Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 8 Kwietnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
RMF FM odpowiada na krytykę stenogramów smoleńskich: kierujemy się interesem społecznym

We wtorek radio RMF FM ujawniło nieznane wcześniej stenogramy rozmów z kabiny prezydenckiego tupolewa, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się pod Smoleńskiem. Część dziennikarzy skrytykowało stację za podanie tych materiałów na kilka dni przed rocznicą katastrofy. - Kierujemy się ważnym interesem społecznym. Decyzję o publikacji podjęliśmy w gronie redakcji - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Balawajder i Tomasz Skory z RMF FM. więcej

 
,,Wprost" rozstaje się z Cezarym Łazarewiczem. ,,Gazeta jest teraz prawicowa, a ja jestem na czarnej liście prawicy"

Nowe kierownictwo tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) zdecydowało o zakończeniu współpracy z dziennikarzem Cezarym Łazarewiczem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Byłem za drogi, jak mi powiedziano - tłumaczy nam dziennikarz. więcej

 
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek

Zdecydowanie najpopularniejszy z polskich profili na Instagramie ma piłkarz Robert Lewandowski. W czołówce jest dużo kont blogerów, youtuberów, modelek oraz gwiazd mediów i show-biznesu, natomiast stosunkowo niewiele innych marek. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor serwisów internetowych TVN

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Content Marketingu

Dentsu Aegis Network poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner / Communications Planner

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Online

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Lider Zespołu

Gremi Business Communication poszukuje osoby na stanowisko
manager ds. sprzedaży offline i online

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Executive

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Project Manager

Polska Press Grupa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Liczy się to, co ważne dla Ciebie" - Orange reklamuje, że jest bliżej klientów (wideo)

Orange Polska ruszą z lokalną odsłoną międzynarodowej kampanii pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Akcja ma zmienić wizerunek sieci na bliższy potrzebom klientów oraz uatrakcyjnić ją dla młodszej grupy użytkownik. Kampanię przygotowały agencje Publicis Poland, Digital Wonderland, Platige Image i Initiative Warszawa. więcej

 
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych. Tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" ze wzrostem

W lutym br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
23 minuty dłużej przed telewizorami w Wielkanoc. Najchętniej oglądane produkcje TVP1

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 23 minuty dłużej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadził serial „Ranczo”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kamil Durczok pozywa ,,Wprost" za tekst o białym proszku. Chce przeprosin i 7 mln zł

W Sądzie Okręgowym w Warszawie został złożony pozew przeciw wydawcy i dziennikarzom „Wprost”, w którym Kamil Durczok domaga się przeprosin oraz odszkodowania w wysokości 7 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy gotowi udzielać ochrony prawnej byłemu naczelnemu i dziennikarzom - zapewnia wydawca. więcej

Grupa WP dalej przed Onetem i RASP, NK.pl straciła połowę użytkowników

W styczniu br. Grupa Wirtualna Polska pozostała liderem zasięgowym wśród polskich wydawców internetowych, wyprzedzając Grupę Onet - RASP o 155,1 tys. użytkowników. Portal NK.pl odwiedziło już tylko 3,2 mln internautów, ponad dwa razy mniej niż rok wcześniej. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2015 roku
Obroty branży badawczej spadły do 562 mln zł. Liderem AC Nielsen Polska przed Millward Brown i Gfk Polonia (TOP 16)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
23 minuty dłużej przed telewizorami w Wielkanoc. Najchętniej oglądane produkcje TVP1

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 23 minuty dłużej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadził serial „Ranczo”. więcej

 
,,Tylko muzyka" straciła widzów. Polsat wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki dziewiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,43 mln osób, o 120 tys. mniej niż śledziło serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje cały czas drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Viacom planuje reorganizację i zwolnienia

Koncern medialny Viacom planuje przeprowadzenie reorganizacji, która będzie obejmowała także zwolnienia pracowników i przyniesie firmie 350 mln dol. oszczędności rocznie. - Musimy podążać za zmianami w zachowaniach odbiorców - tłumaczy Philippe Dauman, CEO Viacomu. więcej

 
Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)

W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV.  Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv. więcej

 
Mateusz Bosak: z Orange Sport do TVP Info

Mateusz Bosak, do niedawna dziennikarz kanału Orange Sport, dołączył do zespołu TVP Info. Został reporterem tej stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP1 nowym liderem tygodnia. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
HBO uruchomiło w USA platformę HBO Now

Telewizja HBO udostępniła w Stanach Zjednoczonych usługę HBO Now pozwalającą na dostęp do filmów w technologii streamingu niezależnie od oferty kablowej. Platforma jest na razie dostępna tylko na urządzeniach Apple w cenie 14,99 dol. miesięcznie. więcej

 
TVN Turbo szuka nowych prezenterów (wideo)

Telewizja TVN Turbo organizuje kolejny casting, w którym chce znaleźć nowych prowadzących do programów emitowanych na antenie stacji. więcej

 
Canal+ Discovery ruszy w maju. Z polskimi produkcjami i bez reklam

ITI Neovision, nadawca stacji Canal+, oraz Discovery Networks tworzą nową telewizję pod nazwą Canal+ Discovery, która ruszy w połowie maja br. Ma to być dokumentalny kanał premium o ciekawych ludziach, ich pasjach i osiągnięciach. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" pokonał ,,Małych gigantów", liderem ,,M jak miłość" (TOP 20 tygodnia)

Pilotowy odcinek drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” w TVP1 miał najwięcej widzów spośród rozrywkowych produkcji telewizyjnych w zeszłym tygodniu, pokonując „Małych gigantów” w TVN o prawie 1,5 mln oglądających. Ogólnym liderem oglądalności pozostał serial TVP2 „M jak miłość”. więcej

 
Nowy sezon ,,Piątego biegu" w History

30 kwietnia 2015 roku kanał History rozpocznie emisję nowej serii programu „Piąty bieg”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM odpowiada na krytykę stenogramów smoleńskich: kierujemy się interesem społecznym

We wtorek radio RMF FM ujawniło nieznane wcześniej stenogramy rozmów z kabiny prezydenckiego tupolewa, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się pod Smoleńskiem. Część dziennikarzy skrytykowało stację za podanie tych materiałów na kilka dni przed rocznicą katastrofy. - Kierujemy się ważnym interesem społecznym. Decyzję o publikacji podjęliśmy w gronie redakcji - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Balawajder i Tomasz Skory z RMF FM. więcej

 
Najpopularniejsze rozgłośnie radiowe w miastach Polski

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Jesie Ware, Indila i Ella Eyre reklamują Radio ZET Chilli (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Radia ZET Chilli, które nadaje obecnie tylko w trzech miastach i w internecie. Wystąpiły w niej znane wokalistki Jessie Ware, Indila i Ella Eyre. więcej

 
Reklama  
 
,,Liczy się to, co ważne dla Ciebie" - Orange reklamuje, że jest bliżej klientów (wideo)

Orange Polska ruszą z lokalną odsłoną międzynarodowej kampanii pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Akcja ma zmienić wizerunek sieci na bliższy potrzebom klientów oraz uatrakcyjnić ją dla młodszej grupy użytkownik. Kampanię przygotowały agencje Publicis Poland, Digital Wonderland, Platige Image i Initiative Warszawa. więcej

 
Oleofarm wycofał wprowadzającą w błąd reklamę D-Vitum Forte

Po tym jak Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy D-Vitum Forte wprowadza w błąd, bo sugeruje, że w ósmym tygodniu życia płód posiada w pełni rozwinięty układ kostny, produkująca preparat firma Oleofarm wycofała reklamę z emisji. więcej

 
Bogusław Wołoszański w historycznym bombowcu reklamuje OC i AC w Liberty Ubezpieczenia (wideo)

Ruszyła kolejna kampania z udziałem Bogusława Wołoszańskiego reklamująca polisy OC i AC w Liberty Ubezpieczenia. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland i Starcom. więcej

 
Katarzyna Johansson: z Atmedia do Agora Internet Artists

Katarzyna Johansson została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Atmedia. więcej

 
Provident w reklamach przysłowiami przestrzega przed innymi pożyczkami (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczek oferowanych przez Provident Polska, oparta na powiedzeniach mających przestrzegać przed podejmowaniem pochopnych decyzji finansowych. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD. więcej

 
Joanna Marek dyrektorem sprzedaży w SearchLab

Joanna Marek dołączyła do zespołu agencji SearchLab (należącej do Agory) i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. więcej

 
Karolina Kosińska: z PHD Media Direction do Mindshare Polska

Karolina Kosińska dołączyła do zespołu domu mediowego Mindshare Polska. Poprzednio pracowała w PHD Media Direction. więcej

 
Owocowe uderzenie reklamuje Tymbark Owoce Świata (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Owoce Świata uderzająco owocowe”, przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
Nowy Volkswagen Passat reklamowany jako ,,zaawansowany technicznie, wyjątkowy" (wideo)

Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Volkswagen Passat. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa - przebiega pod hasłem „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy”. więcej

 
Ewa Wróblewska awansowała w MEC

Ewa Wróblewska, związana z domem mediowym MEC od blisko pięciu lat, awansowała na stanowisk media managera. więcej

 
Reklamy w magazynach: ,,Viva!" liderem, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek", najwięcej wydał L'Oreal Polska

W lutym br. największe wpływy z reklam wśród magazynów miał dwutygodnik „Viva!”. Spadek przychodów zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”, a najwięcej w reklamę w magazynach zainwestował koncern kosmetyczny L’Oreal Polska. więcej

 
Ars Thanea przygotuje rebranding Mebli Vox

Agencja Ars Thanea wygrała przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę działań reklamowych firmy Meble Vox. więcej

 
Wiosenny cashback ,,w te pędy" promuje aparaty i obiektywy Nikon

Ruszyła promocja aparatów i obiektywów fotograficznych Nikon oparta na zwrocie części ich ceny. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jestem promocją w te pędy!” przygotowana przez firmy marketingowe Goldfinger i Maxus. więcej

 
Martis będzie reklamować za granicą wódkę Wyborowa

Agencja Martis rozpoczęła współpracę z koncernem alkoholowym Pernod Ricard dotyczącą realizacji BTL-owych projektów reklamowych dla wódki Wyborowa na wybranych rynkach zagranicznych. więcej

 
Pimedia kupi media do kampanii Industriady

Firma Pimedia Przemysław Kozok wygrała przetarg władz województwa śląskiego i na ich zlecenie zaplanuje i kupi media do kampanii promującej Industriadę 2015. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lowell: A dark hair so natural, that nobody would say that's a dyed hair. Snickers: Hungry Swissair: Argentina Colgate: White Absolut: Berlin
 
Prasa  
 
,,Wprost" rozstaje się z Cezarym Łazarewiczem. ,,Gazeta jest teraz prawicowa, a ja jestem na czarnej liście prawicy"

Nowe kierownictwo tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) zdecydowało o zakończeniu współpracy z dziennikarzem Cezarym Łazarewiczem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Byłem za drogi, jak mi powiedziano - tłumaczy nam dziennikarz. więcej

 
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych. Tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" ze wzrostem

W lutym br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. ,,Tele Tydzień" cały czas na czele

W okresie od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czytelnicy ,,Wprost" w głosowaniu wybiorą Człowieka Roku

Redakcja „Wprost” (AWR „Wprost”) zmieniła zasady przyznawania tytułu Człowiek Roku - od teraz to czytelnicy będą decydować, komu wręczona zostanie nagroda. Głosowanie potrwa do końca kwietnia, a wśród nominowanych znaleźli się m.in. Krzysztof Kwiatkowski, Tomasz Siemoniak i Cezary Kaźmierczak. więcej

 
,,Show" wprowadza ,,Stylowy poradnik"

Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) od wydania z 7 kwietnia br. poszerzył się o nowe działy i sekcje, które znalazły się w nowej części „Stylowy Poradnik”. Nadtytuł pisma brzmi teraz „Magazyn w dobrym stylu”. więcej

 
Reklamy w magazynach: ,,Viva!" liderem, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek", najwięcej wydał L'Oreal Polska

W lutym br. największe wpływy z reklam wśród magazynów miał dwutygodnik „Viva!”. Spadek przychodów zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”, a najwięcej w reklamę w magazynach zainwestował koncern kosmetyczny L’Oreal Polska. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-04-08 Tygodnik Powszechny - 2015-04-08 Polityka - 2015-04-08 Cała Ty! - 2015-04-08 Mam ogród - 2015-04-08
 
Internet  
 
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek

Zdecydowanie najpopularniejszy z polskich profili na Instagramie ma piłkarz Robert Lewandowski. W czołówce jest dużo kont blogerów, youtuberów, modelek oraz gwiazd mediów i show-biznesu, natomiast stosunkowo niewiele innych marek. więcej

 
HBO uruchomiło w USA platformę HBO Now

Telewizja HBO udostępniła w Stanach Zjednoczonych usługę HBO Now pozwalającą na dostęp do filmów w technologii streamingu niezależnie od oferty kablowej. Platforma jest na razie dostępna tylko na urządzeniach Apple w cenie 14,99 dol. miesięcznie. więcej

 
Katarzyna Johansson: z Atmedia do Agora Internet Artists

Katarzyna Johansson została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Atmedia. więcej

 
Public Relations  
 
Sfera Group obsłuży Dan Cake
 
Technologie  
 
Naukowcy przygotowali aluminiową baterię ładowaną w ciągu minuty
 
LG prezentuje nowy interfejs smartfona LG G4 (wideo)
 
Technologie Samsunga w samochodach Seata
 
Największe światowe firmy w 2014 r. na technologie wydały 895 mld USD
 
Gospodarka  
 
Największe światowe firmy w 2014 r. na technologie wydały 895 mld USD
 
Kredytobiorcy powinni spodziewać się wzrostu stóp procentowych, ale w dłuższej perspektywie
 
W Polsce jest deficyt spawaczy, mechaników, hydraulików i szwaczek. "Przez braki w systemie edukacji"
 
Kryzys rosyjski i ropa szkodzą walutom skandynawskim. Inwestorzy zarobią dolarze i funcie
 
Ruch rozwija usługi dla e-handlu. Można w nich zwrócić zakupiony online towar
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ania Dąbrowska zapowiada płytę ,,Pop z klasą"
 
"The Sun Also Rises For Unicorns" - nowa płyta Cochise
 
Frank Ocean wydaje album "Boys Don't Cry"
 
"Avengers: Czas Ultrona" - Scarlett Johansson ratuje Kapitana Amerykę
 
Blog  
 
Prawie matura - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zeman, ty ruski agencie! - Ewaryst Fedorowicz
 
Problemat podróżnika Kuźniara - Zbigniew Brzeziński
 
Pracodawcy, którzy walczą o najlepszego kandydata - Paweł Lipiec
 
List otwarty w sprawie Mariusza Kamińskiego - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl