Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 24 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża: wydawca ,,Wprost" zbyt często zmienia strategię tygodnika

Sylwester Latkowski zamienił „Wprost” w tabloid, ale tytuł nie odniósł sukcesu sprzedażowego. Tomasz Wróblewski jest świetny kandydatem na redaktora naczelnego, ale ma przed sobą trudne zadanie - uważają przedstawiciele branży prasowej. więcej

 
,,Mali Giganci" hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów

Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku. więcej

 
,,Moda na sukces" wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie

Należący do Grupy TVN serwis wideo na żądanie Player.pl będzie od 1 kwietnia br. udostępniać premierowe odcinki amerykańskiej opery mydlanej „Moda na sukces”. Jej nadawanie po 20 latach w grudniu ub.r. przerwała TVP1. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk Danych

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Digital Account Executive

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner / Buyer

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Service Lead

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży TVN Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor serwisu VOD

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions & Programming Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Celebrity Splash!" ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN

Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z tekstem Bronisława Komorowskiego w dniu prezentacji jego spotu. ,,Żadna redakcja nie odmówi głowie państwa"

W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) opublikowany został komentarz Bronisława Komorowskiego „Polska: racjonalna czy radykalna”. W tym samym dniu zaprezentowano spot wyborczy prezydenta z podobnym przesłaniem. - Nie znam redakcji na świecie, która odmówiłaby publikacji tekstu głowy swojego państwa definiującego publiczną debatę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”. więcej

 
Kto zostanie prezesem TVP? Za tydzień rusza konkurs

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zdecydowała w poniedziałek, że zarząd TVP kolejnej kadencji będzie liczyć trzy osoby. Warunki konkursu na jego członków mają zostać opublikowane za tydzień. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Reklama Plusha z bilardowym podrywem uznana za dyskryminującą kobiety (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot należącej do Polkomtela taryfy Plush, w którym brand hero tej marki błyskawicznie podrywa dziewczynę, utrwala negatywne stereotypy na temat kobiet, bo poprzez jednoznaczne propozycje seksualne ukazuje je w negatywnym świetle. więcej

Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach

Kampania w stylu plakatu wyborczego przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji 10. rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. Ta kampania prowokuje w słusznym celu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff. więcej

,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Mali Giganci" hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów

Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku. więcej

 
,,Moda na sukces" wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie

Należący do Grupy TVN serwis wideo na żądanie Player.pl będzie od 1 kwietnia br. udostępniać premierowe odcinki amerykańskiej opery mydlanej „Moda na sukces”. Jej nadawanie po 20 latach w grudniu ub.r. przerwała TVP1. więcej

 
,,Celebrity Splash!" ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN

Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN. więcej

 
Kto zostanie prezesem TVP? Za tydzień rusza konkurs

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zdecydowała w poniedziałek, że zarząd TVP kolejnej kadencji będzie liczyć trzy osoby. Warunki konkursu na jego członków mają zostać opublikowane za tydzień. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 320 tys. widzów. Polsat wygrywa z konkurencją

Trzecią edycję programu „Taniec z Gwiazdami” w Polsacie ogląda średnio 3,38 mln widzów, o 320 tys. mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię widowiska. Stacja w czasie nadawania show pozostaje liderem rynku. więcej

 
Mniej Kamila Stocha, skoki narciarskie straciły 700 tys. widzów. 40 mln z reklam

Transmitowany w TVP1 Puchar Świata w skokach narciarskich mężczyzn w sezonie 2014/2015 oglądało średnio 3,69 mln widzów, o 670 tys. mniej niż rok wcześniej. W wielu tegorocznych konkursach nie startował ubiegłoroczny zwycięzca całego PŚ Kamil Stoch. więcej

 
Mniej widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 3". Polsat cały czas liderem rynku

Trzy pierwsze odcinki trzeciej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,65 mln widzów - o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu premierowej serii widowiska. Program nadal daje jednak Polsatowi zdecydowane zwycięstwo nad konkurencją. więcej

 
BBC uruchomi BBC Studios, przeniesie tam najpopularniejsze seriale

BBC zamierza uruchomić zewnętrzną spółkę o nazwie BBC Studios. Będzie ona odpowiedzialna za produkcję najpopularniejszych seriali brytyjskiej stacji, ma konkurować m.in. z Netflixem. więcej

 
TVP1 liderem. TVN znów przed Polsatem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Magdalena Błaszczyk szefową redakcji TVP HD

Magdalena Błaszczyk została kierownikiem działającej w TVP1 redakcji odpowiedzialnej za nadzór i tworzenie strategii dla kanału TVP HD. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Pichalaka, który przeszedł do ośrodka TVP Technologie. więcej

 
,,Mali giganci" nadal na czele programów rozrywkowych. Hitami seriale TVP

„Mali giganci” byli trzeci tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, wyprzedzając „Taniec z gwiazdami”. Były to jedyne pozycje rozrywkowe w top 20 programów minionego tygodnia. Hitem niezmiennie pozostaje „M jak miłość”. więcej

 
"Songland" - nowy talent show NBC

Stacja NBC zamierza zrealizować nowy konkurs talentów, którego pomysłodawcą jest Adam Levine z Maroon 5. więcej

 
Canal+ Sport z rekordową widownią meczu Lech-Legia i FC Barcelona-Real Madryt

W miniony weekend Canal+ Sport pokazała dwa mecze piłkarskie (FC Barcelona - Real Madryt i Lech Poznań - Legia Warszawa), które zanotowały najlepsze wyniki oglądalności w historii stacji. więcej

 
 
Radio  
 
Paweł Mrówka i Nawojka Chałupińska odchodzą z Eurozetu

Paweł Mrówka, dyrektor new business w Eurozecie, oraz Nawojka Chałupińska, brand manager Radia ZET Chilli, odchodzą z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ströer przez dwa lata będzie pracować dla Polskiego Radia

Ströer Media wygrał przetarg na obsługę Polskiego Radia w zakresie reklamy zewnętrznej przez dwa najbliższe lata. Wartość kontraktu wstępnie oszacowano na milion złotych netto. więcej

 
Trójka i Radio ZET zyskują w Białymstoku, Radio Jard wypadało poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Mind Progress Group zwalnia handlowców, odchodzi Marcin Budzyński

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group zwolniła kilku handlowców i rozstała się z dotychczasowym udziałowcem Marcinem Budzyńskim. To efekt wdrażania nowej strategii rozwoju spółki. więcej

 
ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

Grupa ING wydzieliła ze swoich struktur działalność ubezpieczeniową i inwestycyjną. Teraz zmienia nazwy spółek ING Życie i ING OFE na Nationale-Nederlanden. Rebranding nie dotyczy ING Banku Śląskiego, który nadal jest częścią Grupy ING i będzie działać pod dotychczasową marką. więcej

 
Katarzyna Szerling za Katarzynę Jóźwik na czele marketingu w Provident Polska

Katarzyna Szerling awansowała w Provident Polska na dyrektora pionu marketingu, zastępując w tej funkcji Katarzynę Jóźwik. więcej

 
Zbigniew Wysocki: z BBDO Warszawa do PZL

Zbigniew Wysocki dołączył do działu strategii w agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracował m.in. w agencjach BBDO Warszawa i JWT oraz firmach badawczych Ipsos i PBS/DGA. więcej

 
Łukasz Kubot będzie reklamować wodę Staropolanka

Tenisista Łukasz Kubot został twarzą marki Staropolanka, naturalnej wody mineralnej produkowanej przez Uzdrowiska Kłodzkie. Będzie promował jej wersję Staropolanka Sport Desire. więcej

 
Wykop.pl po dwóch latach znów w ofercie Goldbach Audience

Sieć reklamowa Goldbach Audience poszerzyła swoją ofertę o serwis Wykop.pl, podpisując z nim umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. więcej

 
,,Moje życie. Moja pasja" - piłkarze Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Bohaterami kolejnej odsłony kampanii piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” są Dariusz Adamczuk i Maciej Stolarczyk - byli piłkarze Pogoni Szczecin obecnie związani z tym klubem w innych funkcjach. więcej

 
Ströer przez dwa lata będzie pracować dla Polskiego Radia

Ströer Media wygrał przetarg na obsługę Polskiego Radia w zakresie reklamy zewnętrznej przez dwa najbliższe lata. Wartość kontraktu wstępnie oszacowano na milion złotych netto. więcej

 
Filip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska w The Digitals

Filip Pniewski został nowym art directorem, a Katarzyna Dobrowolska nowym traffic managerem w agencji interaktywnej The Digitals. więcej

 
Wojciech Chojnacki strategy directorem w Symetrii

Wojciech Chojnacki awansował w strukturze agencji UX Symetria na stanowisko strategy directora. Jest również głównym reprezentantem stowarzyszenia UXalliance w Polsce oraz współtwórcą Certyfikatu UX-PM. więcej

 
Paulina Kozyra: z BrainJuice do Plista

Paulina Kozyra dołączyła do zespołu agencji Plista działającej w strukturze GroupM. Ostatnio pracowała w BrainJuice Group. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Carlsberg: Win Glinter: A different teste HP: What... SPI Cinemas: Catch Terra: Impossible to find
 
Prasa  
 
Branża: wydawca ,,Wprost" zbyt często zmienia strategię tygodnika

Sylwester Latkowski zamienił „Wprost” w tabloid, ale tytuł nie odniósł sukcesu sprzedażowego. Tomasz Wróblewski jest świetny kandydatem na redaktora naczelnego, ale ma przed sobą trudne zadanie - uważają przedstawiciele branży prasowej. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z tekstem Bronisława Komorowskiego w dniu prezentacji jego spotu. ,,Żadna redakcja nie odmówi głowie państwa"

W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) opublikowany został komentarz Bronisława Komorowskiego „Polska: racjonalna czy radykalna”. W tym samym dniu zaprezentowano spot wyborczy prezydenta z podobnym przesłaniem. - Nie znam redakcji na świecie, która odmówiłaby publikacji tekstu głowy swojego państwa definiującego publiczną debatę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”. więcej

 
Michał M. Lisiecki do dziennikarzy ,,Wprost": moje spotkanie z ABW bez wpływu na redakcję i zaufanie do Latkowskiego

Wczoraj dziennikarze tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), zaniepokojeni nagłą zmianą na stanowisku naczelnego, skierowali pismo do prezesa PMPG Polskie Media. Sugerowali w nim, że zwolnienie Sylwestra Latkowskiego może mieć związek „aferą podsłuchową”. - Powyższa sprawa nie miała wpływu na zaufanie, jakie mam do redaktora Latkowskiego - odpowiada im Michał M. Lisiecki. więcej

 
,,Wprost" kierowany przez Wróblewskiego ma promować liberalną gospodarkę, wykluczone połączenie z ,,Do Rzeczy"

W poniedziałek wydawca „Wprost” dokonał zmiany na stanowisku redaktora naczelnego - Sylwestra Latkowskiego zastąpił Tomasz Wróblewski. - „Wprost” dzisiaj potrzebuje wzmocnienia wizerunku najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. więcej

 
40 proc. redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej" będzie pracować z domu

Infor Biznes zdecydował, że część dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej” zacznie wkrótce pracować w systemie telepracy. Zwolniona przez nich powierzchnia biurowa ma zostać przejęta przez inną spółkę z Grupy Infor PL. więcej

 
Kwietniowy ,,Playboy" z Mają Sablewską na okładce

We wtorek 24 marca br. ukaże się kwietniowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się stylistka Maja Sablewska. więcej

 
Mariusz Ziomecki: cieszy mnie zmartwychwstanie Tomasza Wróblewskiego

- Kolejna wolta linii redakcyjnej "Wprost", którą zapowiada wydawca, nie wróży za dobrze tytułowi. Miotanie się od lewa do prawa, od tabloidu do promotora biznesu, nie jest strategią mądrą ani bezpieczną - pisze Mariusz Ziomecki, były redaktor naczelny „Przekroju”. więcej

 
Sławomir Jastrzębowski: przed Tomaszem Wróblewskim fascynujące zadanie

- Przyczyn nie najlepszej sprzedaży „Wprost” upatrywałbym w braku wypracowanej, przemyślanej i spójnej koncepcji tego tygodnika opinii. "Wprost" sprawiał wrażenie chaotycznego. Był bardzo nierówny - pisze Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express. więcej

 
Michał Kobosko: Problemem ,,Wprost" są zbyt częste zmiany strategii

- Prawdziwym problemem „Wprost” są zbyt częste "zmiany strategii wydawnictwa”. To nie ułatwia pracy kolejnym naczelnym ani tworzonym przez nich autorskim zespołom dziennikarskim - uważa Michał Kobosko, dyrektor polskiego biura Atlantic Council. więcej

 
Wojciech Maziarski: ,,Wprost" Latkowskiego upodobnił się do tabloidu

- Taktyka przyjęta przez Sylwestra Latkowskiego - „Scandal sells” - oznaczała, że „Wprost”, żeby utrzymać się na fali i skupić na sobie uwagę czytelników, wciąż musiał produkować kolejne sensacje i ujawniać nowe bulwersujące fakty - mówi Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Dziennikarze ,,Wprost" nie godzą się z nagłą zmianą naczelnego, pytają wydawcę o kontakty z ABW

Zespół redakcyjny „Wprost” w piśmie do Michała M. Lisieckiego, wydawcy tygodnika, wyraża najwyższy niepokój nagłym zastąpieniem Sylwestra Latkowskiego przez Tomasza Wróblewskiego w funkcji redaktora naczelnego. Dziennikarze zastanawiają się, czy nie wynika to z kolejnych wątków ujawnionej przez „Wprost” tzw. afery podsłuchowej. więcej

 
Tomasz Wróblewski nowym redaktorem naczelnym tygodnika ,,Wprost"

Tomasz Wróblewski został nowym redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost), zastępując na tym stanowisku Sylwestra Latkowskiego. Poinformował o tym rano wydawca pisma, chociaż jeszcze w piątek dementował doniesienia na ten temat. więcej

 
Wydawca ,,Wprost": nie będzie zwolnień i zmiany strategii, wsparcie prawne dla Latkowskiego

Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” podkreśla, że zastąpienie Sylwestra Latkowskiego przez Tomasza Wróblewskiego w funkcji redaktora naczelnego tygodnika nie wynika ze zmiany strategii pisma i nie oznacza zwolnień w redakcji. Latkowskiemu i innym dziennikarzom, którzy publikowali we „Wprost”, wydawca nadal będzie zapewniał wsparcie prawne. więcej

 
Jedynki  
 
 
Playboy - 2015-03-24 Joy - 2015-03-24 Pani - 2015-03-24 Advertising Age - 2015-03-23 The New Yorker - 2015-03-23
 
Internet  
 
Evolution Media Net w stanie upadłości, zdymisjonowano zarząd

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net postawiono w stan upadłości, a wcześniej odwołano jej zarząd. O upadłości zdecydował nowy zarząd firmy na wniosek jej właściciela, Ballroom International Network. więcej

 
BBC News z responsywnym serwisem stawia na mobile

BBC News uruchomił nową responsywną odsłonę swojego serwisu internetowego. Jest ona dostosowana do wyświetlania na urządzeniach stacjonarnych i przenośnych. - Obecnie 65 proc. naszych użytkowników odwiedza nasz serwis internetowy ze smartfonów i tabletów, musimy się do tego dostosować - tłumaczą szefowie BBC News. więcej

 
Instagram wprowadza Layout - aplikację do kolaży ze zdjęć

Serwis Instagram udostępnił program o nazwie Layout, który pozwala na tworzenie kolaży ze zdjęć i umieszczanie ich w sieci. Na razie mogą z niego korzystać tylko użytkownicy urządzeń z iOS. więcej

 
Microsoft rozpoczął testy Skype for Business (wideo)

Microsoft rozpoczął techniczne testy Skype for Business, czyli zapowiedzianej w listopadzie 2014 r. nowej wersji usługi Lync. Klient Skype for Business, Skype for Business Server oraz usługa zintegrowana z Office 365 mają być stopniowo udostępniane użytkownikom od kwietnia br. Koncern z Redmond przedstawił również plany dalszego rozwoju tego rozwiązania, w tym wprowadzenia nowych usług oraz współpracy z partnerami nad portfolio urządzeń zintegrowanych ze Skype for Business. więcej

 
Barbara Szejnwald, Sylwia Szymczuk i Dorota Chacińska w hyperCrew

Do działu obsługi klienta w agencji interaktywnej hyperCrew dołączyły Sylwia Szymczuk i Barbara Szejnwald (obejmując funkcje account executive we wrocławskim oddziale) oraz Dorota Chacińska (jako junior designer w warszawskim biurze). więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ciekawe atrakcje najważniejsze przy planowaniu podróży, niewielkie znaczenie reklam

Przy wyborze destynacji wakacyjnych klasyczna reklama w mediach ma niewielkie znaczenie. Jednocześnie 1/3 respondentów ufa w tym względzie rekomendacjom znajomych - wynika z badania SW Research. więcej

 
Public Relations  
 
United PR dla Billion Electric
 
Olga Wieszczek odchodzi z Credit Agricole Bank Polska
 
101dot obsłuży Akademię Stylu Mariusza Szymojko
 
Technologie  
 
Adam Sawicki nowym prezesem T-Mobile Polska
 
MeMO Pad 7 ME572C - nowy tablet od Asusa za 879 zł
 
Paweł Szymański za Adama Sawickiego na czele Netii
 
Gospodarka  
 
Rafał A. Ziemkiewicz: Polacy emigrują, bo nie chcą się męczyć z kisielem
 
Polska potrzebuje własnych produktów i mocnych marek. Szybkiego rozwoju nie da tania siła robocza
 
Kiedy pracownikowi przysługuje wypłata z ubezpieczenia wypadkowego
 
NIK zbada duże projekty drogowe i kolejowe. Będzie też kontrolować zakupy armii
 
Rusza PKO Bank Hipoteczny. Pierwsza emisja listów zastawnych na 500 mln zł jeszcze w tym roku
 
Polacy obsługują klientów w 40 językach w branży outsourcingu. Zlecane coraz bardziej zaawansowane procesy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lao Che i Marmozets wystąpią na Open'er Festival 2015
 
"St. Jude" od Florence and the Machine
 
"Songland" - nowy talent show NBC
 
"All Falls Down" - Usher znów z Chrisem Brownem
 
Frank Turner: Get Better
 
Film "Zbuntowana" podbija kina
 
Blog  
 
Oni się biorą za łby - My informujemy - Mirosław Usidus
 
Zabijanie w Biblii i Koranie - Jerzy Szygiel
 
Polska - strefa niczyja - Krzysztof Czabański
 
Zabawa w Pana Boga - Wanda Konarzewska
 
,,Konkubinat to grzech" - Ada Kiryluk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl