Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 16 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN szykuje nowy show z dziećmi. Wyprodukuje go Rochstar

Telewizja TVN po sukcesie „Małych Gigantów” zdecydowała, że również w jesiennej ramówce umieści program rozrywkowy z udziałem dzieci. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadać ma Rochstar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM na czele. Radio Maryja z największym spadkiem, rośnie Muzo.fm

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało Muzo.fm, zaś najwięcej straciło Radio Maryja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" wręczy Bronisławowi Komorowskiemu tytuł Człowieka Roku. ,,Uroczystość kameralna"

Agora podtrzymuje decyzję o przyznaniu tytułu Człowieka Roku „Gazety Wyborczej” prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu. - Uroczystość będzie miała charakter kameralny i wewnątrzredakcyjny - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Team Coordinator / Marketing Program Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Opole 2015 wygrało z Polsat SuperHit Festiwal. TVP1 znokautowała konkurencję

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio 2,98 mln widzów, o 440 tys. więcej niż SuperHit Festiwal pokazywany w Polsacie dwa tygodnie wcześniej. TVP1 w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a reklamowe wpływy wyniosły 4,85 mln zł. więcej

 
Polscy youtuberzy rosną w siłę, na czele SA Wardega przed AbstrachujeTV (raport z YT, Facebooka, Twittera i Instagrama)

Tematem przewodnim nowego raportu NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl jest rosnące znaczenie, także pod kątem marketingowym, polskich twórców youtube’owych. Ponadto w raporcie jak co miesiąc prezentujemy szczegółowe statystyki najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. więcej

 
,,Krew z krwi" straciła połowę widowni. TVP2 przegrała z konkurencją

Drugi sezon serialu „Krew z krwi” oglądało średnio 997 tys. osób, o ponad 1 mln mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię. Dwójka w paśmie nadawania produkcji przegrała z konkurencją w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,4 mln zł. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Onet-RASP nadal wyprzedza Wirtualną Polskę, Interia.pl zwiększa przewagę nad Gazeta.pl (Megapanel z kwietnia)

W kwietniu br. strony Grupy Onet-RASP odwiedziło o 184,5 tys. użytkowników więcej niż serwisy Grupy Wirtualna Polska. Zdecydowanym liderem zasięgowym jest Google, który wyprzedza Facebooka i YouTube’a. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w kwietniu 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (kwiecień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN szykuje nowy show z dziećmi. Wyprodukuje go Rochstar

Telewizja TVN po sukcesie „Małych Gigantów” zdecydowała, że również w jesiennej ramówce umieści program rozrywkowy z udziałem dzieci. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadać ma Rochstar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Opole 2015 wygrało z Polsat SuperHit Festiwal. TVP1 znokautowała konkurencję

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio 2,98 mln widzów, o 440 tys. więcej niż SuperHit Festiwal pokazywany w Polsacie dwa tygodnie wcześniej. TVP1 w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a reklamowe wpływy wyniosły 4,85 mln zł. więcej

 
,,Krew z krwi" straciła połowę widowni. TVP2 przegrała z konkurencją

Drugi sezon serialu „Krew z krwi” oglądało średnio 997 tys. osób, o ponad 1 mln mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię. Dwójka w paśmie nadawania produkcji przegrała z konkurencją w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,4 mln zł. więcej

 
,,Warsaw Shore" straciło widzów. ,,Widownia podzieliła się między telewizję a internet"

Pierwszą część trzeciej edycji „Warsaw Shore” oglądało 100 tys. widzów, o 60 tys. mniej niż drugą odsłonę reality-show. Format nadal notował jednak wyniki lepsze od średniej stacji i pokonał konkurencję. - Duża cześć fanów programu oglądała go w aplikacji MTV Play - mówi nam Jerzy Dzięgielewski z VIMN Polska. więcej

 
Natalia Niemen o festiwalu w Opolu: Mamy w Polsce wrażliwych odbiorców, nie trzeba im się podlizywać prostackimi pioseneczkami

- Formuła festiwalu w Opolu jest niepotrzebnie i na siłę unowocześniana. Ludzie nie są głupi. Mamy w Polsce wielu wrażliwych i światłych odbiorców. Im nie trzeba się podlizywać wyginającymi się panienkami z majtkami na wierzchu, ani lubieżnymi scenkami, czy prostackimi pioseneczkami - ocenia piosenkarka Natalia Niemen, współprowadząca ubiegłorocznych SuperDebiutów. więcej

 
Aleksandra Pietrzyk przeszła z Polsat Media do Endemol Polska

Aleksandra Pietrzyk, dotąd związana z Polsat Media, objęła stanowisko head of commercial w firmie producenckiej Endemol Polska. więcej

 
TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
The Medical Channel - nowy kanał o zdrowiu i medycynie w Polsce

Spółka Program, należąca do Grupy Kapitałowej 4fun Media, zajmie się dystrybucją poświęconego zdrowiu i medycynie kanału The Medical Channel. Firma chce zainteresować kanałem polskie sieci kablowe oraz platformy cyfrowe. więcej

 
4,4 mln widzów meczu Polska-Gruzja w kanałach Polsatu

Średnio 4,4 mln widzów oglądało sobotni mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 roku, w którym Polska pokonała Gruzję 4:0. Spotkanie oglądała niemal połowa osób, którzy mieli w jego czasie włączony telewizor. więcej

 
Disney Channel wyprodukuje serial dla nastolatków ,,Soy Luna"

Kanał Disney Channel Latin América ogłosił rozpoczęcie produkcji nowego serialu dla nastolatków „Soy Luna”. Premierę serialu zaplanowano na przyszły rok. więcej

 
Bajki dla dzieci z wadami wzroku i słuchu w MiniMini+ i teleToon+

Kanały dziecięce MiniMini+ i teleToon+ wprowadzają w okresie wakacyjnym animacje dla dzieci z wadami wzroku i słuchu, m.in. „Duzersi”, „Kasi i Mim-Mim”, „Mia i ja 2”, „Zwierzaki-Przebieraki”, „Super 4” czy „Piotruś Królik”. więcej

 
Artur Żmijewski gospodarzem programu ,,Geneza grzechu" w ID

Kanał ID rozpoczyna emisję nowej serii  programu „Geneza grzechu”. Jego gospodarzem będzie aktor Artur Żmijewski. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM na czele. Radio Maryja z największym spadkiem, rośnie Muzo.fm

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało Muzo.fm, zaś najwięcej straciło Radio Maryja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska na czele sieci radiowych. ZET Chilli o 200 proc. do góry

W okresie od marca do maja br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli, zaś najwięcej straciło Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards

Agencja DDB & tribal Warszawa zdobyła tegoroczną nagrodę Facebook Awards w kategorii Media za kampanię dla linii lotniczych LOT. Główne wyróżnienia powędrowały do Leo Burnett oraz ALS Association. - Moim zdaniem Ice Buckett Challenge to najlepsza kampania w całej historii Facebooka - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mark D’Arcy, dyrektor kreatywny Facebooka. więcej

 
Fundacja Mamy i Taty odpowiada pełnomocniczce ds. równego traktowania na zarzuty wobec kampanii ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem"

Fundacja Mamy i Taty odpowiada na krytyczne stanowisko prof. Małgorzaty Fuszary, pełnomocniczki ds. równego traktowania, na temat kampanii „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” i nawołuje do podpisywania petycji w tej sprawie. więcej

 
Joanna Hurda na czele shopper marketingu w Grey Group Polska

Joanna Hurda zaczęła pracę jako regional client service & shopper marketing director w agencji reklamowej Grey Group Polska. Poprzednio pracowała jako niezależna konsultantka marketingowa, a wcześniej była związana m.in. z agencjami McCann Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland. więcej

 
Daniel Jarociński szefem social media w Multi Communications

Daniel Jarociński objął w agencji Multi Communications stanowisko head of social media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio Jarociński prowadził własną firmę Firecracker, a wcześniej pracował m.in. w agencjach Socializer, 180heartbeats i K2. więcej

 
Publicis Poland i Advanced PR partnerami strategicznymi

Agencje Advanced PR i Publicis Poland podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Będą wzajemnie korzystać z oferowanych przez siebie usług oraz polecać usługi partnera obecnym i przyszłym klientom. więcej

 
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (TOP20)

Apple wyprzedziło Google i odzyskało miano najcenniejszej marki świata, a jednocześnie lidera wśród marek technologicznych w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
,,Rzecz ważna: mieć pewność" - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska. Akcję, prowadzoną pod hasłem „1 rzecz, która jest ważna: mieć pewność”, przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales & More. więcej

 
McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group z Europejskim Forum Nowych Idei

McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group (SMG) zostały partnerami Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI), organizowanego przez Konfederację Lewiatan. Firmy, reprezentujące Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zajmą się przede wszystkim promocją Forum. więcej

 
,,Odkryj swoją owocową stronę!" w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój Smako-Łyk w ramach koncepcji kreatywnej „Po owocowej stronie”. Akcję, obejmującą telewizję, kina i internet, przygotowały firmy VML Poland i MediaCom Warszawa. więcej

 
Dziecięce zabawy wspinaczkowe reklamują Kubuś Play jako źródło witamin (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama napoju Kubuś Play (produkowanego przez Maspex Wadowice), pokazująca zabawę dzieci w stylu relacji dziennikarskiej. Kampanię przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
,,Rześko, że aż miło" w letniej kampanii Costa Coffee

Sieć kawiarni Costa Coffee w kampanii pod hasłem „Rześko, że aż miło” proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. Sezonową kampanię kawiarni przygotowały firmy MediaCom Warszawa, San Markos, BrandLab, Windmill i K2. więcej

 
Jan Wojtkowski: z McCann Worldgroup do Ogilvy & Mather Poland

Jan Wojtkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Ogilvy & Mather Poland. Przeszedł z McCann Worldgroup, gdzie pracował dwa lata. więcej

 
,,Zdrowo i sportowo" w loterii Nestlé Polska

Agencja Unique One przygotowała na zlecenie Nestlé Polska ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem „Z Nestlé zdrowo i sportowo”, która obejmuje kilka sieci handlowych, m.in. Kaufland i Tesco. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Panasonic: Ideas for life Mitsubishi: The all new.... Regulax: Avoid surprises National Geographic Kids: Octopi Audi: Quattro
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" wręczy Bronisławowi Komorowskiemu tytuł Człowieka Roku. ,,Uroczystość kameralna"

Agora podtrzymuje decyzję o przyznaniu tytułu Człowieka Roku „Gazety Wyborczej” prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu. - Uroczystość będzie miała charakter kameralny i wewnątrzredakcyjny - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. więcej

 
,,Be Active" debiutuje w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł

We wtorek 16 czerwca br. w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness”, które wprowadzi na rynek wydawnictwo Edipresse Polska. Magazyn, którym kieruje Ewa Chodakowska, zadebiutuje na rynku w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. więcej

 
,,Playboy" stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko ,,Logo" na plusie

W I kwartale 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Playboy”, a jedyny wzrost odnotowało tylko „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”. więcej

 
Eric Zinczenko nowym CEO Bonnier Corporation, odchodzi David Freygang

Eric Zinczenko obejmie stanowisko CEO wydawnictwa Bonnier Corporation, które należy do Bonnier Group. Zastąpi Davida Freyganga, który po 25 latach pracy w firmie odchodzi na emeryturę. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-06-16 Bliżej Ciebie - 2015-06-15 Time - 2015-06-15 The New Yorker - 2015-06-15 Advertising Age - 2015-06-15
 
Internet  
 
Polscy youtuberzy rosną w siłę, na czele SA Wardega przed AbstrachujeTV (raport z YT, Facebooka, Twittera i Instagrama)

Tematem przewodnim nowego raportu NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl jest rosnące znaczenie, także pod kątem marketingowym, polskich twórców youtube’owych. Ponadto w raporcie jak co miesiąc prezentujemy szczegółowe statystyki najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. więcej

 
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards

Agencja DDB & tribal Warszawa zdobyła tegoroczną nagrodę Facebook Awards w kategorii Media za kampanię dla linii lotniczych LOT. Główne wyróżnienia powędrowały do Leo Burnett oraz ALS Association. - Moim zdaniem Ice Buckett Challenge to najlepsza kampania w całej historii Facebooka - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mark D’Arcy, dyrektor kreatywny Facebooka. więcej

 
Polski startup Filmaster sprzedany Samba TV za milion euro

Filmaster, młoda polska firma tworząca narzędzia do personalizacji i analityki dla branży rozrywkowej, została przejęta przez Samba TV, platformę działającą na rynku interaktywnej telewizji. Wartość transakcji wynosi milion euro. więcej

 
Apple Music będzie oddawać twórcom 73 proc. przychodów

Koncern Apple zapowiada, że wykonawcy publikujący swoją muzykę w serwisie Apple Music będą otrzymywać 73 proc. przychodów z dostępu do ich utworów. Jednak nie dostaną ani centa za odtworzenia w ramach trzymiesięcznego darmowego okresu próbnego dla użytkowników. więcej

 
Zatrzymano dwie osoby ws. zabójstwa dziennikarza w Mławie

Policja zatrzymała dwie osoby w związku z zabójstwem w nocy z soboty na niedzielę w Mławie Łukasza Masiaka, dziennikarza prowadzącego serwis Naszamlawa.pl - podało RMF FM, powołując się na nieoficjalne źródła. - Ustalenia nie wskazują, żeby to zdarzenie miało związek z pracą dziennikarza - informuje Prokuratura Rejonowa w Mławie. więcej

 
Nationale-Nederlanden z nowym serwisem od K2

Agencja interaktywna K2, w ramach współpracy z marką ING Życie, przygotowała nowy serwis ingzycie.pl, w związku z połączeniem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden, planowanym na lato br. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (TOP20)

Apple wyprzedziło Google i odzyskało miano najcenniejszej marki świata, a jednocześnie lidera wśród marek technologicznych w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Garden of Words produktowo dla IKEA
 
Daniel Jarociński szefem social media w Multi Communications
 
Publicis Poland i Advanced PR partnerami strategicznymi
 
Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network
 
Think Kong wypromuje Grupę PGD
 
Bright wypromuje sieć biur podróży My Travel
 
Technologie  
 
Microsoft przenosi gry z Xboksa 360 na Xbox One, obiecuje nowy kontroler Elite
 
Samsung szykuje Galaxy S6 Edge Plus z 5,7-calowym ekranem
 
Titanium S6 - nowy smartfon od Karbonn w Polsce za 419 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Deflacja słabnie powoli
 
Rośnie liczba jednoosobowych firm
 
Rządy Włodzimierza Karpińskiego były udane dla energetyki
 
Fundusze private equity dynamicznie inwestują w Polsce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Natalia Niemen o festiwalu w Opolu: Mamy w Polsce wrażliwych odbiorców, nie trzeba im się podlizywać prostackimi pioseneczkami
 
Apple Music będzie oddawać twórcom 73 proc. przychodów
 
James Bond w Meksyku (wideo)
 
Film "Jurassic World" zarobił już ponad 500 mln dolarów
 
Florence And The Machine zagra w grudniu w Łodzi
 
"Dale" - nowa płyta Pitbulla
 
Nicole Kidman i Robert Pattinson w filmie "Królowa pustyni"
 
Mariah Carey w "Game of War - Fire Age"
 
Blog  
 
,,Polska w budowie" versus ,,Polska w ruinie?" - Zbigniew Brzeziński
 
Demontaż - i co dalej? - Krzysztof Czabański
 
Jakby nikt nie istniał - ks. Artur Stopka
 
Panie Stonoga - dziękuję! - Ewaryst Fedorowicz
 
Tłuste koty - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl