Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 4 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego

- Wybór jest nieaktualny, redaktor Czuchnowski nie jest wskazany jako laureat antynagrody Hiena Roku 2014 - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Żałuję, że wielkie święto dziennikarzy i ich osiągnięcia zostały przesłonięte przez wydarzenia związane z Hieną. Być może trzeba będzie przemyśleć sposób jej przyznawania - dodaje. więcej

 
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu

Zasięg wielu serwisów internetowych, przede wszystkim globalnych portali społecznościowych i stron rozrywkowych, może być w Polsce zaniżony o kilka-kilkanaście procent, ponieważ użytkownicy korzystający wyłącznie z ich aplikacji mobilnych nie są uwzględniani w Megapanelu - uważa Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska. - Dla wielu użytkowników smartfon to ekran pierwszej potrzeby, niezależnie od tego co robią w internecie, dlatego należy to uwzględnić w nowym badaniu polskiej sieci - zgadzają się Maciej Wiktorowski z Interii i Tomasz Parfjanowicz z Grupy Onet. więcej

 
Prezes IGRZ: ,,Gazeta Wyborcza" kontra ,,szmaty reklamowe" to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości

- To jest kolejna akcja „Gazety Wyborcza” pod publiczkę, której konsekwencje są żadne - mówi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, o inicjatywie stołecznego dodatku „GW” przeciw reklamom wielkoformatowym szpecącym krajobraz miejski. Czołowe firmy reklamy outdoorowej za takie reklamy winią mniejsze podmioty i administratorów nieruchomości. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Polsat poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Wydawnictwo prasowe poszukuje osoby na stanowisko
Supervisor Account Manager

Jake Vision poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji Telewizyjnej

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product PR Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager Projektów E-Commerce

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager Serwisu Zumi

Blomedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Director/ Account Supervisor

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Pierwszy Milion" miesięcznikiem. Paweł Zielewski redaktorem naczelnym

Magazyn „Pierwszy Milion” (Ringier Axel Springer Polska) przekształca się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Tytuł został też wydzielony z redakcji „Forbesa”, a jego nowym redaktorem naczelnym jest Paweł Zielewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mariusz Pleban: dobre praktyki przetargów PR to oszczędność czasu, energii i finansów

Projekt edukacji rynku w zakresie zasad przetargowych zdecydowanie ma sens. Lepiej pokazywać konkretną drogę, niż mieć nadzieję, że wszyscy sami ją znajdą. Promowanie dobrych praktyk jest bardzo pomocne dla marketerów i PR-owców, bo pozwala na oszczędność czasu, energii i nakładów finansowych - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Pleban, szef Multi Communications i Multi Event. więcej

 
Polskie Radio Dzieciom ruszy w marcu? ,,Jesteśmy w dołkach startowych, czekamy na odpalenie koncesji"

Polskie Radio czeka na przyznanie przez KRRiT koncesji na nadawanie dla nowego kanału cyfrowego Polskie Radio Dzieciom. Nadawca kończy przygotowania do uruchomienia stacji. - Z początkiem marca lub kwietnia będziemy chcieli wystartować z programem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes Polskiego Radia. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Super Bowl 2015: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)

Finał Super Bowl był w USA nie tylko największym wydarzeniem dla branży sportowej, ale także reklamowej. Z tegorocznej imprezy zrezygnowało kilka największych marek, pojawili się też debiutanci. Prezentujemy wszystkie 47 spotów wyemitowanych przy transmisji meczu. więcej

Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)

Polskie startupy z powodzeniem konkurują z odpowiednikami na Zachodzie, a do plajty młodych firm prowadzi zwykle brak wiary w sukces i czysto biznesowych kompetencji – oceniają dla Wirtualnemedia.pl założyciele startupów i eksperci tej branży: Michał Sadowski, Aureliusz Górski, Marek Rusiecki, Grzegorz Sperczyński, Artur Racicki i Tomasz Czapliński. więcej

Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Teleexpress" na czele oglądalności dzienników, 330 tys. widzów ,,Faktów" w TVN24

W styczniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Jedyny wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
iTVN Extra - oto nowy kanał tematyczny TVN

Grupa TVN w środę 4 lutego br. uruchamia iTVN Extra - drugi kanał dla Polaków mieszkających zagranicą. Stacja emitować będzie m.in. pozycje z kanału TTV i stacji tematycznych platformy nc+. więcej

 
,,Wielka czwórka" traci widzów w naziemnej telewizji cyfrowej. Polo TV z największym spadkiem

W styczniu 2015 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem nadal była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło TVP Info, a najwięcej straciło Polo TV. więcej

 
TVP chce ,,doceniać doświadczenie" pracowników i ,,rozwijać ich potencjał"

Telewizja Polska rusza z dwoma programami dla pracowników, które mają docenić ich dokonania, a także zapewniać warunki rozwoju ich potencjału i kwalifikacji. W projektach udział wziąć mogą jednak tylko pracownicy etatowi części specjalizacji. więcej

 
Cyfrowy Polsat z ofertą próbną na 10 dni

Od 3 lutego br. klienci Cyfrowego Polsatu, którzy zdecydują się na podpisanie umowy z platformą w autoryzowanym punkcie sprzedaży, mają możliwość przetestowania oferty telewizyjnej operatora  za darmo. więcej

 
AMC Networks przejmuje Film+, planuje ekspansję na Europę

Europejski oddział koncernu AMC Networks kupił od IKO Media Group filmowy kanał Film+, dostępny w Czechach i na Słowacji. Dzięki temu chce wzmocnić swoją obecność w Europie i poszerzyć filmową ofertę. więcej

 
Oscary 2015: nc+ kontra TVP. ,,Każda telewizja mogła stanąć do walki o prawa na wyłączność do transmisji z imprezy"

Transmisję z gali wręczenia Oscarów - w nocy z 22 na 23 lutego br. - przeprowadzi jedynie Canal+, Telewizja Polska nie uzyskała praw na pokazanie nawet powtórki tej uroczystości. - Prawa do sprzedania licencji leżą tylko i wyłącznie po stronie Walt Disney Company - tłumaczy platforma nc+. - Uzyskaliśmy opcję na nabycie ich części, ale pod warunkiem, że nc+ wyrazi zgodę - odpowiada TVP. więcej

 
"Trafny wybór" - oto miniserial J.K. Rowling (wideo)

W internecie pojawił się zwiastun miniserialu "The Casual Vacancy" ("Trafny wybór") opartego na powieści J.K. Rowling. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Dzieciom ruszy w marcu? ,,Jesteśmy w dołkach startowych, czekamy na odpalenie koncesji"

Polskie Radio czeka na przyznanie przez KRRiT koncesji na nadawanie dla nowego kanału cyfrowego Polskie Radio Dzieciom. Nadawca kończy przygotowania do uruchomienia stacji. - Z początkiem marca lub kwietnia będziemy chcieli wystartować z programem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Radio ZET liderem, Radio Jura ostro do góry w Częstochowie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Prezes IGRZ: ,,Gazeta Wyborcza" kontra ,,szmaty reklamowe" to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości

- To jest kolejna akcja „Gazety Wyborcza” pod publiczkę, której konsekwencje są żadne - mówi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, o inicjatywie stołecznego dodatku „GW” przeciw reklamom wielkoformatowym szpecącym krajobraz miejski. Czołowe firmy reklamy outdoorowej za takie reklamy winią mniejsze podmioty i administratorów nieruchomości. więcej

 
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)

W ub.r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych zmalały o 42,4 proc. Mocno spadł budżet reklamowy Tigera, za to wzrósł w przypadku Las Vegas Energy Drinka. - Następuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji do internetu - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi. więcej

 
Spot Budweisera przed T-Mobile, McDonald's i Always wygrywa reklamowy Super Bowl (Top 10)

Spot „Lost Dog” piwa Budweiser zwyciężył w rankingu najbardziej angażujących reklam nadanych przy tegorocznym Super Bowl, powtarzając sukces swojego poprzednika „Puppy Love” z 2014 r. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy marek T-Mobile, McDonald's i Always. więcej

 
Wojciech Follprecht: z HanBright na dyrektora kreatywnego Brave Brain

Wojciech Follprecht objął nowo utworzoną funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Brave Brain. Wcześniej pracował w firmach HanBrigh, HanGalee, Prokom Software, Bright Berries i Przedszkolowo.pl. więcej

 
Woda Kinga Pienińska reklamowana w telewizji jako ,,czysty smak Pienin" (wideo)

Z początkiem lutego ruszyła pierwsza tegoroczna kampania reklamowa wody mineralnej Kinga Pienińska. Za akcję, prowadzoną w telewizji, odpowiada Easy Media/OMD. więcej

 
Kamil Mirowski: z The Digitals do Społem

Kamil Mirowski objął stanowisko szefa strategii w agencji Społem. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Digitals, Infinity Group, Socializer, Media Regionalne i Nasza Klasa. więcej

 
Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów

Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego działu sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska. Do firmy na stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium dołączyła zaś Sylwia Chada, wcześniej związana z Atmediami. więcej

 
"Zbieraj znaczki i leć po Angry Birds Star Wars" w promocji Tesco

W czwartek 5 lutego br. w sklepach Tesco rusza promocja "Zbieraj znaczki i leć po Angry Birds Star Wars", w ramach której klienci będą mogli z rabatem 70% kupić limitowaną serię maskotek Angry Birds przedstawiających bohaterów Gwiezdnych Wojen. więcej

 
Marek Rolf: z Equinox Polska na dyrektora sprzedaży w BAN.pl

Marek Rolf, były szef digitalu w domu mediowym Equinox Polska (Group One) dołączył do internetowej sieci reklamowej BAN.pl, obejmując funkcję dyrektora sprzedaży. więcej

 
Kamil Getka: z MediaComu do ZenithOptimedia Group

Kamil Getka objął funkcję Optimedia digital coordinatora w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio pracował w MediaCom Warszawa. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Coca Cola: Side od life LEGO: Fiction meets fiction Pepsi: With ginseng Lipton Ice Tea: Green The National Domestic Violence Hotline: Wedding cake
 
Prasa  
 
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego

- Wybór jest nieaktualny, redaktor Czuchnowski nie jest wskazany jako laureat antynagrody Hiena Roku 2014 - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Żałuję, że wielkie święto dziennikarzy i ich osiągnięcia zostały przesłonięte przez wydarzenia związane z Hieną. Być może trzeba będzie przemyśleć sposób jej przyznawania - dodaje. więcej

 
,,Pierwszy Milion" miesięcznikiem. Paweł Zielewski redaktorem naczelnym

Magazyn „Pierwszy Milion” (Ringier Axel Springer Polska) przekształca się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Tytuł został też wydzielony z redakcji „Forbesa”, a jego nowym redaktorem naczelnym jest Paweł Zielewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Mieśnik przeszedł z Gazeta.pl do redakcji ,,Logo"

Od lutego Piotr Mieśnik rozpoczął pracę w redakcji miesięcznika „Logo” (Agora). Dziennikarz był wcześniej wydawcą w serwisie Gazeta.pl. więcej

 
,,Fakt" rozstaje się z Michałem Wodzińskim

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozstaje się z Michałem Wodzińskim, przez ostatnie miesiące szefem kanału wideo w newsroomie dziennika „Fakt” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,The New York Times": Zysk operacyjny w dół, przychody z reklam cyfrowych ratują wyniki gazety

Zysk operacyjny niższy o 64 mln dol., dalszy spadek przychodów z tradycyjnej reklamy, 12-procentowy wzrost w segmencie reklamy cyfrowej i 910 tys. płatnych subskrybentów e-wydania gazety - to wyniki „The New York Times’a” za 2014 r. więcej

 
Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. ,,Gala" z rekordowo niską sprzedażą

W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”. więcej

 
Aron Pilhofer: Blokowanie komentarzy czytelników to monumentalny błąd

Mocno wierzę w to, że dziennikarstwo epoki cyfrowej musi być rozmową z czytelnikami. To jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy obszar, który pracownicy współczesnych redakcji zdają się ignorować - uważa Aron Pilhofer, redaktor naczelny cyfrowego wydania „The Guardian”. więcej

 
Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów

Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego działu sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska. Do firmy na stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium dołączyła zaś Sylwia Chada, wcześniej związana z Atmediami. więcej

 
SDP zawiesza Hienę Roku dla Czuchnowskiego, podtrzymuje dla Stasińskiego

W odpowiedzi na krytykę środowiska dziennikarskiego zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zawiesił decyzję o przyznaniu Hieny Roku Wojciechowi Czuchnowskiemu, a podtrzymał ją w przypadku Piotra Stasińskiego. - Proponujemy otwartą debatę, dotyczącą kondycji dziennikarstwa, wolności słowa, manipulacji i cenzury w Polsce - stwierdził zarząd. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-02-04 Tygodnik Powszechny - 2015-02-04 Elle - 2015-02-04 Rewia - 2015-02-03 Harper's Bazaar (świat) - 2015-02-03
 
Internet  
 
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu

Zasięg wielu serwisów internetowych, przede wszystkim globalnych portali społecznościowych i stron rozrywkowych, może być w Polsce zaniżony o kilka-kilkanaście procent, ponieważ użytkownicy korzystający wyłącznie z ich aplikacji mobilnych nie są uwzględniani w Megapanelu - uważa Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska. - Dla wielu użytkowników smartfon to ekran pierwszej potrzeby, niezależnie od tego co robią w internecie, dlatego należy to uwzględnić w nowym badaniu polskiej sieci - zgadzają się Maciej Wiktorowski z Interii i Tomasz Parfjanowicz z Grupy Onet. więcej

 
Netflix przeznaczy 1,5 mld dol. na nowe produkcje, Standard & Poor's obniża jego rating

W 2015 r. serwis Netflix zamierza zainwestować 1,5 mld dol. w swoje oryginalne produkcje w drodze długoterminowego długu. Ale analitycy twierdzą, że posunięcia koncernu są obarczone sporym ryzykiem. więcej

 
Aron Pilhofer: Blokowanie komentarzy czytelników to monumentalny błąd

Mocno wierzę w to, że dziennikarstwo epoki cyfrowej musi być rozmową z czytelnikami. To jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy obszar, który pracownicy współczesnych redakcji zdają się ignorować - uważa Aron Pilhofer, redaktor naczelny cyfrowego wydania „The Guardian”. więcej

 
Domena Porno.com sprzedana za prawie 9 mln dol. To czwarta największa sprzedaż za gotówkę w historii rynku (Top 20)

Domenowy potentat Rick Schwartz za 8,8 mln dol. sprzedał domenę Porno.com firmie z Pragi. W ciągu 18 lat utrzymywania Porno.com Schwartz zarobił na niej 10 mln dol. - Ważne, abyście zakładali i kupowali adresy z końcówką .com - radzi jeden z największych graczy na domenowym rynku. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Deloitte: 2015 rokiem internetu rzeczy, dronów i drukarek 3D

W roku 2015 wartość urządzeń z segmentu internetu rzeczy osiągnie wartość 10 mld dol., na całym świecie do celów cywilnych zostanie sprzedanych 300 tys. dronów, a do klientów trafi 220 tys. drukarek 3D o łącznej wartości 1,6 mld dol. - przewiduje doroczny raport „TMT Predictions” firmy Deloitte. więcej

 
Piłka ręczna zyskuje na popularności, Szmal najbardziej rozpoznawalny

Piłka ręczna jest obecnie czwartą najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce i razem z siatkówką systematycznie zyskuje na wartości. Najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem ręcznym w Polsce jest Sławomir Szmal, a najbardziej rozpoznawalny sponsor to PGNiG - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Mariusz Pleban: dobre praktyki przetargów PR to oszczędność czasu, energii i finansów
 
Małgorzata Kidawa-Błońska znów rzecznikiem rządu, Michał Kamiński szefem CIR
 
Puma wybrała Aliganza Fashion Agency
 
Mała Lingua z Good One PR
 
ZOOM bsc wypromuje StukPuk.pl
 
Technologie  
 
Deloitte: 2015 rokiem internetu rzeczy, dronów i drukarek 3D
 
AsusPro BU201 - nowy biznesowy notebook od Asusa od 3400 zł
 
Surfpad 4 M i L - nowe tablety od PocketBook w Polsce za 919 zł i 1045 zł
 
Mobilna stacja robocza Dell Precision M3800 w nowej wersji
 
Orange Finanse wprowadza mobilne płatności NFC (wideo)
 
Gospodarka  
 
700 mln zł wydadzą na inwestycje Lasy Państwowe. Głównie na drogi
 
Rząd zadowolony z efektów ustawy śmieciowej
 
Coraz większa popularność walut skandynawskich w rozliczeniach handlowych
 
Jakie przyczyny emigracji? Nie tylko za pieniędzmi
 
Polacy coraz częściej kupują droższe i lepiej wyposażone samochody
 
Orlen zyskuje na spadkach cen ropy, ale traci na złożach i zapasach
 
Wydatki na wykończenie nowego mieszkania nie są kosztem sprzedaży starego lokalu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Dave Matthews Band w październiku zagra w Gdańsku
 
Rihanna, Paul McCartney i Kanye West w "FourFiveSeconds" (wideo)
 
"Asteriks i Obeliks: Osiedle bogów" od 27 lutego w kinach (wideo)
 
Michael Fassbender jako Steve Jobs, a Seth Rogen jako Steve Wozniak
 
"Burning For No One" - nowa piosenka The Cribs
 
"Trafny wybór" - oto miniserial J.K. Rowling (wideo)
 
"Darling Arithmetic" - nowa płyta zespołu Villagers
 
Tyga i Chris Brown pokazali "Ayo" (wideo)
 
Blog  
 
Przemoc nasza powszednia - Marek Kacprzak
 
Co w sercu na dnie... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Kynologizacja, czyli Schetynę biją! - Ewaryst Fedorowicz
 
Czas kelnerów i akwizytorów - Mirosław Usidus
 
Mama Kazika i ciocia Danusia - Paweł Tomczyk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl