Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 9 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać

W poniedziałek „Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła publikację artykułów w ramach cyklu „Osaczeni przez tabloid”, w którym opisywane będą osoby poszkodowane przez tego typu media. - Przygotowujemy cykl „Niszczeni przez Gazetę Wyborczą”. Na wojnie z tabloidem „Wyborcza” może tylko przegrać - odpowiada Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”. więcej

 
Maffashion, LittleMoonster96 i JDabrowski najpopularniejsi na ,,polskim" Snapchacie (Top 100)

Modowe blogerki, młodzi youtuberzy oraz osoby znane głównie w sieci to najpopularniejsi polscy użytkownicy Snapchata. W zestawieniu opracowanym przez sieć reklamową Hash.fm dominują ludzie do 25. roku życia. - Marki zainteresowane pojawieniem się na Snapchacie zdecydowanie powinny pochylić się nad potencjałem współpracy z influencerami - radzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Konrad Traczyk, szef Hash.fm. więcej

 
Apple prezentuje OS X El Capitan, nowy system do Apple Watcha i zapowiada platformę Apple Music

Podczas przeznaczonej dla deweloperów konferencji WWDC 2015 koncern Apple pokazał nowe systemy operacyjne do swoich komputerów oraz smartwatcha i przedstawił serwis Apple Music. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/ Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Ranczo 9" oglądało 6 mln widzów. 11,8 mln zł z reklam

Dziewiąty sezon „Rancza” oglądało średnio 6 mln widzów, o 150 tys. mniej niż poprzednią edycję. Jedynka w czasie nadawania serialu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11,82 mln zł. więcej

 
,,Życie na Gorąco" z największym spadkiem. ,,Dobry Tydzień" na ostatnim miejscu

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”. więcej

 
Apple przedstawia iOS 9 z lepszą Siri, wyszukiwarką, aplikacjami Notes, Maps i News

Na jesień br. koncern Apple zapowiada wprowadzenie mobilnego systemu operacyjnego iOS 9. Największe zmiany w porównaniu z poprzednią wersją dotyczą usprawnień w interakcji użytkownika z systemem oraz pojawieniem nowych programów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media

Notowana na GPW spółka Gremi Media zamierza swoimi nowymi akcjami o wartości 200,2 mln zł zapłacić za 56,2 proc. udziałów Presspubliki, do której należą m.in. wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweeka”, e-Kiosk i Uważam Rze. W ten sposób medialne aktywa Grzegorza Hajdarowicza trafią na giełdę. więcej

TOP10 portali: Interia z rekordem przed Gazeta.pl, o2.pl za Fakt.pl i TVN24.pl

W marcu br. Interia.pl miała rekordowo dużo użytkowników i odsłon, umacniając się na trzeciej pozycji wśród portali ogólnotematycznych - za Onet.pl i WP.pl, a przed Gazeta.pl. Natomiast Fakt.pl i TVN24.pl mają zdecydowanie więcej użytkowników niż o2.pl. więcej

Telewizyjna wiosna należała do TVP1. Kontynuacje wygrały z nowościami
,,Gazeta Polska Codziennie" mocno w dół, ,,Parkiet" i ,,Super Express" zyskały czytelników
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ranczo 9" oglądało 6 mln widzów. 11,8 mln zł z reklam

Dziewiąty sezon „Rancza” oglądało średnio 6 mln widzów, o 150 tys. mniej niż poprzednią edycję. Jedynka w czasie nadawania serialu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11,82 mln zł. więcej

 
2,13 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1, hitem mecz Barcelona-Bayern

Mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów w minionym sezonie oglądało na antenie TVP1 średnio 2,13 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. Hitem okazał się nie finał, ale wcześniejszy mecz Barcelony z Bayernem. więcej

 
TVP2 szykuje nowy serial kryminalny. ,,Połączy współczesność z przeszłością"

Telewizyjna Dwójka pracuje nad nowym serialem kryminalnym, który ma trafić do jej ramówki w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to kolejna produkcja z tego gatunku po planowanym na jesień „Prokuratorze”. Na razie nie będzie za to trzeciej serii „Krwi z krwi”. więcej

 
CNN uruchomił nowe studio do produkcji content marketingowych

Stacja CNN otworzyła nowe studio o nazwie Courageous, w którym mają powstawać treści przeznaczone dla marek naśladujące materiały dziennikarskie. Nad produkcjami będzie pracować zespół dziennikarzy, grafików i filmowców. więcej

 
Serial ,,O mnie się nie martw" stracił 370 tys. widzów. Będzie trzecia edycja

Drugi sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,13 mln osób, o 370 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną jesienią ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniosła z reklam 5,56 mln zł. więcej

 
,,Rodzinka.pl" z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam

Szósty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,4 mln osób, mniej niż poprzednią serię, ale więcej niż nadawany rok temu serial „BarON24”. TVP2 w czasie emisji „Rodzinki.pl” zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł. więcej

 
Katarzyna Kalicińska przeszła z TVP do Telewizji Puls

Do zespołu Telewizji Puls dołączyła Katarzyna Kalicińska, obejmując nowo utworzone stanowisko managera kreatywnego. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej. więcej

 
Ruszają castingi do piątej edycji ,,Top model". Jury bez zmian

W tym tygodniu startują precastingi do piątej edycji reality-show „Top model”, które odbędą się w trzech miastach. Program trafi na antenę TVN jesienią br. więcej

 
TVP1 nowym liderem. Duży spadek Polsatu i TVN. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Warsaw Shore - Oglądaj z Trybsonami" w MTV Polska

Kanał MTV Polska latem emitować będzie program „Warsaw Shore - Oglądaj z Trybsonami”, w którym Eliza i „Trybson” komentować będą odcinki trzeciej edycji „Warsaw Shore”. więcej

 
Kibice Lecha Poznań zdemolowali wóz transmisyjny TVP Info

TVP Info podała, że podczas świętowania zdobycia mistrzostwa Polski przez piłkarzy Lecha Poznań, grupa kibiców w centrum miasta mocno uszkodziła wóz transmisyjny stacji. Jej pracownicy skarżyli się, że w pobliżu było niewielu policjantów. więcej

 
Interaktywny ,,Najlepszy program" latem w Eska TV

Kanał Eska TV od poniedziałku 29 czerwca br. wprowadzi na antenę codzienne pasmo na żywo „Najlepszy program” z muzyką, konkursami, materiałami z sieci, rozmowami i newsami więcej

 
Seriale ,,Blondynka" i ,,O mnie się nie martw" sprzedane do Rumunii

Telewizja Polska sprzedała prawa do emisji seriali obyczajowych „Blondynka” i „O mnie się nie martw” rumuńskiej telewizji publicznej TVR. więcej

 
,,Zabójcy od A do Z" na kanale 13 Ulica

W środę 10 czerwca br. na antenie kanału 13 Ulica zadebiutuje cykl „Zabójcy od A do Z”, w którym pokazywane będą najlepsze odcinki serii „Urodzeni, by zabijać”. więcej

 
Pod koniec czerwca startują 4fun Fit&Dance i 4fun Hits

Grupa 4fun Media 25 czerwca br. przeprowadzi rebranding dwóch kanałów muzycznych. Stacja TV.Disco zmieni się w 4fun Fit&Dance, a kanał Mjuzik.tv zostanie zastąpiony przez 4fun Hits. więcej

 
 
Radio  
 
Dawid E. Kalisz i Weronika Świerczyńska-Głownia laureatami Nagrody im. dr. Pawła Stępki

Laureatami tegorocznej Nagrody im. Pawła Stępki zostali Dawid E. Kalisz i Weronika Świerczyńska-Głownia. Wyróżnienia przyznaje co roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski. więcej

 
Reklama  
 
,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem" w kampanii Fundacji Mamy i Taty (wideo)

Fundacja Mamy i Taty zaczęła kampanię pod hasłem „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” przestrzegającą przed opóźnianiem przez młode kobiety decyzji o posiadaniu pierwszego dziecka. Akcję przygotowały firmy Telescope i Mojo Film. więcej

 
Ewa Dołbniak, Agnieszka Sitarczuk i Daria Fedorowicz account directorami w OS3

Agencja OS3 wzmacnia kompetencje w zakresie obsługi klienta i tworzy zespoły z nowymi account directorami. Tę funkcję objęły dołączające do zespołu Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk oraz Daria Fedorowicz, która już wcześniej pracowała w OS3. więcej

 
Dorota Szczerbicka szefem marketingu w Risk made in Warsaw

Dorota Szczerbicka, była szefowa marketingu North Food Polska, objęła stanowisko marketing & operations directora w firmie Risk made in Warsaw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Aneta Zima na nowym stanowisku w Starcomie

Aneta Zima została kierownikiem ds. planowania i komunikacji wielokanałowej w domu mediowym Starcom (Starcom MediaVest Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w zespole obsługującym m.in. T-Mobile Polska. więcej

 
Łódź będzie promować ,,zdrową wątrobę"

Władze Łodzi planują wielomiesięczną kampanię promocyjną związaną z projektem „Łódź kontra choroby wątroby”. Chcą w niej uświadomić mieszkańcom, że styl życia ma wpływ na zdrowie. więcej

 
Blanka Ozimina-Karpińska: z Grey Group Poland do Isobar Polska

Blanka Ozimina-Karpińska dołączyła do działu obsługi klienta w agencji reklamowej Isobar Polska (wchodzącej w skład Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracowała w Grey Group Poland. więcej

 
Paulina Szymańska: z MEC do ZenithOptimedia Group

Paulina Szymańska przeszła z domu mediowego MEC do ZenithOptimedia Group. Objęła stanowisko media plannera buyera. więcej

 
Ciastka Hit w reklamach ,,robią imprezę" (wideo)

Pod hasłem „Hit robi imprezę” wystartowała nowa kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Brainbox, Film Reaktor i Starcom. więcej

 
Rodzinna wyprawa na najwyższy listek reklamuje herbatę Saga (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa zmienionej wersji herbaty Saga (produkowanej przez Unilever). Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB & tribal, CutCut i PHD Media Direction. więcej

 
Odwiedziny sąsiadek i koleżanek w kampanii nowych serów Hochland (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji serów topionych Hochland w plastrach. Akcję przygotowały agencja Grasp Group i dom mediowy ZenithOptimedia. więcej

 
Soundflower z Marcinem Baryckim i postprodukcją obrazu

Marcin Barycki, poprzednio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, dołączył do zespołu studia dźwiękowego Soundflower. Studio szykuje się do poszerzenia swojej oferty o postprodukcję obrazu, więc planuje zatrudnić kolejnych realizatorów. więcej

 
Szymon Koćmiel: z Sociomantic Labs do Blueberry Communication Group

Szymon Koćmiel dołączył do zespołu agencji Blueberry Communication Group, obejmując stanowisko digital performance managera. Poprzednio pracował w Sociomantic Labs. więcej

 
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, wśród banków regionalnych liderem Wells Fargo

HSBC i Wells Fargo to najwięcej warte marki w sektorze bankowym w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Premier League rezygnuje ze sponsora tytularnego

Kluby z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League z własnej woli zdecydowały, że od sezonu 2016/2017 nie będą mieć sponsora tytularnego. To nowa strategia marketingowa rozgrywek. więcej

 
Skandale w FIFA nie zagrażają wizerunkowi sponsorów

To śledztwa przeciwko członkom władz FIFA, a nie presja sponsorów skłoniły Seppa Blattera do odejścia – uważa Grzegorz Kita. Według niego wpływ firm sponsorujących piłkarską federację jest duży, ale nie można go przeceniać – to tylko 30 proc. wszystkich wpływów, poza tym reputacja sponsorów na razie w niewielkim stopniu ucierpiała na skandalu w organizacji. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
TAM: Pra... Heinz: Organic Ketchup Coca Cola: Celebratioon Artline: Date Nissan: Bring the world back to flat.
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać

W poniedziałek „Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła publikację artykułów w ramach cyklu „Osaczeni przez tabloid”, w którym opisywane będą osoby poszkodowane przez tego typu media. - Przygotowujemy cykl „Niszczeni przez Gazetę Wyborczą”. Na wojnie z tabloidem „Wyborcza” może tylko przegrać - odpowiada Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”. więcej

 
,,Życie na Gorąco" z największym spadkiem. ,,Dobry Tydzień" na ostatnim miejscu

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”. więcej

 
,,New York Times" i ,,Washington Post" udostępnią dziennikarzom dane o internetowej poczytności ich artykułów

Niemal w tym samym czasie kierownictwa „New York Timesa” i „Washington Post” podjęły decyzję o udostępnieniu dziennikarzom tych tytułów danych na temat tego, jak popularne są ich artykuły i w jakim stopniu angażują czytelników w internecie. To odpowiedź na wyrażane od dawna żądania pracowników obu gazet. więcej

 
,,Olivia" z nowymi działami i szatą graficzną

Miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) od numeru lipcowego, który ukaże się we wtorek 9 czerwca br., zyska zmienioną strukturę, nowe działy i odświeżony layout. więcej

 
,,Triathlon: szczyt formy" - wydanie specjalnie miesięcznika ,,Logo"

We wtorek 9 czerwca br. w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Logo” o trójboju „Triathlon: szczyt formy”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Psychologia w Szkole - 2015-06-08 Time - 2015-06-08 GQ - 2015-06-08 NetWorld - 2015-06-08 Pani Domu - 2015-06-08
 
Internet  
 
Maffashion, LittleMoonster96 i JDabrowski najpopularniejsi na ,,polskim" Snapchacie (Top 100)

Modowe blogerki, młodzi youtuberzy oraz osoby znane głównie w sieci to najpopularniejsi polscy użytkownicy Snapchata. W zestawieniu opracowanym przez sieć reklamową Hash.fm dominują ludzie do 25. roku życia. - Marki zainteresowane pojawieniem się na Snapchacie zdecydowanie powinny pochylić się nad potencjałem współpracy z influencerami - radzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Konrad Traczyk, szef Hash.fm. więcej

 
Dariusz Jemielniak w radzie powierniczej Fundacji Wikimedia

Dariusz Jemielniak, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, został członkiem rady powierniczej Fundacji Wikimedia, wydawcy Wikipedii. więcej

 
Szczęśliwi nowo zatrudnieni reklamują oferty pracy na OLX.pl (wideo)

W nowej kampanii reklamowej serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Grupy Allegro) promuje dostępne w nim oferty pracy. Akcja, przygotowana przez firmy 23 Heroes i F25, jest prowadzona w internecie. więcej

 
PizzaPortal.pl z darmową dostawą produktów McDonald's

Ruszyła akcja promocyjna organizowana przez serwis internetowy do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl, w ramach której dostawa produktów McDonald’s zamówionych za pośrednictwem portalu jest bezpłatna. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wysokie podatki i ZUS największymi problemami małych i średnich firm

Wysokie podatki, ZUS i koszty stałe, przewaga konkurencji oraz trudności w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników to najczęściej wymieniane problemy, z którymi borykają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, wśród banków regionalnych liderem Wells Fargo

HSBC i Wells Fargo to najwięcej warte marki w sektorze bankowym w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Kacper Suchecki za Michała Lewandowskiego rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk
 
Clue PR zajmie się komunikacją Zalando w Polsce
 
Barbara Mroczek: z UOKiK do MSLGROUP
 
Hilti z Havas PR Warsaw
 
Consulting & More zadba o wizerunek Inventage Polska
 
Technologie  
 
Apple prezentuje OS X El Capitan, nowy system do Apple Watcha i zapowiada platformę Apple Music
 
Apple przedstawia iOS 9 z lepszą Siri, wyszukiwarką, aplikacjami Notes, Maps i News
 
Samsung Galaxy S6 w wersji Active z 5,1-calowym ekranem, wodoodporną obudową i baterią 3500 mAh (wideo)
 
Drive 3 - nowy, wytrzymały smartfon od Kruger&Matz za 999 zł
 
Plus rozdaje darmowe startery na stronie internetowej
 
Android 5.1 Lollipop dla wybranych modeli urządzeń Sony
 
DataTraveler microDuo 3C - dwustronny pendrive od Kingstona
 
Gospodarka  
 
Wysokie podatki i ZUS największymi problemami małych i średnich firm
 
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, wśród banków regionalnych liderem Wells Fargo
 
Małe sklepy będą napędzać polski handel. Coraz większy udział zdobywa internet
 
Polacy składają coraz więcej dokumentów drogą elektroniczną. Będą kolejne udogodnienia
 
Inwestycje za 300 mld zł dzięki planowi Junckera. ,,To może zastąpić politykę spójności po 2020 r."
 
Skandale w FIFA nie zagrażają wizerunkowi sponsorów
 
Nadchodzi nowe prawo dla przedsiębiorców
 
Rekordowe napływy kapitału do TFI ciągną w górę krajowe indeksy. Polskim akcjom sprzyja także hossa na światowych rynkach
 
Trudności w komercjalizacji innowacji w Polsce. Potrzebna ścisła współpraca biznesu i nauki
 
Kultura/Rozrywka  
 
7 sierpnia premiera filmu "Amy" (wideo)
 
Seriale ,,Blondynka" i ,,O mnie się nie martw" sprzedane do Rumunii
 
Drugi sezon serialu "Imperium" niczym "Gra o tron"
 
Jennifer Lopez i Viola Davis w filmie "Lila & Eve"
 
Michael B. Jordan w filmie "Fantastyczna czwórka" (wideo)
 
"Caracal" - nowa płyta Disclosure
 
Blog  
 
Zły czas prezydenta Komorowskiego - Andrzej Bober
 
Nowoczesność w PL - Zbigniew Brzeziński
 
Co widać przez lufcik - ks. Artur Stopka
 
Mentalność właścicieli III RP - Krzysztof Czabański
 
Na scenie politycznej może dokonać się rewolucja - Łukasz Religa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl