Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 19 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Jeśli słuchacze zechcą to zagramy disco polo

- Nie rezygnując z alternatywy rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki, takie jak rock, muzyka przebojowa czy hity z dawnych lat. Jeśli słuchacze zechcą zagramy także disco polo - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki. więcej

 
,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. Wzrosty zanotowały „Wprost” i „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
Tomasz Terlikowski: Nie będzie rewolucji w TV Republika, konserwatyści za tym nie przepadają

Wczoraj ze stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika ustąpił Bronisław Wildstein. - W dalszym ciągu będzie to stacja informacyjno-publicystyczna. Konserwatyści nie przepadają za rewolucjami - mówi nam Tomasz Terlikowski, który zajął jego miejsce. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Animator Społeczności

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / ka

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Fratria poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kluczowych Klientów

Fratria poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator projektów wydawniczych

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Spada widownia show "Kto poślubi mojego syna?". TVN liderem rynku

Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek. więcej

 
,,Książe i żebrak" Wojewódzkiego i Lizuta hitem Rock Radia. Audycja podwoiła słuchalność stacji

Prowadzony przez Wojewódzkiego i Lizuta program „Książe i żebrak” w Rock Radiu ma średnio 93 tys. słuchaczy. W paśmie nadawania satyrycznej audycji radio notuje ponad dwukrotnie wyższą słuchalność, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej

 
Internetowy sklep Ikea w Polsce w 2016 roku

Za dwa lata Ikea uruchomi w Polsce system sprzedaży internetowej swoich produktów. Obecnie szwedzki producent ma sklepy online w 13 krajach na świecie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach

Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością. więcej

Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona

Grupa Wirtualna Polska, Allegro z GG oraz Murator i Time w ramach badania Megapanel wprowadziły już pomiar ruchu w swoich serwisach oparty na nowej definicji odsłony, a w najbliższym czasie zrobią to Grupa Onet i Filmweb. - Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru, która nie wprowadza żadnych zmian w rozumieniu samego wskaźnika - przekonuje Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

Orange Sport w rękach Romana Młodkowskiego. "Ambitne wyzwanie"
Marcin Bisiorek szefem programowym Radia PiN, Radosław Kietliński w zarządzie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Terlikowski: Nie będzie rewolucji w TV Republika, konserwatyści za tym nie przepadają

Wczoraj ze stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika ustąpił Bronisław Wildstein. - W dalszym ciągu będzie to stacja informacyjno-publicystyczna. Konserwatyści nie przepadają za rewolucjami - mówi nam Tomasz Terlikowski, który zajął jego miejsce. więcej

 
Spada widownia show "Kto poślubi mojego syna?". TVN liderem rynku

Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek. więcej

 
5 mln widzów ,,Na dobre i na złe" w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)

Sieć kablowa Vectra zyskała nowe logo i rozpoczyna kampanię reklamową utrzymaną w nowej, familijnej konwencji. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, The Digitals i Starcom. więcej

 
Maciej Stuhr w radzie programowej Stopklatki TV

Do rady programowej kanału filmowego Stopklatka TV wszedł aktor Maciej Stuhr. Dołączył do Andrzeja Wajdy, Agnieszki Holland i Juliusza Machulskiego, którzy patronują stacji od początku jej istnienia. więcej

 
Robert Gonera promuje ofertę sportową nc+ (wideo)

Robert Gonera występuje w najnowszym spocie platformy nc+, promującym jej ofertę sportową. To kolejny etap kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”. więcej

 
,,Skandaliczny magazyn historyczny" na antenie Fokus TV

W jesiennej ramówce kanału Fokus TV znajdzie się nowy polski program “Skandaliczny magazyn historyczny”. Będzie on poświęcony plotkom, aferom, skandalom i zagadkom kryminalnym związanym z historią. więcej

 
Sieć Vectra odświeżyła ofertę

Sieć kablowa Vectra wprowadziła nową, uproszczoną ofertę usług telewizyjnych, telefonicznych i internetowych. Towarzyszy jej zmiana wizerunku operatora i jego hasła na „Vectra. Prosty wybór”. więcej

 
Tomasz Terlikowski i Anita Gargas na czele redakcji Telewizji Republika

Tomasz Terlikowski obejmie zwolnione przez Bronisława Wildsteina stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika, pozostanie też członkiem zarządu nadawcy stacji. Jego zastępczynią w redakcji będzie Anita Gargas. więcej

 
Bronisław Wildstein odchodzi z Telewizji Republika

Bronisław Wildstein zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego Telewizji Republika i prezesa kontrolującej ją spółki Telewizja Niezależna. Nie będzie też już prowadził w stacji swojego programu. więcej

 
Lisa Kudrow w drugim sezonie serialu "Wielki powrót" (wideo)

Do internetu trafił zwiastun nowej odsłony serialu "Wielki powrót" ("The Comeback") z Lisą Kudrow w roli głównej. więcej

 
TV Puls HD poszerzył zasięg

Kanał TV Puls HD dołączył w tym tygodniu do oferty kolejnych operatorów kablowych w Polsce.  więcej

 
 
Radio  
 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Jeśli słuchacze zechcą to zagramy disco polo

- Nie rezygnując z alternatywy rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki, takie jak rock, muzyka przebojowa czy hity z dawnych lat. Jeśli słuchacze zechcą zagramy także disco polo - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki. więcej

 
,,Książe i żebrak" Wojewódzkiego i Lizuta hitem Rock Radia. Audycja podwoiła słuchalność stacji

Prowadzony przez Wojewódzkiego i Lizuta program „Książe i żebrak” w Rock Radiu ma średnio 93 tys. słuchaczy. W paśmie nadawania satyrycznej audycji radio notuje ponad dwukrotnie wyższą słuchalność, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej

 
Reportaż ,,Nieidealna piosenka" Anny Dudzińskiej nagrodzony statuetką Grand PiK 2014

Reportaż „Nieidealna piosenka” autorstwa Anny Dudzińskiej zdobył nagrodę główną w Międzynarodowym Konkursie Artystycznych Form Radiowych w Bydgoszczy. Konkurs zorganizowało Polskie Radio PiK. więcej

 
Krzysztof Kiryczuk i Paweł Orlikowski w Radiu ZET

Krzysztof Kiryczuk, były dziennikarz TOK FM oraz Paweł Orlikowski, w przeszłości związany z Radiem Gdańsk, dołączyli do zespołu “Wiadomości” Radia ZET. więcej

 
Eska nowym liderem w Poznaniu, Trójka wypadła poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
AktywnieBardzo.pl - nowy serwis internetowy Radia ZET o aktywnym wypoczynku

Grupa Eurozet uruchomiła nowy portal o bieganiu i aktywnym wypoczynku - AktywnieBardzo.pl, który jest częścią projektu realizowanego przez Radio ZET i PZU oraz uzupełnieniem niedzielnej audycji Beaty Sadowskiej i Tomasza Kasprzyka. więcej

 
Reklama  
 
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)

W pierwszych siedmiu miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) firm z sektora odzieży i dodatków były o 11 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowa budżetów trafia do prasy, a jedna trzecia do telewizji. Najwięcej zainwestowały w promocję firmy Calz Polska (właściciel marek Calzedonia i Intimissimi) oraz H&M Polska, natomiast spadły wydatki LPP i OWL. więcej

 
Tomasz Zubilewicz reklamuje styropiany Termo Organika

Prezenter pogody Tomasz Zubilewicz, związany z TVN, został ambasadorem reklamowym firmy Termo Organika produkującej materiały i system do ocieplania budynków. więcej

 
Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)

Sieć kablowa Vectra zyskała nowe logo i rozpoczyna kampanię reklamową utrzymaną w nowej, familijnej konwencji. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, The Digitals i Starcom. więcej

 
Robert Gonera promuje ofertę sportową nc+ (wideo)

Robert Gonera występuje w najnowszym spocie platformy nc+, promującym jej ofertę sportową. To kolejny etap kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”. więcej

 
Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński: z Havas Worldwide Warsaw do Kropki Bordo

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński przejęli zarządzanie działem kreacji w agencji Kropka Bordo. Poprzednio pracowali w Havas Worldwide Warsaw, a w Kropce Bordo zastąpili Piotra Małkiewicza. więcej

 
Andrzej Ziembicki: z The Digitals do Asap&Asap

Do zespołu agencji Asap&Asap Communication dołączył Andrzej Ziembicki, który objął funkcję head of social media. Z kolei na stanowisko account executive awansowała Paulina Wojtkowska. więcej

 
Makro promuje się z okazji 20- i 50-lecia

Rusza kampania reklamowa sklepów Makro z okazji 20-lecia ich obecności w Polsce oraz 50-lecia działalności kontrolującej ich firmy Metro Cash & Carry. Akcja potrwa 50 dni. więcej

 
Gong i Equinox przygotują jesienną kampanię Ceneo.pl

Agencja Gong i dom mediowy Equinox Polska wygrały przetargi na przygotowanie i realizację nowej kampanii reklamowej porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro.pl). Akcja rozpocznie się za miesiąc. więcej

 
Wycieczka do Włoch do wygrania w konkursie Malmy (wideo)

Ruszył konkurs marki Malma (Maspex Wadowice), w którym można wygrać voucher na wycieczkę do Włoch. Konkurs promuje spot w internecie, a za kampanię odpowiadają Grupa 3 i Mindshare. więcej

 
Cube Group performance marketingowo wypromuje PLL LOT

Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania będą prowadzone na 35 rynkach. więcej

 
Za trzy lata połowa kupowanych w sieciach handlowych produktów będzie pod ich marką własną

Rynek marek własnych w Polsce  już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. Ich udział każdego roku rośnie o kilka procent. Obecnie w co trzecim koszyku klienta sieci Tesco znajduje się tego rodzaju artykuł. W wielu krajach europejskich marki własne odpowiadają za 50 proc. zakupów. Jak prognozują przedstawiciele Tesco, w ciągu najbliższych trzech lat private label w Polsce także mogą mieć połowę udziałów w handlu detalicznym. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Prosty wybór - Vectra z nowym logo Lonas Mattresses: It's summer Smirnoff: Black Ice Motorola Mobility: Moto Reebok : Tattoo
 
Prasa  
 
,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. Wzrosty zanotowały „Wprost” i „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
,,Twój Styl" najchętniej czytany (dane miesięczników i dwumiesięczników)

„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w okresie od lutego do lipca br. - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Wybieralski nowym redaktorem naczelnym "Gazety Stołecznej"

Michał Wybieralski został nowym redaktorem naczelnym “Gazety Stołecznej” - warszawskiego dodatku do “Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił na tym stanowisku Agatę Żelazowską-Cieślę. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sukcesy i porażki - 2014-09-19 Czas na Relaks   - 2014-09-19 Trainer - 2014-09-18 Time - 2014-09-18 The New Yorker - 2014-09-18
 
Internet  
 
Internetowy sklep Ikea w Polsce w 2016 roku

Za dwa lata Ikea uruchomi w Polsce system sprzedaży internetowej swoich produktów. Obecnie szwedzki producent ma sklepy online w 13 krajach na świecie. więcej

 
Amazon wygrał z Google wyścig o domenę .buy

Amazon przebił na aukcji domen koncern Google i kupił na wyłączny użytek domenę .buy, płacąc za nią 4,6 mln dolarów. Google’owi nie udało się też kupić domeny .vip. więcej

 
Z bankowości mobilnej korzysta 41 proc. polskich internautów

41 proc. internautów deklaruje korzystanie z aplikacji bankowych, a wśród nich dominują mężczyźni w wieku 25-34 lata z dużych miast - wynika z badania IRCenter i ResearchNow. więcej

 
Internauci oburzeni na Polsat za zakodowanie mundialu. "Stacja została poturbowana"

W ostatnim okresie w internecie pojawiło się blisko 32 tys. wypowiedzi na temat zakodowania przez Polsat Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Ponad 52 proc. z nich miało wydźwięk negatywny - wynika z raportu agencji Re:buzz oraz Monitori.pl. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska przejmuje Domodi.pl i Homebook.pl

Grupa Wirtualna Polska podpisała umowę kupna 51 proc. udziałów spółki Domodi, do której należą sklepy internetowe Domodi.pl i Homebook.pl. - Wierzymy, że nie tylko jesteśmy w stanie zdynamizować ich rozwój, ale wspólnie, wokół spółki Domodi, rozbudować naszą obecność w najszybciej rosnących segmentach e-commerce - komentuje Jacek Świderski, prezes Grupy WP. więcej

 
Klienci Millenium Bank celem ataku phishingowego

Firma Eset ostrzega przed falą wiadomości phishingowych, których celem są klienci Millenium Bank. Pułapka ma za zadanie przechwycenie danych niezbędnych do logowania w serwisie Millenet, które służą do dostępu do bankowości internetowej. więcej

 
Polskie marki na Facebooku najczęściej publikują posty w godzinach roboczych

Aktywność administratorów polskich stron komercyjnych na Facebooku wciąż skupia się w ciągu tradycyjnych godzin pracy - wynika z analizy firmy Sotrender. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Brak możliwości awansu główną przyczyną chęci zmiany pracy, najważniejsze znajomości

Brak perspektywy awansu, chęć samorealizacji oraz słabe warunki finansowe - to najczęściej wskazywane przez Polaków powody zmiany pracy. Kandydaci zamierzają szukać nowego miejsca zatrudnienia głównie przez znajomych - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Internauci oburzeni na Polsat za zakodowanie mundialu. "Stacja została poturbowana"

W ostatnim okresie w internecie pojawiło się blisko 32 tys. wypowiedzi na temat zakodowania przez Polsat Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Ponad 52 proc. z nich miało wydźwięk negatywny - wynika z raportu agencji Re:buzz oraz Monitori.pl. więcej

 
PO wygrałaby wybory parlamentarne z dużą przewagą nad PiS

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu wygrałaby PO z 38 proc. poparcia, PiS ujęte wraz z Polską Razem i Solidarną Polską uzyskałoby 33 proc. - wynika z sondażu CBOS przeprowadzonego już po wyborze Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej i po złożeniu dymisji rządu. więcej

 
Public Relations  
 
Konkret PR wypromuje Wendre Polska
 
Technologie  
 
Szef Apple uspokaja użytkowników ws. prywatności, krytykując Facebook i Google
 
Kindle Touch 2014 i Kindle Voyage - nowe czytniki od Amazona za 99 i 219 dolarów
 
Z bankowości mobilnej korzysta 41 proc. polskich internautów
 
Blade G Lux - nowy smartfon od ZTE za 100 euro
 
Microsoft pracuje nad Office 16, wyciekły wizualizacje
 
Panasonic: nowy Toughbook CF-53 od 6900 zł
 
Samsung rusza z produkcją modułów pamięci 20 nm 6 Gb LPDDR3 Mobile DRAM
 
HTC One M8 w wersji dla fanów Ligi Mistrzów
 
Gospodarka  
 
Linie lotnicze mogą pobierać opłaty za nadany bagaż
 
Jerzy Buzek: nie można pozwolić na monopol Gazpromu w Europie
 
Za trzy lata połowa kupowanych w sieciach handlowych produktów będzie pod ich marką własną
 
W III kwartale wzrost PKB spowolni poniżej 3 proc.
 
Dzięki funduszom unijnym w Polsce nie było kryzysu gospodarczego
 
Zezłomowane lokomotywy wróciły na polskie tory. PKP Cargo zawiadomiło prokuraturę
 
Jak zarobić na niszowych inwestycjach. "Ryzyko jest spore"
 
Rośnie rynek farmaceutyczny w Polsce. Większe zapotrzebowanie na leki bez recepty
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Whitney Houston Live: Her Greatest Performances" - pierwsza koncertowa płyta Whitney Houston
 
Lisa Kudrow w drugim sezonie serialu "Wielki powrót" (wideo)
 
Ben Howard pokazał "Conrada" z nowej płyty "I Forget Where We Were"
 
Robert Downey Jr. w filmie "Sędzia" broni ojca
 
Nick Jonas pokazał "Jealous"
 
Interpol pokazał "Twice As Hard" (wideo)
 
Blog  
 
Ekspert od człowieczeństwa - ks. Artur Stopka
 
Tak czy owak Sławek Nowak - Krzysztof Czabański
 
Jeszcze a propos dziennikarzy... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Meczyk? Niech podatnik płaci - Mirosław Usidus
 
Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Jeśli słuchacze zechcą to zagramy disco polo

- Nie rezygnując z alternatywy rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki, takie jak rock, muzyka przebojowa czy hity z dawnych lat. Jeśli słuchacze zechcą zagramy także disco polo - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki. więcej

 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
 
TVN postawi na aplikacje social TV. "Sukces przy formacie Mam talent!"
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl