Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 20 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach

Społeczna kampania przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji zbliżającej się 10 rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. W opinii strategów z agencji reklamowych ta kampania prowokuje. I słusznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff. więcej

 
Rzecznik TVN: Kamil Durczok na pewno nie wróci do stacji

- Kamil Durczok definitywnie nie wróci do TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Emilia Ordon, rzecznik prasowa TVN, komentując medialne doniesienia o tym, że powrót dziennikarza do stacji jest możliwy, co zasugerować miał nowy właściciel TVN. więcej

 
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"

W styczniu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży TVN Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

Xaxis poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor serwisu VOD

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Stylista / Stylistka

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions & Programming Executive

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia

W wyniku bojkotu marka popadając w niełaskę u jednych, zyskują miłość u innych. Skala tego działania zależy od grupy konsumentów sabotujących marki. Groźniejsze od bojkotu, nawet celebryckiego są dla brandów złe reklamy i złe strategie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych: Ewa Sieńkowska, Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff, Radosław Gawędzki, Bartosz Gomółka, Artur Leśniak, Tomasz Bartnik, Sergiusz Zembrzuski i Michał Siejak. więcej

 
Klub Agencji Eventowych pracuje nad kodeksem dobrych praktyk, żeby zapobiegać korupcji

Działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych Klub Agencji Eventowych rozpoczyna prace nad kodeksem dobrych praktyk rynkowych w swojej branży. - Przede wszystkim będzie chodziło o spisanie ich w kontekście wyznaczenia pewnych granic pomiędzy uczciwym budowaniem relacji a działaniami o charakterze korupcjogennym lub dającym pewne pole do interpretacji - tłumaczą przedstawiciele organizacji. więcej

 
,,Rzeczpospolita" zmienia format ,,Plusa Minusa" na mniejszy. Będą nowi autorzy

Od 21 marca br. sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) , czyli magazyn „Plus Minus”, zmieni format na mniejszy, zwiększy się za to liczba jego stron. Wkrótce w tytule mają pojawić się nowi autorzy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża: Radiu ZET ciężko będzie odbudować pozycję, zmiana redaktora naczelnego niewiele pomoże

Odejście Rafała Olejniczaka ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET związane jest ze słabymi wynikami słuchalności rozgłośni - uważają przedstawiciele branży. Nie jest jednak przesądzone, że nowy szef stacji Jarosław Paszkowski je poprawi. więcej

Zarząd RDC o zwolnieniu Elizy Michalik: nieakceptowany styl prowadzenia audycji i sposób wyrażania opinii

Zarząd Polskiego Radia RDC wydał w środę wieczorem oświadczenie, w którym dementuje doniesienia medialne o zwolnieniu Elizy Michalik z powodu jej poglądów. - Zarząd wskazywał redaktor naczelnej na nieakceptowany styl prowadzenia audycji - napisano w dokumencie. - Ze względu na styl zaproponowałam jej program - odpowiada Ewa Wanat. więcej

Jarosław Paszkowski nowym naczelnym Radia ZET, odchodzi Rafał Olejniczak
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Rzecznik TVN: Kamil Durczok na pewno nie wróci do stacji

- Kamil Durczok definitywnie nie wróci do TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Emilia Ordon, rzecznik prasowa TVN, komentując medialne doniesienia o tym, że powrót dziennikarza do stacji jest możliwy, co zasugerować miał nowy właściciel TVN. więcej

 
Polskie reality-show ,,Dom Wróżek: ponad zmysłami" od kwietnia w TV Puls

TV Puls w kwietniu br. rozpocznie emisję nowego reality-show „Dom Wróżek: ponad zmysłami”, który poprowadzi Nina Cieślińska. Będzie to trzecia polska pozycja programowa w wiosennej ramówce stacji. więcej

 
1,3 mln widzów ,,Project Runway 2". TVN najlepszy w grupie komercyjnej

Drugą serię modowego reality-show „Project Runway” ogląda średnio 1,33 mln widzów, więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49. więcej

 
,,Top Chef" stracił 100 tys. widzów, ale Polsat przegrywa tylko z TVP2

Najnowszy sezon programu „Top Chef” gromadzi średnio 1,54 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało format w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2. więcej

 
Ruszyło głosowanie na laureatów opolskich SuperJedynek

TVP1 ujawniła nominowanych w plebiscycie SuperJedynki, który rozstrzygnięty zostanie podczas tegorocznego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, organizowanego w połowie czerwca br. W czasie imprezy odbędą się też koncerty SuperDebiutów i SuperPremier. więcej

 
 
Radio  
 
VOX FM na podium we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor wypadło z czołówki

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach

Społeczna kampania przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji zbliżającej się 10 rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. W opinii strategów z agencji reklamowych ta kampania prowokuje. I słusznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff. więcej

 
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia

W wyniku bojkotu marka popadając w niełaskę u jednych, zyskują miłość u innych. Skala tego działania zależy od grupy konsumentów sabotujących marki. Groźniejsze od bojkotu, nawet celebryckiego są dla brandów złe reklamy i złe strategie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych: Ewa Sieńkowska, Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff, Radosław Gawędzki, Bartosz Gomółka, Artur Leśniak, Tomasz Bartnik, Sergiusz Zembrzuski i Michał Siejak. więcej

 
Klub Agencji Eventowych pracuje nad kodeksem dobrych praktyk, żeby zapobiegać korupcji

Działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych Klub Agencji Eventowych rozpoczyna prace nad kodeksem dobrych praktyk rynkowych w swojej branży. - Przede wszystkim będzie chodziło o spisanie ich w kontekście wyznaczenia pewnych granic pomiędzy uczciwym budowaniem relacji a działaniami o charakterze korupcjogennym lub dającym pewne pole do interpretacji - tłumaczą przedstawiciele organizacji. więcej

 
Pół roku po reklamowaniu Rexony Anna Lewandowska w kampanii Gillette Venus

Anna Lewandowska została ambasadorką kosmetyków Gillette Venus (produkowanych przez Procter & Gamble) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem latem ub.r. promowała markę Rexona należącą do konkurencyjnego koncernu Unilever. więcej

 
Ubezpieczyciele tną wydatki na reklamę, rośnie tylko outdoor. 4Life Direct z największym budżetem

Firmy ubezpieczeniowe wydały w styczniu br. na reklamę 25 proc. mniej niż rok temu. Znacznie ograniczyły nakłady na wszystkie media, poza outdoorem. Liderem wydatków jest 4Life Direct, a największą dynamikę notuje Uniqa. więcej

 
7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Płoch communications managerami

Pracę w dziale client service domu mediowego Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło 7 nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako communications managerowie, Agata Szymańska jako senior communications planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako communications plannerzy oraz Paweł Działak jako junior communications planner. więcej

 
Blue 449 nową strukturą globalną ZenithOptimedia Group także w Polsce

Dom mediowy ZenithOptimedia Group (należący do Publicis Groupe) wprowadza na rynek nową globalną sieć agencji mediowych pod nazwą Blue 449. Ma ona funkcjonować także w Polsce. więcej

 
Urszula Rąbkowska: jestem partnerem, a nie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Urszula Rąbkowska, dyrektor sprzedaży i marketingu w XBS Group. więcej

 
Krzysztof Szumski: z ZenithOptimedia Group do własnej firmy szkoleniowej

Krzysztof Szumski po 9 latach pracy odszedł z domu mediowego ZenithOptimedia Group i związanej z nim struktury VivaKi. Rozpoczął własną działalność jako coach szkolący m.in. menedżerów pracujących w branży mediów i marketingu. więcej

 
,,Zatrzymaj się na lekką chwilę" w wiosennej kampanii Costa Coffee

Ruszyła kampania reklamowa sieci kawiarni Costa Coffee utrzymana w wiosennej stylistyce. Akcja, przygotowana przez firmy San Markos, MediaCom Warszawa i BrandLab, przebiega pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę”. więcej

 
Praktiker filmowo reklamuje produkty z ,,Praktikomanii" (wideo)

Sieć marketów budowlanych Praktiker ruszyła z kampanią reklamową wspierającą nową odsłonę promocji cenowej „Praktikomania”. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Saatachi & Saatachi Polska, ABC4 Brands, Maxus, Codemedia i Kuźnia PR. więcej

 
PRL-owskie ,,paczki wdzięczności" w jubileuszowej kampanii kawy Prima (wideo)

Firma D.E. Master Blenders (DEMB) zaczęła kampanię reklamową kawy Prima z okazji 25-lecia istnienia tej marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje FCB Warsaw, Papaya Films, Havas Media, Thing Kong i On Board. więcej

 
,,Można inaczej" - youtube'owy talent show znów promuje Hoop Colę

Tegoroczna kampania napoju Hoop Cola tak jak zeszłoroczna będzie oparta na internetowym talent show „Można inaczej”, w którym znani polscy youtuberzy wybierają nowe gwiazdy portalu. Tym razem jurorami będą twórcy związani z Agora Internet Artists. więcej

 
Kucharz z ,,Top Chefa" reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Royal Canadian Mint: Coins To Stay Alive: Helmet BMW: Performance Jagermeister: Best as one Filmowa Praktikomania w Praktikerze - reklama szlifierki
 
Prasa  
 
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"

W styczniu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Rzeczpospolita" zmienia format ,,Plusa Minusa" na mniejszy. Będą nowi autorzy

Od 21 marca br. sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) , czyli magazyn „Plus Minus”, zmieni format na mniejszy, zwiększy się za to liczba jego stron. Wkrótce w tytule mają pojawić się nowi autorzy. więcej

 
Dwie nagrody Best of News Design dla okładek dziennika ,,Polska"

Polska Press Grupa zdobyła dwie nagrody w 36. edycji konkursu projektowania graficznego Best of News Design Competition. Nagrodzono w nim dwie okładki dziennika „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
PMPG Polskie Media w 2014 roku z mniejszym zyskiem i spadkiem przychodów

PMPG Polskie Media, właściciel m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała w 2014 roku spadek przychodów i zakończyła go z mniejszym zyskiem netto niż rok wcześniej. Spółka planuje rozszerzenie działalności zagranicą. więcej

 
,,Gazeta Bankowa" zwiększa objętość i obniża cenę. ,,Nie chcemy konkurować z ,,Forbesem"

„Gazeta Bankowa” (Fratria) od wydania kwietniowego, zwiększyła objętość i obniżyła cenę. To kolejny krok mający poszerzyć grono jej czytelników. - „Bankowa” zmienia się już od kilku numerów. Wyszliśmy nieco poza tematy stricte bankowe - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, redaktor naczelny tytułu. więcej

 
370 tys. zł dla chorych dzieci przyniósł XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy

Dochód z tegorocznego Charytatywnego Balu Dziennikarzy wyniósł prawie 370 tys. zł. Był to rekordowy wynik w 18-letniej historii dobroczynnej imprezy. Pieniądze te trafią do trzech fundacji zajmujących się chorymi dziećmi. więcej

 
,,Szosa" nowym magazynem dla pasjonatów kolarstwa

Na rynku pojawił się dwumiesięcznik „Szosa” - pierwszy magazyn poświęcony kolarstwu szosowemu. Wśród autorów pisma będą osoby kojarzone z kolarstwem wyczynowym. więcej

 
Magazyny Agory z nowym systemem subskrypcji od Piano Media

Agora wprowadziła nowy system prenumeraty cyfrowej w ramach Piano Media. Czytelnicy siedmiu lifestylowych magazynów mogą płacić za jeden, sześć lub dwanaście wydań danego tytułu. Zawartość serwisów internetowych pozostanie bezpłatna. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sukcesy i porażki - 2015-03-20 Czas na Relaks   - 2015-03-20 Harper's Bazaar - 2015-03-19 Audio-Video - 2015-03-19 Marie Claire - 2015-03-19
 
Internet  
 
,,Dwójka sędziowska" wspólnym programem TVP Sport i Wirtualnej Polski

Od przyszłego tygodnia w serwisach Sport.tvp.pl i Sport.wp.pl emitowany będzie realizowany wspólnie program sportowy „Dwójka sędziowska”. Będą go prowadzić dziennikarz TVP Sport Maciej Iwański i szef redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska Michał Kołodziejczyk. więcej

 
Serwisy Q&A: liderem Zapytaj.onet.pl, w górę Zadane.pl, w dół Pytamy.pl i Samosia.pl

Zapytaj.onet.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem opartym na mechanizmie pytania - odpowiedzi. W ub.r. duży wzrost odwiedzalności zanotowało Zadane.pl, a spore spadki - Pytamy.pl i Samosia.pl. więcej

 
Muzyka Wojciecha Kilara dostępna za darmo w internecie

Ponad 130 dostępnych za darmo utworów muzycznych, szczegółowa biografia, fachowe analizy kompozycji i omówienia kolejnych etapów twórczości - to elementy składające się na udostępnione przez serwis Ninateka.pl kompendium wiedzy na temat sztuki Wojciecha Kilara. więcej

 
LifeTube z działem gamingowym i Remigiuszem Maciaszkiem

Zrzeszająca twórcom youtube’owych sieć partnerska LifeTube uruchomiła dział gamingowy skupiający autorów kanałów o grach komputerowych. Jego partnerem merytorycznym został Remigiusz Maciaszek, twórca jednego z najpopularniejszych takich kanałów w Polsce. więcej

 
Rynek muzyczny w USA wart w 2014 r. 6,9 mld dol., cyfrowa sprzedaż motorem wzrostu

W 2014 r. rynek muzyki w Stanach Zjednoczonych zanotował niewielki wzrost, a udział cyfrowych platform w sprzedaży okazał się większy niż utworów oferowanych na płytach CD - wynika z raportu organizacji RIAA. więcej

 
Technologie  
 
Tag Heuer, Google i Intel stworzą wspólnie smartwatcha. Ma konkurować z Apple Watch
 
Microsoft: pirackie wersje Windowsa zaktualizowane do Windows 10 pozostaną nielegalne
 
Microsoft Lumia 430 Dual SIM - nowy smartfon za 70 USD
 
Samsung podaje polskie ceny Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge - od 2999 do 4399 zł
 
Quantum2 500 - nowy smartfon od Goclever za 469 zł
 
Orange zainwestuje 15 mld euro w rozbudowę i przyspieszenie sieci
 
AKA - oryginalny smartfon od LG wchodzi na kolejne rynki (wideo)
 
GV-NTITANXD5-12GD-B - nowa karta graficzna dla graczy od Gigabyte za 4899 zł
 
Samsung Galaxy S6 za pół roku tańszy o ponad 1000 zł?
 
Gospodarka  
 
Nowa Ordynacja podatkowa zwiększy ochronę praw podatnika
 
Nowe propozycje dla zadłużonych we frankach mogłyby wejść w życie dopiero za rok
 
Grupa Muszkieterów otworzy nowe sklepy Intermarché i Bricomarché. Planuje też budowę fabryki mięsa
 
Rynek pracy to wciąż rynek pracodawcy, choć w niektórych obszarach staje się rynkiem pracownika
 
Zagrożone zakłady pracy chronionej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Rynek muzyczny w USA wart w 2014 r. 6,9 mld dol., cyfrowa sprzedaż motorem wzrostu
 
Ruszyło głosowanie na laureatów opolskich SuperJedynek
 
Big Sean, Maria Peszek, Molesta Ewenement i Bokka na Orange Warsaw Festival 2015
 
Czy powstania nowa odsłona serialu "Miasteczko Twin Peaks"
 
Piąty sezon "Gry o tron" (wideo)
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Jeździec bez głowy"
 
22 lipca premiera filmu "Sharknado 3: Oh Hell No!"
 
Snoop Dogg pokazał "Peaches N Cream"
 
Wolf Alice: I Saw You (In a Corridor)
 
Blog  
 
Wpis eropolityczny. - Ewaryst Fedorowicz
 
Krzywa twarz kultury - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Jak zwiększyć skuteczność landing page - infografika - Małgorzata Bednarek
 
TVN - Polsza Sjewodnia? - Piotr Barełkowski
 
,,Bloger roku" - epitet, który zniechęca - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl