Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 5 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowa czołówka ,,Wiadomości" na granicy plagiatu, najlepsza w niej muzyka (opinie)

W nowej czołówce „Wiadomości” najlepiej oceniana przez branżę jest muzyka Radzimira Dębskiego. Większość ekspertów pytanych portal przez Wirtualnemedia.pl uważa, że oprawa za bardzo przypomina czołówkę programu informacyjnego stacji ITV. więcej

 
Serial ,,Strażacy" z Zakościelnym i Rosati wiosną w TVP1

Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził decyzję o emisji nowego serialu obyczajowego „Strażacy”. Produkcja trafi na antenę TVP1 wiosną br., być może z dodatkowym odcinkiem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rynek SEO/SEM: co wydarzyło się w 2014 roku, jaki będzie 2015?

O minionym roku w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach internetowych i prognozach na nadchodzące 12 miesięcy opowiadają menedżerowie w czołowych firm, takich jak m.in. Bluerank, Conversion, Artefakt, Traffic More, iProspect, Tense i Cube Group. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

POLSKIE RADIO RDC poszukuje osoby na stanowisko
Reporter /Serwisant

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
PR i Marketing w internecie

Wawel poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Marketingu Internetowego

Maxus poszukuje osoby na stanowisko
Digital Senior Media Planner

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sales Specialist

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Web Developer

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Transfery i awanse w polskim public relations w 2014 roku

W obecnym zestawieniu prezentujemy najistotniejsze zmiany kadrowe, do jakich doszło w branży public relations - zarówno w agencjach PR, jak i działach PR firm. Miejsca pracy zmienili m.in. Ewa Szejner, Małgorzata Kozieł, Jakub Kurasz i Igor Ostachowicz, a nowe stanowiska objęli m.in. Zofia Bugajna, Sebastian Stępak, Anna Kozerska, Maciej Wewiór i Konrad Stachurski. więcej

 
Prywatna korespondencja Sylwestra Latkowskiego na Twitterze. Naczelny ,,Wprost" żąda jej usunięcia

W ubiegłym tygodniu dziennikarz Grzegorz Jakubowski opublikował na Twitterze prywatną korespondencję Sylwestra Latkowskiego z 1998 roku, gdy ten przebywał w areszcie. Pełnomocnik naczelnego „Wprost” wezwał reportera do usunięcia tych dokumentów. - Publikując rozmowy osób publicznych wyznaczył pewien standard - odpowiada dziennikarz. więcej

 
Po sporze z Tomaszem Terlikowskim Bartłomiej Maślankiewicz zwolniony z Telewizji Republika

Dziennikarz Bartłomiej Maślankiewicz z końcem ub.r. został zwolniony z redakcji Telewizji Republika. - Nie doszliśmy z nowym szefostwem do porozumienia w sprawie dalszej współpracy - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)

Ostra krytyka kampanii Empiku z Marią Czubaszek i Nergalem czy naśmiewanie się ze spotu Media Expert z Eweliną Lisowską pokazują z jednej strony, jak ważna dla konsumentów jest jakość reklam, a z drugiej nie szkodzą, lecz wręcz pomagają reklamowanym markom - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi: Ewa Sieńkowska, Łukasz Skalik, Karolina Majewska i Marcin Kalkhoff. więcej

Zwolnienia w Orange Sport: odchodzą dziennikarze, znikają programy

Z końcem br. kanał Orange Sport kończy nadawanie w dotychczasowej formule antenowej: z ramówki znikają autorskie programy, w związku z czym ze stacji odchodzi większość dziennikarzy. Kanał będzie pokazywał głównie transmisje meczów i ich powtórki. Zmiany wprowadza Orange Polska, który nie sfinalizował nadal sprzedaży stacji firmie Romana Młodkowskiego. więcej

Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015
Familijność i twarda ręka - wizerunek Ewy Kopacz sztuczny i niespójny (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Nowa czołówka ,,Wiadomości" na granicy plagiatu, najlepsza w niej muzyka (opinie)

W nowej czołówce „Wiadomości” najlepiej oceniana przez branżę jest muzyka Radzimira Dębskiego. Większość ekspertów pytanych portal przez Wirtualnemedia.pl uważa, że oprawa za bardzo przypomina czołówkę programu informacyjnego stacji ITV. więcej

 
Serial ,,Strażacy" z Zakościelnym i Rosati wiosną w TVP1

Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził decyzję o emisji nowego serialu obyczajowego „Strażacy”. Produkcja trafi na antenę TVP1 wiosną br., być może z dodatkowym odcinkiem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Po sporze z Tomaszem Terlikowskim Bartłomiej Maślankiewicz zwolniony z Telewizji Republika

Dziennikarz Bartłomiej Maślankiewicz z końcem ub.r. został zwolniony z redakcji Telewizji Republika. - Nie doszliśmy z nowym szefostwem do porozumienia w sprawie dalszej współpracy - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP1 i Polsat najpopularniejsze w telewizji naziemnej w 2014 roku. Polsat Sport News mocno w dół

W 2014 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była niezmiennie TVP1. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała TVP Regionalna, a najwięcej stracił Polsat Sport News. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. więcej

 
Główne stacje straciły w grudniu widzów. TVP1 liderem przed Polsatem i TVN

W grudniu ub.r. pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1, zaś wszystkie stacje z czołowej czwórki odnotowały spadki udziałów w rynku. Największą widownię zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”. więcej

 
TVP: czołówka ,,Wiadomości" inspirowana ITV i filmami, większość czołówek jest podobnych (wideo)

Internauci zauważyli, że nowa czołówka „Wiadomości” TVP1 jest podobna do oprawy programu informacyjnego angielskiej stacji ITV. - Inspirowaliśmy się nie tylko tym, lecz także scenami filmowymi z przelotem nad miastami. Znaczna większość programów informacyjnych na świecie ma bardzo podobne czołówki z kręcącą się kulą ziemską - wyjaśnia rzecznik Telewizji Polskiej. więcej

 
TVP1 i Polsat liderami rynku w 2014 roku. TVP2 ostro w dół

W 2014 roku liderem oglądalności w całym rynku telewizyjnym była TVP1, natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat, któremu udało się wyprzedzić TVN. Wszystkie główne kanały zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciła TVP2. więcej

 
Tele5 testuje pasmo ezoteryczne Ipol TV

W grudniu ub.r. kanał Tele5 pokazywał testowo dwugodzinne pasmo ezoteryczne nowo powstałej stacji Ipol TV. Nadawca nie podjął jeszcze decyzji o kontynuacji emisji. więcej

 
Marek Tejchman gospodarzem ,,Korespondenta" w TVN24 BiŚ

W niedzielę 4 stycznia br. na antenie TVN24 Biznes i Świat zadebiutuje nowy magazyn „Korespondent”, który poprowadzi Marek Tejchman. więcej

 
Mieszane opinie o nowej czołówce ,,Wiadomości" TVP1 (wideo)

1 stycznia „Wiadomości” TVP1 pierwszy raz zaprezentowały swoją nową czołówkę, opartą na animacji 3D i muzyce Radzimira Dębskiego. Pierwsze opinie widzów są różnorodne: jednym oprawa bardzo się podoba, inni zdecydowanie ją krytykują. więcej

 
Sylwestrowe koncerty TVP2 i TVN z większą widownią. Polsat stracił widzów

W sylwestra i Nowy Rok Polacy chętniej oglądali telewizję niż rok temu. Do góry poszła widownia sylwestrowych imprez TVP2 i TVN, oglądających stracił natomiast koncertu Polsat.  więcej

 
 
Radio  
 
Antyradio z nowym logotypem (foto)

Od nowego roku Antyradio zyskało nowy logotyp. To pierwsza zmiana przed znacznym powiększeniem zasięgu należącej do Eurozetu rozgłośni. więcej

 
Utwór ,,Wasted" Margaret Przebojem Roku 2014 Radia ZET

Słuchacze Radia ZET wybrali w plebiscycie Przebój Roku 2014. Została nim piosenka „Wasted” wykonywana przez Margaret. więcej

 
Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski promują Radio ZET Gold (wideo)

Radio ZET Gold ruszyło z nową kampanią reklamową, wspierającą akcję antenową, w której można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. więcej

 
Rekord FM liderem w Radomiu, Jedynka ze sporym spadkiem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L'Oréal (TOP 10)

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska pozostaje liderem wydatków reklamowych w mediach pozainternetowych. Oprócz niej duże wzrosty inwestycji przez jedenaście miesięcy ub.r. osiągnęły Kino Świat i Lidl Polska, natomiast spory spadek zanotował L’Oréal Polska. więcej

 
,,Imprezowy miks" we wspólnej kampanii napojów PepsiCo (wideo)

Rozpoczęła się wspólna kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo oparta na konkursie pod hasłem „Głosuj na imprezowy miks 2015”. Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO, Digital One, Pink Pepper Media, OMD Media Direction i Questia. więcej

 
Codemedia przejął od OMD obsługę Monster Polska

Dom mediowy Codemedia wygrał konkurs ofert na kompleksową obsługę reklamową serwisu rekrutacyjnego Monster Polska. Poprzednio w zakresie planowania i zakup mediów pracował dla niego OMD. więcej

 
Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski promują Radio ZET Gold (wideo)

Radio ZET Gold ruszyło z nową kampanią reklamową, wspierającą akcję antenową, w której można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. więcej

 
T-Mobile reklamuje 12 GB w Mix i internet za połowę ceny (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa sieci T-Mobile, prezentująca noworoczne oferty operatora. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa i Starcom. więcej

 
Martyna Siwak: z Initiative Media Warszawa do Mindshare Polska

Martyna Siwak rozpoczęła pracę w domu mediowym Mindshare Polska. Przeszła tam z Initiative Media Warszawa. więcej

 
Tymoteusz Raffinetti na nowym stanowisku w Next

Tymoteusz Raffinetti z początkiem stycznia br. objął stanowisko social media strategist w agencji Next należącej do Starcom MediaVest Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Przemysław Jaczewski przeszedł z CEDC do XL Energy Drink

Przemysław Jaczewski dołączył do działu marketingu XL Energy Drink, producenta napojów energetycznych. Poprzednio był senior brand managerem w CEDC Polska, pracuje też w firmie Spice. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
„Imprezowy miks” we wspólnej kampanii napojów PepsiCo Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski promują Radio ZET Gold Citroën: New C4 Lounge with Citroën parking sensor. Stihl: Seasons Greetings Hortifruti: Let nature
 
Prasa  
 
Prywatna korespondencja Sylwestra Latkowskiego na Twitterze. Naczelny ,,Wprost" żąda jej usunięcia

W ubiegłym tygodniu dziennikarz Grzegorz Jakubowski opublikował na Twitterze prywatną korespondencję Sylwestra Latkowskiego z 1998 roku, gdy ten przebywał w areszcie. Pełnomocnik naczelnego „Wprost” wezwał reportera do usunięcia tych dokumentów. - Publikując rozmowy osób publicznych wyznaczył pewien standard - odpowiada dziennikarz. więcej

 
,,Bravo" liderem wśród magazynów dla młodzieży. ,,Twist" mocno w dół (dane za trzy kwartały)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 r. pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2015-01-05 Newsweek - 2015-01-05 Wprost - 2015-01-05 Bloomberg Businessweek Polska - 2015-01-04 Tele Tydzień - 2015-01-04
 
Internet  
 
Rynek SEO/SEM: co wydarzyło się w 2014 roku, jaki będzie 2015?

O minionym roku w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach internetowych i prognozach na nadchodzące 12 miesięcy opowiadają menedżerowie w czołowych firm, takich jak m.in. Bluerank, Conversion, Artefakt, Traffic More, iProspect, Tense i Cube Group. więcej

 
19,2 mln internautów w Polsce. Najpopularniejszymi serwisami Google, YT, Allegro, FB, Onet i WP - w dół NK.pl

Korzystanie z internetu deklaruje 63,7 proc. Polaków w wieku 15 lat i więcej. Najbardziej znanymi i najczęściej odwiedzanymi serwisami są Google, YouTube, Allegro, Facebook, Onet i Wirtualna Polska, a duży spadek zanotowała NK.pl. więcej

 
Yahoo planuje zakup CNN i Scripps Network Interactive

Kierownictwo amerykańskiego koncernu internetowego Yahoo myśli o rynku telewizyjnym. Planuje zakup sieci kablowej Scripps Network Interactive, a także stacji CNN - mówią nieoficjalne źródła z otoczenia Yahoo. więcej

 
Włosi tracą na Facebooku 91 mld euro rocznie

Czas spędzony przez włoskich internautów na Facebooku jest wart 91,2 mld euro rocznie. Przez 12 miesięcy ponad 25 mln Włochów poświęca na aktywność na Facebooku z górą 9 mld godzin. więcej

 
Streaming audio rośnie kosztem sprzedaży albumów cyfrowych

W 2014 r. sprzedaż cyfrowych kopii muzycznych albumów spadła o 9 proc. W tym samym czasie odbiór muzyki w streamingu wzrósł o 54 proc. - wynika z danych Nielsen SoundScan. więcej

 
Serwis Poczty Polskiej przyciąga 1,4 mln internautów

Strony internetowe operatorów logistycznych odwiedza co dziesiąty internauta, a najwięcej użytkowników ma witryna Poczty Polskiej - wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius. więcej

 
Safari i przeglądarka Androida w dół na urządzeniach mobilnych, Chrome i Opera Mini w górę

Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w grudniu 2014 r. wyraźny spadek udziału w rynku. Straciła również przeglądarka Androida, na czym zyskały mobilna odsłona Chrome i Opera Mini. więcej

 
Public Relations  
 
Transfery i awanse w polskim public relations w 2014 roku
 
Były dziennikarz TVP Info Jakub Stefaniak nowym rzecznikiem prasowym PSL
 
Technologie  
 
Szef T-Mobile: Apple Watch napędzi światowy rynek wearables
 
Streaming audio rośnie kosztem sprzedaży albumów cyfrowych
 
T-Mobile reklamuje 12 GB w Mix i internet za połowę ceny (wideo)
 
CES 2015: nowe smartfony i tablety z LTE od Archos
 
Gospodarka  
 
Włosi tracą na Facebooku 91 mld euro rocznie
 
Żywność będzie taniała, ale dużo zależy od sytuacji na Wschodzie
 
Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
 
Miesiąc na przygotowanie papierowych formularzy o zarobkach pracowników mają małe firmy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Streaming audio rośnie kosztem sprzedaży albumów cyfrowych
 
"Silencio" - nowy film Pedro Almodóvara
 
Gotowy scenariusz filmu "Masters of the Universe"
 
Najbardziej oczekiwane polskie premiery filmowe 2015 roku
 
Madonna znów musi przepraszać
 
"World Peace" od Rihanny
 
One Direction zarobili najwięcej na koncertach w 2014 roku
 
Blog  
 
Nieporozumienie Zielonogórskie. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jingle All the Way - Wanda Konarzewska
 
Bajkowa kraina świetlistych stadionów - Mirosław Usidus
 
KLM, taktyka CLOSE-THE LOOP i noworoczne postanowienia - Janusz Kamieński
 
Larmo roku 2014 - Ada Kiryluk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl