Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 12 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy

Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach  (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN. więcej

 
Piotr Piętka: w Starcom MediaVest Group najpierw zmiany, teraz nowi klienci

- Od jakiegoś czasu jedyną stałą rzeczą w naszej branży jest zmiana. Uczymy się funkcjonować w środowisku, w którym nic nie jest dane na stałe - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, prezes i CEO Starcom MediaVest Group. - Odejście Kuby Benkego przyspieszyło zmiany, które czekały naszą firmę. Na nowo zdefiniowane zostały cele strategiczne, postawiłem bardzo mocno na wzrost kompetencji digitalowych - dodaje. więcej

 
Onet i RASP z NK.pl wyprzedza Grupę Wirtualna Polska, ale tylko w liczbie użytkowników

Po dodaniu ruchu z NK.pl Grupa Onet - RASP liczy na ok. 15,8 mln użytkowników miesięcznie (a według estymacji PBI może mieć nawet 16,3 mln), dzięki czemu wyprzedzi Grupę Wirtualna Polska. Serwisy tej drugiej notują jednak zdecydowanie więcej odsłon. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager- branża finansowa

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner Buyer

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner Buyer

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Video Marketing Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product PR Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager Projektów E-Commerce

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager Serwisu Zumi

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH

W 2014 roku wydatki reklamowe Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc. więcej

 
45 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu RTV

Wśród Polaków jest więcej przeciwników płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego niż jego zwolenników - wynika z grudniowego badania TNS Polska. więcej

 
Tim Cook: Apple Pay przyspiesza, Apple Watch będzie pierwszym prawdziwym smartwatchem

- Na rynku istnieje kilka urządzeń zwanych przez ich producentów smartwatchami, ale żadne z nich nie zasługuje w pełni na to miano. Dopiero Apple Watch pokaże czym naprawdę jest smartwatch, i jak może stać się częścią waszego życia - zapowiada Tim Cook, CEO Apple. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

TVN Fabuła nowym kanałem TVN. Jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek uchwałę w sprawie przyznania koncesji satelitarnej dla stacji TVN Fabuła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Wirtualna Polska z Money.pl i Dobreprogramy.pl wyprzedziła Onet i RASP (Megapanel z grudnia)
Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy

Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach  (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN. więcej

 
45 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu RTV

Wśród Polaków jest więcej przeciwników płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego niż jego zwolenników - wynika z grudniowego badania TNS Polska. więcej

 
Paradokument ,,Niebezpieczne związki" wiosną w TVN Style

Wiosną kanał TVN Style pokaże nowy serial paradokumentalny „Niebezpieczne związki”. Produkcja będzie opowiadać o parach, w życiu których pojawiło się podejrzenie niewierności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem wykonawczym cyklu jest firma Studio Design. więcej

 
Nabywca telewizji spoza Europy musi mieć zgodę KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamówiła analizę prawną związaną ze zbyciem udziałów w spółce posiadającej koncesję na emisję programu telewizyjnego. Wynika z niej, że nabywca spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego musi mieć zgodę KRRiT na przeprowadzenie transakcji w Polsce. więcej

 
Wraca T-Mobile Ekstraklasa. Mecze także w internecie i akcje dla kibiców

W piątek 13 lutego br. po zimowej przerwie ponownie ruszają rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie spotkania wiosennej części sezonu, który potrwa do 7 czerwca, zobaczą na żywo widzowie sieci kablowych, platformy nc+ i strony canalplussport.pl. więcej

 
Omenaa Mensah o publikacji ,,Wprost" o molestowaniu: Wiem o kogo chodzi

Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe. więcej

 
Mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w Falun w TVP

Telewizja Polska na trzech antenach i w internecie relacjonować będzie mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym, które odbędą się w drugiej połowie lutego br. w szwedzkim Falun. więcej

 
Serial ,,Podejrzany" z Juliette Lewis od marca w AXN

W poniedziałek 2 marca br. kanał AXN wyemituje dwa premierowe odcinki nowego kryminalnego serialu „Podejrzany”. Stacja pokaże tę produkcję dzień po amerykańskiej premierze. więcej

 
Miniserial ,,Secret State" z Gabrielem Byrnem w marcu w Sundance Channel

16 marca br. kanał Sundance Channel rozpocznie emisję czteroodcinkowego miniserialu „Sevret State”. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio zapłaci spotami za promocję przy Tour de Pologne

Polskie Radio będzie się promować podczas Tour de Pologne i Skandia Maraton Lang Team przez cztery kolejne lata. Wartość umowy wynosi 1,4 mln zł netto. więcej

 
Reklama  
 
Piotr Piętka: w Starcom MediaVest Group najpierw zmiany, teraz nowi klienci

- Od jakiegoś czasu jedyną stałą rzeczą w naszej branży jest zmiana. Uczymy się funkcjonować w środowisku, w którym nic nie jest dane na stałe - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, prezes i CEO Starcom MediaVest Group. - Odejście Kuby Benkego przyspieszyło zmiany, które czekały naszą firmę. Na nowo zdefiniowane zostały cele strategiczne, postawiłem bardzo mocno na wzrost kompetencji digitalowych - dodaje. więcej

 
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH

W 2014 roku wydatki reklamowe Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc. więcej

 
Time Inc. sprzedaje drukowane reklamy na platformie programmatic buying

Amerykańskie wydawnictwo prasowe Time Inc. rozpoczęło automatyczną sprzedaż reklam w drukowanych magazynach. - Wprowadzenie programmatic buying nie będzie oznaczało zwolnień ludzi w naszych działach reklamy - zastrzega Andy Blau, wiceprezes Time Inc. więcej

 
Patryk Grzeszczuk pokieruje strategią w Dentsu Aegis Network Polska

Patryk Grzeszczuk, head of strategy agencji Isobar Polska, awansował w strukturach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako dyrektor ds. strategii będzie sprawował pieczę nad wszystkimi zespołami strategicznymi działającymi w obrębie spółek należących do grupy. więcej

 
Filip Gieleciński za Cezarego Sochackiego na czele Posterscope Poland

Filip Gieleciński objął stanowisko group account directora w spółce Posterscope Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Zastąpił Cezarego Sochackiego, który został prezesem Krajowego Centrum Kompetencji. więcej

 
mBank musicalowo reklamuje mOkazje na stacjach Statoil (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową opcję w ramach programu rabatowego mOkazje - do 5 proc. zwrotu za zakupy na stacjach Statoil. Akcję przygotowały firmy VML Poland i Mindshare Polska. więcej

 
Michał Gąsior digital directorem w katarskiej Agency 222

Michał Gąsior, który jeszcze w ub.r. był innovation directorem w Havas Worldwide Warsaw, obecnie pracuje w katarskiej agencji reklamowej Agency 222 - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Twoja Nutella" - imiona na etykietach promują Nutellę (wideo)

Zaczęła się kampania kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero), w ramach której można stworzyć jego etykietę z wybranym imieniem. Akcję przygotowały i realizują firmy Lowe i Vizeum. więcej

 
Carlsberg wraca do hasła ,,Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"

Producent piwa Carlsberg zmienia globalne hasło marketingowe - rezygnuje z wykorzystywanego przez ostatnie cztery lata „That’s calls for a Carlsberg” na rzecz słynnego „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Od połowy lutego będzie to wspierać kampania reklamowa. więcej

 
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji interaktywnej na EXPO 2015

Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie EXPO 2015. Do jej przygotowania i realizacji szuka agencji. więcej

 
Michał Czerwiński, Małgorzata Sławińska i Izabela Olczyk w Value Media

Do działu TV buyingu w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) dołączyli Michał Czerwiński jako senior communication planner, Małgorzata Sławińska jako communication planner oraz Izabela Olczyk jako junior communication planner. więcej

 
Omnicom z wyższymi wpływami i rekordowym zyskiem w 2014 r.

Holding reklamowy Omnicom, do którego należą takie agencie i domy mediowe jak BBDO, DDB, TBWA, OMD i PHD, miał w 2014 roku ponad miliard dolarów zysku netto. więcej

 
Siatkarz Krzysztof Ignaczak promuje SOS Wioski Dziecięce (wideo)

W nowym spocie stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce występuje siatkarski mistrz świata Krzysztof Ignaczak. Kampanię przygotowały firmy Dynamo, Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest. więcej

 
Peter Paul Adriaansen nowym dyrektorem ds. HR w Philip Morris Polska

Peter Paul Adriaansen objął stanowisko dyrektora ds. HR oraz został członkiem zarządu Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie. Zastąpił Anne Oppenheim, która wróciła do centrali firmy w Lozannie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
McDonald's: Free Wi-Fi Pepsi: Come to  life Renault: Twingo RS IKEA: Our assembly service is happy to help. Kia: The longest road is always the most memorable.
 
Prasa  
 
Coraz mniej Polaków kupuje ,,Playboy'a". Dane sprzedaży pism męskich

W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”. więcej

 
Time Inc. sprzedaje drukowane reklamy na platformie programmatic buying

Amerykańskie wydawnictwo prasowe Time Inc. rozpoczęło automatyczną sprzedaż reklam w drukowanych magazynach. - Wprowadzenie programmatic buying nie będzie oznaczało zwolnień ludzi w naszych działach reklamy - zastrzega Andy Blau, wiceprezes Time Inc. więcej

 
,,Avanteen" staje się kwartalnikiem. ,,Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży"

W sprzedaży pojawił się trzeci numer magazynu młodzieżowego Agory „Avanteen”, który na rynek wprowadzono w połowie 2014 roku. Wyniki sprzedaży pisma spełniły oczekiwania wydawcy i dlatego będzie się ono ukazywać regularnie co kwartał - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na okładce najnowszego wydania znalazła się Osi Ugonoh. więcej

 
Omenaa Mensah o publikacji ,,Wprost" o molestowaniu: Wiem o kogo chodzi

Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe. więcej

 
Dziennik ,,Fakt" zmienia swój dodatek telewizyjny ,,Fakt TV"

Od 12 lutego br. dołączany w czwartki do „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) dodatek „Fakt TV” zyska poszerzoną m.in. o dodatkowe informacje o serialach i porady zawartość, a jego szata graficzna zostanie odświeżona. więcej

 
Marcowe wydanie ,,Twojego Stylu" z albumem wspomnień na 25-lecie pisma

W czwartek 12 lutego w sprzedaży pojawi się marcowe wydanie magazynu „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), do którego z okazji jubileuszu 25-lecia tytułu dołączono bezpłatnie album wspomnień. Na okładce pisma znalazły się Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Olga Frycz, Margaret i Agnieszka Więdłocha. więcej

 
Jedynki  
 
 
Zwierciadło - 2015-02-12 CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2015-02-12 Harper's Bazaar (świat) - 2015-02-11 Top Gear - 2015-02-11 Życie na Gorąco - 2015-02-11
 
Internet  
 
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy

Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach  (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN. więcej

 
Onet i RASP z NK.pl wyprzedza Grupę Wirtualna Polska, ale tylko w liczbie użytkowników

Po dodaniu ruchu z NK.pl Grupa Onet - RASP liczy na ok. 15,8 mln użytkowników miesięcznie (a według estymacji PBI może mieć nawet 16,3 mln), dzięki czemu wyprzedzi Grupę Wirtualna Polska. Serwisy tej drugiej notują jednak zdecydowanie więcej odsłon. więcej

 
Zaangażowanie marek na Twitterze wzrosło o ponad 100 proc. w 2014 r.

W 2014 r. 95 proc. marek obecnych na Twitterze zamieszczało codziennie przynajmniej jeden wpis, 100 najaktywniejszych w IV kw. ub r. opublikowało w sumie prawie 146 tys. tweetów, a 68 proc. wszystkich odpowiedzi w serwisie pochodziło z firmowych kont - wynika z raportu Simply Measured. więcej

 
Facebook: nowości w grupach typu ,,na sprzedaż"

Facebook wprowadził nowe funkcje w grupach typu „na sprzedaż”, mające ułatwiać ich członkom proces sprzedawania i kupowania. więcej

 
14,5 mln Europejczyków z internetem światłowodowym, Polska poza rankingiem

Na koniec 2014 r. 14,5 mln mieszkańców Europy korzystało z dostępu do szerokopasmowego internetu za pośrednictwem łączy światłowodowych - wynika z raportu organizacji FTTH Council Europe. więcej

 
Rośnie liczba kupujących muzykę w internecie. "Nie oznacza to śmierci płyty CD"

Rośnie sprzedaż muzyki przez internet. Szczególną popularnością wśród Polaków cieszą się serwisy streamingowe, takie jak Spotify, WiMP czy Deezer. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku dostęp do tego typu legalnych źródeł muzyki wykupiło o 61 proc. osób więcej niż rok wcześniej. Wbrew oczekiwaniom nie jest to równoznaczne z końcem płyty CD. Ten nośnik jest wciąż bardzo popularny wśród starszych miłośników muzyki. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
3/4 Polaków obchodzi tłusty czwartek, najpopularniejsze tradycyjne pączki (infografika)

76 proc. Polaków zamierza obchodzić smaczny zwyczaj polegający na zjedzeniu w tłusty czwartek przynajmniej jednego pączka - wynika z badania IQS. więcej

 
Technologie  
 
Tim Cook: Apple Pay przyspiesza, Apple Watch będzie pierwszym prawdziwym smartwatchem
 
14,5 mln Europejczyków z internetem światłowodowym, Polska poza rankingiem
 
ZenBook UX303LA - nowy ultrabook od Asusa od 3099 zł
 
Apple wyda 850 mln dol. na elektrownię słoneczną w Kalifornii
 
Telefony z Androidem zagrożone cyberatakami po decyzji Google
 
Gospodarka  
 
Kiedy wnioskować o interpretację podatkową
 
Janusz Steinhoff: Górnicy muszą zrozumieć, że strajkiem doprowadzą do upadłości JSW
 
75 mld zł trafi z funduszy unijnych trafi do Polski. To motor napędowy polskiej gospodarki
 
Partnerstwo publiczno-prywatne mało popularne. Będą zmiany w prawie
 
W tym roku ożywienie na polskim rynku fuzji i przejęć. Na nowego właściciela czeka TVN
 
Kultura/Rozrywka  
 
12 czerwca 2015 roku premiera filmu Jurassic World (wideo)
 
Rośnie liczba kupujących muzykę w internecie. "Nie oznacza to śmierci płyty CD"
 
20 marca premiera filmu "Zbuntowana"
 
"Dark Bird is Home" - nowa płyta The Tallest Man on Earth
 
One i Art Of Illusion na Metal Hammer Festival 2015
 
Ben Stiller odpowiada za film "Super Sad True Love Story"
 
Nowy singiel Dody ,,Riotka" podbija serca Holendrów (wideo)
 
Serial ,,Podejrzany" z Juliette Lewis od marca w AXN
 
Miniserial ,,Secret State" z Gabrielem Byrnem w marcu w Sundance Channel
 
Blog  
 
Żegnaj CoffeeHeaven... Witaj Green Cafe Nero! - Janusz Kamieński
 
Komunikat Agencji APA: Prezydent Europy Donald Tusk wymiata! - Ewaryst Fedorowicz
 
Chiński czajnik - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie podstawiać nogi prezesowi PiS - Krzysztof Czabański
 
Logiczny rozbiór zdania - Paweł Tomczyk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl