Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 26 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Radio PiN to już historia. "Liczymy, że słuchacze zaakceptują Muzo.fm"

Radio PiN zakończyło wczoraj emisję audycji, od dziś nadawany jest program przejściowy, a w pierwszej połowie października jego miejsce zajmie Muzo.fm. - Liczymy, że słuchacze zaakceptują naszą nową propozycję - mówi nam Dariusz Grzywaczewski, prezes Radia PiN. więcej

 
3,5 mln Polaków randkuje w sieci. Coraz więcej nastolatków i osób ze wsi (TOP10 serwisów)

Z serwisów randkowych korzysta miesięcznie 3-3,5 mln polskich internautów. Coraz więcej jest w tej grupie nastolatków, osób gorzej wykształconych oraz mieszkających na wsi i w małych miastach. Dwa zdecydowanie najpopularniejsze serwisy to Sympatia i eDarling. więcej

 
TVP jako pierwsza w Europie przetestuje transmisję w technologii 4k

Telewizja Polska w październiku br. przeprowadzi transmisję testową w technologii 4k w ramach telewizji hybrydowej. - To będzie pierwszy taki test w Europie - mówi Wirtualnemedia.pl Wiesław Łodzikowski, szef TVP Technologie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Direct Digital poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director Digital

amacom.tv poszukuje osoby na stanowisko
account executive

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca i redaktor boczny programu live

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce

Fashion Magazine poszukuje osoby na stanowisko
Partner do budowania relacji biznesowych

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Senior SEO Specialist

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Reporter serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reporter ,,Dzień Dobry TVN"

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Animator Społeczności

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Radio PiN zmienia się w Muzo.fm. ,,Muzyka rozrywkowa to nie jest pomysł na radio" (opinie)

Szefostwo nie miało na Radio PiN spójnego pomysłu, ale Muzo.fm trudniej będzie się odróżnić obok „wielkich graczy” - zmianę PiN-u w Muzo.fm dla Wirtualnemedia.pl oceniają Ewa Wanat, Hirek Wrona, Alfred Ejsmond i Przemysław Sikorski. więcej

 
,,Top Chef" stracił 170 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2

W jesiennym sezonie „Top Chef” gromadzi średnio 1,53 mln oglądających, o 170 tys. widzów mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2. więcej

 
Producent House tłumaczy: jesteśmy odważną marką, pokazujemy życie

W odpowiedzi na zarzuty o seksualizację nastolatków w nowej reklamie odzieży House, firma LPP podkreśla, że jest to odważna marka i takie też są jej działania marketingowe. - Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości - zaznacza producent. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Koniec Radia PiN, znikają audycje i ludzie. Wkrótce Muzo.fm

Dziś po raz ostatni Radio PiN wyemituje dotychczasowe audycje. Ze stacją żegnają się prawdopodobnie wszyscy dziennikarze i prowadzący - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozgłośnia zmienia się w Muzo.fm, które tworzyć ma była ekipa Eski Rock. więcej

Dziennikarze o nowym rzeczniku rządu: świetnie rozumie logikę mediów

- Jako była dziennikarka telewizyjna Iwona Sulik świetnie zna dziennikarzy i szefów mediów, lepiej rozumie ich logikę i przeczuwa, co mogą wyłowić z wypowiedzi. Nie ma jednak zaplecza politycznego, więc może pomylić się tylko raz - tak nową rzecznik rządu oceniają jej byli koledzy po fachu m.in. Konrad Piasecki, Tomasz Terlikowski, Roman Osica, Andrzej Morozowski i Bartosz Węglarczyk. więcej

Właściciel Ciechana opiniami o gejach zaszkodził marce, ale dobrze zareagował na kryzys
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP jako pierwsza w Europie przetestuje transmisję w technologii 4k

Telewizja Polska w październiku br. przeprowadzi transmisję testową w technologii 4k w ramach telewizji hybrydowej. - To będzie pierwszy taki test w Europie - mówi Wirtualnemedia.pl Wiesław Łodzikowski, szef TVP Technologie. więcej

 
,,Top Chef" stracił 170 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2

W jesiennym sezonie „Top Chef” gromadzi średnio 1,53 mln oglądających, o 170 tys. widzów mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2. więcej

 
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)

- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie. więcej

 
TVP chce wejść z telewizją hybrydową do kablówek

Telewizja Polska zabiega o to, by jej serwisy działające w ramach telewizji hybrydowej były dostępna też dla abonentów sieci kablowych. W październiku br. publiczny nadawca podpisze list intencyjny z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej. więcej

 
,,Świat według Kiepskich" przyciąga 1,9 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVN

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,92 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. więcej

 
2,1 mln osób ogląda serial ,,Na sygnale". Dwójka liderem rynku

Drugi sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,09 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia. więcej

 
"Kierunek praca" i "Prezydenci Warszawy" w TVP Warszawa

Stacja TVP Warszawa wprowadzi w przyszłym miesiącu do ramówki programy “Kierunek praca” oraz “Prezydenci Warszawy”. Możliwe, że na antenie kanału pojawią się też nowe twarze. więcej

 
Plotki, gwiazdy i muzyka jesienią w 4fun.tv

Kanał 4fun.tv w jesiennej ramówce umieści pięć nowych programów, w tym “Starclips”, w którym gwiazdy będą prezentować swoje teledyski oraz “Hot music” z plotkami prowadzony przez Olę Ciupę. Na antenie cały czas dominować będzie muzyka. więcej

 
TVP Warszawa dzięki aplikacji uczyć będzie angielskiego i niemieckiego

W poniedziałek 6 października na Platformie Hybrydowej TVP ruszy serwis językowy, dedykowany programowi TVP Warszawa „Porozmawiajmy o…”. Aplikację przygotowała TVP we współpracy z Instytutem Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

 
Polska Hokej Liga nadal w TVP Sport

TVP Sport 9. sezon z rzędu pokaże rozgrywki polskiego hokeja na lodzie. Nadawca przeprowadzi około 30 transmisji z meczów ligowych i Pucharu Polski. więcej

 
 
Radio  
 
Radio PiN to już historia. "Liczymy, że słuchacze zaakceptują Muzo.fm"

Radio PiN zakończyło wczoraj emisję audycji, od dziś nadawany jest program przejściowy, a w pierwszej połowie października jego miejsce zajmie Muzo.fm. - Liczymy, że słuchacze zaakceptują naszą nową propozycję - mówi nam Dariusz Grzywaczewski, prezes Radia PiN. więcej

 
Radio PiN zmienia się w Muzo.fm. ,,Muzyka rozrywkowa to nie jest pomysł na radio" (opinie)

Szefostwo nie miało na Radio PiN spójnego pomysłu, ale Muzo.fm trudniej będzie się odróżnić obok „wielkich graczy” - zmianę PiN-u w Muzo.fm dla Wirtualnemedia.pl oceniają Ewa Wanat, Hirek Wrona, Alfred Ejsmond i Przemysław Sikorski. więcej

 
Senat przyjął sprawozdanie KRRiT z działalności w 2013 r.

Senat przyjął w czwartek sprawozdanie KRRiT z działalności w 2013 r. wraz z informacją o podstawowych problemach radiofonii i telewizji. Zgodnie ze sprawozdaniem wpływy abonamentowe w 2013 r. wyniosły 630,2 mln zł. Rok wcześniej było to 550 mln zł. więcej

 
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 24,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe wzrosty zanotowały Radio ZET, Jedynka, Trójka, TOK FM i VOX FM. więcej

 
Bartosz Panek z Programu 2 Polskiego Radia zdobył ,,radiowego Oscara"

Reportaż dziennikarza radiowej Dwójki Bartosza Panka „Chcę więcej” wygrał 66. edycję konkursu Prix Italia. Nagrody wręczono wczoraj w Turynie.   więcej

 
Bogusław Linda przeczyta w Trójce ,,Wschód" Andrzeja Stasiuka

W poniedziałek 29 września Program III Polskiego Radia wyemituje pierwszy fragment „Wschodu” Andrzeja Stasiuka. Książkę przeczyta na antenie Bogusław Linda. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Polskie Radio Kielce, Radio ZET ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Producent House tłumaczy: jesteśmy odważną marką, pokazujemy życie

W odpowiedzi na zarzuty o seksualizację nastolatków w nowej reklamie odzieży House, firma LPP podkreśla, że jest to odważna marka i takie też są jej działania marketingowe. - Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości - zaznacza producent. więcej

 
Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego

Agencja Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). W finale pokonała Young & Rubicam. więcej

 
,,Ciekawi od zawsze" - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej odsłony portalu Interia.pl. Akcja, której budżet wynosi 15 mln zł, obejmuje telewizję, radio, kina, prasę, internet oraz outdoor, została przygotowana przez portal wspólnie z agencją Eternal Monkeys. więcej

 
,,#sneakerswould" - odważne wybory reklamują Converse

Zaczęła się kampania butów Converse zachęcająca młodych ludzi do odważnych wyborów. Akcja, pod hasłem „#sneakerswould”, obejmuje cykl eventów, internet i outdoor. więcej

 
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 24,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe wzrosty zanotowały Radio ZET, Jedynka, Trójka, TOK FM i VOX FM. więcej

 
Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)

Koncern Nestlé rozpoczyna globalną kampanię społeczną „Bra Cam” promującą profilaktykę raka piersi. Akcję przygotowała agencja McCann Worldgroup. więcej

 
Flavamed Max reklamowany ,,na mokry kaszel" (wideo)

W telewizji zaczęła się kampania reklamowa syropu przeciwkaszlowego Flavamed Max (produkowanego przez Berlin Chemie Menarini Polska). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. więcej

 
Gong zareklamuje pizzę Guseppe od Dr. Oetker

Agencja Gong wygrała przetarg na przygotowanie i realizację internetowej promocji pizzy Guseppe (produkowanej przez Dr. Oetker Polska). Akcja ruszy z początkiem przyszłego roku. więcej

 
"Miliardy dla samorządu - lepsze życie Polaków" hasłem wyborczym PO

"Miliardy dla samorządu - lepsze życie Polaków" - pod takim hasłem do wyborów samorządowych 16 listopada idzie PO. Sztab Platformy zaprezentował w czwartek pierwszy w tej kampanii spot wyborczy. Motywem przewodnim kampanii jest wykorzystanie środków z UE. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Interia.pl: ciekawi od zawsze Samsung: Bend to those who are worthy Coca Cola: World of Coca Cola Life News Agency: Speed up, fall down. Solus: Health Systems
 
Prasa  
 
Nowy ,,Secret Service" trafi do sprzedaży 30 września br. Cena: 14,50 zł

„Secret Service”, kultowy magazyn o grach komputerowych, powraca w nakładzie 50 tys. egzemplarzy i objętości ponad 100 stron - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" najbardziej opiniotwórczy, wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu br. najczęściej cytowanym medium był „Wprost”. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
,,Tele Świat" liderem dwutygodników (top 27 tytułów za I półrocze)

W I półroczu br. wśród wszystkich dwutygodników nowym liderem sprzedaży został „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Party. Życie Gwiazd”. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Październikowe ,,Avanti" z nową rubryką ,,Moda XL"

W piątek 26 września br. ukaże się październikowy numer „Avanti” (Agora). W wydaniu znajdzie się nowa rubryka poradnicza „Moda XL” oraz kupon rabatowy na zakupy w sieci Top Secret. więcej

 
Jedynki  
 
 
VIVA! - 2014-09-26 Avanti - 2014-09-25 Kontynenty - 2014-09-25 Zawsze miłość - 2014-09-25 Chwila dla Ciebie - 2014-09-25
 
Internet  
 
3,5 mln Polaków randkuje w sieci. Coraz więcej nastolatków i osób ze wsi (TOP10 serwisów)

Z serwisów randkowych korzysta miesięcznie 3-3,5 mln polskich internautów. Coraz więcej jest w tej grupie nastolatków, osób gorzej wykształconych oraz mieszkających na wsi i w małych miastach. Dwa zdecydowanie najpopularniejsze serwisy to Sympatia i eDarling. więcej

 
,,Ciekawi od zawsze" - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej odsłony portalu Interia.pl. Akcja, której budżet wynosi 15 mln zł, obejmuje telewizję, radio, kina, prasę, internet oraz outdoor, została przygotowana przez portal wspólnie z agencją Eternal Monkeys. więcej

 
38 proc. największych polskich firm ma kanały na YouTubie, najpopularniejsze Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank

Spośród 500 największych polskich firm 38 proc. prowadzi swoje kanały na YouTubie, przy czym na ponad dwóch trzecich z nich każdy klip jest wyświetlany średnio poniżej tysiąca razy. Przeciętnie najwięcej obejrzeń zanotowały przez ostatni rok materiały na kanałach spółek Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank. więcej

 
134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014

Do tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards przesłano 134 zgłoszenia, najwięcej w kategoriach Kampania wizerunkowa, Kampanie cross-mediowe i Branded content. więcej

 
O 2 mln wzrosła liczba klientów e-bankowości

Na koniec pierwszego półrocza 2014 r. dostęp do bankowości internetowej miało 23,22 mln, co oznacza, że w ciągu roku ich liczba urosła o przeszło 2 mln - wynika z raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich. więcej

 
Priorytety Andrzeja Halickiego: szerokopasmowy internet i rozwój e-administracji

Inwestycje w szerokopasmowy internet, rozwój e-administracji i podnoszenie kompetencji cyfrowych obywateli to priorytety, które wymienił w czwartek nowy szef MAC Andrzej Halicki. Podkreślił, że sprawne państwo to takie, które ułatwia obywatelom życie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

Firma badawcza GfK uzupełnia swoją ofertę o Brand Vivo - metodologię, która służy do badania marek. Jest ona oparta na relational intelligence. więcej

 
Spadły notowania Kościoła katolickiego i wymiaru sprawiedliwości

Notowania Kościoła rzymskokatolickiego obniżyły się w ciągu ostatnich miesięcy, podobnie jak notowania wymiaru sprawiedliwości - wynika z sondażu CBOS. Bez większych zmian utrzymują się notowania wojska i policji. więcej

 
Public Relations  
 
Małgorzata Woźniak nowym rzecznikiem prasowym MSW
 
Piotr Jaszczuk: z Urzędu Komunikacji Elektronicznej do Ministerstwa Obrony Narodowej
 
Katarzyna Kolenda-Zaleska: Nie ma znaczenia, skąd przychodzi rzecznik. Ważne, czy jest obecny przy podejmowaniu decyzji
 
Agnieszka Gozdyra: Znajomość realiów pracy dziennikarskiej pomogą Iwonie Sulik
 
Konrad Piasecki: Premier Kopacz ma mniej medialnej intuicji i potrzebuje kogoś, kto ją wspomoże
 
Technologie  
 
Fatalna aktualizacja iOS 8 to poważny problem, ale nie zaszkodzi sprzedaży iPhone'a 6 (opinie)
 
Pierwsze zdjęcia Nexusa 6. Premiera w październiku
 
LG F60 w Polsce za 729 zł
 
,,FIFA 15" już w sprzedaży w Polsce. Ambasadorem Lewandowski, komentują Szpakowski i Szaranowicz
 
ASUS świętuje 25 lat. Poza tabletami i notebookami stawia na smartfony
 
Gospodarka  
 
O 2 mln wzrosła liczba klientów e-bankowości
 
Priorytety Andrzeja Halickiego: szerokopasmowy internet i rozwój e-administracji
 
Asystenci mogą liczyć na zarobki rzędu 8-10 tys. zł
 
Joao Bras Jorge: Polska ma największy potencjał rozwoju w regionie. Polacy są przedsiębiorczy, dobrze wykształceni i pracowici
 
BDM: Redukuj akcje TVN. Wycena papierów poniżej aktualnej ceny rynkowej
 
Fed tajemniczy. Rynki dalej w rozterce
 
Cydr podbija polski rynek. W tym roku sprzedanych zostanie ok. 10 mln litrów
 
Polacy zainwestowali 6,3 mld zł w Stanach Zjednoczonych
 
Rynek pozytywnie ocenia zmiany w indeksach giełdowych. "Zarząd wysłuchał głosu maklerów"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jim Carrey i Jeff Daniels w "Głupi i głupszy 2". Premiera 14 listopada
 
Euromajdan laureatem Nagrody Lecha Wałęsy
 
"Wait", "Break This Heartbreak", "Glow" i "Chasing Ghosts" - nowe piosenki Kylie Minogue
 
"Cadillactica" - nowa płyta Big K.R.I.T.
 
Lorde najbardziej wpływową artystką poniżej 21 roku życia
 
Hilary Duff pokazała "All About You"
 
NBC zrobi serial na podstawie filmu "Prawdziwy geniusz"
 
James Blunt: When I Find Love Again
 
Blog  
 
Przetarg nieograniczony by TVP - Mirosław Usidus
 
Zagadka - Krzysztof Czabański
 
Zaproszenie do teatru - Magda Furman
 
Do wyboru... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Apple story, czyli jak zostałem szarą strefą.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)

- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie. więcej

 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
 
Kwestionariusz  
 
Barbara Berkan: bywa, że pensja mi wystarcza

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Barbara Berkan, client service director w agencji OS3. więcej

 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie
 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl