Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 7 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści

- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska. więcej

 
Siedmiu ,,stutysięczników" po Kuźniarze - Pereira, Warzecha i Węglarczyk najaktywniejsi (TOP50 dziennikarzy na Twitterze)

Po ponad 100 tys. follwersów na Twitterze ma już ośmiu polskich dziennikarzy, a najpopularniejszego Jarosława Kuźniara obserwuje ponad 150 tys. Najaktywniejsi są natomiast Samuel Pereira, Łukasz Warzecha i Bartosz Węglarczyk. więcej

 
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)

W 2014 roku statyczny Polak spędził przez telewizorem 4 godziny i 20 minut. Średni czas oglądania telewizji z roku na rok się wydłuża. Raport oglądalności stacji i programów telewizyjnych za 2014 rok. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Maxus poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner / Buyer

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
PR i Marketing w internecie

POLSKIE RADIO RDC poszukuje osoby na stanowisko
Reporter /Serwisant

Wawel poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Marketingu Internetowego

Maxus poszukuje osoby na stanowisko
Digital Senior Media Planner

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sales Specialist

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015

Miniony rok w polskiej reklamie kinowej i outdoorowej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych sieci i brokerów kinowych oraz firm reklamy zewnętrznej, prognozując też wydarzenia i trendy na najbliższy rok. więcej

 
,,Wiadomości" zyskały 200 tys. widzów. ,,Teleexpress" liderem

W grudniu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych nadawanych w głównych stacjach należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
Serwisy hazardowe ze skokowymi wzrostami. Na czele Bet-at-home, Bet365 i Betclic (TOP 10)

W ostatnich trzech latach czołowe serwisy internetowe z grami losowymi, hazardowymi i zakładami bukmacherskimi osiągnęły w Polsce bardzo duże wzrosty popularności. Liderami są zagraniczne witryny Bet-at-home, Bet365 i Betclic, a z polskich w czołówce znajdują się strony Lotto, STS i Fortuny. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowa czołówka ,,Wiadomości" na granicy plagiatu, najlepsza w niej muzyka (opinie)

W nowej czołówce „Wiadomości” najlepiej oceniana przez branżę jest muzyka Radzimira Dębskiego. Większość ekspertów pytanych portal przez Wirtualnemedia.pl uważa, że oprawa za bardzo przypomina czołówkę programu informacyjnego stacji ITV. więcej

Więzienna korespondencja Sylwestra Latkowskiego na Twitterze. Naczelny ,,Wprost" żąda jej usunięcia

W ubiegłym tygodniu dziennikarz Grzegorz Jakubowski opublikował na Twitterze prywatną korespondencję Sylwestra Latkowskiego z 1998 roku, gdy ten przebywał w areszcie. Pełnomocnik naczelnego „Wprost” wezwał reportera do usunięcia tych dokumentów. - Publikując rozmowy osób publicznych wyznaczył pewien standard - odpowiada dziennikarz. więcej

Czesław Mozil w jury show ,,Mali Giganci"
Wideo i VoD w polskim internecie: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)

W 2014 roku statyczny Polak spędził przez telewizorem 4 godziny i 20 minut. Średni czas oglądania telewizji z roku na rok się wydłuża. Raport oglądalności stacji i programów telewizyjnych za 2014 rok. więcej

 
,,Wiadomości" zyskały 200 tys. widzów. ,,Teleexpress" liderem

W grudniu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych nadawanych w głównych stacjach należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
TVP1 liderem naziemnej telewizji, ,,wielka czwórka" traci widzów

W grudniu 2014 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem była niezmiennie TVP1, ale zanotowała ona spadek tak jak inne czołowe stacje. Najwięcej w zestawieniu zyskało TVP Info, a najwięcej straciła TVP Polonia. więcej

 
BBC ukrywa wolne miejsca pracy. ,,To konieczność przy restrukturyzacji"

Pod koniec 2014 r. w BBC było ponad 6,7 tys. wakatów na różne stanowiska, ale publicznie informowano tylko o połowie z nich. To konieczność w okresie restrukturyzacji firmy - tłumaczą szefowie brytyjskiego nadawcy. więcej

 
Adam Michnik z e-papierosem w telewizji rozpala dyskusję dziennikarzy (wideo)

Podczas ostatnich wizyt w programach „Tomasz Lis na żywo” i „Kod dostępu” w Telewizji Polskiej redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik popalał e-papierosa. Niektórzy dziennikarze i ludzie mediów dyskutują, czy nie naruszył w ten sposób prawa i dobrych obyczajów. więcej

 
Polsat zarobił najwięcej z reklam w 2014 r. Aflofarm największym reklamodawcą

W ub.r. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Które seriale, programy, filmy i transmisje sportowe były najchętniej oglądane w 2014 roku? (raport)

W rankingu 10 najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w 2014 roku aż sześć miejsc zajęły transmisje sportowe. Ratingowym hitem był olimpijski konkurs skoków narciarskich, w którym Kamil Stoch zdobył złoty medal. więcej

 
Rekordowy początek roku TVP1, słaby TVN. TVP Info i TVN24 ostro do góry

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Sieć Toya z pakietem ,,Koneser" dla miłośników muzyki klasycznej

Sieć kablowa Toya wprowadziła do oferty nowy pakiet tematyczny „Koneser”, przeznaczony dla wielbicieli muzyki klasycznej, opery, baletu i jazzu. Jego abonenci będą mogli dodatkowo skorzystać z ulgowych lub darmowych biletów na wydarzenia muzyczne. więcej

 
Powstanie piąty sezon serialu "Dziewczyny"

Tuż przed premierą czwartego sezonu, stacja HBO zapowiedziała, że serial "Dziewczyny" doczeka się piątej odsłony. więcej

 
Cykl ,,Plan zbrodni" w telewizji ID

W środę 14 stycznia br. kanał ID rozpocznie emisję programu „Plan zbrodni”. więcej

 
 
Radio  
 
Słuchacze RMF FM wybiorą polskiego artystę 25-lecia

W ramach obchodów 25. rocznicy powstania RMF FM rozgłośnia wybierze w plebiscycie najważniejszego polskiego artystę ostatniego 25-lecia. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Agnieszka Chylińska, Andrzej Piaseczny, Anna Wyszkoni czy zespół Bajm. więcej

 
Radio Kolor po 11 latach przerwy wyróżni ,,Grube Ryby"

Z okazji swoich 22. urodzin warszawskie Radio Kolor reaktywowało plebiscyt „Grube Ryby”. Nagrody w kategoriach „Przebojowy głos”, „Życie ze smakiem”, „Największe serce” oraz „W sieci” zostaną wręczone 5 lutego br. podczas uroczystej gali. więcej

 
RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)

Do połowy stycznia br. potrwa kampania reklamowa RMF FM, w której stacja zapowiada, że ufunduje wyprawki wszystkim dzieciom, które urodzą się w Polsce 15 stycznia 2015 roku. Akcja ma związek z 25-leciem rozgłośni. więcej

 
Utwór ,,Derniere danse" Indili wybrany Przebojem Roku 2014 rozgłośni RMF FM

Słuchacze RMF FM wybrali w plebiscycie Przebój Roku 2014. Została nim piosenka „Derniere danse” wykonywana przez Indilę. więcej

 
Reklama  
 
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015

Miniony rok w polskiej reklamie kinowej i outdoorowej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych sieci i brokerów kinowych oraz firm reklamy zewnętrznej, prognozując też wydarzenia i trendy na najbliższy rok. więcej

 
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety

W ciągu jedenastu miesięcy 2014 roku wzrosły cennikowe wydatki reklamowe w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach, a zmalały w telewizji, gazetach i indoorze. Rynek reklamowy - bez internetu - zyskał 3,6 proc. więcej

 
Lidl z Jerzym Owsiakiem kolędniczo reklamuje wsparcie dla WOŚP (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca zaangażowanie sieci sklepów Lidl w tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Havas Media. więcej

 
Zmieniająca się Marylin Monroe ambasadorką kosmetyków Max Factor

Ponad 50 lat po śmierci Marylin Monroe jej postać stała się nową twarzą marki kosmetycznej Max Factor. Wcześniej wizerunek Monroe w reklamie wykorzystywały już m.in. Dior i sieć sklepów Macy’s. więcej

 
Jerzy Dudek reklamuje zegarki Citizen (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa zegarków Citizen (dystrybuowanych w Polsce przez firmę Anyro) z udziałem ich nowego ambasadora - byłego piłkarza Jerzego Dudka. Akcja przebiega pod hasłem „Better starts now”. więcej

 
Polujący Neandertalczycy reklamują zupki i dania Vifon (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca zupki błyskawiczne w saszetkach Kubek Vifona i dania błyskawiczne Vifon Lunch Box (dystrybuowane w Polsce przez Tan-Viet International). Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy H Warsaw i Havas Media - są Neandertalczycy. więcej

 
9 mln zł za promocję Krakowa jako gospodarza mistrzostw Europy w piłce ręcznej

Władze Krakowa zapłacą Związkowi Piłki Ręcznej w Polsce 9 mln zł za działania promocyjne związane z tym, że miasto będzie jednym z gospodarzy mistrzostw Europy mężczyzn w piłce ręcznej. więcej

 
Wykonawcy z muzycznych talent-shows znów reklamują Link4 (wideo)

Rusza kolejna kampania reklamowa polis OC i AC w Link4, której bohaterami są wykonawcy znani z muzycznych programów talent-show. Akcję przygotowały firmy Brasil, Pirania, Starcom i Sales & More. więcej

 
,,Takie prawo, że można" - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)

UOKiK rozpoczął kampanię informującą o wprowadzonych pod koniec ub.r. nowych prawach konsumenta związanych m.in. z zakupami tradycyjnymi i internetowymi. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze. więcej

 
RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)

Do połowy stycznia br. potrwa kampania reklamowa RMF FM, w której stacja zapowiada, że ufunduje wyprawki wszystkim dzieciom, które urodzą się w Polsce 15 stycznia 2015 roku. Akcja ma związek z 25-leciem rozgłośni. więcej

 
Selfie Lady Gagi w kampanii kosmetyków Shiseido

Zdjęcia typu selfie wykonane przez piosenkarkę Lady Gagę zostały wykorzystane w noworocznej kampanii marki kosmetycznej Shiseido. Autoportrety opublikowano w japońskich tytułach prasowych. więcej

 
Polsat zarobił najwięcej z reklam w 2014 r. Aflofarm największym reklamodawcą

W ub.r. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Zakupy internetowe przy nowych prawach konsumenta - spot UOKiK-u Takie prawo, że można - spot UOKiK-u o nowych prawach konsumentów Jerzy Dudek reklamuje zegarki Citizen Polujący Neandertalczycy reklamują Kubek Vifona „Imprezowy miks” we wspólnej kampanii napojów PepsiCo
 
Prasa  
 
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści

- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska. więcej

 
,,New York Times" postawi na dziennikarstwo śledcze, segment cyfrowy i zbliżenie z czytelnikami

Wzmocnienie roli newsroomu i pionu dziennikarstwa śledczego, ofensywa w segmencie cyfrowym i zbliżenie z czytelnikami - takie cele na najbliższe 12 miesięcy widzi przed swoim zespołem Dean Baquet, redaktor naczelny „New York Timesa”. więcej

 
Magdalena Mamajek-Mich za Dominikę Szczechowicz jako dyrektor artystyczna ,,Newsweeka"

Magdalena Mamajek-Mich objęła stanowisko dyrektor artystycznej „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpiła na nim Dominikę Szczechowicz. więcej

 
,,Pani Domu" w nowej odsłonie i wyższej cenie

W sprzedaży pojawił się pierwszy numer dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska) w odświeżonej formule. Tytuł ma poszerzoną zawartość, nową szatę graficzną, do góry poszła też jej cena. więcej

 
,,Siatkarski Magazyn" nowym miesięcznikiem. ,,To nasz autorski pomysł"

Na rynku zadebiutował nowy miesięcznik „Siatkarski Magazyn”, kierowany do fanów siatkówki. Tytuł został stworzony przez zespół, który prowadzi serwis internetowy SiatkarskiPortal.pl. więcej

 
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" na czele pism dziecięcych po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”. więcej

 
Jonny Crowe i Carsten Dorn w radzie nadzorczej Media Impact Polska

Jonny Crowe i Cartsen Dorn dołączyli do rady nadzorczej spółki Media Impact Polska, sprzedającej reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. więcej

 
Tygodniki telewizyjne i plotkarskie najchętniej kupowane w Polsce (top 59)

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne i z segmentu yellow. Top 59 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" z nową rubryką ,,Biznes i technologie"

W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiła się nowa rubryka o gadżetach i nowych technologiach. Prowadzi ją Grzegorz Sadowski, szef działu Biznes pisma. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" z płytą ,,PIT 2014" i książką ,,Jak rozliczać najem"

W środę 7 stycznia br. wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) ukaże się płyta „PIT 2014” z programem do sporządzania deklaracji podatkowych za 2014 rok. Do części nakładu dołączona zostanie też książkę „Jak rozliczać najem za 2014 i 2015 rok”. więcej

 
Jedynki  
 
 
VOGUE - 2015-01-07 Party. Życie Gwiazd - 2015-01-06 Uważam Rze inaczej pisane - 2015-01-06 Twoje dziecko - 2015-01-06 Harper's Bazaar (świat) - 2015-01-06
 
Internet  
 
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści

- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska. więcej

 
Siedmiu ,,stutysięczników" po Kuźniarze - Pereira, Warzecha i Węglarczyk najaktywniejsi (TOP50 dziennikarzy na Twitterze)

Po ponad 100 tys. follwersów na Twitterze ma już ośmiu polskich dziennikarzy, a najpopularniejszego Jarosława Kuźniara obserwuje ponad 150 tys. Najaktywniejsi są natomiast Samuel Pereira, Łukasz Warzecha i Bartosz Węglarczyk. więcej

 
Serwisy hazardowe ze skokowymi wzrostami. Na czele Bet-at-home, Bet365 i Betclic (TOP 10)

W ostatnich trzech latach czołowe serwisy internetowe z grami losowymi, hazardowymi i zakładami bukmacherskimi osiągnęły w Polsce bardzo duże wzrosty popularności. Liderami są zagraniczne witryny Bet-at-home, Bet365 i Betclic, a z polskich w czołówce znajdują się strony Lotto, STS i Fortuny. więcej

 
Jonny Crowe i Carsten Dorn w radzie nadzorczej Media Impact Polska

Jonny Crowe i Cartsen Dorn dołączyli do rady nadzorczej spółki Media Impact Polska, sprzedającej reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. więcej

 
Bono: Apple i Spotify robią wiele, aby przyzwoicie płacić muzykom

Muzyczne platformy internetowe takie jak iTunes i Spotify starają się, by wykonawcy godziwie zarabiali na streamingu ich muzyki, ale autorzy piosenek są w o wiele gorszej sytuacji - uważa Bono, lider zespołu U2. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
W 2015 r. sprzedaż tabletów i komórek w górę, Android liderem

Rynek tabletów zanotuje w 2015 r. wzrost o 8 proc. w porównaniu z rokiem 2014. Sprzedaż telefonów komórkowych będzie wyższa o 3,7 proc., a segment tradycyjnych pecetów zanotuje spadek - prognozuje firma analityczna Gartner. więcej

 
Technologie  
 
W 2015 r. sprzedaż tabletów i komórek w górę, Android liderem
 
Nokia 215 - prosty telefon z dostępem do sieci od Microsoftu za 149 zł (wideo)
 
CES 2015: nowe smartfony ZenFone 2 i ZenFone Zoom od Asusa (wideo)
 
Sony sprzedało 18,5 mln konsol PlayStation 4
 
CES 2015: nowy zegarek SmartWatch3 od Sony (wideo)
 
CES 2015: nowa seria komputerów 2-w-1 Transformer Book Chi od Asusa (wideo)
 
Samsung wdraża technologię trzypasmowej agregacji częstotliwości w sieci 4G LTE, download 300 Mb/s
 
CES 2015: klawiatura Ryos Phobo i mysz Nyth od Roccat
 
CES 2015: mechaniczna klawiatura dla graczy Apex M800 od SteelSeries za 800 zł (wideo)
 
CES 2015: nowe telewizory od Haier - zakrzywione i modułowy
 
Canon: nowe kamery z serii Legria HF R
 
G Flex2 - nowy smartfon z zakrzywionym ekranem od LG (wideo)
 
CES 2015: nowe modele ThinkPad, monitor ThinkVision X24 i ThinkPad Stack. Lenovo sprzedało 100 mln ThinkPadów (wideo)
 
CES 2015: nowa linia telewizorów OLED 4K od LG
 
Gospodarka  
 
,,Takie prawo, że można" - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)
 
Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej przejmują europejskie firmy
 
W 2015 r. PKB na poziomie 3,4 proc. Problemem spowolnienie w strefie euro, Rosji i na Ukrainie
 
Kasa fiskalna u fryzjera, prawnika, kosmetyczki i w warsztacie
 
W tym roku podwyżka stóp procentowych w Stanach Zjednoczonych. Wymusi to podobne posunięcia na innych bankach centralnych
 
Co hamuje przedsiębiorczość w Polsce? Podejrzliwość
 
Kultura/Rozrywka  
 
Bono: Apple i Spotify robią wiele, aby przyzwoicie płacić muzykom
 
Selfie Lady Gagi w kampanii kosmetyków Shiseido
 
Scarlett Johansson zagra w kultowej japońskiej anime "Ghost In The Shell"
 
Agata Kulesza w filmie "Warsaw by Night". Premiera 6 lutego (wideo)
 
6 listopada premiera animacji "Fistaszki" (Peanuts). Zobacz zwiastun
 
Powstanie piąty sezon serialu "Dziewczyny"
 
"Hobbit: Bitwa pięciu armii" idzie na rekord. Film zarobił już 722 mln dolarów
 
Blog  
 
Chiński rok - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Jak pozyskać nowych klientów w e-sklepie? - Paweł Lipiec
 
Nieporozumienie Zielonogórskie. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jingle All the Way - Wanda Konarzewska
 
Bajkowa kraina świetlistych stadionów - Mirosław Usidus
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl