Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 21 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw

Z grupą marketingową Havas Worldwide Warsaw rozstają się chief strategy officer Marek Staniszewski i executive creative director Michał Imbierowicz. Ich obowiązki przejmą dotychczasowi pracownicy firmy. Staniszewski zamierza prowadzić własną działalność doradczą i szkoleniową. więcej

 
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme

Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Główny Inspektorat Sanitarny o ,,Stop dopalaczom": zamierzony efekt żenady, żeby zwrócić uwagę młodych

Mocno wyśmiewane w internecie spoty „Stop dopalaczom” zostały przygotowane przez Główny Inspektorat Sanitarny jako szybka reakcja na gwałtowny wzrost liczby zatruć po dopalaczach. - Przygotowanie typowej kampanii zajęłoby co najmniej kilka tygodni. Spoty są słabe i infantylne, natomiast być może młodzi ludzie, śmiejąc się z nich, wbiją sobie do głowy, żeby nie próbować takich substancji - tłumaczy rzecznik GIS. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lemon Film poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Grupa Onet - Ringier Axel Springer Polska poszukuje osoby na stanowisko
Grafik Team Leader

Clos Brothers poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Player.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Kreacji Programów

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca TVN Warszawa

Firma z branży eventowej poszukuje osoby na stanowisko
Managing Director

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Serwisy wideo: YouTube ciągle zyskuje, mocno w górę Cda.pl, w dół Wrzuta

Wśród serwisów z treściami wideo od użytkowników zdecydowanym liderem w Polsce jest YouTube, który systematycznie zyskuje na zasięgu. W ostatnim roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotował Cda.pl, a duży spadek - Wrzuta.pl. więcej

 
,,Skazane" jesienią w Polsacie. Bołądź, Krzywkowska i Ścibakówna w rolach głównych (wideo)

Jesienią Telewizji Polsat wyemituje nowy serial „Skazane”, opowiadający o czterech kobietach, których najbliżsi trafili do więzienia. W produkcji główne role grają Monika Krzywkowska, Paulina Gałązka, Olga Bołądź i Beata Ścibakówna. więcej

 
Nowe odcinki ,,Sensacji XX wieku" jesienią w TVP i National Geographic Channel. Małaszyński i Szyc w obsadzie

Telewizja Polska i National Geographic Channel rozpoczęły prace nad nową serią „Sensacji XX wieku” Bogusława Wołoszańskiego. Premierowe odcinki cyklu dokumentalnego zostaną wyemitowane jesienią, a wystąpią w nich m.in. Paweł Małaszyński, Jan Frycz, Karolina Gruszka i Borys Szyc. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"

W maju br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

,,Stop dopalaczom" w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

Przygotowany przez Główny Inspektora Sanitarny spot „Stop dopalaczom” to zupełnie nieudana próba kampanii społecznej opartej na real time marketingu. Jest skrajnie niewiarygodny, a dużą popularność zyskał tylko jako obiekt krytyki i kpin, więc nie przyniesie żadnych pozytywnych efektów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych. więcej

Polkomtel zmienia reklamy Plusha: ,,Ty też możesz przygarnąć piesia" (wideo)
Stagnacja wynagrodzeń w firmach marketingowych, najwięcej zarabiają dyrektorzy finansowi, strategiczni i kreatywni
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme

Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Skazane" jesienią w Polsacie. Bołądź, Krzywkowska i Ścibakówna w rolach głównych (wideo)

Jesienią Telewizji Polsat wyemituje nowy serial „Skazane”, opowiadający o czterech kobietach, których najbliżsi trafili do więzienia. W produkcji główne role grają Monika Krzywkowska, Paulina Gałązka, Olga Bołądź i Beata Ścibakówna. więcej

 
Nowe odcinki ,,Sensacji XX wieku" jesienią w TVP i National Geographic Channel. Małaszyński i Szyc w obsadzie

Telewizja Polska i National Geographic Channel rozpoczęły prace nad nową serią „Sensacji XX wieku” Bogusława Wołoszańskiego. Premierowe odcinki cyklu dokumentalnego zostaną wyemitowane jesienią, a wystąpią w nich m.in. Paweł Małaszyński, Jan Frycz, Karolina Gruszka i Borys Szyc. więcej

 
Thomas Roberts jako pierwszy homoseksualista poprowadził wiadomości NBC

Dziennikarz Thomas Roberts jest pierwszym zdeklarowanym homoseksualistą, który został gospodarzem sobotniego programu „Nightly News” w amerykańskiej stacji NBC. Na co dzień Roberts prowadzi program w telewizji MSNBC. więcej

 
W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy ,,Kabaretobraniu" i ,,Mega Hicie"

W sierpniu marketerzy zainteresowani reklamą na antenie Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy programie „Kabaretobranie w Zielonej Górze” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”. więcej

 
TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowa TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Peter Salmon jako szef BBC Studios będzie nadzorował produkcję czołowych programów

Peter Salmon, dotychczasowy dyrektor BBC England zostanie szefem BBC Studios - nowego oddziału stacji, który ma przejąć produkcję najbardziej dochodowych programów oraz filmów BBC i sprzedawać je zewnętrznym nadawcom. więcej

 
,,Podróżnik na gazie" w Travel Channel

21 lipca 2015 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Podróżnik na gazie”. więcej

 
 
Radio  
 
Eska na czele w Poznaniu. Duży wzrost Radia Merkury i VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw

Z grupą marketingową Havas Worldwide Warsaw rozstają się chief strategy officer Marek Staniszewski i executive creative director Michał Imbierowicz. Ich obowiązki przejmą dotychczasowi pracownicy firmy. Staniszewski zamierza prowadzić własną działalność doradczą i szkoleniową. więcej

 
Główny Inspektorat Sanitarny o ,,Stop dopalaczom": zamierzony efekt żenady, żeby zwrócić uwagę młodych

Mocno wyśmiewane w internecie spoty „Stop dopalaczom” zostały przygotowane przez Główny Inspektorat Sanitarny jako szybka reakcja na gwałtowny wzrost liczby zatruć po dopalaczach. - Przygotowanie typowej kampanii zajęłoby co najmniej kilka tygodni. Spoty są słabe i infantylne, natomiast być może młodzi ludzie, śmiejąc się z nich, wbiją sobie do głowy, żeby nie próbować takich substancji - tłumaczy rzecznik GIS. więcej

 
Daniel Przygoda: Just do it

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Daniel Przygoda, Creative w VML Poland. więcej

 
Poznań tłumaczy: dopiero zaczynamy prace nad nową strategią komunikacji

Przedstawiciele gabinetu prezydenta Poznania zabrali głos w sprawie nowej strategii marketingowej tego miasta. Strategia nie jest jeszcze przesądzona, start prac nad nią zaplanowano na koniec lipca. więcej

 
,,Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz" w reklamach Listerine Advanced White (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do płukania ust Listerine Advanced White (produkowanego przez Johnson & Johnson). Akcję przygotowały agencje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i Primus. więcej

 
W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy ,,Kabaretobraniu" i ,,Mega Hicie"

W sierpniu marketerzy zainteresowani reklamą na antenie Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy programie „Kabaretobranie w Zielonej Górze” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”. więcej

 
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)

W pierwszym kwartale br. firmy farmaceutyczne cennikowo przeznaczyły na reklamy ponad 262 mln zł, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z analiz domu mediowego Codemedia. Najwięcej wydano na wsparcie marketingowe środków przeciw przeziębieniu. więcej

 
Monika Chrobak i Łukasz Włodarczyk w RTB House

Do zespołu firmy technologicznej RTB House dołączyli Monika Chrobak i Łukasz Włodarczyk. Chrobak objęła funkcję talent acquisition managera, a Włodarczyk - global inventory managera. więcej

 
Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

Ministerstwo Środowiska na blisko dwumiesięczną kampanię o ochronie powietrza przeznaczy kolejne 1,2 mln zł. Po tym, jak wybrał do jej realizacji agencje Profile i Bringmore Advertising, teraz szuka firmy, która zajmie się na jego zlecenie zaplanuje i wykupi czas reklamowy w telewizji i radiu. więcej

 
Anna Miller i Małgorzata Jackowiak account managerami w eFresh

Anna Miller i Małgorzata Jackowiak zaczęły pracę w agencji interaktywnej eFresh (należącej do Grupy Fresh). Objęły funkcję account managerów. więcej

 
Adrian Pietraszkiewicz: ,,Stop dopalaczom" to szkodliwy błąd

„Stop dopalaczom” jest spotem szkodliwym. Próbuje poruszyć tematykę olbrzymiego problemu uzależnień, który dotyczy wielu młodych ludzi. Śmieszy, wywołuje zdumienie i banalizuje ów problem. Dobrze, że ten spot został opublikowany w serwisach społecznościowych. Ludzie uczą się tylko na błędach, a ów spot takim błędem niewątpliwie jest - uważa Adrian Pietraszkiewicz z agencji Fenomem. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Chanel: Coco Lacoste: Fun Academia do Rock: Learn to play it for real. Cineart Multiplex:  Star Wars Land Rover: Desert
 
Prasa  
 
,,Tygodnik Zamojski" na czele. ,,Życie Bytomskie" najbardziej w dół. Dane o sprzedaży tygodników lokalnych

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”. więcej

 
,,Skarb" dogonił ,,Tele Tydzień", ostro w dół ,,Claudia". Czytelnictwo miesięczników i dwumiesięczników

W okresie od grudnia ub.r. do maja br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 13. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-07-21 Kropka TV - 2015-07-21 Harper's Bazaar (świat) - 2015-07-20 Forum Dziennikarzy - 2015-07-20 The New Yorker - 2015-07-20
 
Internet  
 
Serwisy wideo: YouTube ciągle zyskuje, mocno w górę Cda.pl, w dół Wrzuta

Wśród serwisów z treściami wideo od użytkowników zdecydowanym liderem w Polsce jest YouTube, który systematycznie zyskuje na zasięgu. W ostatnim roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotował Cda.pl, a duży spadek - Wrzuta.pl. więcej

 
Spotify wprowadza spersonalizowaną playlistę Discover Weekly

Serwis Spotify wprowadza nową funkcję o nazwie Discover Weekly (Odkryj w tym tygodniu). Dzięki niej użytkownik co tydzień otrzyma ułożoną przez algorytm dobraną do swoich upodobań składankę. W Polsce Discover Weekly będzie dostępna za kilka tygodni - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Największe marki stawiają na YouTube'a: 611 tys. filmów i 40 mld obejrzeń

100 największych światowych marek prowadzi w serwisie YouTube ponad 2,4 tys. kanałów, produkowane przez nie filmy są coraz chętniej oglądane. Najmniej lubiane są brandy z sektora finansowego, a najbardziej te z branży medialnej i rozrywkowej. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Producent Louis Vuitton i Marc Jacobs liderem rynku dóbr luksusowych (infografika)

W minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2014 r.) wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 214,2 mld dolarów wobec blisko 172 mld dolarów rok wcześniej - wynika z raportu Deloitte. więcej

 
Szefowie globalnych firm spodziewają się wzrostu zatrudnienia

Prezesi globalnych spółek są pewni, że w ciągu najbliższych trzech lat ich firmy utrzymają się na fali wzrostu. 78 proc. z nich spodziewa się większej liczby procesów rekrutacyjnych do połowy 2018 roku. Wedle nieustająco rosnącej konkurencji, zarządzający podejmują działania mające na celu transformację swoich organizacji. Do kwestii budzących największe obawy wśród CEO należą m.in. utrzymanie lojalności konsumentów, nadążanie za rozwojem nowych technologii oraz dopasowanie usług i produktów do potrzeb rynku. Największą część kapitału spółek w najbliższej przyszłości pochłonie ich ekspansja poza krajowy rynek - wynika z badania KPMG International. więcej

 
Public Relations  
 
ITBC Communication przejmuje agencję eventową Everitum
 
TBWA PR dla Optima DHA - nowej margaryny od ZT ,,Kruszwica"
 
PR Kwadrat wypromuje firmę Sprint
 
Advanced Communication obsłuży Christie + Co
 
Unicorn Media dalej obsługuje Skarbnicę Narodową
 
Technologie  
 
Galaxy Tab S2 - nowe tablety od Samsunga
 
Bello II - nowy smartfon LG
 
A8-7670K - nowy procesor AMD Serii A dla komputerów stacjonarnych za 117,99 dolarów
 
Gospodarka  
 
Producent Louis Vuitton i Marc Jacobs liderem rynku dóbr luksusowych (infografika)
 
Szefowie globalnych firm spodziewają się wzrostu zatrudnienia
 
Prezes PZU: Wojna cenowa na rynku OC. Podwyżki są nieuniknione
 
Nowa wersja programu Płatnik. Ma pomóc unikać błędów w dokumentach i usprawni komunikację z ZUS
 
Wojciech Sobieraj: Przejęcie Alior Banku pozwoli PZU na konsolidację rodzimego sektora bankowego
 
Osoby starsze powinny mieć większy dostęp do opieki stomatologicznej. Trzeba też wprowadzić karty seniora
 
Jak osiągnąć cele polityki klimatycznej UE bez rezygnacji z węgla
 
Trasa wylotowa z Warszawy w kierunku Katowic już działa
 
Kultura/Rozrywka  
 
"V" - nowa płyta Wavves
 
Leona Lewis: I Am (posłuchaj)
 
"Ant-Man" pokonał Minionki
 
Gotowa piosenka do filmu "Spectre"
 
Jennifer Lawrence w "Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2" (zobacz zwiastun)
 
Marcos Brito w teledysku w bieliźnie polskiej marki vonCoda
 
Blog  
 
Sorry, taki mamy migracyjny klimat... - Wanda Konarzewska
 
Moc aż... Dech zapiera! - Paweł Tomczyk
 
Problemy promocji marki Polska - Zbigniew Brzeziński
 
Taśmy prawdy - Krzysztof Czabański
 
Talent i odwaga - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl