korzyści Go! (wideo)

Wystartowała kampania Hyundaia i40 oferowanego w ramach Pakietu Korzyści Go!. Akcję przygotowały i realizują firmy Opus B, The Digitals i Havas Media. więcej

 
Rodzina bez długów w kampanii Grupy Kruk (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa Grupy Kruk (zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami), podkreślająca negatywny wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne. Akcję przygotowały firmy Grey Group, D35 i Easy Media. więcej

 
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2014

Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak rok wcześniej na zainteresowanych czekają trzy kategorie, obejmujące różne grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Zgłaszać można się do 30 września. więcej

 
Karol Konieczny media plannerem/buyerem w BE Media

Karol Konieczny zaczął pracę jako media planner/buyer w biurze reklamy BE Media. Wcześniej pracował w Centrum Informacji Branżowej oraz Agorze. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket #prawdajesttaka, że bez mamy ani rusz! - reklama Sprite Mitsubishi: L200 Savana Everest Nike: We rum Oral-B:  Glide - dental floss
 
Prasa  
 
Sobotnia "Rzeczpospolita" zmieni charakter na magazynowy. "Rozsądny ruch"

Gremi Business Communication, wydawca “Rzeczpospolitej”, planuje przekształcenie sobotniego wydania dziennika w magazyn z obszerną publicystyką, ale bez newsów. - To bardzo rozsądny ruch - komentują przedstawiciele rynku prasowego. więcej

 
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży dzienników regionalnych. Wszystkie tytuły na minusie

W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”, a tuż za nią znalazły się „Dziennik Zachodni” i „Głos Wielkopolski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Kurier Lubelski”. więcej

 
Agnieszka Odachowska dyrektorem komunikacji Grupy RASP

Agnieszka Odachowska objęła właśnie nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej Grupy Ringier Axel Springer Media w Polsce. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sukcesy i porażki - 2014-09-05 Chwila dla Ciebie - 2014-09-04 GQ - 2014-09-04 Harper's Bazaar (świat) - 2014-09-04 VOGUE - 2014-09-04
 
Internet  
 
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Liderami wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze są niezmiennie konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego. W sierpniu poziom miliona subskrybentów przekroczyły dwa kanały poświęcone grze „Minecraft”. W nowym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują sklepy internetowe. więcej

 
Nowe narzędzie do sprawdzania ustawień prywatności na Facebooku

Facebook udostępnił wszystkim swoim użytkownikom narzędzie pozwalające na sprawdzenie, czy ich prywatność w serwisie jest odpowiednio chroniona. więcej

 
Interia zmieni też najważniejsze serwisy

Wraz z wprowadzeniem nowego logo Interia zacznie odświeżanie swoich kluczowych sekcji i serwisów, na czele ze stroną główną portalu. Pierwsze modyfikacje zostaną przeprowadzone we wrześniu. więcej

 
Anna Kęsicka: z Wirtualnej Polski na wydawcę Se.pl

Anna Kęsicka objęła nowo utworzone stanowisko wydawcy portalu Se.pl. Będzie odpowiadała za opracowanie i wdrożenie nowych strategii dla serwisu i wszystkich witryn internetowych działających w grupie “Super Expressu”. więcej

 
Onet wydaje książkę o gwiazdach lat 80. i 90.

Do sprzedaży trafia wydana przez Grupę Onet.pl książka „Gdzie są gwiazdy z tamtych lat?” zawierająca wywiady i artykuły opisujące gwiazdy polskich mediów i popkultury z lat 80. i 90. Wszystkie teksty wcześniej ukazały się w portalu Onet. więcej

 
Mateusz Aleksandrowicz: z Polskapresse na dyrektora rozwoju Sport.pl

Mateusz Aleksandrowicz objął funkcję dyrektora rozwoju serwisu Sport.pl (należącego do Grupy Gazeta.pl). Poprzednio pracował w Polskapresse. więcej

 
Foch.pl z nowym layoutem i większą ilością treści

Serwis Foch.pl (Agora) zmienia layout. Na stronie pojawi się więcej wywiadów, reportaży i materiałów wideo. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polscy pracownicy bez rozliczonych nadgodzin, ale z poczuciem równouprawnienia

Ponad jedna trzecia Polaków dostrzega w swoim miejscu pracy łamanie kodeksu pracy. Wśród najczęstszych wskazań są nierozliczone nadgodziny i naruszanie zasad BHP - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Agnieszka Odachowska dyrektorem komunikacji Grupy RASP
 
Brita postawiła na Public Dialog
 
ESPR Public Relations dla Pure Jatomi Fitness
 
Anna Mikulska junior PR managerem w Prime Time PR
 
Technologie  
 
Ascend G7 i Ascend Mate 7 - nowe smartfony od Huawei
 
Microsoft pokazuje smartfony Nokia Lumia 730 i Nokia Lumia 735 (wideo)
 
Samsung: pierwsze drukarki z systemem Android
 
Blade VEC 3G i Blade VEC 4G - dwa smartfony od ZTE
 
FZ-E1 oraz FZ-X1 - nowe tablety Panasonic odporne na mróz i wodę
 
17 telewizorów Samsunga z zakrzywionymi ekranami (wideo)
 
IFA 2014: Wysyp smartfonów Haiera
 
Gospodarka  
 
Krach czy hossa na giełdzie. Co nas czeka?
 
Mateusz Szczurek: niska inflacja i niewielkie ożywienie w gospodarce utrudniają tworzenie budżetu
 
Nikos Kalaitzidakis dyrektorem generalnym Coca-Cola HBC Polska
 
Enea, KGHM i Tauron zainwestują w polski atom
 
Elżbieta Bieńkowska jako komisarz UE z decyzjami wpływającymi na życie 500 mln osób
 
200 tys. miejsc pracy i 91 mld zł to bilans inwestycji 800 amerykańskich firm w Polsce
 
PKP Cargo kupuje CTL Logistics. Pozostała tylko zgoda UOKiK
 
Asseco Poland stawia Afrykę i kraje byłego ZSRR
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Brain Dead" - nowy serial twórców "Żony idealnej"
 
"Plowing Into The Field Of Love" - nowa płyta Iceage
 
George Clooney odpowiada za film "Hack Attack"
 
Alicia Keys zapowiada nową płytą
 
Nadchodzi szósty sezon serialu "Żona idealna"
 
Furia Brada Pitta (wideo)
 
HBO zaprasza na "Watahę" od 12 października (wideo)
 
Blog  
 
Apple story, czyli jak zostałem Miczurinem.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Państwo Islamskie - nowa kinematografia - Jerzy Szygiel
 
Pani prezydent cuda na kiju - Krzysztof Czabański
 
Odpieprzcie się od Polsatu, pieczeniarze! - Mirosław Usidus
 
Ten naród nie jest winien? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl