Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 12 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
W kampanii Duda wygrał świeżością i aktywnością, Komorowskiemu nie wyszły dialog społeczny i spoty negatywne (opinie)

Brak dialogu ze społeczeństwem i wpadki Bronisława Komorowskiego oraz słabe spoty krytykujące kontrkandydata z PiS, a z drugiej strony duża aktywność, świeżość i dynamizm Andrzeja Dudy - tak dotychczasową kampanię wyborczą dwóch głównych kandydatów podsumowują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od PR, reklamy i wizerunku politycznego. więcej

 
Agora nie zdradza ile osób płaci za newsy w internecie. Bartosz Hojka: dynamika wzrostu jest mniejsza

Agora zamierza uruchomić własną platformę technologiczną do sprzedaży subskrypcji „Gazety Wyborczej”. - Ma on zastąpić model rozwijany dotąd wspólnie z systemem Piano - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

 
Firmy badawcze tłumaczą nieprecyzyjne sondaże przedwyborcze: to tylko deklaracje, sporo osób było niezdecydowanych

Według ostatnich sondaży przedwyborczych Bronisław Komorowski miał poparcie o ok. 10 pkt proc. wyższe od Andrzeja Dudy, tymczasem według badania exit poll i oficjalnych wyników otrzymał mniej głosów. - Sondaże przedwyborcze nie mogą być precyzyjne, bo respondenci zmieniają zdanie, czy i na kogo będą głosować. Mimo wszystko sondaże trafnie wskazały trendy wzrostu i spadku poparcia dla głównych kandydatów - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Millward Brown i TNS Polska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży - doradca klienta

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta, kierownik produkcji

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
TV & Multiscreen specialist

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of TV & Multiscreen

Multimedia Bank poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Realizator telewizyjny

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Supervisor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sourcing Coordinator

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
UX Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP Info wyprzedziło TVN24. Polsat News z największym spadkiem, bardzo słaby wynik TV Republika

W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Najwięcej zyskał Polsat News 2, a najwięcej stracił Polsat News. więcej

 
Radio ZET ostro w dół, liderem RMF FM. Dwójka i Czwórka tracą słuchaczy

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało VOX FM, zaś najwięcej straciła Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szef Netflixa zapowiada koniec tradycyjnej telewizji, zastąpią ją interaktywne filmy i wirtualna rzeczywistość

Przez następne 20 lat tradycyjna telewizja będzie rok po roku wypierana z rynku przez telewizję internetową, a ekran telewizora stanie się podobny do wielkich rozmiarów iPada - zapowiada Reed Hastings, CEO koncernu Netflix. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen

Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza. więcej

,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”. więcej

Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. ,,Zasięg zdobywamy przy okazji"
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP Info wyprzedziło TVN24. Polsat News z największym spadkiem, bardzo słaby wynik TV Republika

W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Najwięcej zyskał Polsat News 2, a najwięcej stracił Polsat News. więcej

 
Szef Netflixa zapowiada koniec tradycyjnej telewizji, zastąpią ją interaktywne filmy i wirtualna rzeczywistość

Przez następne 20 lat tradycyjna telewizja będzie rok po roku wypierana z rynku przez telewizję internetową, a ekran telewizora stanie się podobny do wielkich rozmiarów iPada - zapowiada Reed Hastings, CEO koncernu Netflix. więcej

 
Nowa oferta nc+: Canal+ już od pakietu z kanałami naziemnymi

Platforma nc+ przygotowała cztery nowe promocyjne pakiety kanałów wraz z paczką Canal+. Nowością jest możliwość wykupienia dostępu do Canal+ jedynie z zestawem stacji z telewizji naziemnej. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła widzów. Polsat nadal liderem

Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,5 mln widzów. To mniej niż oglądało pierwszą serię rok temu, ale Polsat utrzymał pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 23,4 mln zł. więcej

 
Debaty prezydenckie Bronisław Komorowski kontra Andrzej Duda w TVP1, Polsat News i TVN24

Telewizja Polska, Polsat News i TVN24 zorganizują debaty z udziałem Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego, którzy w II turze wyborów powalczą o urząd prezydenta. Sztaby kandydatów przyjęły zaproszenia od nadawców. więcej

 
24 stycznia 2016 roku premiera serialu "Z Archiwum X"

Stacja Fox ujawniła datę premiery nowej odsłony serialu "Z Archiwum X". więcej

 
FOX po 15 edycjach skończy amerykańską wersję ,,Idola"

Planowana na styczeń 2016 r. piętnasta edycja programu „American Idol” będzie ostatnią w historii tego show - zapowiedziała stacja telewizyjna FOX. W jury programu nadawanego od 2002 r. zasiadali między innymi Simon Cowell, Paula Abdul, Jennifer Lopez, Mariah Carey i Steven Tyler. więcej

 
TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Sąd oddalił pozew Pawła Kukiza przeciw Tomaszowi Sianeckiemu z TVN24

Sąd Okręgowy w Legnicy oddalił wniosek złożony w piątek w trybie wyborczym przez Pawła Kukiza przeciw dziennikarzowi TVN24 Tomaszowi Sianeckiemu dotyczący wypowiedzi w programie „Szkło kontaktowe”. Wyrok jest nieprawomocny. więcej

 
Prawie 8 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów

Średnio 7,8 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników I tury wyborów prezydenckich podczas niedzielnych wieczorów wyborczych. Najwięcej osób śledziło specjalny program emitowany w TVP1, najmniej widzów miał Polsat News 2. więcej

 
Toya znów zwiększa prędkości pakietów internetowych

Od 1 czerwca br. Toya wprowadza nowe, wyższe prędkości dla wszystkich pakietów internetowych bez zmiany cen. więcej

 
Fox: Pracujemy nad nową wersją "24 godzin"

Stacja Fox przyznała, iż przymierza się do kolejnej odsłony serialu "24 godziny". więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu "Tajemnice Laury"

Stacja NBC zamówiła drugi sezon serialu "Tajemnice Laury". więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET ostro w dół, liderem RMF FM. Dwójka i Czwórka tracą słuchaczy

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało VOX FM, zaś najwięcej straciła Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rock Radio z największym wzrostem, tracą Złote Przeboje i RMF Maxxx

W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Rock Radio, zaś najwięcej straciło ZET Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
W kampanii Duda wygrał świeżością i aktywnością, Komorowskiemu nie wyszły dialog społeczny i spoty negatywne (opinie)

Brak dialogu ze społeczeństwem i wpadki Bronisława Komorowskiego oraz słabe spoty krytykujące kontrkandydata z PiS, a z drugiej strony duża aktywność, świeżość i dynamizm Andrzeja Dudy - tak dotychczasową kampanię wyborczą dwóch głównych kandydatów podsumowują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od PR, reklamy i wizerunku politycznego. więcej

 
Rada Reklamy będzie uczyć dzieci, jak rozumieć reklamy

Już we wrześniu tego roku w wybranych szkołach w Polsce zostania wprowadzona pilotażowo polska wersja programu Media Smart. Za jego pośrednictwem Rada Reklamy będzie edukować dzieci, jak rozróżniać reklamy od innych treści w mediach i nie zostać wprowadzonym w błąd. Planowana jest też edukacja na wyższych uczelniach. więcej

 
Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego

Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, odpowiada za kampanię promocyjnej tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy. więcej

 
,,Wymagaj doskonałości" - Paweł Edelman w kampanii Samsunga SUHD (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa nowych telewizorów Samsung SUHD z udziałem znanego operatora filmowego Pawła Edelmana. Akcja - przygotowana przez firmy Isobar Polska, Starcom i Havas PR Warsaw - jest prowadzona pod hasłem „Wymagaj doskonałości”. więcej

 
Honorata Skarbek reklamuje środki do wybielania zębów Biała Perła

Ruszyła kampania reklamowa służących do wybielania zębów środków Biała Perła (produkowanych przez Vitaprodukt). Bohaterką akcji, przebiegającej pod hasłem Biała Perła - uśmiechnij się!”, jest piosenkarka i blogerka modowa Honorata Skarbek. więcej

 
Kujawscy zapylacze w kampanii ,,Z Kujawskim pomagamy pszczołom"

ZT „Kruszwica” rozpoczyna kolejny etap piątek edycji kampanii społecznej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”, która w tym roku przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Za działania odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” i agencją PR Garden of Words. więcej

 
Mateusz Kirstein: z Film Produkcji do Platige Image

Mateusz Kirstein objął funkcję business development directora i creative producera w domu produkcyjnym Platige Image. Poprzednio pracował w Film Produkcji, a wcześniej w Eurozecie. więcej

 
Matka, syn i dinozaury w reklamie Nescafe Gold Blend (wideo)

Filiżanka kawy Nescafe Gold Blend przekonuje matkę do rezygnacji z pracy i wspólnej zabawy z synem. W roli narratora w nowej kampanii marki autorstwa agencji Publicis London wystąpił Tcheky Karyo, bohater filmu „Bad Boys”. więcej

 
Engine wiodącą agencją MINI Polska

Agencja Engine rozszerzyła zakres obsługi firmy motoryzacyjnej MINI Polska, stając się jej wiodącą agencją reklamową na naszym rynku. Ogółem pracuje dla tego przedsiębiorstwa od 2003 roku, do tej pory głównie w zakresie komunikacji internetowej. więcej

 
Piłkarze Borussia Dortmund na butelkach i w reklamach Oshhe

W ramach umowy z Borussią Dortmund firma Oshee Polska wprowadzi do sprzedaży serię swojego napoju izotonicznego Oshee w barwach i z wizerunkami zawodników tego klubu. Pojawią się oni także w reklamach napoju. więcej

 
Anna Luberska: z Mediapolis Interactive do Mint Media

Anna Luberska dołączyła do zespołu agencji Mint Media i objęła stanowisko social media managera. więcej

 
Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic

Stabilizuje się sytuacja na rynku reklam zewnętrznych. W ubiegłym roku przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na ulicznych nośnikach wyniosły ponad 448 mln zł. Choć wpływy były mniejsze niż w 2013 roku, to spadek był zdecydowanie mniejszy niż rok wcześniej, a w IV kwartale widoczny był wzrost. Reklama powoli się digitalizuje, pojawia się coraz więcej ekranów, które zastępują tablice, ale problemem jest standaryzacja nośników. więcej

 
Coraz większa rozpoznawalność polskich marek za granicą. Głównie z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej

Branża meblarska, kosmetyczna czy spożywcza to sektory uznawane na świecie za polską specjalność. Niektóre polskie marki są nawet lepiej rozpoznawalne za granicą niż w kraju. Coraz ważniejsze – obok uplasowania produktów „made in Poland” na zagranicznych rynkach – staje się również promowanie marek. Prace nad tym trwają w resorcie gospodarki. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
SBT News: A... Slim fast: Now in Russia Wall's: Call centre European Night of Museums 2015: Saturday, May 16 Wrigley's: Hell
 
Prasa  
 
Agora nie zdradza ile osób płaci za newsy w internecie. Bartosz Hojka: dynamika wzrostu jest mniejsza

Agora zamierza uruchomić własną platformę technologiczną do sprzedaży subskrypcji „Gazety Wyborczej”. - Ma on zastąpić model rozwijany dotąd wspólnie z systemem Piano - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

 
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych. ,,In Style" ostro w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotował „Shape”, zaś najwięcej stracił magazyn „InStyle”. więcej

 
Bronisław Komorowski później otrzyma nagrodę od ,,Gazety Wyborczej". ,,Prezydent musi zająć się kampanią"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zmieniła termin gali podczas której prezydent Bronisław Komorowski odbierze nagrodę „Człowieka Roku”. Ceremonia odbędzie się dopiero po II turze wyborów prezydenckich. więcej

 
Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego

Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, odpowiada za kampanię promocyjnej tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy. więcej

 
Michnik, Gierszewski, Kolarska-Bobińska i Koźmiński z Nagrodami Lewiatana

Kapituła Nagród Lewiatana i zarząd Konfederacji Lewiatan uhonorowały w tym roku cztery osoby: Leszka Gierszewskiego, Lenę Kolarską-Bobińską, Andrzeja Koźmińskiego i Adama Michnika. Nagrody wręczono w poniedziałek w warszawskiej Filharmonii Narodowej. więcej

 
Agora ze wzrostem przychodów i 1,3 mln zł zysku w I kwartale br.

Agora w I kwartale br. zanotowała 11-proc. wzrost przychodów, głównie dzięki rosnącym wpływom z kin i działalności filmowej. Spółce udało się też znacznie zmniejszyć stratę przypadającą akcjonariuszom jednostki dominującej. więcej

 
Biedronka zrezygnowała z tygodnika ,,7 dni" od RASP. ,,Zbyt mała liczba czytelników"

W drugiej połowie kwietnia br. ukazał się ostatni numer tygodnika „7 dni Przegląd tygodnia” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska dla sieci Biedronka. Magazyn zniknął z rynku, bo nie osiągnął zakładanej sprzedaży. więcej

 
Dziennikarze zniesmaczeni ,,Newsweekiem" z Dudą-Kaczyńskim jak ze spotu Komorowskiego

Na okładce nowego numeru „Newsweeka” zza twarzy Andrzeja Dudy wyłania się Jarosław Kaczyński, podobnie jak w ostatnim spocie wyborczym Bronisława Komorowskiego, co wywołało sporo krytycznych ocen dziennikarzy. Z tygodników opinii, których nowe wydania zamknięto w sobotę, najtrafniej wyniki głosowania skomentował „Wprost”. więcej

 
Magazyn pokładowy PLL LOT ,,Kaleidoscope" w nowej odsłonie

Wydawnictwo Burda odświeżyła magazyn pokładowy samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT „Kaleidoscope”, który w nowej formie posiada większą objętość i inny format. Pismo jest teraz drukowane na papierze wyższej jakości. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-05-12 CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2015-05-12 Vege - 2015-05-11 VOGUE - 2015-05-11 Dobry Tydzień - 2015-05-11
 
Internet  
 
Szef Netflixa zapowiada koniec tradycyjnej telewizji, zastąpią ją interaktywne filmy i wirtualna rzeczywistość

Przez następne 20 lat tradycyjna telewizja będzie rok po roku wypierana z rynku przez telewizję internetową, a ekran telewizora stanie się podobny do wielkich rozmiarów iPada - zapowiada Reed Hastings, CEO koncernu Netflix. więcej

 
Anna Mucha sprzedała Grupie naTemat.pl udziały w Mamadu.pl

Anna Mucha sprzedała spółce Glob360, właścicielowi Grupy naTemat.pl, 38 proc. udziałów w serwisie parentingowym Mamadu.pl, uruchomionym we wrześniu ub.r. na bazie bloga aktorki. więcej

 
Skróty T-Mobile Ekstraklasy przez kolejne cztery lata w serwisach Grupy Onet-RASP

Grupa Onet-RASP wygrała przetarg na pokazywanie w internecie (także mobilnym) fragmentów meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy w najbliższych czterech sezonach, w latach 2015-2019. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Firmy badawcze tłumaczą nieprecyzyjne sondaże przedwyborcze: to tylko deklaracje, sporo osób było niezdecydowanych

Według ostatnich sondaży przedwyborczych Bronisław Komorowski miał poparcie o ok. 10 pkt proc. wyższe od Andrzeja Dudy, tymczasem według badania exit poll i oficjalnych wyników otrzymał mniej głosów. - Sondaże przedwyborcze nie mogą być precyzyjne, bo respondenci zmieniają zdanie, czy i na kogo będą głosować. Mimo wszystko sondaże trafnie wskazały trendy wzrostu i spadku poparcia dla głównych kandydatów - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Millward Brown i TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Joanna Frąckowiak nowym rzecznikiem prasowym i szefem działu PR Microsoft
 
Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin z Solski Burson-Marsteller
 
Imago Public Relations wypromuje Park Wodny w Tychach
 
Technologie  
 
Milion kopii ,,Wiedźmina 3" kupionych w przedsprzedaży. Ceny od 129,99 do 219,99 zł
 
Gospodarka  
 
Michnik, Gierszewski, Kolarska-Bobińska i Koźmiński z Nagrodami Lewiatana
 
Polska energetyka wymaga inwestycji w sektorze wytwarzania i modernizacji sieci przesyłowych
 
Jak odzyskać należności od unijnych kontrahentów? W ciągu kilku miesięcy możliwość składania pozwów przez internet
 
Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic
 
Coraz większa rozpoznawalność polskich marek za granicą. Głównie z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej
 
Szybko rośnie polski rynek fitness
 
Kultura/Rozrywka  
 
24 stycznia 2016 roku premiera serialu "Z Archiwum X"
 
Europe zagra w listopadzie w Warszawie
 
Leona Lewis i jej "Fire Under My Feet"
 
Fox: Pracujemy nad nową wersją "24 godzin"
 
Powstanie drugi sezon serialu "Tajemnice Laury"
 
Alexi Hawley i Terence Paul Winter odpowiadają za ósmy sezon serialu "Castle"
 
Natalie Portman w filmie "On the Basis of Sex"
 
"Serial Killer" Lany Del Rey
 
Blog  
 
Bronisław Zkartki-Komorowski chce referendum! - Ewaryst Fedorowicz
 
Komorowski..? - Andrzej Bober
 
Film familijny nie przejdzie - Anna Mieszczanek
 
Amerykanie pilnie potrzebni - Krzysztof Czabański
 
Wybór i autorytety - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl