Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 3 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach

Firma GfK Polonia zdradziła pierwsze szczegóły dotyczące nowego badania polskiego internetu, które zacznie realizować pod koniec br. - Wybraliśmy GfK ze względu na jakość oferty, a nie cenę - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu. więcej

 
Rada nadzorcza nie wybrała nowego prezesa TVP. ,,Przez list Obywateli Kultury"

Wczoraj przez kilka godzin członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej obradowali nad składem nowego zarządu. Posiedzenie jednak przerwano, a decyzja została przesunięta na przyszły tydzień. - Niektóre środowiska chciałyby oddziaływać na rozstrzygnięcia prowadzonego konkursu - poinformowała RN. więcej

 
,,Teleexpress" zyskał 360 tys. oglądających. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" straciły widzów

W maju 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”, który jako jedyny odnotował wzrost. Zaś najwięcej straciły „Fakty” nadawane w TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/ Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dariusz Gąsiorowski odchodzi z TVN

Grupa TVN rozstaje się z Dariuszem Gąsiorowskim, wieloletnim dyrektorem działu produkcji form fabularnych - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Serwisy z humorem: Bezuzyteczna.pl przed Demotywatorami i Kwejkiem, chociaż przyciąga słabiej (TOP10)

Zyskująca na popularności Bezuzyteczna.pl wyprzedziła pod względem zasięgu tracące Demotywatory.pl i Kwejk.pl, w których jednak użytkownicy nadal spędzają więcej czasu. Wśród mniejszych serwisów ze śmiesznymi multimediami duży wzrost zanotowało Repostuj.pl, a spore spadki - Wiocha.pl i Pudelekx.pl. więcej

 
Prasa zaczęła zarabiać więcej ze sprzedaży niż z reklam

W ub.r. po raz pierwszy w XXI wieku prasa osiągnęła większe przychody ze sprzedaży treści w druku i internecie niż z publikowania reklam - wynika z raportu „World Press Trends”. Przyczyny to z jednej strony rosnąca liczba czytelników gazet i czasopism, z drugiej przenoszenie się reklamodawców do innych mediów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża reklamowa zdziwiona listem Nowosielskiego do PO, dziennikarze krytyczni

Menedżerowie z branży reklamowej niechętnie komentują list otwarty dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa Michała Nowosielskiego skierowany do Platformy Obywatelskiej. Za to część internautów i dziennikarzy ostro go krytykuje. więcej

Paweł Lisicki wygrał w sądzie ze spółką Grzegorza Hajdarowicza. Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne

Rejonowy Sąd Pracy w Warszawie uznał, że należąca do Grzegorza Hajdarowicza spółka z Grupy Gremi nie miała podstaw do dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Lisickiego ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”. więcej

Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia
Apple przed Google i Microsoftem. Facebook urósł najbardziej, Twitter i Samsung w dół (TOP100 najcenniejszych marek)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Rada nadzorcza nie wybrała nowego prezesa TVP. ,,Przez list Obywateli Kultury"

Wczoraj przez kilka godzin członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej obradowali nad składem nowego zarządu. Posiedzenie jednak przerwano, a decyzja została przesunięta na przyszły tydzień. - Niektóre środowiska chciałyby oddziaływać na rozstrzygnięcia prowadzonego konkursu - poinformowała RN. więcej

 
,,Teleexpress" zyskał 360 tys. oglądających. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" straciły widzów

W maju 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”, który jako jedyny odnotował wzrost. Zaś najwięcej straciły „Fakty” nadawane w TVN. więcej

 
Dariusz Gąsiorowski odchodzi z TVN

Grupa TVN rozstaje się z Dariuszem Gąsiorowskim, wieloletnim dyrektorem działu produkcji form fabularnych - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
80 tys. widzów meczów Bundesligi w Eurosport 2. Hitem starcie Bayernu z Borussią

Spotkania niemieckiej Bundesligi w sezonie 2014/2015 na antenie Eurosportu 2 oglądało średnio 77 tys. widzów. Największą oglądalnością cieszyły się dwa mecze, w których Bayern Monachium grał z Borussią Dortmund. więcej

 
,,You Can Dance 8" przegrał tylko z TVP2. TVN zarobił z reklam 21,7 mln zł

Ósmą edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” oglądało 1,69 mln osób, o 60 tys. więcej niż nadawany w tym samym paśmie rok temu serial „Samą słodycz”. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 21,69 mln zł. więcej

 
,,Efekt domina 2" oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją

Drugi sezon „Efektu domina” gromadził średnio 917 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 745 tys. zł. więcej

 
Kolekcja FilmBox Live dostępna dla abonentów kanałów FilmBox w nc+

Abonenci platformy nc+, którzy korzystają z pakietu kanałów FilmBox, zyskali dostęp do biblioteki filmów i seriali na żądanie. więcej

 
Janusz Daszczyński i Juliusz Braun z największymi szansami na funkcję prezesa Telewizji Polskiej

We wtorek w samo południe rozpocznie się posiedzenie rady nadzorczej Telewizji Polskiej, podczas której członkowie organu wytypować mają trzyosobowy skład nowego zarządu spółki. Wybrane osoby zostaną zarekomendowane Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Trzeci sezon programu ,,Cudotwórcy" w Domo+

W poniedziałek 8 czerwca br. kanał Domo+ rozpocznie emisję trzeciej serii programu „Cudotwórcy”, w którym prowadzący Jonathan i Drew Scott pomagają kupić, wyremontować i urządzić mieszkania Kanadyjczyków. więcej

 
Aksel van der Wal awansował w Turner Broadcasting System

Aksel van der Wal od lipca br. obejmie stanowisko senior vice presidenta and chief financial officera na cały świat w spółce Turner Broadcasting System. więcej

 
,,PrzeTwórcy" w Canal+ Discovery

22 czerwca 2015 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję programu „PrzeTwórcy”. więcej

 
,,Biały Delfin Um" w TeleTOON+

22 czerwca 2015 roku TeleTOON+ rozpocznie emisję nowej animacji „Biały Delfin Um”. więcej

 
Kolejny sezon ,,Zamieszkać w dziczy" w National Geographic

23 czerwca 2015 roku National Geographic rozpocznie emisję nowych odcinków programu „Zamieszkać w dziczy”. więcej

 
 
Reklama  
 
Louis Vuitton przed Herm?s i Gucci - TOP 10 najcenniejszych marek luksusowych

W dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown najcenniejszą marką luksusową okazała się ponownie Louis Vuitton. więcej

 
Dentsu Aegis Network Polska kupiła agencję Marketing Wizards i łączy ją z iProspect

Holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska przejął agencję internetowej reklamy performance Marketing Wizards. Jej ponad 60 pracowników dołączy do zespołu agencji iProspect Polska. więcej

 
Jan Cieślar: z Isobar Poland do Grey Group Poland

Jan Cieślar zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Grey Group Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Ogilvy Interactive i Artegence. więcej

 
Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako ,,wolny od antybiotyków" (wideo)

Firma Farmio zaczyna kampanię reklamową wprowadzonego właśnie do sprzedaży mięsa drobiowego Kurczak Babuni. Działaniom marketingowym, przygotowanym przez Red8 Advertising, MediaCom Warszawa i Vision Group, towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu”. więcej

 
,,Warzymy piwo, nie bijemy piany" w kolejnej lubelskiej kampanii Perły (wideo)

Zaczęła się tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie), kolejny raz podkreślająca związki marki z Lubelszczyzną. Akcja przebiega pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”. więcej

 
Tancerka Anna Bosak reklamuje antyperspirant Bioliq (wideo)

Kolejną gwiazdą reklamującą kosmetyki Bioliq (produkowane przez Aflofarm Farmacja Polska) została tancerka Anna Bosak, która promuje antyperspirant tej marki. Kampanię producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska. więcej

 
Bogusław Linda z monologiem w korku i akcją na bezdrożach reklamuje Renault Kadjar (wideo)

Rusza pierwsza kampania reklamowa samochodów Renault z udziałem ich nowego ambasadora Bogusława Lindy. W akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD - promowany jest model Renault Kadjar. więcej

 
,,Moc nabiera przestrzeni" w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)

W telewizji, kinach, prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Seat Leon ST Cupra. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Moc nabiera przestrzeni”, przygotowały firmy Lowe Warsaw i MediaCom Warszawa. więcej

 
Zuzanna Matyjek nadzoruje projekty custom publishing w FFW Communication

Zuzanna Matyjek dołączyła do zespołu agencji FFW Communication, gdzie będzie odpowiedzialna za koordynację projektów custom publishing. więcej

 
,,Twoje miasto. Twój sklep" w pierwszej kampanii elektromarketów Max Elektro (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa sieci sklepów Max Elektro ze sprzętem RTV i AGD. Akcję przygotowały firmy 23Heroes, F25, Stage2 i Mediacore. więcej

 
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód

Rozpoczyna się kampania Polskiej Izby Ubezpieczeń informująca o uruchomieniu systemu bezpośredniej likwidacji szkód (BLS). Akcja jest skierowana głównie do młodych kierowców. Przygotowały i realizują ją firmy VML Poland i Havas PR Warsaw. więcej

 
Anna Szczepańska key account managerem w Click Republic

Anna Szczepańska dołączyła do zespołu agencji Click Republic, gdzie objęła stanowisko key account managera. więcej

 
faceAddicted z facebookową obsługą Seata

Agencja faceAddicted będzie zajmować się obsługą fanpage’a facebookowego Seata na polskim rynku. To rozszerzenie współpracy dotychczas obejmującej hiszpański kanał marki na YouTubie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Energizer: The... Heineken: Ice Durex: Love Old Spice: Smell... Dolce Milk: Cream for...
 
Prasa  
 
Prasa zaczęła zarabiać więcej ze sprzedaży niż z reklam

W ub.r. po raz pierwszy w XXI wieku prasa osiągnęła większe przychody ze sprzedaży treści w druku i internecie niż z publikowania reklam - wynika z raportu „World Press Trends”. Przyczyny to z jednej strony rosnąca liczba czytelników gazet i czasopism, z drugiej przenoszenie się reklamodawców do innych mediów. więcej

 
Sprzeczne statystyki rynku e-booków: Nielsen kontra amerykańscy wydawcy

Według firmy analitycznej Nielsen sprzedaż e-booków w USA zanotowała w ub.r. spadek o 6 proc. Z kolei Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców podaje, że sprzedaż wzrosła o 4,7 proc. - Informacje podane przez wydawców, obejmujące większy kawałek rynku, są bardziej wiarygodne - przekonuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Piotr Kubiszewski, ekspert rynku wydawniczego. więcej

 
Michał Kuś szefem działu mody w magazynie ,,Glamour"

Michał Kuś od czerwca br. został nowym szefem działu mody w miesięczniku „Glamour” (Grupa Burda). Do redakcji tytułu przeszedł z magazynu „Pani”. więcej

 
,,Wprost" kontra Giertych. Sąd apelacyjny oddalił wniosek o zabezpieczenie 100 tys. zł

Sąd apelacyjny uchylił postanowienie sądu poprzedniej instancji o zabezpieczeniu na rachunku bankowym spółki AWR „Wprost” kwoty 100 tys. zł na poczet odszkodowania w procesie cywilnym, o które wystąpił mecenas Roman Giertych. Wniosek został oddalony jako bezzasadny. więcej

 
,,Tele Świat" liderem dwutygodników TV. ,,Ekran TV" stracił najwięcej

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, w tym „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami. Najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2015-06-03 VOGUE - 2015-06-02 GQ - 2015-06-02 Życie na Gorąco - 2015-06-02 Rewia - 2015-06-02
 
Internet  
 
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach

Firma GfK Polonia zdradziła pierwsze szczegóły dotyczące nowego badania polskiego internetu, które zacznie realizować pod koniec br. - Wybraliśmy GfK ze względu na jakość oferty, a nie cenę - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu. więcej

 
Serwisy z humorem: Bezuzyteczna.pl przed Demotywatorami i Kwejkiem, chociaż przyciąga słabiej (TOP10)

Zyskująca na popularności Bezuzyteczna.pl wyprzedziła pod względem zasięgu tracące Demotywatory.pl i Kwejk.pl, w których jednak użytkownicy nadal spędzają więcej czasu. Wśród mniejszych serwisów ze śmiesznymi multimediami duży wzrost zanotowało Repostuj.pl, a spore spadki - Wiocha.pl i Pudelekx.pl. więcej

 
Apple uruchomi muzyczny serwis streamingowy. 10 dolarów miesięcznie

Według nieoficjalnych doniesień koncern Apple może za kilka dni udostępnić swój muzyczny serwis streamingowy. Miesięczny dostęp ma kosztować 10 dolarów. Platforma będzie konkurować nie tylko ze Spotify, ale także z należącym do Apple sklepem iTunes. więcej

 
Dzięki okładce ,,Vanity Fair" transseksualna Caitlyn Jenner z rekordem na Twitterze

Transseksualna celebrytka Caitlyn Jenner pojawiła się na okładce najnowszego numeru magazynu „Vanity Fair”. Zdjęcia wykonała słynna portrecistka gwiazd Annie Leibovitz, a Jenner pobiła rekord popularności na Twitterze, zdobywając milion obserwujących w ciągu czterech godzin. więcej

 
Firefox z nowymi funkcjami w Hello i Firefox Accounts

Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki internetowej Firefox. Wśród nowości jest możliwość współdzielenia ekranu w funkcji Hello. więcej

 
Odzież i obuwie coraz rzadziej kupowane w galeriach, zyskują outlety i internet

Sklepy w centrach handlowych tracą na popularności jako miejsca zakupu odzieży i obuwia. Zyskują sklepy outletowe oraz internet - wynika z badania PMR. więcej

 
Rozwój internetu ożywi polską gospodarkę. Inwestycje w infrastrukturę sięgną 4 mld zł

Ponad 4 mld zł zasilą w nowej perspektywie rynek telekomunikacyjny. Unijne pieniądze pozwolą przedsiębiorcom na zbudowanie powszechnego dostępu do internetu, przede wszystkim w miejscach, gdzie są teraz białe plamy. Pozostałe środki z programu Polska Cyfrowa będą przeznaczone na rozbudowywanie e-administracji i kompetencji cyfrowych Polaków. Przyspieszenie w tej dziedzinie powinno ożywić rozwój gospodarczy i społeczny kraju. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach

Firma GfK Polonia zdradziła pierwsze szczegóły dotyczące nowego badania polskiego internetu, które zacznie realizować pod koniec br. - Wybraliśmy GfK ze względu na jakość oferty, a nie cenę - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu. więcej

 
Louis Vuitton przed Herm?s i Gucci - TOP 10 najcenniejszych marek luksusowych

W dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown najcenniejszą marką luksusową okazała się ponownie Louis Vuitton. więcej

 
Odzież i obuwie coraz rzadziej kupowane w galeriach, zyskują outlety i internet

Sklepy w centrach handlowych tracą na popularności jako miejsca zakupu odzieży i obuwia. Zyskują sklepy outletowe oraz internet - wynika z badania PMR. więcej

 
Co piąty Polak nie segreguje śmieci (infografika)

Więcej niż co piąty Polak nie segreguje odpadów, a 28 proc. nie wie, do jakiego pojemnika wrzucać zużyte kartony po mleku i sokach - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Łukasz Smolarek dyrektorem zarządzającym White leaf
 
Technologie  
 
Apple uruchomi muzyczny serwis streamingowy. 10 dolarów miesięcznie
 
Sizeer wprowadza beacony i aplikację SizeerClub
 
Gospodarka  
 
Louis Vuitton przed Herm?s i Gucci - TOP 10 najcenniejszych marek luksusowych
 
Udana sukcesja i kobiety w zarządzie kluczowe do sukcesu firm rodzinnych
 
Koniec z pozwoleniem na budowę domu. Na co trzeba uważać?
 
Rozwój internetu ożywi polską gospodarkę. Inwestycje w infrastrukturę sięgną 4 mld zł
 
Wykaz zmian w VAT od lipca
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Pełnia" - Donatan z Marylą Rodowicz (wideo)
 
Elliphant wystąpi na Open'er Festival 2015
 
Patricia Kazadi pokazała "Na Zawsze" (wideo)
 
"Dickensian" - nowy serial BBC
 
Eddie Redmayne zagra w filmie "Fantastic Beasts And Where To Find Them"
 
Blog  
 
Wieczorna zadumka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Niezmienna nadzieja - Krzysztof Czabański
 
Pani Premier ,,House of Cards" i koniec komunikacyjnego dnia dziecka - Zbigniew Brzeziński
 
Sprawa Frejus-Lipowczan, czyli o matematycznej sprawiedliwości. - Ewaryst Fedorowicz
 
5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć? - Janusz Kamieński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl