Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 29 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dominik Libicki odchodzi z Cyfrowego Polsatu. "Różnica zdań"

Dominik Libicki zrezygnował z funkcji prezesa Cyfrowego Polsatu oraz wiceprezesa Polkomtelu i po 20 latach żegna się z Grupą Polsat. Powodem jego odejścia jest różnica zdań co do sposobów realizacji strategii spółki. Cyfrowym Polsatem pokieruje teraz Tomasz Gillner-Gorywoda. więcej

 
Janina Paradowska najbardziej cenionym autorem ,,Polityki", czytelnicy chcą mniej Kuby Wojewódzkiego

Najbardziej cenionymi autorami tygodnika „Polityka” są Janina Paradowska, Daniel Passent i Jacek Żakowski. Czytelnicy najmniej cenią Kubę Wojewódzkiego i proszą o zmniejszenie jego rubryki - wynika z ankiety przeprowadzonej przez wydawcę magazynu. Rewolucyjnych zmian w piśmie jednak nie będzie. więcej

 
,,Ugotowani" przegrywają z konkurencją. "Trudne pasmo"

Program „Ugotowani” w nowej formule ogląda średnio 1,25 mln osób. TVN w czasie jego emisji ma mniej widzów niż rok temu i przegrywa z konkurencją. - Pasmo „Ugotowanych” jest najbardziej konkurencyjne - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Video Programming Manager

SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Manager

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu Pism Wnętrzarskich

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz - reporter

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor Glamour.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek

Sieć reklamy on-line poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Publisher

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Content Management Coordinator

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji

W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych. więcej

 
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)

W ub.r. do Rady Reklamy zgłoszono rekordowo dużo skarg - 4369, o ponad tysiąc więcej niż rok wcześniej. Najczęściej skarżono się na reklamy outdoorowe, internetowe i telewizyjne, a po ponad tysiąc zgłoszeń dotyczyło spotu Grześków i kampanii Heyah z Leninem. więcej

 
Rekordowe inwestycje w internet mobilny, dominują m-commerce i usługi lokalizacyjne

W ciągu ostatnich 12 miesięcy w biznes związany z internetem mobilnym globalnie zainwestowano ponad 19 mld dolarów, a za 4 lata przychody z mobile’u osiągną poziom 700 mld dolarów - szacuje firma doradcza Digi-Capital. Sytuację na polskim rynku opisuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Dobry Tydzień" - tygodnik o religii i gwiazdach od Bauera. Odniesie sukces rynkowy? (opinie)

Wydawnictwo Bauer wprowadza dzisiaj na rynek tygodnik “Dobry Tydzień” o gwiazdach, poradnictwie i religii, adresowany do kobiet ceniących wartości rodzinne i religijne. - Pomysł na magazyn jest dobry i ma szansę na sukces  - uważają przedstawiciele branży prasowej. więcej

Wieczorem widzowie najchętniej oglądają TVN, duży spadek TVP2 i TVP1

TVN jest najchętniej oglądaną stacją wieczorami od startu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który odnotował spory wzrost. Za to dużo straciły Jedynka i Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Fabuła i TVN Sportive - dwa nowe kanały TVN. Trafią do telewizji naziemnej?
Omnichannel to sprzedażowa konieczność. Ale nie ma w nim uniwersalnej metody (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dominik Libicki odchodzi z Cyfrowego Polsatu. "Różnica zdań"

Dominik Libicki zrezygnował z funkcji prezesa Cyfrowego Polsatu oraz wiceprezesa Polkomtelu i po 20 latach żegna się z Grupą Polsat. Powodem jego odejścia jest różnica zdań co do sposobów realizacji strategii spółki. Cyfrowym Polsatem pokieruje teraz Tomasz Gillner-Gorywoda. więcej

 
,,Ugotowani" przegrywają z konkurencją. "Trudne pasmo"

Program „Ugotowani” w nowej formule ogląda średnio 1,25 mln osób. TVN w czasie jego emisji ma mniej widzów niż rok temu i przegrywa z konkurencją. - Pasmo „Ugotowanych” jest najbardziej konkurencyjne - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Prezes 4Fun Media Ewa Czekała chce zostać radną Platformy Obywatelskiej

Ewa Czekała, prezes spółki 4Fun Media, startuje w wyborach samorządowych do rady warszawskiej dzielnicy Wilanów z listy Platformy Obywatelskiej. więcej

 
Cyfrowy Polsat przed TVN i TVP, Bauer więcej od ZPR i Agory, Onet nad Google i WP (największe w branży medialnej)

Wśród właścicieli polskich mediów największe przychody zanotował w ub.r. Cyfrowy Polsat, wyprzedzając na rynku telewizyjnym TVN i Telewizję Polską. Grupa Bauer znalazła się wyżej niż ZPR i Agora, a Onet wyprzedził Google Polska i Wirtualną Polskę. więcej

 
UPC przyspiesza internet. Wyższa prędkość za wyższą cenę lub rozwiązanie umowy

Sieć kablowa UPC Polska zdecydowała się podnieść prędkość dostępu internetu oferowaną części swoim abonentom. Wiąże się to jednak z podwyżkami cen pakietów internetowych, z których korzystają. więcej

 
Pogrzeb Brygidy i Dariusza Kmiecików i ich syna. "Darek na drugie imię miał Perfekcyjność"

Setki osób pożegnały we wtorek w Katowicach małżeństwo dziennikarzy Brygidę i Dariusza Kmiecików oraz ich 2-letniego syna, którzy zginęli w wyniku wybuchu gazu w kamienicy, gdzie mieszkali. Pozostały wasze dzieła - "zapis pulsu wrażliwych serc" - mówił abp Wiktor Skworc. więcej

 
Spektakle Teatru Telewizji wracają do TVP Polonia

TVP Polonia po pięciu latach przerwy wznowi emisję spektakli Teatru Telewizji. Wynika to z porozumienia, do jakiego doszło między zarządem Telewizji Polskiej a Ministerstwem Spraw Zagranicznych. więcej

 
,,Polska racja stanu" i większa oferta dla dzieci w TVP Polonia

Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych porozumiały się w sprawie zmian programowych w TVP Polonia. Na antenie zadebiutuje program „Polska racja stanu” o polskiej polityce zagranicznej, a także pojawi się m.in. więcej pozycji dla dzieci uczących języka polskiego. więcej

 
,,Peg + Kot" w MiniMini+

1 listopada 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animowanego serialu „Peg + Kot”. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka i Radio Jura ze wzrostami w Częstochowie, RMF FM nowym liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji

W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych. więcej

 
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)

W ub.r. do Rady Reklamy zgłoszono rekordowo dużo skarg - 4369, o ponad tysiąc więcej niż rok wcześniej. Najczęściej skarżono się na reklamy outdoorowe, internetowe i telewizyjne, a po ponad tysiąc zgłoszeń dotyczyło spotu Grześków i kampanii Heyah z Leninem. więcej

 
Blogerzy bronią pomysłu Orange na reklamę ze skradzionym telefonem

Autorzy znanych blogów nie widzą niczego złego w reklamie promującej Orange Cloud z udziałem Maffashion. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomek Tomczyk, Artur Kurasiński i Michał Górecki. więcej

 
Przedłużono głosowanie na ,,sprężynowe" logo Polski

Głosowanie na logo promocyjne Polski, pierwotnie zaplanowane do końca października, zostało przedłużone do 14 grudnia. Jak na razie oddano 164 tys. głosów, przede wszystkim w serwisie LogodlaPolski.pl. więcej

 
Małgorzata Rozenek w ręcznikowej kampanii BP

Na stacjach BP zaczęła się promocja, w ramach której gwiazdki zebrane na karcie Payback można wymieniać na ręczniki. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek, prezenterki TVN. więcej

 
Isover będzie nadal sponsorować Kamila Stocha i Stefana Hulę

Firma Isover przedłużyła na najbliższy sezon umowę, w ramach której jest oficjalnym partnerem skoczków narciarskich Kamila Stocha i Stefana Huli. więcej

 
Magdalena Czaczkowska client service directorem w S4, awansują Monika Skalska i Katarzyna Kurowska-Loedl

W agencji reklamowej S4 Magdalena Czaczkowska awansowała na stanowisko client service directora, Monika Skalska - group account managera, a Katarzyna Kurowska-Loedl - PR & social media managera. więcej

 
ZTE sponsorem trzech drużyn NBA

Firma ZTE będzie w najbliższym sezonie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA oficjalnym sponsorem trzech występujących w niej drużyn - New York Knicks, Houston Rockets oraz Golden State Warriors. więcej

 
Organizator ,,Quizu wiedzowego" zapłaci 141 tys. zł za reklamy SMS-owe

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał karę w wysokości 141,6 tys. zł nałożoną przez UOKiK na spółkę CT Creative Team za pomijanie istotnych informacji w SMS-owych reklamach konkursu „Quiz wiedzowy”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Małgorzata Rozenek reklamuje promocję BP i Payback Michel Moran: To musi być Lisner! To musi być Lisner! Channel4: Diwali Shoot Red Cross: Tattoo
 
Prasa  
 
Janina Paradowska najbardziej cenionym autorem ,,Polityki", czytelnicy chcą mniej Kuby Wojewódzkiego

Najbardziej cenionymi autorami tygodnika „Polityka” są Janina Paradowska, Daniel Passent i Jacek Żakowski. Czytelnicy najmniej cenią Kubę Wojewódzkiego i proszą o zmniejszenie jego rubryki - wynika z ankiety przeprowadzonej przez wydawcę magazynu. Rewolucyjnych zmian w piśmie jednak nie będzie. więcej

 
Dariusz Kotlarz prezesem Polskapresse w Lublinie. Sylwia Szewc naczelną ,,Kuriera Lubelskiego"

Dariusz Kotlarz, dotychczasowy redaktor naczelny „Polski Kuriera Lubelskiego”, od 1 listopada br. zostanie prezesem wydającego go spółki Polskapresse Oddział Kurier Lubelski. Natomiast kierowanie gazetą przejmie Sylwia Szewc. więcej

 
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. ,,Bravo" na czele sprzedaży

W lipcu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Tracą brytyjskie tabloidy, w górę ,,The Times". Internet rekompensuje spadki reklamowe

Największe dzienniki opiniotwórcze w Wielkiej Brytanii wyhamowują spadki sprzedaży, za to więcej tracą tabloidy. W 2015 roku ma wyhamować spadek wpływów z reklam, głównie dzięki wzrostom nakładów na reklamy w serwisach internetowych - wynika z raportu Advertising Association and Warc. więcej

 
Bauer szykuje niemiecką wersję tygodnika ,,People". Powstanie też polska edycja?

Wiosną 2015 roku na niemieckim rynku ma się pojawić lokalna edycja amerykańskiego magazynu „People”. Będzie konkurowała z „Bunte” i „Galą”. więcej

 
Media Regionalne wydają ,,Tygodnik Lipnowski"

We wtorek 28 października br. na rynek trafił pierwszy numer nowego lokalnego tygodnika Mediów Regionalnych pod tytułem „Tygodnik Lipnowski”. więcej

 
Właściciel Ciechana chce przeprosin i 100 tys. zł od Instytutu Reportażu za wylewanie piwa

Marek Jakubiak, prezes Browarów Regionalnych, domaga się 100 tys. zł odszkodowania i przeprosin od Instytutu Reportażu, właściciela warszawskiej kawiarni Wrzenie Świata, za demonstracyjne wylewanie piwa Ciechan i zachęcanie do jego bojkotu. Według Jakubiaka to czyn nieuczciwej konkurencji. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-10-29 Dekoracje z pomysłem - 2014-10-29 Przepisy Czytelników - 2014-10-29 Sukcesy i porażki - 2014-10-29 Przepis na zdrowie - 2014-10-29
 
Internet  
 
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji

W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych. więcej

 
Rekordowe inwestycje w internet mobilny, dominują m-commerce i usługi lokalizacyjne

W ciągu ostatnich 12 miesięcy w biznes związany z internetem mobilnym globalnie zainwestowano ponad 19 mld dolarów, a za 4 lata przychody z mobile’u osiągną poziom 700 mld dolarów - szacuje firma doradcza Digi-Capital. Sytuację na polskim rynku opisuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar. więcej

 
Roszady w naTemat.pl: odchodzą Gierszewski i Luty, dołączają dziennikarki i managerowie, będzie nowy serwis tematyczny

Z redakcji naTemat.pl odchodzą dziennikarze Mariusz Gierszewski  i Paweł Luty, natomiast dołączają Małgorzata Gołota, Justyna Bakalarska, Anna Wiśniewska, Urszula Schwarzenberg-Czerny i Katarzyna Kasprzyk. Portal zatrudnia też kolejne osoby do zespołu sprzedaży i redaktora naczelnego nowego serwisu tematycznego, który zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku. więcej

 
Blogerzy bronią pomysłu Orange na reklamę ze skradzionym telefonem

Autorzy znanych blogów nie widzą niczego złego w reklamie promującej Orange Cloud z udziałem Maffashion. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomek Tomczyk, Artur Kurasiński i Michał Górecki. więcej

 
Internauci wolą kupować w galeriach, w sieci wygrywają znane marki

Tylko 15 proc. internautów woli zakupy online niż w galeriach handlowych, a zaledwie 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych, a kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez ich znajomych - wynika z badania MEC. więcej

 
Facebook: przychód i zysk w górę. 1,35 mld aktywnych użytkowników

Facebook ma za sobą kolejny kwartał, w którym może się pochwalić wzrostami w najważniejszych obszarach swojej działalności. więcej

 
41 proc. polskich internautów przegląda sieć na smartfonach, najczęściej kupowane bilety lotnicze (barometr Google)

Holendrzy używają na co dzień trzech urządzeń podłączonych do sieci, najwięcej użytkowników smartfonów jest w Singapurze, a w Polsce już 41 proc. internautów korzysta z sieci na smartfonach - wynika z nowej wersji raportu „Customer Barometer” przygotowanego przez Google. więcej

 
Muzeum Historii Żydów Polskich w Google Cultural Institute

W dniu otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie, jego wirtualne kolekcje zostały udostępnione na platformie Google Cultural Institute. więcej

 
Amazon w Poznaniu. "Namieszał na rynku pracy, wzrost zarobków pracowników fizycznych"

Amazon namieszał na rynku pracy w okolicach Poznania. Jednym z efektów powstania w Sadach pod Poznaniem centrum logistycznego firmy Amazon jest wzrost zarobków pracowników fizycznych w aglomeracji poznańskiej. Tymczasem, Amazon nie zwalnia tempa i nadal ma zamiar zatrudniać pracowników. Koncern poszukuje jeszcze ok. tysiąca ludzi do pracy. więcej

 
Migomedia przygotuje nową stronę internetową PWN

PWN nawiązało współpracę z agencją Migomedia, w ramach której firma przygotuje nowy serwis internetowy wydawnictwa. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Internauci wolą kupować w galeriach, w sieci wygrywają znane marki

Tylko 15 proc. internautów woli zakupy online niż w galeriach handlowych, a zaledwie 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych, a kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez ich znajomych - wynika z badania MEC. więcej

 
41 proc. polskich internautów przegląda sieć na smartfonach, najczęściej kupowane bilety lotnicze (barometr Google)

Holendrzy używają na co dzień trzech urządzeń podłączonych do sieci, najwięcej użytkowników smartfonów jest w Singapurze, a w Polsce już 41 proc. internautów korzysta z sieci na smartfonach - wynika z nowej wersji raportu „Customer Barometer” przygotowanego przez Google. więcej

 
Ponad połowa Polaków lubi jesień, tylko 6 proc. osób szczepi się przeciw grypie

54 proc. Polaków lubi jesień, czego głównym powodem jest przyroda. Tylko 6 proc. z nas tą porą roku szczepi się przeciwko grypie - wynika z badania IIBR. więcej

 
"Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość", czyli nasze śmieci mówią wiele o nas

85 proc. dokumentów z biur lub instytucji znalezionych na śmietniku nie była zniszczona, 65 proc. zawierało istotne dane, podobnie było w przypadku odpadów z domów prywatnych – wynika z badania przeprowadzonego w Warszawie. Nasze śmieci mówią wiele o nas – podkreśla GIODO. więcej

 
Polski inwestor indywidualny przeznacza średnio 30 tys. zł na inwestycje giełdowe

Statystyczny polski inwestor indywidualny inwestuje na warszawskiej giełdzie średnio od ośmiu lat, jego portfel inwestycyjny ma wartość około 30 tys. zł i składa się z akcji do siedmiu spółek - wynika z tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów (OBI) przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. więcej

 
Public Relations  
 
Q&Communications z 9 nowymi pracownikami i komunikacją korporacyjną
 
Technologie  
 
WiFi w średniodystansowych samolotach Lufthansy
 
Honor - nowa marka smartfonów od Huawei. Na początek Honor 6 i Honor 3C (wideo)
 
Tim Cook: Apple Watch będzie wymagał codziennego ładowania
 
Dell Venue 8 7000 - super cienki tablet za 499 dolarów
 
HTC One (E8) wkrótce w Polsce. Ma kosztować 1999 zł (wideo)
 
,,Pamięć Miasta" - mobilny przewodnik po miejscach pamięci Powstania Warszawskiego (wideo)
 
ZTE sponsorem trzech drużyn NBA
 
Gospodarka  
 
Facebook: przychód i zysk w górę. 1,35 mld aktywnych użytkowników
 
PKO BP: tylko przejściowe spowolnienie polskiej gospodarki
 
Długi Polaków wyniosły na koniec września 41,55 mld zł
 
"Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość", czyli nasze śmieci mówią wiele o nas
 
Polska ma umowę z Europejskim Obserwatorium Południowym
 
Polski inwestor indywidualny przeznacza średnio 30 tys. zł na inwestycje giełdowe
 
Amazon w Poznaniu. "Namieszał na rynku pracy, wzrost zarobków pracowników fizycznych"
 
Dla kogo niższe składki ZUS? Nie tylko dla debiutantów
 
Rolnikom będzie łatwiej nabywać grunty. W ostatnich latach ziemia zdrożała ponad czterdziestokrotnie
 
Zyskuje polski rynek nieruchomości komercyjnych. Wartość transakcji będzie rosła
 
Coraz większe problemy Polaków ze spłatą długów. Dominują niezapłacone rachunki
 
W tym roku zjemy 30 kg drobiu. Więcej kur i indyków na polskich talerzach
 
PZU stawia na hybrydowe Toyoty jako samochody zastępcze
 
Coraz więcej firm walczy z korupcją i nadużyciami
 
Kultura/Rozrywka  
 
Muzeum Historii Żydów Polskich ma przywrócić pamięć o żydowskim życiu w Polsce
 
Ania Dąbrowska wyrusza w trasę koncertową
 
Ben Affleck, Zack Snyder i Amy Adams walczą o nietoperze
 
Reuwen Riwlin: Muzeum Historii Żydów Polskich to nie muzeum zagłady, tylko życia
 
"Echo Of Miles: Scattered Tracks Across The Path" od Soundgarden
 
Powstanie remake film "Kruk". Zdjęcia ruszą na wiosnę
 
Led Zeppelin pokazali "Rock And Roll" (wideo)
 
Bronisław Komorowski: Muzeum Historii Żydów Polskich inwestycją w przyszłość
 
Blog  
 
Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski? - Janusz Kamieński
 
Świat według Sienkiewicza. Nie tego Sienkiewicza, którego wielbimy. I nie ten świat, do którego tęsknimy. - Krzysztof Czabański
 
Biznesowa logika TVP - Mirosław Usidus
 
Jest pięknie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Sikorski człowiekiem zaufania społecznego - wg GW... - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl