Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 5 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zwolnienia w Viacomie. Spółka zmieniła strukturę

Viacom International Media Networks przeprowadził w ostatnich tygodniach spore zwolnienia w polskim oddziale - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie spółka wprowadziła zmiany w swojej strukturze, powołując nowe stanowiska kierownicze. więcej

 
Rynek prasy cyfrowej: Mniej graczy, wydawcy na rozdrożu

Dystrybucja e-prasy przechodzi konsolidację. Dla mniejszych wydawców idą ciężkie czasy, więksi pójdą własną drogą. Czytelnicy będą skazani na zamknięte formaty - oceniają eksperci. więcej

 
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników

W sierpniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrosty odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Event Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Blue Angels poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (Daily Needs)

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

SES poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Coordinator

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Senior SEO Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reporter ,,Dzień Dobry TVN"

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Animator Społeczności

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)

W I półroczu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 138 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Serwisy o modzie i urodzie z 7 mln użytkowników. Liderami Wizaz.pl i Kobieta.onet.pl (TOP10)

Strony dotyczące mody i urody miesięcznie odwiedza ok. 7 mln polskich internautów, przede wszystkim kobiety, osoby ze średnim i wyższym wykształceniu, w wieku 15-44 lat. Najpopularniejszymi serwisami są Wizaa.pl i Kobieta.onet.pl/uroda, a na najdłużej przyciągają użytkowników Maxmodels.pl i Vinted.pl. więcej

 
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2. więcej

,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress". ,,Panorama" i ,,Wydarzenia" tracą

We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”. więcej

,,Secret Service" ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
TVN wygrał wrzesień. Polsat zyskał, a TVP mocno traci
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Zwolnienia w Viacomie. Spółka zmieniła strukturę

Viacom International Media Networks przeprowadził w ostatnich tygodniach spore zwolnienia w polskim oddziale - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie spółka wprowadziła zmiany w swojej strukturze, powołując nowe stanowiska kierownicze. więcej

 
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2. więcej

 
Zmarła Anna Przybylska

Nie żyje Anna Przybylska, aktorka filmowa i serialowa. Zmarła w wieku 36 lat. więcej

 
Ipla: był atak hakerski w czasie finału mundialu, rekompensatą pakiet Sport za 19,90 zł

- Problemy z transmisją w internecie finału mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn spowodował atak hakerski - podała telewizja internetowa ipla. Tym klientom, którzy nie mogli obejrzeć meczu, operator platformy zaproponował rekompensatę w postaci miesięcznego dostępu do pakietu Sport. więcej

 
TVN przeniósł do TVN Media udziały w platformie nc+

Spółka TVN SA wniosła wkładem niepieniężnym do TVN Media warte 1,6 mld zł udziały w firmie TVN DTH Holdings, która posiada 32 proc. akcji operatora platformy nc+. więcej

 
Anna Kozerska konsultantem zarządu Discovery Networks

Anna Kozerska, do niedawna dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Unileverze, objęła stanowisko konsultanta zarządu Discovery Networks na region Europy Centralnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Policjantki i policjanci" w TV4 ogląda 510 tys. osób

„Policjantki i policjantki” to najchętniej oglądany serial paradokumentalny w nowym paśmie TV4. Wszystkie trzy emitowane w nim produkcje wygrywają walkę o widza z propozycjami konkurencyjnych stacji. więcej

 
Serial ,,Olive Kitteridge" w HBO

10 listopada 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego miniserialu „Olive Kitteridge”. więcej

 
,,Gotham" w Universal Channel

8 października 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję serialu „Gotham”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET z dużym spadkiem w Rzeszowie, Jedynka i Trójka zyskują

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca 2013 roku do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Nowe pasma programowe autorskie i oprawa muzyczna w Radio Afera

W poniedziałek 6 października startuje jesienna ramówka poznańskiego Radia Afera, w której pojawią się nowe pasma programowe i audycje autorskie. Zmianie uległa oprawa jinglowa rozgłośni, a słuchacze mogą korzystać z aplikacji na smartfony. więcej

 
Reklama  
 
Coca-Cola, Tymbark i Pepsi z mniejszymi wydatkami reklamowymi. W górę Hortex i Agros-Nova (TOP 10)

Od stycznia do sierpnia br. producenci napojów bezalkoholowych cennikowo wydali na reklamy (bez internetu) o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki budżetów reklamowych zanotowały Coca-Cola Poland Services, Tymbark i Pepsi-Cola General Bottlers Poland, za to duże wzrosty osiągnęły Hortex Holding, Agros-Nova i Nestlé Waters Polska. więcej

 
Żywiec reklamowany ,,od zawsze tylko z Żywca" (wideo)

Nowa reklama piwa Żywiec pokazuje historię i sposób jego produkcji. Spot, pod hasłem „Żywiec. Od zawsze tylko z Żywca”, został przygotowany przez Grupę Żywiec we współpracy z Discovery Media. więcej

 
Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)

Ruch SA rozpoczął telewizyjną kampanię reklamującą odbiór w jego kioskach produktów kupionych w internecie. Akcję pion marketingu firmy przygotował wspólnie z agencją Brandcomm. więcej

 
Paweł Wilczak u sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)

Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group Polska, TFP i Media Direction OMD. więcej

 
,,Podróż pełna smaku" z Robertem Makłowiczem reklamuje pieczywo w Tesco (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Tesco z udziałem Roberta Makłowicza reklamowane jest oferowane w tych supermarketach pieczywo. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
,,Nowy Jork umiera" w spocie na rzecz dawstwa organów (wideo)

Zdobywca Oscara Laurent Witz jest reżyserem animacji „Long life New York”, która promuje akcję pośmiertnego przekazywania organów potrzebującym. więcej

 
,,Be a Pro" - wirtualny wyścig reklamuje X-Trade Brokers (wideo)

W internecie trwa międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Be a Pro”, przygotowała agencja Lowe Warsaw. więcej

 
Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Formułę Unlimited w Play dla Firm (wideo)

Ruszyła kolejna kampania Play dla Firm z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Michała Żebrowskiego. Reklamy z kierowcą prezentują Formułę 4.0 Unlimited dla Firm, a z aktorem - Formułę 4G LTE Unlimited dla Firm. więcej

 
,,Kupuj & wygrywaj" w kampanii dań Virtu

Na outdoorze, w sklepach i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca dania gotowe Virtu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kupuj & wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Nextday Touchpoint Communication. więcej

 
Piotr Adamczyk na zakupach reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego z gwarantowanym oprocentowaniem 5,9 proc. oferowanego przez eurobank. Akcję, której bohaterem jest Piotr Adamczyk, przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom. więcej

 
Kultura, weekend i innowacje w kampanii ,,Łódzkie ma pomysł!" (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej województwa łódzkiego pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Eskadra i Havas Media. więcej

 
,,Chcę wszystko!" - młodzi muzycy i sportowcy reklamują Virgin Mobile (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty „Chcę wszystko!” w sieci Virgin Mobile Polska. Akcję, której bohaterami są młodzi muzycy i sportowcy, przygotowały firmy Isobar Poland, Lubię to, Marketing Wizards, Work Room, Platige Image i Mindshare Polska. więcej

 
4Flex reklamowany rekomendacjami

Ruszyła kampania rekomendacji promująca preparat na schorzenia stawów 4Flex (produkowany przez firmę Valeant). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Streetcom Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bustier: 2015 Foot Locker: Horse with Harden Stabilo: And while they were ... Lingo City Language School: Mis Ballantine's: Leave an impression
 
Prasa  
 
Rynek prasy cyfrowej: Mniej graczy, wydawcy na rozdrożu

Dystrybucja e-prasy przechodzi konsolidację. Dla mniejszych wydawców idą ciężkie czasy, więksi pójdą własną drogą. Czytelnicy będą skazani na zamknięte formaty - oceniają eksperci. więcej

 
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników

W sierpniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrosty odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”. więcej

 
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)

W I półroczu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 138 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Aleksandra Szajewska redaktor prowadzącą pismo ,,Flesz Uroda"

W połowie listopada br. na rynku ukazać się ma pierwsze wydanie kwartalnika „Flesz Uroda” (Edipresse Polska), który zastąpi miesięcznik „Uroda”. Redaktor prowadzącą magazyn jest Aleksandra Szajewska, szefowa działu Styl życia we „Fleszu”. więcej

 
Karol Modzelewski laureatem Nagrody Nike 2014

Tegorocznym laureatem Nagrody Literackiej Nike został Karol Modzelewski za autobiografię "Zajeździmy kobyłę historii. Wspomnienia poobijanego jeźdźca" - ogłoszono w niedzielę wieczorem na gali w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

 
Październikowy ,,Komputer Świat" z książką i konkursami na 16-lecie pisma

Do październikowego wydania „Komputer Świata” (Ringier Axel Springer Polska) dołączono papierową książkę, a dla czytelników przygotowano konkursy z nagrodami na 16-lecie magazynu. więcej

 
Urodzinowe wydanie "Show" wsparte kampanią

W poniedziałek 6 października br. ukaże się urodzinowe wydanie dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) z Agnieszką Szulim na okładce. Wsparte ono będzie kampanią promocyjną.   więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2014-10-06 Wprost - 2014-10-06 Do Rzeczy - 2014-10-06 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-10-06 Bloomberg Businessweek Polska - 2014-10-05
 
Internet  
 
Serwisy o modzie i urodzie z 7 mln użytkowników. Liderami Wizaz.pl i Kobieta.onet.pl (TOP10)

Strony dotyczące mody i urody miesięcznie odwiedza ok. 7 mln polskich internautów, przede wszystkim kobiety, osoby ze średnim i wyższym wykształceniu, w wieku 15-44 lat. Najpopularniejszymi serwisami są Wizaa.pl i Kobieta.onet.pl/uroda, a na najdłużej przyciągają użytkowników Maxmodels.pl i Vinted.pl. więcej

 
Na Facebooku w Polsce więcej kobiet i młodych użytkowników, starsi drożsi reklamowo

Wśród polskich użytkowników Facebooka 52,4 proc. to kobiety. Wśród grupy wiekowych najliczniejsza jest ta od 13 do 34 lat, ale szybciej przybywa starszych internautów. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome liderem, mimo spadku

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - we wrześniu br. zanotowała spadek udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku, ale na obu wciąż jest zdecydowanym liderem. więcej

 
Google uruchomi własny komunikator tekstowy

Możliwość przesyłania wiadomości tekstowych przez użytkowników urządzeń mobilnych zaoferuje nowa aplikacja, nad którą pracuje koncern Google. więcej

 
Reuters szykuje płatny serwis wideo

Na początku przyszłego roku ma ruszyć Reuters.TV, płatny serwis ze spersonalizowanymi materiałami wideo przygotowywany przez agencję informacyjną Reuters. Witryna ma początkowo działać tylko na iPadach i iPhone’ach. więcej

 
Netflix wyprodukuje cztery filmy z Adamem Sandlerem

Należąca do Adama Sandlera wytwórnia Happy Madison Productions i serwis Netflix podpisali umowę na produkcję czterech nowych komedii z udziałem popularnego aktora. więcej

 
Facebook udostępnia ,,Lubię to" w aplikacjach mobilnych

Facebook oddaje w ręce deweloperów nowe narzędzie. Będą mogli umieszczać w programach do smartfonów i tabletów przycisk „Lubię to”. więcej

 
Multiscreen nowym pakietem Media Impact Polska

Biuro reklamy Media Impact Polska wprowadziło do oferty pakiet reklamowy Multiscreen. Pozwala on na emisję przekazu reklamowego równocześnie na wybranych stacjonarnych i mobilnych wersjach serwisów internetowych Grupy Onet.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wybory do sejmików: PO - 28 proc.; PiS - 22 proc.

W wyborach do sejmików wojewódzkich na PO chce głosować 28 proc. deklarujących udział w wyborach, na PiS - 22 proc. - wynika z najnowszego sondażu CBOS. To zmiana w stosunku do badania sprzed miesiąca, kiedy to pierwsze było PiS z 25 proc. poparcia, druga PO - 22 proc. więcej

 
Public Relations  
 
Anna Kozerska konsultantem zarządu Discovery Networks
 
Technologie  
 
1,8 mld ludzi gra w gry wideo, najwięcej w Azji
 
Nowe iPady, iMac i OS X Yosemite 16 października br.
 
Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Formułę Unlimited w Play dla Firm (wideo)
 
Usunięto awarię policyjnego systemu informatycznego
 
Gospodarka  
 
Lekarz wypisze recepty nawet na rok, w życie wchodzą nowe przepisy
 
Fundusze polskich akcji najlepsze we wrześniu
 
Hakerzy włamali się do JPMorgan Chase & Co. Przechwycono dane użytkowników usług internetowych
 
PGE stawia na dywersyfikację źródeł energii
 
Deweloperzy wracają do budowy większych lokali. Będzie rosła średnia powierzchnia mieszkania
 
Protesty w Hongkongu, ale biznesowa przyszłość niezagrożona
 
Rośnie zainteresowanie spółkami dywidendowymi z dobrymi wynikami i eksporterami
 
Sieci handlowe będą inwestowały w duże placówki, mimo dynamicznego rozwiju mniejszych sklepów
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zmarła Anna Przybylska
 
Netflix wyprodukuje cztery filmy z Adamem Sandlerem
 
Karol Modzelewski laureatem Nagrody Nike 2014
 
Koniec serialu "Newsroom". Oto zwiastun ostatnich odcinków
 
AlunaGeorge pokazali "Supernatural"
 
Leonardo DiCaprio nie będzie Steve'em Jobsem
 
Jude Law w "Black Sea" szuka skarbu nazistów
 
Powstanie drugi sezon serialu "Satisfaction"
 
Spadły dochody Davida Beckhama z umów reklamowych
 
Usher pokazał "I Don't Mind"
 
Blog  
 
Wybory odbędą się na Marsie. Zachwyty nad obecną władzą przekroczyły poziom przyzwoitości. 0 rozsądku w ogóle nie ma co mówić. - Krzysztof Czabański
 
Łańcuszki i wyzwania w social mediach - w poszukiwaniu sensu - Zbigniew Brzeziński
 
Inteligenckość Zoliborska - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Fachowiec - ks. Artur Stopka
 
Strach się bać - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)

- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie. więcej

 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
 
Kwestionariusz  
 
Katarzyna Meller: najbardziej stresuje mnie brak porozumienia

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Katarzyna Meller, właścicielka agencji tet.a.tet. więcej

 
Barbara Berkan: bywa, że pensja mi wystarcza
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl