Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 24 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Konkurs na kanały w MUX-8 ruszy w sierpniu

Za kilka tygodni Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi konkurs dla nadawców komercyjnych, którzy są zainteresowani uruchomieniem kanałów na multipleksie ósmym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regulator nadal analizuje, jaki charakter powinny mieć te stacje. więcej

 
Apple żąda oddania domeny ap.pl. ,,Fonetycznie identyczna z naszym znakiem towarowym"

Koncern Apple domaga się uznania, że korzystanie z domeny ap.pl narusza jego prawa. Amerykański producent twierdzi, że adres wprowadza użytkowników w błąd i jest zbyt podobny do nazwy Apple. - Apple działa z pozycji siły wymuszając na pojedynczej osobie fizycznej podporządkowanie się jego decyzji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Janiszewski, właściciel domeny. więcej

 
E-sklepy odzieżowe: Zalando.pl z rekordem, mocno w górę Czasnabuty.pl i Szafa.pl, Domodi.pl liderem agregatorów

Zyskujące systematycznie na zasięgu Zalando.pl w pierwszych miesiącach br. osiągnęło najwyższą jak dotąd odwiedzalność i pozostaje zdecydowane najpopularniejszym internetowym sklepem odzieżowym w Polsce. W skali roku duże wzrosty zasięgu zanotowały Czasnabuty.pl, Szafa.pl, Topsecret.pl i Eobuwie.com.pl, a spadek - C-and-a.com. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

IMS poszukuje osoby na stanowisko
Telemarketer

IMS poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy doradca ds. obsługi klienta

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Video / VOD

GRUPA RMF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Grupa Onet - Ringier Axel Springer Polska poszukuje osoby na stanowisko
Grafik Team Leader

Clos Brothers poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Player.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Kreacji Programów

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca TVN Warszawa

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Aryton zmienia nazwę na Patrizia Aryton i szykuje kampanię reklamową

Firma odzieżowa Aryton zmieniła nazwę na Patrizia Aryton. Rebrandingowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w internecie, prasie i telewizji. więcej

 
Które kanały oglądają kobiety a które mężczyźni?

TVP1 to najchętniej oglądany kanał telewizyjny zarówno przez kobiety jak i mężczyzn - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Aflofarm i Unilever z dużymi wzrostami budżetów reklamowych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)

W pierwszej połowie br. największy reklamodawca w mediach pozainternetowych, Aflofarm Farmacja Polska, zwiększyła w skali roku swoje wydatki na reklamę o ponad 30 proc. Wzrost ten jest niemal dziesięciokrotnie większy od dynamiki całego rynku. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Orange Sport nie zmieni właściciela, Orange i Roman Młodkowski nie osiągnęli porozumienia

Orange i kontrolowana przez Romana Młodkowskiego spółka RMVC potwierdziły, że nie dojdzie do sprzedaży kanału sportowego Orange Sport. Obie strony nie chcą jednak zdradzić szczegółowych przyczyn fiaska negocjacji. więcej

Cannes Lions wygrywają kampanie chcące naprawiać świat? Polscy marketingowcy: trzeba też promować produkty

To fajnie, że reklama może zrobić coś więcej, niż tylko sprzedać więcej pasty do zębów. Dobra reklama zawsze sprzedaje, ale nie zawsze robi się ją po to by sprzedawała - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, Marcin Nowak i Marcin Kalkhoff , komentując ocenę Stephana Vogla po festiwalu Cannes Lions. więcej

Lewandowski przed modelkami, blogerami oraz gwiazdami muzyki i telewizji (TOP100 Polaków na Instagramie)
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Konkurs na kanały w MUX-8 ruszy w sierpniu

Za kilka tygodni Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi konkurs dla nadawców komercyjnych, którzy są zainteresowani uruchomieniem kanałów na multipleksie ósmym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regulator nadal analizuje, jaki charakter powinny mieć te stacje. więcej

 
Które kanały oglądają kobiety a które mężczyźni?

TVP1 to najchętniej oglądany kanał telewizyjny zarówno przez kobiety jak i mężczyzn - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Susanne Daniels, dyrektor programowa MTV przechodzi do YouTube'a

Susanne Daniels zrezygnowała z funkcji szefa ds. programowych w stacji MTV, aby objąć w YouTube nowo utworzone stanowisko związane z tworzeniem przez serwis własnych treści. Na miejsce Daniels w MTV pojawi się Mina Lefevre. więcej

 
 
Radio  
 
W nowych cennikach Grupy RMF reklamy droższe o prawie 3 proc.

Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich rozgłośni i pakietów obowiązujące od początku września do końca grudnia. Stawki w poszczególnych cennikach są o 2,6-2,9 proc. wyższe niż obecnie. więcej

 
Radio Białystok awansowało na podium. Radio Akadera z kilkukrotnie wyższym wynikiem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Aryton zmienia nazwę na Patrizia Aryton i szykuje kampanię reklamową

Firma odzieżowa Aryton zmieniła nazwę na Patrizia Aryton. Rebrandingowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w internecie, prasie i telewizji. więcej

 
Aflofarm i Unilever z dużymi wzrostami budżetów reklamowych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)

W pierwszej połowie br. największy reklamodawca w mediach pozainternetowych, Aflofarm Farmacja Polska, zwiększyła w skali roku swoje wydatki na reklamę o ponad 30 proc. Wzrost ten jest niemal dziesięciokrotnie większy od dynamiki całego rynku. więcej

 
Wiktor Goliszek business directorem w Starcom MediaVest Group

Wiktor Goliszek awansował w strukturach Starcom MediaVest Group (SMG), do której należą m.in. domy mediowe Starcom, MediaVest i Starlink oraz agencja Next, na stanowisko business directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
W nowych cennikach Grupy RMF reklamy droższe o prawie 3 proc.

Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich rozgłośni i pakietów obowiązujące od początku września do końca grudnia. Stawki w poszczególnych cennikach są o 2,6-2,9 proc. wyższe niż obecnie. więcej

 
Różowy koń z dziecięcej wyobraźni w reklamie Hondy CR-V (wideo)

Bohaterami najnowszej kampanii promującej samochód Honda CR-V serii II jest kilkuletnia dziewczynka i różowy koń. Działania, prowadzona na rynku australijskim, przygotowała agencja Leo Burnett Melbourne. więcej

 
McDonald's promuje się w upały, rozdając lody (wideo)

Upały panujące w Europie zainspirowały McDonald’s do nowej akcji marketingowej. Firma ustawiła specjalną gablotę z kubkami, które można za darmo napełnić lodowym deserem McFlurry. więcej

 
,,Sztrom i hajcong bez marasu" - Fortum reklamuje się w gwarze śląskiej

Firma ciepłownicza Fortum rozpoczęła na Górnym Śląsku wizerunkową kampanię reklamową opartą na hasłach w gwarze śląskiej. Kreacją reklam zajęła się agencja Tequila. więcej

 
MediaCom obsłuży europejski budżet Betfair

Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu marketingowego internetowej firmy bukmacherskiej Betfair w Europie. Jego wielkość szacowana jest na 15 mln funtów. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Moschino: Glamour Diesel: For successful living Adidas: The first thing Heinz: What you see is what you get Mundo Livre FM: Rock sets free
 
Prasa  
 
,,Financial Times" sprzedany za 844 mln funtów azjatyckiemu koncernowi Nikkei

Brytyjski dziennik „Financial Times” został sprzedany przez wydawnictwo Pearson azjatyckiej grupie medialnej Nikkei. - „FT” powinien stać się częścią dużej organizacji działającej na rynku mediów, a my chcemy skupić się na działalności edukacyjnej - wyjaśnia John Fallon, dyrektor wykonawczy Pearson. więcej

 
Ranking miesięczników historycznych i popularnonaukowych. Na czele ,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii"

W kwietniu 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „W Sieci Historii”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Playboy - 2015-07-24 Sukcesy i porażki - 2015-07-24 Czas na Relaks   - 2015-07-24 Życie na Gorąco - 2015-07-24 Dziennik Wschodni - 2015-07-23
 
Internet  
 
Apple żąda oddania domeny ap.pl. ,,Fonetycznie identyczna z naszym znakiem towarowym"

Koncern Apple domaga się uznania, że korzystanie z domeny ap.pl narusza jego prawa. Amerykański producent twierdzi, że adres wprowadza użytkowników w błąd i jest zbyt podobny do nazwy Apple. - Apple działa z pozycji siły wymuszając na pojedynczej osobie fizycznej podporządkowanie się jego decyzji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Janiszewski, właściciel domeny. więcej

 
E-sklepy odzieżowe: Zalando.pl z rekordem, mocno w górę Czasnabuty.pl i Szafa.pl, Domodi.pl liderem agregatorów

Zyskujące systematycznie na zasięgu Zalando.pl w pierwszych miesiącach br. osiągnęło najwyższą jak dotąd odwiedzalność i pozostaje zdecydowane najpopularniejszym internetowym sklepem odzieżowym w Polsce. W skali roku duże wzrosty zasięgu zanotowały Czasnabuty.pl, Szafa.pl, Topsecret.pl i Eobuwie.com.pl, a spadek - C-and-a.com. więcej

 
Fakt.pl tworzy dział konsumencki z Janem Bolanowskim na czele

W newsroomie internetowego serwisu dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) utworzony został nowy dział konsumencki, który zajmie się treściami poradniczymi m.in. z dziedzin finansów i prawa. Pokieruje nim Jan Bolanowski. - To pierwszy zespół, który tworzy teksty docelowo dla Fakt.pl, ale redaktorzy prowadzący wydań papierowych będą z nich korzystać - zapowiada Maciej Kabroński, head of digital w Fakt.pl. więcej

 
Młodzi w social media udostępniają najczęściej wideo, YouTube traci na rzecz Facebooka

Generacja Z, czyli 15-25 latków jest pokoleniem biegłym technologicznie, a przyszłość wielu marek zależy od tego, czy będą umiały zbudować dziś relacje z tą grupą, czy będą dla nich autentyczne i będą komunikowały się w zgodzie z ich oczekiwaniami - wynika z raportu Universal McCann. więcej

 
Susanne Daniels, dyrektor programowa MTV przechodzi do YouTube'a

Susanne Daniels zrezygnowała z funkcji szefa ds. programowych w stacji MTV, aby objąć w YouTube nowo utworzone stanowisko związane z tworzeniem przez serwis własnych treści. Na miejsce Daniels w MTV pojawi się Mina Lefevre. więcej

 
Co czwarty polski internauta pobiera filmy i seriale z sieci, pirackie serwisy przez większość uważane za legalne

27 proc. internautów ściąga filmy z torrentów bądź stron hostingowych (jak Chomikuj.pl). Dla 30 proc. internautów nie ma znaczenia czy oglądają programy w sieci legalnie, a pirackie serwisy często postrzegają jako działające zgodnie z prawem - wynika z badania MEC. więcej

 
Twórca Wikipedii uruchamia serwis TPO do zbiórek dla organizacji charytatywnych

Jimmy Wales, założyciel Wikipedii, uruchomił swój nowy projekt internetowy - TPO. To platforma społecznościowa nastawiona na działalność charytatywną i pomaganie potrzebującym. więcej

 
Polski startup UXPin z 5 mln dolarów dofinansowania od True Ventures

Powstała w 2010 roku polska firma UXPin tworząca narzędzia do projektowania stron i aplikacji uzyskała pięć milionów od inwestora z Doliny Krzemowej. To pierwszy przypadek polskiego startupu, który w USA otrzymał dofinansowanie w Rundzie A. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Młodzi w social media udostępniają najczęściej wideo, YouTube traci na rzecz Facebooka

Generacja Z, czyli 15-25 latków jest pokoleniem biegłym technologicznie, a przyszłość wielu marek zależy od tego, czy będą umiały zbudować dziś relacje z tą grupą, czy będą dla nich autentyczne i będą komunikowały się w zgodzie z ich oczekiwaniami - wynika z raportu Universal McCann. więcej

 
W lokalne akcje angażuje się 41 proc. Polaków, co czwarty w organizacji społecznej

Połowa Polaków czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka, a silną więź z całym krajem deklaruje 43 proc. badanych. 7 na 10 respondentów jest zdania, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną. Lepiej jest z tzw. lokalnym patriotyzmem konsumenckim, jako że więcej niż połowa zapytanych (53 proc.) kupuje lokalne produkty ze względu na ich pochodzenie - wynika z badania 4P Research Mix. więcej

 
W Polsce kobiety bardziej całuśne od mężczyzn (infografika)

Polacy to całkiem całuśny naród, a przoduje w tym płeć piękna. Ponad 50 proc. kobiet i 36 proc. mężczyzn w wieku 15-29 lat deklaruje, że składało różnego rodzaju pocałunki więcej niż 300 razy w ciągu roku - wynika z badania IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Havas PR Warsaw zajmie się komunikacją korporacyjną IKEA w Polsce
 
Technologie  
 
PostInAir - lotniskomaty od PGP Innowacje i LOT-u
 
Lumia 550, Lumia 750 i Lumia 850 od Microsoftu
 
Bravia S85C - nowa seria telewizorów z zakrzywionymi ekranami 4K i Android TV od Sony
 
HRM-Tri i HRM-Swim - nowe pulsometry od Garmina (wideo)
 
XVII Konkurs Chopinowski z aplikacją na Samsung Smart TV, Androida i iOS
 
Mobile Vikings: więcej internetu w ofercie prepaid
 
Sony z Oskarem Ziętą: instalacja z telewizorów Sony Bravia w galerii Pies Czy Suka
 
Gospodarka  
 
PostInAir - lotniskomaty od PGP Innowacje i LOT-u
 
Bezrobocie spadło do 10,3 proc.
 
Polska jest potęgą w produkcji części samochodowych, ale omijają nas producenci nowych aut
 
Jesteśmy lokalnymi patriotami. Ponad połowa Polaków chce kupować produkty wytwarzane w okolicy
 
Zmiany w programie Mieszkanie dla Młodych. Skorzystają mieszkańcy mniejszych miejscowości
 
700 tys. Polaków to pracownicy tymczasowi. Najwięcej ofert w firmach produkcyjnych i call center
 
Warszawę odwiedza coraz więcej turystów. Prawie połowa z nich to obcokrajowcy
 
Znak towarowy oddasz bez podatku od darowizn
 
Anna Panek nowym dyrektorem HR w Vivus Finance
 
Kultura/Rozrywka  
 
XVII Konkurs Chopinowski z aplikacją na Samsung Smart TV, Androida i iOS
 
"Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2". Zobacz pełny zwiastun
 
"Jurassic World" hitem. Film zarobił już 1,5 mld dolarów
 
"BrainDead" - nowy serial twórców "Żony idealnej"
 
LeBron James bierze się za kino i telewizję
 
Taylor Swift zmienia umowy z fotografami
 
Paweł Sala odpowiada za film "Niewidzialni"
 
Blog  
 
Polska jako folwark - Krzysztof Czabański
 
Trochę myśli przy drylowaniu wiśni... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Sorry, taki mamy ( migracyjny) klimat... - Wanda Konarzewska
 
Moc aż... Dech zapiera! - Paweł Tomczyk
 
Problemy promocji marki Polska - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl