Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 15 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Onet, WP i Interia: prasa też bezprawnie kopiuje

Przedstawiciele czołowych polskich portali internetowych - Onetu, Wirtualnej Polski i Interii - ze spokojem podchodzą do ogłoszonego przez część wydawców prasowych regulaminu korzystania z ich treści przez inne media. Podkreślają, że omówienia publikacji prasowych stanowią niewielką część ich contentu, a ich autorskie treści też bywają bezprawnie kopiowane. więcej

 
Allegro, GG, OLX, Ceneo na sprzedaż. Wśród chętnych Onet i WP

Według nieoficjalnych informacji południowoafrykański koncern Naspers dopuszcza możliwość sprzedaży swoich polskich aktywów, wśród których są między innymi serwisy Allegro i OLX, porównywarka Ceneo oraz komunikator GG. - Nie potwierdzamy i nie zaprzeczamy informacjom na ten temat - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro. więcej

 
Dekoder Horizon w ofercie komercyjnej UPC. Pakiet TV+internet od 149 zł

Sieć UPC Polska dziś wprowadza do komercyjnej sprzedaży pełną ofertę platformy Horizon wraz z dedykowanym jej dekoderem. Pakiety z telewizją i internetem oraz usługami dodatkowymi oferowane są od 149 zł miesięcznie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Finansowych

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

IDMNET poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Executive

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

The Walt Disney Company poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Supervisor Digital

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
PR i Marketing w internecie

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Trójka z najsłabszym wynikiem od lat, rekord VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w IV kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
,,Newsweek" musi usunąć z internetu tekst o Marku Jakubiaku

Artykuł „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) na temat firmy Marka Jakubiaka musi na rok zniknąć z serwisu internetowego tygodnika. Tak zdecydował sąd, w którym toczy się proces wytoczony przez Browar Ciechan naczelnemu „Newsweeka” Tomaszowi Lisowi. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Google, FB i YT liderami polskiego internetu - w dół Allegro, Gazeta.pl i NK.pl (Megapanel z listopada)

Najpopularniejszymi serwisami w Polsce niezmiennie są Google, Facebook i YouTube, które w skali roku osiągnęły spore wzrosty zasięgu. Za to duże spadki zanotowały strony Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl. więcej

Wydawcy walczą z piractwem w internecie. ,,Nowa epoka w mediach"

Część wydawców prasy wprowadza od dziś regulamin, doprecyzowujący prawo prasowe. Zawiera on zasady korzystania z ich artykułów w innych mediach i ma przeciwdziałać kradzieży tych treści. - To nowa epoka w polskich mediach - mówi Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”, która dołączyła do akcji. więcej

Branża telewizyjna podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dekoder Horizon w ofercie komercyjnej UPC. Pakiet TV+internet od 149 zł

Sieć UPC Polska dziś wprowadza do komercyjnej sprzedaży pełną ofertę platformy Horizon wraz z dedykowanym jej dekoderem. Pakiety z telewizją i internetem oraz usługami dodatkowymi oferowane są od 149 zł miesięcznie. więcej

 
TVN już w lutym ożywi popołudniową ramówkę premierami

Telewizja TVN już w pierwszej połowie lutego br. rozpocznie emisję premierowych odcinków programów z pasma popołudniowego. Stacja podobną strategię stosuje już od kilku lat. więcej

 
TVP Seriale na czele kanałów filmowych w 2014 roku, FOX podwoił wynik (top 33)

W 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowo-serialowych zajęła stacja TVP Seriale, a na podium uplasowały się jeszcze AXN i Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał FOX, zaś najwięcej stracił FilmBox. więcej

 
Piotr Rubik trenerem w show ,,Mali Giganci"

Piotr Rubik będzie czwartym opiekunem uczestników w programie „Mali Giganci”, który wiosną na antenie pokaże telewizja TVN. więcej

 
Ruszyły zdjęcia do serialu ,,Przypadki Cezarego P."

Rozpoczęły się prace na planie serialu komediowego TV Puls „Przypadki Cezarego P.”, w którym główną rolę gra Cezary Pazura. Produkcja będzie jedną z nowości wiosennej ramówki stacji. więcej

 
Peter Hutton nowym szefem Eurosportu, Jean-Thierry Augustin przeszedł do Discovery Networks

Peter Hutton został nowym dyrektorem generalnym sieci Eurosport. Zastąpił na stanowisku Jean-Thierry Augustina, który objął funkcję dyrektora ds. strategii i rozwoju segmentu sportowego w Discovery Networks. więcej

 
,,Spis treści" o książkach w Polsacie i Polsat News. Prowadzącym Mariusz Cieślik z ,,Rzeczpospolitej"

W niedzielę 18 stycznia w paśmie porannym „Nowy Dzień” nadawanym m.in. w Polsacie i Polsat News zadebiutuje mowy cykl o książkach „Spis treści”. Po południu widzowie Polsat News obejrzeć będą mogli dłuższą wersję programu. więcej

 
Vectra musi zapłacić 500 tys. zł kary, bo automatycznie przedłużała umowy klientów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć kablową Vectra karę w wysokości pól miliona zł za zbiorowe naruszenie interesów konsumentów. więcej

 
Rozmus, Paschalska, Terrazzino i Cerekwicka w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 3"

Robert Rozmus, Kaja Paschalska, Stefano Terrazzino i Katarzyna Cerekwicka wystąpią w trzeciej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat. więcej

 
Polonia 1 z nowym logo i oprawą graficzną. Stacja wprowadza pasma muzyczne i ezoteryczne

W sobotę 17 stycznia br. na antenie Polonia 1 pojawią się dwa nowe pasma - muzyczne „Disco Start” oraz ezoteryczne „MagicznaTV”. Stacja zmieniła logo, odświeżyła oprawę i szykuje kolejne formaty. więcej

 
Puls 2 ukarany za przekroczenie limitu reklam

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Telewizję Puls, nadawcę stacji Puls 2, karę w wysokości 15 tys. zł za przekroczenie ustawowego limitu czasu emisji reklam na antenie tego kanału więcej

 
Cykl ,,Świat oczami Jodie Marsh" w TLC

Kanał TLC rozpoczyna emisję cyklu „Świat oczami Jodie Marsh”, serii programów prowadzonych przez brytyjską celebrytkę. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Trójka z najsłabszym wynikiem od lat, rekord VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w IV kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Plus straciło ponad połowę słuchaczy, Eska z największym wzrostem

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w IV kwartale 2014 roku umocniła się Eska, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło Radio Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Wartość reklam w tabletowych wydaniach polskich pism wzrosła do 27 mln zł

2014 był dla polskiego rynku reklamy na tabletach rokiem wzrostu. Czytelników magazynów cyfrowych wykorzystujących tablety przybywa powoli, ale reklamodawcy coraz bardziej doceniają to medium w swoich działaniach marketingowych. więcej

 
Męski pocałunek reklamuje kosmetyki Axe

Element zaskoczenia to klucz wykorzystany przez markę Axe w reklamie nowych kosmetyków do włosów. Uwagę odbiorcy przyciąga niespodziewany pocałunek między dwoma mężczyznami. więcej

 
Reklama Car-Service z modelką i hasłem ,,My się Tobą zajmiemy" skrytykowana za seksualizację kobiet

Reklama outdoorowa serwisu samochodowego Car-Service poprzez wykorzystanie wizerunku skąpo ubranej kobiety i hasła „My się Tobą zajmiemy” promuje przedmiotowe traktowanie kobiet - uznała Komisja Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy. więcej

 
Kura na wolności w reklamie Reeboka (wideo)

Pragnienie wyrwania się z utartych torów codzienności i przyzwyczajeń to myśl przewodnia nowej kampanii „Live Free Range” promującej sportowe stroje marki Reebok. więcej

 
Agata Kulesza z wujciem u babci w kieszeni reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Agaty Kuleszy promująca konto oszczędnościowe oferowane przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Filmy na Filmboxlive.com promują chipsy Lay's (wideo)

Ruszyła promocja chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland), w której przy zakupie ich opakowania zyskuje się dostęp do wybranego filmu w serwisie Filmboxlive.com. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD. więcej

 
,,Mistrzowie Kodowania" w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mistrzowie Kodowania”. Jego celem jest upowszechnienie nauki programowania  w polskich szkołach podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Projekt realizowany jest przez firmę we współpracy z partnerami społecznymi. więcej

 
KFC reklamuje ,,smak szlachetnych serów" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca kanapki z serem w menu restauracji KFC. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak szlachetnych serów”, przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction i FFW Communication. więcej

 
70 mln dolarów na reklamę Studio City w Makau. Robert De Niro, Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Martin Scorsese

Martin Scorsese nakręcił kolejną reklamówkę. Do współpracy reżyser zaprosił swych ulubionych aktorów. więcej

 
Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD

Beata Szcześniak po powrocie z rocznego urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko business development directora w grupie domów mediowych OMD. Wcześniej jako managing director stała na czele OMD Macroscope (w tej roli zastąpił ją Robert Plesko). więcej

 
Stadion Legii Warszawa bez nowego sponsora za Pepsi

Z nazwy stadionu stołecznej Legii zniknęła już nazwa Pepsi Arena. Obiekt nie pozyskał nowego sponsora tytularnego i wrócił do dawnej nazwy. więcej

 
Grupa Havas i Universal Music tworzą Global Music Data Alliance

Zarządy Grupy Havas i firmy fonograficznej Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). więcej

 
Katarzyna Konecka przeszła z Idea Bank do Leo Burnett Warszawa

Katarzyna Konecka opuściła dział marketingu Idea Banku i rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, gdzie objęła funkcję senior account executive. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Formula: Running Class NBB: Basquete Kjörís: Play with your food. Garmin: Impossible to get lost Feral Brewing Company: Dutch Ovens
 
Prasa  
 
,,Newsweek" musi usunąć z internetu tekst o Marku Jakubiaku

Artykuł „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) na temat firmy Marka Jakubiaka musi na rok zniknąć z serwisu internetowego tygodnika. Tak zdecydował sąd, w którym toczy się proces wytoczony przez Browar Ciechan naczelnemu „Newsweeka” Tomaszowi Lisowi. więcej

 
Sprzedaż kioskowa: ,,Super Express" powiększył przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą", ,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,DGP"

W listopadzie 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Rekordowy numer ,,Charlie Hebdo" wyprzedany w trzy godziny

Pierwszy nakład nowego numeru „Charlie Hebdo” po ubiegłotygodniowym ataku na redakcję pisma został sprzedany w błyskawicznym tempie. W internecie pojedyncze egzemplarze osiągają cenę kilkuset dolarów. więcej

 
Rafał Oracz: Regulamin korzystania z artykułów to akcja spóźniona o kilka lat

Dostęp do wysokiej jakości treści w sieci jest coraz większy dzięki eksperckiej blogosferze oraz na skutek pauperyzacji zawodu dziennikarzy. Wprowadzenie regulaminu korzystania z artykułów to akcja spóźniona o kilka lat - ocenia Rafał Oracz, szef OMG Poland. więcej

 
Jedynki  
 
 
Chwila na Relaks  - 2015-01-15 Sielskie Życie - 2015-01-14 SlowLife Food & Garden - 2015-01-14 Dobre Wnętrze - 2015-01-14 Twój Styl - 2015-01-14
 
Internet  
 
Onet, WP i Interia: prasa też bezprawnie kopiuje

Przedstawiciele czołowych polskich portali internetowych - Onetu, Wirtualnej Polski i Interii - ze spokojem podchodzą do ogłoszonego przez część wydawców prasowych regulaminu korzystania z ich treści przez inne media. Podkreślają, że omówienia publikacji prasowych stanowią niewielką część ich contentu, a ich autorskie treści też bywają bezprawnie kopiowane. więcej

 
Allegro, GG, OLX, Ceneo na sprzedaż. Wśród chętnych Onet i WP

Według nieoficjalnych informacji południowoafrykański koncern Naspers dopuszcza możliwość sprzedaży swoich polskich aktywów, wśród których są między innymi serwisy Allegro i OLX, porównywarka Ceneo oraz komunikator GG. - Nie potwierdzamy i nie zaprzeczamy informacjom na ten temat - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Gazeta.pl odświeżyła logo, dalej stawia na kropki (wideo)

Portal Gazeta.pl (należący do Agory) wprowadził zmienioną wersję swojego logotypu. Jego niezmiennym elementem, oprócz nazwy serwisu, pozostaje kompozycja dziewięciu kropek. więcej

 
Google, FB i YT liderami polskiego internetu - w dół Allegro, Gazeta.pl i NK.pl (Megapanel z listopada)

Najpopularniejszymi serwisami w Polsce niezmiennie są Google, Facebook i YouTube, które w skali roku osiągnęły spore wzrosty zasięgu. Za to duże spadki zanotowały strony Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl. więcej

 
Dailymotion uruchamia serwis streamingowy dla graczy

Dailymotion Games to nazwa nowej platformy internetowej, która pozwoli graczom na umieszczanie filmów z ich rozgrywek. Serwis ma być bezpośrednim konkurentem należącego do Amazona Twitcha. więcej

 
Facebook udostępnia aplikację mobilną Facebook at Work

Facebook wspólnie z kilkoma partnerami rozpoczął testy aplikacji Facebook at Work. więcej

 
Polscy mężczyźni częściej niż kobiety rano na Facebooku

Ok. 60 proc. polskich mężczyzn częściej niż kobiety korzysta z Facebooka w godzinach porannych - wynika z badania IRCenter. W weekendy więcej użytkowników rano wybiera natomiast Instagram. więcej

 
Onet z cyklami wideo o show-biznesie i historii we współpracy z pismami RASP

Na Plejadzie.pl (Grupa Onet.pl) i w serwisie „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutował rozrywkowy program wideo „(Nie) tylko plotki”. Z kolei Onet.tv przygotowuje cykl klipów o tematyce historycznej wspólnie z „Newsweek Historia” i „Fakt Historia”. więcej

 
Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć przez internet

Jednoosobowa działalność gospodarcza to najczęściej spotykana w naszym kraju forma prowadzenia firmy. Na drugim miejscu zaś lokuje się spółka z ograniczoną odpowiedzialność. Jej popularność wynika ze stosunkowo niskich kosztów, ponoszonych przy tworzeniu firmy z o.o., oraz łatwości rejestracji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy zmęczeni hasłami dostępu, chcą haseł głosowych

Prawie połowa Polaków jest zmęczona dużą liczbą haseł dostępu, kodów, PIN-ów, które trzeba pamiętać, aby uzyskać dostęp do konta bankowego. Jednocześnie coraz bardziej atrakcyjne wydają się nam nowe metody weryfikacji dostępu, takie jak hasło głosowe - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Purmo postawiło na Best Brands PR
 
Technologie  
 
Lumia 435 i Lumia 532 - nowe smartfony od Microsoftu za 369 zł i 449 zł (wideo)
 
Samsung wprowadza tani smartfon Z1
 
Viper i4G - nowy smartfon od Allview Mobile za 579 zł
 
Evernote i Deutsche Telekom przedłużają współpracę
 
Gospodarka  
 
Związkowcy oszukują górników
 
Program naprawczy dla Kompanii Węglowej poprawi wyniki całej branży wydobywczej
 
RPP nie powinna obniżać stóp procentowych. Deflacja to niewystarczający powód
 
Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć przez internet
 
Drożejący dolar i słabnące euro korzystne dla polskich spółek
 
Rośnie znacznie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi
 
Kultura/Rozrywka  
 
Opóźniona premiera nowego "Avatara"
 
Najgorsze filmy 2014 roku. Ogłoszono nominacje do Złotych Malin
 
Incubus, Bastille, Paloma Faith i Kamp! na Orange Warsaw Festival 2015
 
"Vulnicura" - nowy album Björk
 
"Love Is You" - nowa piosenka Robbiego Williamsa
 
Rodrigo Santoro jako Jezus Chrystus w filmie "Ben-Hur"
 
Christian Bale, Brad Pitt, Ryan Gosling w filmie "The Big Short"
 
Ben Affleck, David Fincher i Gillian Flynn odpowiadają za film "Nieznajomi z pociągu"
 
Blog  
 
Człowiek - maszyna nieidealna - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Strach przed Kaczyńskim - Krzysztof Czabański
 
Zaostrzona polityka bezpieczeństwa - Paweł Tomczyk
 
Charlie, Wyborcza i Żydzi - Jerzy Szygiel
 
Je suis Charlie - Wanda Konarzewska
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl