Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 2 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat rezygnuje z Sopot Festivalu

Telewizja Polsat po trzech latach zrezygnowała ze współorganizowania Sopot Festivalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Sopot twierdzi tymczasem, że wciąż rozmawia z telewizjami na temat tegorocznej edycji imprezy. więcej

 
Autorzy ,,Tomasz Lis na żywo" naruszyli zasady etyki dziennikarskiej

Komisja etyki TVP uznała, że autorzy programu „Tomasz Lis na żywo” naruszyli zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Za brak należytej staranności przy weryfikacji materiałów ukarano finansowo wydawcę. więcej

 
Giganci telewizyjni słabną. Kanały tematyczne coraz silniejsze

W I półroczu br. udział w rynku czterech największych kanałów spadł poniżej 45 proc. - Fragmentaryzacja rynku postępuje od lat . Oferta kanałów tematycznych jest coraz większa i lepsza - mówi Piotr Bieńko, szef Codemedia. Liderem oglądalności pozostała TVP1, najwięcej straciła TVP2, a najmniej - Polsat. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Polska Press Grupa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Studio Besta dla TTV poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Manager

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Account Director for End Clients

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wiadomości Handlowe poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. sprzedaży sponsoringu konferencji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowe Money.pl powieliło schemat Wirtualnej Polski, nienagannie tylko na stronie głównej (opinie)

Nowa odsłona serwisu Money.pl ma podobny układ jak działająca od prawie roku wersja portalu Wirtualna Polska. Zdecydowanie najlepiej prezentuje się na stronie głównej, na dalszych podstronach i w mniej eksponowanych elementach jest sporo niedociągnięć - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji interaktywnych. więcej

 
,,Od A do Z" pozostaje w formacie gazetowym. ,,Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników"

Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa Nokaut jako HubStyle bez akcji Morizon stawia na modę, odeszli Jaskólski i Kitowski

Grupa Nokaut po przejęciu 75 proc. udziałów spółki HubStyle, do której należy internetowy sklep odzieżowy Sugarfree.pl, zmieniła nazwę na HubStyle i przyjęła nową strategię. W ostatnich dniach z kierownictwa firmy odeszli Michał Jaskólski i Patryk Kitowski, wcześniej nowym prezesem została Monika Englicht, do której jako wiceprezes dołączył właśnie Wojciech Patyna. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kamil Durczok chce 9 mln zł odszkodowania. Pierwszy proces po wakacjach

Pierwszy z procesów, które Kamil Durczok wytoczył wydawcy i dziennikarzom tygodnika „Wprost”, rozpocznie się 17 września br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na posiedzeniu przygotowawczym sąd zdecydował, że sprawy z powództwa cywilnego rozpatrywane będą oddzielnie. więcej

Według interaktywnych nowy Dziennik.pl z ciekawymi zmianami, ale w pułapce mobilności

Zdaniem specjalistów z agencji interaktywnych nowa wersja portalu Dziennik.pl jest zoptymalizowana bardziej na urządzenia mobilne niż komputery, przy czym z wieloma niedociągnięciami. Wprowadzenie w serwisie dwóch stron głównych to odważne posunięcie. więcej

TVP Sport odpowiada na krytykę relacji z kolarskich mistrzostw Polski: ubogo albo wcale
Onet odcina się od spreparowanego linka o Andrzeju Dudzie z anty-PiSowskiego fanpage'a
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat rezygnuje z Sopot Festivalu

Telewizja Polsat po trzech latach zrezygnowała ze współorganizowania Sopot Festivalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Sopot twierdzi tymczasem, że wciąż rozmawia z telewizjami na temat tegorocznej edycji imprezy. więcej

 
Autorzy ,,Tomasz Lis na żywo" naruszyli zasady etyki dziennikarskiej

Komisja etyki TVP uznała, że autorzy programu „Tomasz Lis na żywo” naruszyli zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Za brak należytej staranności przy weryfikacji materiałów ukarano finansowo wydawcę. więcej

 
Giganci telewizyjni słabną. Kanały tematyczne coraz silniejsze

W I półroczu br. udział w rynku czterech największych kanałów spadł poniżej 45 proc. - Fragmentaryzacja rynku postępuje od lat . Oferta kanałów tematycznych jest coraz większa i lepsza - mówi Piotr Bieńko, szef Codemedia. Liderem oglądalności pozostała TVP1, najwięcej straciła TVP2, a najmniej - Polsat. więcej

 
Potężna awaria platformy Horizon w UPC. ,,Pracujemy nad naprawą"

Sieć UPC Polska od dwóch dni zmaga się z awarią platformy telewizji cyfrowej Horizon. - Nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy operatora. więcej

 
Gdynia będzie promowana w nowym serialu TVN

Władze Gdyni podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto to będzie promowane na zasadach lokowania produktu w jednym z seriali, który pojawi się na antenie TVN już jesienią br. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Telewizja Polska zaczyna emisję w jakości 4K

Telewizja Polska 3 lipca br. rozpocznie w naziemnej telewizji cyfrowej testy emisji w technologii DVB-T2 i w rozdzielczości 4K, cztery razy większej od HD. Będą one prowadzone w Warszawie i okolicach. więcej

 
KRRiT nadal nie zatwierdziła nowego zarządu Telewizji Polskiej

Na wczorajszym posiedzeniu członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji obradowali nad wnioskiem rady nadzorczej TVP o powołanie na stanowiska wskazanych członków zarządu spółki. Nie podjęto jednak decyzji w tej sprawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat Sport News zyskał najwięcej w naziemnej telewizji cyfrowej. Mocny spadek Eska TV

Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w czerwcu br. była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, a najwięcej straciła Eska TV. Z kolei na czele grupy komercyjnej znalazł się Polsat. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Nysa Non Stop z koncesją na nadawanie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła konkurs na nadawanie na częstotliwości 93,1 MHz w Nysie. Wygrała go spółka Mec Solutions, która uruchomi tam stację Nysa Non Stop - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rynek radiowy w Częstochowie: Radio Jura z rekordowym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
,,Gotowi do walki" - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)

Legia Warszawa zaczęła kampanię reklamową, w której prezentuje stroje na nadchodzący sezon przygotowane z okazji stulecia klubu. Kampania, prowadzona pod hasłem „Gotowi do walki”, to największa jak dotąd akcja marketingowa Legii. więcej

 
Piwo Desperados Nocturno w reklamach ,,rozkręca noc" (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca nowy wariant piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) - Desperados Nocturno. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Desperados Nocturno rozkręca noc”, przygotowały i realizują firmy W+K Amsterdam, Good, K2, Roots PR, Media Vest i Brave. więcej

 
Zuzanna Gębka digital directorem w GroupM

Zuzanna Gębka awansowała na stanowisko digital directora w polskim oddziale GroupM, holdingu, do którego należą takie agencje mediowe jak m.in. Quisma, MEC i Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wakacje pełne słońca i beztroski" w kampanii Neckermanna (wideo)

Biuro podróży Neckermann zaczęło wakacyjną kampanię reklamującą wyjazdy zagraniczne. Kampania, prowadzona pod hasłem „Rezerwuj wakacje pełne słońca i beztroski”, oprócz reklam obejmuje konkurs „Zostań gwiazdą Neckermanna”. więcej

 
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo

Facebook testuje nowy system płacenia przez reklamodawców za emitowane na tym portalu spoty. Wprowadza możliwość płacenia tylko za odtworzenia trwające minimum 10 sekund. więcej

 
Provident reklamuje szybką pożyczkę ,,w sam raz dla Ciebie" (wideo)

Reklamy z nowej kampanii reklamowej pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident Polska są oparte na parafrazach popularnych powiedzeń. Akcję przygotowały agencje Opus B i AdHeads oraz dom mediowy OMD. więcej

 
Agnieszka Szulim i Ekskluzywny Menel reklamują Fruits and Wine

Prezenterka TVN Agnieszka Szulim i Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel, zostali bohaterami kampanii reklamującej wino Fruits and Wine, wprowadzone właśnie do sprzedaży przez firmę Sobieski. więcej

 
Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena

Firma browarnicza Heineken wybrała agencję Publicis Worldwide do globalnej obsługi reklamowej. Stało się to dwa tygodnie po zakończeniu współpracy z agencją Wieden+Kennedy. więcej

 
Havas Media Group globalnie dla Ubisoftu

Havas Media Group zwyciężyła w globalnym przetargu na obsługę mediową firmy Ubisoft, producenta, wydawcy i dystrybutora gier wideo. W Polsce oznacza to kontynuację marketera z domem mediowym Arena Media. więcej

 
Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA

Chris Garbutt, dotychczas związany z agencją Ogilvy&Mather, objął stanowiska global creative president oraz chief creative officer w agencji TBWA. Będzie pracować w jej biurze w Nowym Jorku. więcej

 
Kobieca historia w reklamach Ja+ Internet LTE w Plusie (wideo)

Kolejną taryfą z grupy Ja+ reklamowaną przez sieć telekomunikacyjną Plus jest Ja+ Internet LTE. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction. więcej

 
Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)

W ramach taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) uruchomiono Strefa Plusha z rabatami na różne produkty i usług. Wspiera to kampania reklamowa, w której brand hero marki Plush występuje razem ze sprawiającym kłopoty psem. więcej

 
Mariusz Czykwin: z Petrology do Infinity Group

Do zespołu agencji interaktywnej Infinity Group dołączył Mariusz Czykwin, obejmując stanowisko senior web analyst. Wcześniej pracował m.in. w firmach Petrology i Atmax. więcej

 
Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media

Pracę w dziale digitalowym domu mediowego Lowe Media zaczęli Anna Piwowarczyk, wcześniej związana m.in. z MediaCom Warszawa i MediaOn, oraz Jakub Kacprzak, wcześniej pracujący m.in. w firmach NetSprint i bwin. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Plush: lepiej przygarnij vansy Kobieca historia w reklamach Ja+ Internet LTE w Plusie Martini: King of the table Absolut: Survivor L'angelica: In case of dandruff.
 
Prasa  
 
,,Od A do Z" pozostaje w formacie gazetowym. ,,Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników"

Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Kukawski współpracownikiem magazynu ,,Esquire"

Michał Kukawski, były redaktor naczelny „Malemena”, rozpoczął współpracę z dwumiesięcznikiem „Esquire” (Marquard Media Polska). Jego pierwszy tekst ukazał się w lipcowo-sierpniowym wydaniu pisma. więcej

 
,,Party" na czele dwutygodników people. ,,Grazia" wyprzedziła ,,Vivę!" i ,,Flesz"

W kwietniu  2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciła „Viva!”. więcej

 
E-wydania ,,Puls Biznesu" publikowane dwie godziny wcześniej

Od lipca e-wydania dziennika „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) są dostępne od godz. 22.00 w dniu poprzedzającym wydanie drukowane gazety. Do tej pory były one publikowane o północy. więcej

 
Jerome Fenoglio nowym szefem ,,Le Monde" wybranym przez redakcję

Jerome Fenoglio został nowym redaktorem naczelnym francuskiego dziennika „Le Monde”. Jego kandydaturę poparła w głosowaniu większość zespołu redakcyjnego. To szósty naczelny gazety w ciągu ostatnich pięciu lat. więcej

 
Piotr Hendel wydawcą w Agorze, odchodzi Bogusława Kotowska

Piotr Hendel został nowym wydawcą czasopism w Agorze. Przejmie wydawanie m.in. tytułów, podlegających Bogusławie Kotowskiej, która odejdzie ze spółki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2015-07-02 Magazyn Rowerowy - 2015-07-01 VOGUE - 2015-07-01 Esquire - 2015-07-01 Rewia - 2015-07-01
 
Internet  
 
Nowe Money.pl powieliło schemat Wirtualnej Polski, nienagannie tylko na stronie głównej (opinie)

Nowa odsłona serwisu Money.pl ma podobny układ jak działająca od prawie roku wersja portalu Wirtualna Polska. Zdecydowanie najlepiej prezentuje się na stronie głównej, na dalszych podstronach i w mniej eksponowanych elementach jest sporo niedociągnięć - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji interaktywnych. więcej

 
Grupa Nokaut jako HubStyle bez akcji Morizon stawia na modę, odeszli Jaskólski i Kitowski

Grupa Nokaut po przejęciu 75 proc. udziałów spółki HubStyle, do której należy internetowy sklep odzieżowy Sugarfree.pl, zmieniła nazwę na HubStyle i przyjęła nową strategię. W ostatnich dniach z kierownictwa firmy odeszli Michał Jaskólski i Patryk Kitowski, wcześniej nowym prezesem została Monika Englicht, do której jako wiceprezes dołączył właśnie Wojciech Patyna. więcej

 
Facebook zmodyfikował logo z myślą o użytkownikach mobilnych

Serwis Facebook w drobny sposób zmienił swoje dotychczasowe logo. Pojawiła się w nim nowa litera „a”, a czcionka została odchudzona. - W nowym logo jest więcej przestrzeni, więc będzie lepiej odbierane na ekranach przenośnych - podkreślają eksperci. więcej

 
YouTube z nowymi narzędziami dla twórców, łatwiej będzie kontrolować treści

Portal YouTube zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań, które mają pozwolić twórcom treści na efektywniejsze zdobywanie odbiorców, zarządzanie kontami i podnoszenie własnych kompetencji. Nowości mają się pojawić w ciągu kilku tygodni. więcej

 
Pinterest wprowadza opcję kupowania, zapowiada 30 milionów komercyjnych pinów

Pinterest udostępnia w USA piny z opcją kupowania produktów z poziomu aplikacji. Na razie oferta jest kierowana tylko do użytkowników sprzętu Apple, a serwis chce w niej umieścić ponad 30 milionów produktów. więcej

 
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Maciej Kossowski pokieruje strategią sprzedaży w Grupie Wirtualna Polska

Maciej Kossowski dołączył do zespołu zarządzającego Grupy Wirtualna Polska, obejmując funkcję VP sales strategy. Wcześniej przez 14 lat pracował w Grupie Onet, ostatnio jako wiceprezes Media Impact Polska. więcej

 
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo

Facebook testuje nowy system płacenia przez reklamodawców za emitowane na tym portalu spoty. Wprowadza możliwość płacenia tylko za odtworzenia trwające minimum 10 sekund. więcej

 
Chrome najpopularniejszą przeglądarką w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w Polsce tuż przed Firefoxem (infografika)

Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski, najczęściej łączą się z siecią za pomocą przeglądarki Google Chrome - wynika z danych Gemiusa. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co trzeci Polak korzysta z prywatnej opieki medycznej (wideo)

Prywatna opieka zdrowotna to wciąż obszar "dla wybranych" - wynika z badania IQS. więcej

 
Prawie dwie trzecie Polaków korzysta z e-faktur

Prawie każdy Polak deklaruje znajomość e-faktur, a korzysta z nich już niemal tyle samo osób co z faktur papierowych. Jednak osoby, które nie korzystają dziś z e-faktur, nie chcą zmieniać swoich przyzwyczajeń - wynika z badania Smartscope. więcej

 
Public Relations  
 
d*fusion communication przejmuje od Hill+Knowlton Strategies obsługę Microsoftu
 
Technologie  
 
Polski rynek telekomunikacyjny w dół: internet mobilny dogania stacjonarny, 57,8 mln kart SIM
 
Bill Gates zainwestuje 2 mld dolarów w odnawialne źródła energii
 
Kobieca historia w reklamach Ja+ Internet LTE w Plusie (wideo)
 
Gospodarka  
 
Niewypłacalność Grecji osłabi złotego. Rynki finansowe czekają na referendum
 
Przemysł ciągnie polską gospodarkę
 
Zmiany w prawie alimentacyjnym. Nowe regulacje utrudnią życie zalegającym z alimentami
 
Dobry okres, aby kupić akcje na GPW. "Bezpieczeństwo gwarantują fundusze obligacji lub rynku pieniężnego"
 
Dynamicznie rośnie sprzedaż cydru. "Dzięki embargu rosyjskiemu"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Julia Roberts w filmie "Secret in Their Eyes". Premiera 23 października
 
"Difficult People" - nowy serial Amy Poehler (wideo)
 
Prince pokazał "Hardrocklover"
 
Neve Campbell zagra w "House Of Cards 4"
 
11 września premiera nowego albumu Leony Lewis (posłuchaj)
 
Kendrick Lamar pokazał "Alright"
 
Blog  
 
Elektron na drucie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
"Grillowanie" Dudy - Krzysztof Czabański
 
Wrogie przejęcie Ruchu Kontroli Wyborów. - Ewaryst Fedorowicz
 
List otwarty do przyszłego Ministra Pracy (,,Polska w ruinie" - przyczynek do tematu) - Zbigniew Brzeziński
 
Lek na zmęczenie - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl