Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 13 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowy format reklamowy odświeża Plusa, ale jest nudny i sztampowy (opinie)

Zamiast świeżego spojrzenia i prawdziwych emocji otrzymujemy nieco bezosobową zbitkę rodem z banku ujęć. Wieje nudą, przewidywalnością. Nawet zabiegi formalne i sama egzekucja sekwencyjna to bardzo wyeksploatowany styl - nowy format reklamowy sieci Plus oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych. więcej

 
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

W comiesięcznym raporcie NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl prezentujemy rankingi najpopularniejszych fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. Ponadto specjaliści opisują i radzą, jak można prowadzić komunikację marketingową na Instagramie. więcej

 
,,Komorowski musi przestać straszyć PiS-em, kampania Dudy w amerykańskim stylu"

O błędach popełnionych przez Bronisława Komorowskiego w dotychczasowej kampanii wyborczej, zmiana koniecznych do odwrócenia spadku poparcia oraz kluczowych aktywnościach Andrzeja Dudy opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Development Producer Discovery

PBC poszukuje osoby na stanowisko
Członek Zarządu

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży - doradca klienta

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta, kierownik produkcji

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
TV & Multiscreen specialist

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of TV & Multiscreen

Multimedia Bank poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Realizator telewizyjny

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Supervisor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sourcing Coordinator

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
UX Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat SuperHit Festiwal 2015 od 29-31 maja w Sopocie

W dniach 29-31 maja br. Telewizja Polsat zorganizuje w Operze Leśnej w Sopocie pierwszą edycję Polsat SuperHit Festiwal. Nowa muzyczna impreza zastępuje dotychczasowe TOPtrendy. Na scenie wystąpią m.in. Donatan i Cleo, Rafał Brzozowski czy Sylwia Grzeszczak. więcej

 
Walka Mayweather - Pacquiao z rekordową liczbą widzów i wpływami z pay-per-view

Płatny dostęp do transmisji z walki bokserskiej Floyda Mayweathera Juniora i Manny’ego Pacquiao w modelu pay-per-view wykupiło w USA rekordowe 4,4 mln osób, zapewniając producentom gali, operatorom kablowymi i satelitarnym oraz samym pięściarzom 418 mln dolarów wpływów. więcej

 
Google największym koncernem medialnym, najwięcej zyskał Facebook (Top 30)

Koncern Google jest obecnie największym graczem medialnym, a jego wartość na tym rynku przewyższa łączny wynik najważniejszych konkurentów: Disneya i Comcasta. Najszybciej rozwijającym się właścicielem mediów jest Facebook - wynika z rankingu ZenithOptimedia. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
W kampanii Duda wygrał świeżością i aktywnością, Komorowskiemu nie wyszły dialog społeczny i spoty negatywne (opinie)

Brak dialogu ze społeczeństwem i wpadki Bronisława Komorowskiego oraz słabe spoty krytykujące kontrkandydata z PiS, a z drugiej strony duża aktywność, świeżość i dynamizm Andrzeja Dudy - tak dotychczasową kampanię wyborczą dwóch głównych kandydatów podsumowują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od PR, reklamy i wizerunku politycznego. więcej

Agora nie zdradza ile osób płaci za newsy w internecie. Bartosz Hojka: dynamika wzrostu jest mniejsza

Agora zamierza uruchomić własną platformę technologiczną do sprzedaży subskrypcji „Gazety Wyborczej”. - Ma on zastąpić model rozwijany dotąd wspólnie z systemem Piano - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Radio ZET ostro w dół, liderem RMF FM. Dwójka i Czwórka z gorszym wynikiem
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat SuperHit Festiwal 2015 od 29-31 maja w Sopocie

W dniach 29-31 maja br. Telewizja Polsat zorganizuje w Operze Leśnej w Sopocie pierwszą edycję Polsat SuperHit Festiwal. Nowa muzyczna impreza zastępuje dotychczasowe TOPtrendy. Na scenie wystąpią m.in. Donatan i Cleo, Rafał Brzozowski czy Sylwia Grzeszczak. więcej

 
Walka Mayweather - Pacquiao z rekordową liczbą widzów i wpływami z pay-per-view

Płatny dostęp do transmisji z walki bokserskiej Floyda Mayweathera Juniora i Manny’ego Pacquiao w modelu pay-per-view wykupiło w USA rekordowe 4,4 mln osób, zapewniając producentom gali, operatorom kablowymi i satelitarnym oraz samym pięściarzom 418 mln dolarów wpływów. więcej

 
TVP2 chce pokazać siódmą serię serialu ,,Rodzinka.pl"

Telewizyjna Dwójka planuje pokazać siódmy sezon serialu „Rodzinka.pl” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki miałyby trafić na antenę stacji jesienią br. więcej

 
Telewizja Trwam i TV Republika chcą własnych debat Komorowski - Duda

Telewizja Trwam oraz Telewizja Republika chcą zorganizować własne debaty przez II turą prezydenckich. Przedstawiciele stacji wystosowali zaproszenia do obu kandydatów. Wiadomo już jednak, że Bronisław Komorowski do TV Trwam nie przyjdzie. więcej

 
,,Policjantki i policjanci 2" hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę

Drugi sezon serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 1,11 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż pierwszą serię. TV4 w czasie emisji produkcji nie tylko wygrała z głównymi konkurentami, ale pokonała też TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 9,9 mln zł. więcej

 
Dostawcy płatnych usług TV w USA wyhamowują spadki, przybywa subskrybentów

6 na 10 największych dostawców płatnych platform telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych zanotowało w pierwszych 3 miesiącach br. wzrost liczby subskrybentów. To pozytywny trend po masowym odpływie użytkowników w roku 2014. więcej

 
,,Polskie prywatne zbrodnie" wracają do CI Polsat (wideo)

Kanał CI Polsat w drugiej połowie maja br. zacznie emisję drugiego sezonu serialu „Polskie prywatne zbrodnie”, poświęconego zbrodniom, które dokonali najbliżsi ofiar. Będzie to druga lokalna produkcja stacji w jej wiosennej ramówce. więcej

 
"Raport mniejszości" - nowy serial telewizji Fox

Telewizja Fox zaprezentowała pierwszy zwiastun nowego serialu "Raport mniejszości". więcej

 
Nowe kanały Canal+ w Netii

Operator telekomunikacyjny Netia odświeżył ofertę Canal+ i dołączył dwie nowe stacje - Canal+ Sport 2 oraz Canal+ Discovery. więcej

 
 
Radio  
 
Sześć osób w konkursie na nowy zarząd Polskiego Radia. Siezieniewski ponownie prezesem?

Rada nadzorcza Polskiego Radia otworzyła we wtorek koperty ze zgłoszeniami do konkursu na nowy zarząd. Zgłosiło się sześciu kandydatów, a o stanowisko prezesa ubiega się tylko Andrzej Siezieniewski, który pełni obecnie tę funkcję. więcej

 
Duży spadek Radia ZET i Trójki w Warszawie, w górę RMF FM i VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Nowy format reklamowy odświeża Plusa, ale jest nudny i sztampowy (opinie)

Zamiast świeżego spojrzenia i prawdziwych emocji otrzymujemy nieco bezosobową zbitkę rodem z banku ujęć. Wieje nudą, przewidywalnością. Nawet zabiegi formalne i sama egzekucja sekwencyjna to bardzo wyeksploatowany styl - nowy format reklamowy sieci Plus oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych. więcej

 
,,Komorowski musi przestać straszyć PiS-em, kampania Dudy w amerykańskim stylu"

O błędach popełnionych przez Bronisława Komorowskiego w dotychczasowej kampanii wyborczej, zmiana koniecznych do odwrócenia spadku poparcia oraz kluczowych aktywnościach Andrzeja Dudy opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego. więcej

 
Telekomy przenoszą reklamy z prasy do radia, kin i telewizji. Orange i Polkomtel w dół, w górę Play

Operatorzy komórkowi w I kwartale br. wydali na reklamy 4,3 proc. więcej niż rok temu. Zwiększyli swoją obecność w radiu, telewizji i kinach kosztem dzienników, magazynów i outdooru. Więcej niż rok wcześniej wydał operator Play, a mniej Polkomtel i Orange Polska. więcej

 
Piotr Mazurkiewicz: Staram się być partnerem, a nie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Mazurkiewicz, prezes agencji reklamowej Brave Brain. więcej

 
Jakub Prószyński: z Monday PR do Havas Worldwide Warsaw

Jakub Prószyński objął funkcję community managera w agencji Havas Worldwide Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Monday PR, FaceAddicted, Vis Services, Carrot i Think Kong. więcej

 
Młodzi piłkarze w koszmarze Arkadiusza Milika reklamują turniej o Puchar Tymbarku (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamująca turniej piłkarski dla dzieci "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". W akcji, przygotowanej na zlecenie Maspexu Wadowice (producenta Tymbaru) przez Scholz & Friends Warszawa i Mindshare Polska, bierze udział napastnik naszej reprezentacji Arkadiusz Milik. więcej

 
Filip Szarama i Piotr Gardocki: z Grey Group Poland do Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Tworzący team kreatywny Filip Szarama i Piotr Gardocki dołączyli do zespołu agencji reklamowej Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Poprzednio obaj pracowali w Grey Group Poland. więcej

 
Konrad Kobiela szefem działu mediów społecznościowych w Mind Progress Group

Konrad Kobiela dołączył do agencji Mind Progress Group, gdzie objął stanowisko head of social media. Zastąpił na tym stanowisku Łukasza Mirytiuka. więcej

 
Agencja Formind z rządową kampanią promującą aktywne ojcostwo

Agencja reklamowa Formind wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i na jej zlecenie zajmie się kampanią pod hasłem „Tato Polski”. Pokonała w nim sześć innych agencji. więcej

 
Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa pralin Raffaello (produkowanych przez Ferrero Polska) z okazji Dnia Matki. Akcję przygotowały agencja Ferrero Pubbliregia i dom mediowy Vizeum. więcej

 
Bartosz Kowalczyk za Piotra Zabułę na czele SalesMedia w Cube Group

Bartosz Kowalczyk awansował w Cube Group na stanowisko e-commerce team leadera w sieci afiliacyjnej SalesMedia, skierowanej do sklepów internetowych. Zastąpił na nim Piotra Zabułę, który odszedł z firmy. więcej

 
Rewolucjan reklamuje usługi za 9 zł dla drugiego numeru w nju mobile (wideo)

Trwa kampania reklamowa opcji usług za 9 zł miesięcznie dla drugiego numeru wprowadzonej niedawno w taryfie nju mobile (oferowanej przez Orange Polska). Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy & Mather Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
Gong w internecie dla IKEA Centres Poland

Agencja Gong (należąca od niedawna do Group One) rozpoczęła obsługę IKEA Centres Poland w zakresie kompleksowej komunikacji internetowej. więcej

 
Włoska kampania reklamuje jogurty Jogobella Panna Cotta

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży nowego wariantu jogurtów Jogobella - Panna Cotta (produkowanych przez Zott Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Pahnke, M+K, Carat Polska, Isobar Polska, Posterscope Poland i Amnet Polska. więcej

 
Ewa Sętowska, Urban Godlewski i Monika Strupiechowska w Brand Support

Do zespołu agencji reklamowej Brand Support dołączyli Ewa Sętowska jako account manager, Urban Godlewski jako art director i Monika Strupiechowska w dziale public relations. więcej

 
Małgorzata Roszak-Sygocka product managerem w Sodexo

Małgorzata Roszak-Sygocka dołączyła do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services, gdzie objęła stanowisko product managera kategorii lojalność i motywacja w biznesie. więcej

 
,,Ostatnia kostka" w promocji czekolady Milka (wideo)

Ruszyły działania promujące czekoladę Milka (produkowaną przez Mondelez Polska), w ramach której do sklepów trafiła seria tego produktu bez jednej kostki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy VML Poland, Next, Poczta Polska Usługi Cyfrowe, Carat i Rc2. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
TePe: Catch what's hidden. Zoan: Helmet by Honda Powerade: Sweat away the stress Microsoft Lumia: Don't text and walk APAV: . Don´t overshare your kid´s life
 
Prasa  
 
,,Grazia" debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. ,,Unikatowa koncepcja"

W czwartek 14 maja br. ukaże pierwsze wydanie magazynu „Grazia” w formule miesięcznika luksusowego. Tytuł zyska większą objętość i zmienioną zawartość. Jego cena wzrośnie natomiast do 4,50 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych. ,,Claudia" ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.

W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2015-05-13 Polityka - 2015-05-13 Cała Ty! - 2015-05-13 Kropka TV - 2015-05-12 Rewia - 2015-05-12
 
Internet  
 
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

W comiesięcznym raporcie NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl prezentujemy rankingi najpopularniejszych fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. Ponadto specjaliści opisują i radzą, jak można prowadzić komunikację marketingową na Instagramie. więcej

 
Google największym koncernem medialnym, najwięcej zyskał Facebook (Top 30)

Koncern Google jest obecnie największym graczem medialnym, a jego wartość na tym rynku przewyższa łączny wynik najważniejszych konkurentów: Disneya i Comcasta. Najszybciej rozwijającym się właścicielem mediów jest Facebook - wynika z rankingu ZenithOptimedia. więcej

 
Verizon przejmuje AOL za 4,4 mld dolarów

Koncern Verizon przejął amerykańską spółkę AOL za kwotę 4,4 mld dol. Obie firmy mają pracować nad poszerzeniem oferty wideo i internetu dla użytkowników. - Wspólnie będziemy tworzyć szeroką platformę przeznaczoną dla twórców treści, odbiorców i reklamodawców - zapowiada Tim Armstrong, CEO AOL. więcej

 
Zalando zwiększa przychody i liczbę klientów

W I kwartale br. internetowy sklep Zalando zanotował 28,5-procentowy wzrost przychodów, liczba klientów przekroczyła liczbę 15 mln, a ruch mobilny na stronach platformy jest większy niż ten pochodzący z desktopów. więcej

 
Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych w Allegro

Marcin Skowroński, wcześniej związany z Grupą Onet, objął w Allegro nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. przychodów reklamowych. Do jego zespołu dołączyli Paulina Matuszkiewicz i Wojciech Bryzek. więcej

 
Autonomiczne auta Google przejechały ponad 2,7 mln km, uczestniczyły w 11 kolizjach

Pozbawione kierowców eksperymentalne samochody opracowane przez koncern Google w ramach testów przejechały z górą 2,7 mln km. Auta uczestniczyła w 11 drobnych kolizjach, w których nikt nie ucierpiał. - Wypadki zawsze się zdarzają, niezależnie od tego czy chodzi o auta prowadzone przez ludzi, czy o automaty - podkreśla Chris Urmson, szef projektu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy chcą od banków wsparcia w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy (infografika)

Niemal dwie trzecie Polaków oczekuje od banków pomocy w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Jakub Jarosz nowym członkiem zarządu Glaubicz Garwolińska Consultants
 
Technologie  
 
iPhone 6s z funkcją Force Touch, 2 GB RAM i mocniejszą obudową
 
Rewolucjan reklamuje usługi za 9 zł dla drugiego numeru w nju mobile (wideo)
 
Autonomiczne auta Google przejechały ponad 2,7 mln km, uczestniczyły w 11 kolizjach
 
Tab2 A10-70 - nowy tablet od Lenovo za 899 zł
 
Gospodarka  
 
Autonomiczne auta Google przejechały ponad 2,7 mln km, uczestniczyły w 11 kolizjach
 
Polscy szefowie mają problem z tworzeniem wizji rozwoju firm. Nie potrafią być liderami
 
Sztuczne napędzanie PKB grozi destabilizacją gospodarki
 
W trakcie urlopu macierzyńskiego kasa fiskalna nie jest potrzebna
 
Czy warto kupić używane opony? "Wymagają szczególnej ostrożności przy zakupie. Uszkodzenia niewidoczne"
 
Zgłaszamy coraz więcej patentów. W ubiegłym roku do Europejskiego Urzędu Patentowego wpłynęło blisko pół tysiąca wniosków
 
PESA stawia na Niemcy, Włochy i kraje wschodnie. Eksport pomoże przetrwać mniejszą liczbę zamówień z Polski
 
Kultura/Rozrywka  
 
Polsat SuperHit Festiwal 2015 od 29-31 maja w Sopocie
 
"Irrational Man" - nowy film Woody'ego Allena. Premiera 14 sierpnia
 
"Raport mniejszości" - nowy serial telewizji Fox
 
"Got a Little Secret" Leonarda Cohena
 
Alicia Vikander w filmie "The Circle"
 
Serial ,,Happy Valley" w Ale Kino+
 
Blog  
 
Jak Pan Bóg dopuści... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wynik Kukiza - rzecz trudna do przekucia w sukces parlamentarny - Zbigniew Brzeziński
 
Bronisław Zkartki-Komorowski chce referendum! - Ewaryst Fedorowicz
 
Komorowski..? - Andrzej Bober
 
Film familijny nie przejdzie - Anna Mieszczanek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl