Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 16 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Sprężynowe" logo Polski dzieli branżę reklamową (komentarze)

Ujednolicenie marketingowej identyfikacji wizualnej Polski to słuszna inicjatywa - zgadzają się kreatywni i stratedzy reklamowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Jednak zaprezentowane logotypy w formie charakterystycznych sprężyn wywołują już różne oceny i komentarze. więcej

 
"Kuchenne rewolucje" z sieciowym spin-offem w Player.pl

Serwis Player.pl szykuje program „Kuchenne rewolucje 4 Player.pl”, który będzie internetowym spin-off-em formatu TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie Charles Daigneault odwiedzać będzie restauracje odmienione w przeszłości przez Magdę Gessler. więcej

 
Widzowie wolą dłuższe i rzadsze bloki reklamowe, chcą wybierać najciekawsze spoty

70 proc. widzów akceptuje współfinansowanie programów przez reklamy, połowa woli dłuższe, ale rzadsze bloki reklamowe, a 80 proc. chce wybierać najciekawsze dla siebie reklamy - wynika z badania zrealizowanego przez Discovery Networks. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma z obszaru mediów i wydawnictw poszukuje osoby na stanowisko
Manager Rozwoju Biznesu

Ministerstwo Spraw Zagranicznych poszukuje osoby na stanowisko
Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi fotograficznej

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Webvizarts.com poszukuje osoby na stanowisko
Online marketing specialist

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Junior Strategy Planner (Researcher)

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Event Manager

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing Specialist

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Blue Angels poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Mama kontra mama" z milionem widzów. TVN przegrał z konkurencją

Reality-show “Mama kontra mama” oglądało w TVN średnio milion widzów, o połowę mniej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. W czasie nadawania programu TVN zajmował czwarte miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 przegrał tylko z Polsatem. więcej

 
Burda się przeprowadza. Będzie jedna siedziba w Warszawie

Wydawnictwo Burda International Polska w listopadzie br. wyprowadzi się z dotychczasowej siedziby przy ul. Wareckiej w Warszawie. Pracownicy pięciu redakcji tam obecnych przeniosą się do biurowca spółki przy ul. Marynarskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rewolucja w HBO. Powstanie serwis VoD jak Netflix

HBO zamierza w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych uruchomić internetowy serwis wideo na żądanie, który dostępny będzie niezależnie od pakietów płatnej telewizji - poinformował wczoraj Richard Plepler, prezes HBO. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polscy jurorzy o Golden Drum: ATL nie ustępuje nowym mediom, za mało mobile'u

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie agencje zdobyły 19 nagród, w tym trzy Grand Prix. Dla Wirtualnemedia.pl konkurs podsumowują Magdalena Drozdowska i Mariusz Pitura, którzy byli na nim jurorami, oraz Sebastian Hejnowski, jeden z prelegentów w czasie festiwalu. więcej

Netflix pojawi się w Polsce. Czy rodzimi operatorzy powinni się bać? (opinie)

Wejście serwisu Netflix na polski rynek może nie być łatwe, ale nowy gracz powinien być traktowany jako potencjalny partner, a nie konkurent pragnący zdominować segment VoD - oceniają przedstawiciele polskich operatorów i eksperci rynku telewizyjnego. więcej

Rekordowy wzrost VOX FM, RMF FM dalej traci (dane za III kwartał 2014)
Nielsen: pomyłka w ocenie oglądalności największych stacji telewizyjnych. "To przerażające"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Kuchenne rewolucje" z sieciowym spin-offem w Player.pl

Serwis Player.pl szykuje program „Kuchenne rewolucje 4 Player.pl”, który będzie internetowym spin-off-em formatu TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie Charles Daigneault odwiedzać będzie restauracje odmienione w przeszłości przez Magdę Gessler. więcej

 
Widzowie wolą dłuższe i rzadsze bloki reklamowe, chcą wybierać najciekawsze spoty

70 proc. widzów akceptuje współfinansowanie programów przez reklamy, połowa woli dłuższe, ale rzadsze bloki reklamowe, a 80 proc. chce wybierać najciekawsze dla siebie reklamy - wynika z badania zrealizowanego przez Discovery Networks. więcej

 
"Mama kontra mama" z milionem widzów. TVN przegrał z konkurencją

Reality-show “Mama kontra mama” oglądało w TVN średnio milion widzów, o połowę mniej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. W czasie nadawania programu TVN zajmował czwarte miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 przegrał tylko z Polsatem. więcej

 
Rewolucja w HBO. Powstanie serwis VoD jak Netflix

HBO zamierza w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych uruchomić internetowy serwis wideo na żądanie, który dostępny będzie niezależnie od pakietów płatnej telewizji - poinformował wczoraj Richard Plepler, prezes HBO. więcej

 
,,Zbliżenia", ,,Interwencje Jolanty Erol" i Bezduszny system" z głównymi nagrodami w konkursie oddziałów terenowych TVP

Programy „Zbliżenia” z TVP Bydgoszcz, „Interwencje Jolanty Erol” z TVP Warszawa oraz reportaż „Bezduszny system” Fabiana Zająca z TVP Szczecin zdobyły Grand Prix 21. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP. Tegoroczna edycja PiK odbyła się w Opalenicy. więcej

 
Telewizja się zmienia, za czym muszą podążyć reklamy (opinie)

Telewizja wciąż jest skutecznym nośnikiem reklamy i pozostanie nim w nadchodzących latach. Ale telewizyjny przekaz reklamowy musi ewoluować, aby sprostać oczekiwaniom widzów - uważają eksperci komentujący raport „Discovery Insights: Przyszłość reklamy telewizyjnej”. więcej

 
,,Miłość w rytmie disco" hitem Polo TV

Nowy serial „Miłość w rytmie disco” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi przed telewizorami średnio 154 tys. widzów. W czasie emisji produkcji Polo TV jest liderem kanałów muzycznych. więcej

 
Boomerang zmienia oprawę i ofertę. Będą współczesne bajki

Turner Broadcasting zdecydował o globalnym odświeżeniu stacji Boomerang. Na jej antenie znajdą się nieemitowane dotąd współczesne kreskówki. Polska wersja kanału zmian doczeka się w przyszłym roku. więcej

 
Dorota Żurkowska-Bytner: mam nadzieję, że za kilka lat jakość reklamy będzie jeszcze lepsza

Na temat przyszłych rozwiązań na rynku reklamy telewizyjnej, zmian zachowań odbiorców i oczekiwań reklamodawców Wirtualnemedia.pl rozmawiają z Dorotą Żurkowską-Bytner, vice-president Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA. więcej

 
8,5 mln widzów meczu Polska - Szkocja. Polsat zdeklasował konkurencję

Wtorkowy mecz piłkarski Polska - Szkocja w Polsacie oglądało średnio 7,51 mln widzów, a w Polsacie Sport - 1,06 mln. W czasie transmisji oba kanały miały 49,4 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP2 (nadająca wtedy m.in. „M jak miłość”) - 19,6 proc., a TVP1 i TVN - poniżej 10 proc. więcej

 
"Men in Shorts" - serial o piłkarzu geju od ABC

Stacja ABC szykuje komediowy serial "Men in Shorts". więcej

 
Serial ,,Fargo" w Ale Kino+ (wideo)

Od 19 października do 16 listopada 2014 roku Ale Kino+ będzie emitować kryminalny serial „Fargo”. Będzie to polska telewizyjna premiera produkcji. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka wyprzedziła Radio Piekary w Aglomeracji Śląskiej, RMF FM bezkonkurencyjne

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Wiktor Brzozowski, Dawid Zygmunt i Andrzej Jaszczyszyn w Esce Rock

Wiktor Brzozowski, Mariusz Nałęcz-Nieniewski, Dawid Zygmunt i Andrzej Jaszczyszyn - to nowe głosy radia Eska Rock. więcej

 
Reklama  
 
,,Sprężynowe" logo Polski dzieli branżę reklamową (komentarze)

Ujednolicenie marketingowej identyfikacji wizualnej Polski to słuszna inicjatywa - zgadzają się kreatywni i stratedzy reklamowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Jednak zaprezentowane logotypy w formie charakterystycznych sprężyn wywołują już różne oceny i komentarze. więcej

 
Widzowie wolą dłuższe i rzadsze bloki reklamowe, chcą wybierać najciekawsze spoty

70 proc. widzów akceptuje współfinansowanie programów przez reklamy, połowa woli dłuższe, ale rzadsze bloki reklamowe, a 80 proc. chce wybierać najciekawsze dla siebie reklamy - wynika z badania zrealizowanego przez Discovery Networks. więcej

 
Linie lotnicze Virgin America reklamują się filmem, który trwa prawie 6 godzin (wideo)

W internecie pojawił się spot reklamowy o wyjątkowej długości 5,45 godzin. Film jest częścią nowej kampanii reklamowej linii lotniczych Virgin America. więcej

 
Telewizja się zmienia, za czym muszą podążyć reklamy (opinie)

Telewizja wciąż jest skutecznym nośnikiem reklamy i pozostanie nim w nadchodzących latach. Ale telewizyjny przekaz reklamowy musi ewoluować, aby sprostać oczekiwaniom widzów - uważają eksperci komentujący raport „Discovery Insights: Przyszłość reklamy telewizyjnej”. więcej

 
Anja Rubik w kampanii własnej kolekcji odzieży Mohito

Pod koniec października zacznie się kampania reklamująca kolekcję ubrań marki Mohito (produkowanych przez LPP) zaprojektowaną przez Anję Rubik. Bohaterką i współautorką reklam jest sama modelka. więcej

 
Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips

Aktorka i piosenkarka Anna Dereszowska została ambasadorką reklamową produktów marki Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji. Współpracę zaplanowano na rok. więcej

 
,,Your secret, your beauty" zamiast ,,Dla pokoleń" - Britney Spears w kampanii Gatta

Ruszyła kampania reklamująca bieliznę The Intmate Britney Spears, w Polsce sprzedawanych w salonach Gatta. W akcji wprowadzane jest nowe hasło główne marki Gatta: „Your secret, your beauty”, które zastępuje dotychczasowy slogan „Dla pokoleń”. więcej

 
,,Zrób rakowi wspak" - wioślarki reklamują ING Życie (wideo)

ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Zrób rakowi wspak”, której bohaterkami tym razem są zawodniczki uprawiające wioślarstwo. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time, Lowe Media i Value Media. więcej

 
Żabka zaczyna program lojalnościowy ,,Codzienne korzyści"

W sklepach Żabka ruszył program lojalnościowy „Codzienne korzyści”, w ramach którego za punkty zbierane na identyfikatorze zbliżeniowym można otrzymać puzzle 3D i kupony rabatowe. więcej

 
Fisz, Emade i blogerzy reklamują Samsung Galaxy Alpha

Ruszyła internetowa kampania reklamująca smartfon Samsung Galaxy Alpha, której pierwszymi bohaterami są muzycy Fisz i Emade oraz autorzy blogów Mammamija.pl i Ekskluzywnymenel.com. więcej

 
Tic Tac imprezowo reklamowany przed MTV Europe Music Awards (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero) związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. Akcję przygotowały agencja Lowe Warsaw i dom mediowy Vizeum Polska. więcej

 
Fartuchowa kampania promuje Lubellę (wideo)

Ruszyła promocja produktów Lubella (wytwarzanych przez Maspex Wadowice), w której do wygrania jest 10 tys. fartuchów kuchennych. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
,,Technologia nastawiona na efekt" reklamuje pralki Amica (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska. więcej

 
Aplikacja Homergy śledząca zużycie prądu od marki Bosch

Marka Bosch udostępniła aplikację na smartfony i tablety - Homergy, która pozwala śledzić zużycie energii w domu, a także uczy użytkownika oszczędzać prąd i rywalizować z innymi. więcej

 
Do biegu, gotowi!

Nie ma obecnie w Polsce dyscypliny sportowej, która zyskuje popularność w równie szybkim tempie co bieganie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Chobani: BMW: Ahead of design KitKat:  AB Vasilopoulos: Sea Fusion Beats: Day 9
 
Prasa  
 
Burda się przeprowadza. Będzie jedna siedziba w Warszawie

Wydawnictwo Burda International Polska w listopadzie br. wyprowadzi się z dotychczasowej siedziby przy ul. Wareckiej w Warszawie. Pracownicy pięciu redakcji tam obecnych przeniosą się do biurowca spółki przy ul. Marynarskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Fakt" umacnia się na pozycji najchętniej czytanego dziennika. ,,Gazeta Wyborcza" traci

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, który zwiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General za okres od marca do sierpnia 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa. więcej

 
,,Moje Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty". Ranking pism wnętrzarskich

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Zwierciadło - 2014-10-16 Chwila na Relaks  - 2014-10-16 Relaks - 2014-10-15 Computerworld - 2014-10-15 Czas na Wnętrze - 2014-10-15
 
Internet  
 
Rewolucja w HBO. Powstanie serwis VoD jak Netflix

HBO zamierza w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych uruchomić internetowy serwis wideo na żądanie, który dostępny będzie niezależnie od pakietów płatnej telewizji - poinformował wczoraj Richard Plepler, prezes HBO. więcej

 
Polski rynek e-commerce ze stabilnym wzrostem wartości, ponad 27 mld zł w 2014 r.

Sprzedaż w internecie to kanał rynku handlu detalicznego w Polsce, który z roku na rok stabilnie zwiększa swoją wartość. Bardzo obiecujące są także dla niego prognozy, mówiące o podwojeniu wartości w przeciągu 5 lat - wynika z raportu PMR. więcej

 
Cristiano Ronaldo ze 100 mln fanów na Facebooku (TOP 100 gwiazd sportowców)

Cristiano Ronaldo jako pierwszy sportowiec przekroczył próg 100 milionów fanów na Facebooku. Kolejne miejsca pod względem popularności zajmują Leo Messi i David Beckham. więcej

 
Netflix hamuje: mniej nowych użytkowników, ale przychody w normie

W trzecim kwartale br. Netflix zdobył mniej nowych użytkowników niż zakładano, ale przychody rosną. więcej

 
Jakub Turowski: z UPC Polska do Facebooka

Jakub Turowski objął stanowisko head of public policy w polskim oddziale Facebooka. więcej

 
eBay: w III kw. przychód w górę, w dół zysk

Wzrostem przychodu i minimalnym spadkiem zysku zakończył się III kwartał dla eBay. Jak zwykle dobre wyniki zanotował należący do firmy system PayPal, który w przyszłym roku stanie się samodzielnym podmiotem. więcej

 
Opera 25 z nowymi zakładkami do pobrania (wideo)

Opera Software udostępniła nową wersję desktopowej przeglądarki Opera na platformy Windows i Mac. więcej

 
Nowy Firefox na Androida pozwala wysłać wideo na telewizor

Mozilla udostępniła do pobrania ze sklepu Google Play nową wersję przeglądarki internetowej Firefox dla urządzeń pracujących pod kontrolą systemu Android. więcej

 
GoldenSubmarine dołącza do Golden Dudes Worldwide

Agencja GoldenSubmarine wstąpiła do stowarzyszenia Golden Dudes Worldwide, skupiającego firmy zajmujące się marketingiem i reklamą. Ma to związek z planami wzmocnienia działalności agencji poza granicami Polski. więcej

 
Brainly z 9 mln dolarów od inwestorów. Otworzy biuro w Nowym Jorku

Międzynarodowy edukacyjny serwis społecznościowy Brainly, w Polsce działający jako Zadane.pl, uzyskał 9 milionów dolarów od amerykańskich funduszy inwestycyjnych. Portal przeznaczy te środki m.in. na otwarcie biura w Nowym Jorku. więcej

 
Znaki towarowe słabo chronione w nazwach domen internetowych i wyszukiwarkach

Brakuje spójnego prawa chroniącego znaki towarowe przedsiębiorców w internecie. Konkurenci mogą wykupywać np. domeny z nazwą innej firmy lub używać jej jako hasła w serwisie Google AdWords. Pomimo świadomości problemu prawo europejskie nie nadąża za nowinkami technologicznymi. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski rynek świeżych warzyw wart 5,9 mld zł rocznie

W okresie ostatnich 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na zakupy produktów z kategorii świeżych warzyw łączną kwotę 5,9 mld zł. To o 10,5 proc. więcej w porównaniu do poprzedniego analogicznego okresu - wynika z danych GfK Polonia. więcej

 
Public Relations  
 
Grupa PRC z nowym działem zarządzania projektami. Mariusz Kwaśniak szefem marketingu
 
Technologie  
 
Nexus 6, Nexus 9 i Nexus Player od Google. Ceny: 569, 399 i 99 euro
 
Google: Android L zmienił się w Androida 5.0 Lollipop
 
2,4 mld pecetów, tabletów i komórek zostanie sprzedanych w 2014 r.
 
MultiPad Wize 3008 - nowy tablet od Prestigio za 399 zł
 
Nowy Firefox na Androida pozwala wysłać wideo na telewizor
 
UKE publikuje wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych
 
Aplikacja Homergy śledząca zużycie prądu od marki Bosch
 
Gospodarka  
 
Polski rynek świeżych warzyw wart 5,9 mld zł rocznie
 
W porcie morskim w Gdańsku realizowane są inwestycje o wartości 2 mld zł
 
Inflacja we wrześniu wyniosła -0,3 proc. Stabilizacja cen na niskim poziomie
 
Minister pracy chce szybkiego uchwalenia ustawy o karcie dużej rodziny
 
Ekspert: potęga niemieckiej gospodarki to mit
 
Henryk Kania zrezygnował. Grzegorz Minczanowski prezesem Zakładów Mięsnych Kania
 
Rafał Antczak: Rząd musi kompleksowo rozwiązać problem górnictwa. Dorzucanie pieniędzy nie wystarczy
 
Eksport będzie rósł o połowę wolniej niż oczekiwano
 
Polacy wydają coraz więcej na leki
 
Znaki towarowe słabo chronione w nazwach domen internetowych i wyszukiwarkach
 
Samochody zdolne do samodzielnej jazdy to kwestia najbliższych kilku lat
 
17 mln euro na produkcję energii z odnawialnych źródeł energii. 500 tys. euro na gminę
 
GPW: Rynek Catalyst stawia na duże emisje
 
Minister gospodarki poprawia przepisy podatkowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wojciech Smarzowski o filmie "Wołyń": nie będzie łatwy w odbiorze
 
"Men in Shorts" - serial o piłkarzu geju od ABC
 
Zaz wydaje płytę "Paris"
 
Pierwszy "blok rezerwatowy" w Muzeum Auschwitz już otwarty
 
Foo Fighters pokazali "War Pigs"
 
"Already Dead" - nowe nagranie zespołu Rancid
 
Powstanie drugi sezon serialu "Tajemnice Laketop"
 
Blog  
 
Pejłolowi ludzie - Mirosław Usidus
 
Ludzie bez właściwości - Krzysztof Czabański
 
Usiadłem do pisania - nie uwierzycie, co stało się potem! - Zbigniew Brzeziński
 
Na Mazurach... - Andrzej Bober
 
Ebola Show - Magda Furman
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl