Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 18 Sierpnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim. więcej

 
nc+: staramy się jeszcze pozyskać ligę hiszpańską. Eleven Sports Network: nie mamy licencji

Platforma nc+ deklaruje, że cały czas stara się umożliwić swoim abonentom oglądanie w najbliższym sezonie meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej. W grę wchodzą dwie opcje: odkupienie praw od beIN Sports albo włączenie do oferty kanałów innych nadawców, którzy je kupią. Licencji nie przejął też jeszcze Eleven Sports Network. więcej

 
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą

W weekendowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) opublikowano artykuł Tomasza Krzyżaka o ks. Kazimierzu Sowie. Duchowny poskarżył się na Facebooku, że nie rozmawiano z nim przed publikacją. - Przykro mi, że mam takich ludzi w redakcji, pozostaje mieć nadzieje, że jak najszybciej sami zmienią prace i wyniosą się z mojej spółki - odpowiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel GMC. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Działu Projektów

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Project Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sales Researcher

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Prezentacji Multimedialnych

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
System Administrator

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor kreatywny

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Programme Planning Manager Lifestyle

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive

Posterscope poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

Platige Image poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)

Netflix powinien stosunkowo łatwo przyciągnąć użytkowników. W pierwszej kolejności będzie konkurował z płatnymi kanałami filmowymi. Duża barierą dla rozwoju tej platformy na naszym rynku będzie na pewno brak w ofercie polskich produkcji - prognozują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży VoD i domów mediowych. więcej

 
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor

Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych. więcej

 
,,Magiel towarzyski" jesienią z nowym cyklem o wpadkach mediów. ,,Upadek dziennikarskiego rzemiosła"

Jesienią na antenę TVN Style powróci program „Magiel towarzyski”, w którym oprócz przeglądu materiałów o gwiazdach znajdzie się nowy cykl o wpadkach prasy i serwisów internetowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8

Agora zamierza wziąć udział w konkursach na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Jesteśmy zainteresowani co najmniej dwoma kanałami na MUX-8 - zapowiada Bartosz Hojka, prezes spółki. więcej

Netflix oficjalnie zapowiada wejście na polski rynek

Serwis Netflix zmienił treść swojej strony startowej dostępnej w Polsce. Zamiast tradycyjnego komunikatu o niedostępności usługi w naszym kraju pojawiła się zapowiedź wejścia na nasz rynek. więcej

,,Twój Puls" nie wróci na antenę TV Puls
,,Internet bez limitu" w reklamach Play wprowadza w błąd
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
nc+: staramy się jeszcze pozyskać ligę hiszpańską. Eleven Sports Network: nie mamy licencji

Platforma nc+ deklaruje, że cały czas stara się umożliwić swoim abonentom oglądanie w najbliższym sezonie meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej. W grę wchodzą dwie opcje: odkupienie praw od beIN Sports albo włączenie do oferty kanałów innych nadawców, którzy je kupią. Licencji nie przejął też jeszcze Eleven Sports Network. więcej

 
,,Magiel towarzyski" jesienią z nowym cyklem o wpadkach mediów. ,,Upadek dziennikarskiego rzemiosła"

Jesienią na antenę TVN Style powróci program „Magiel towarzyski”, w którym oprócz przeglądu materiałów o gwiazdach znajdzie się nowy cykl o wpadkach prasy i serwisów internetowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
W Telewizji Polskiej reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i ,,Wiadomościach"

W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku reklamowym na wrzesień najdroższe są spoty między „Wiadomościami” a „Sportem” w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość”. Niewiele mniej kosztują też spoty przy jedynkowej „Pogodzie” i innych serialach telewizyjnej Dwójki. więcej

 
,,Tylko dla dorosłych" i ,,Gwiazdozbiór TVP Rozrywka" w nowej formie jesienią w TVP Rozrywka

Jesienią TVP Rozrywka będzie kontynuować cykle z poprzedniej ramówki, a wśród odświeżonych pozycji znalazły się m.in. „Tylko dla dorosłych” i „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka”. więcej

 
Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. ,,Teleexpress" z najwyższą widownią

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Nowy sezon Ligi Mistrzów w Canal+ i nSport+. Plan transmisji

18 i 19 sierpnia odbędą się pierwsze mecze rundy play-off do fazy grupowej Ligi Mistrzów sezonu 2015/2016. Transmitowane one będą na antenach Canal+, nSport+ oraz w aplikacji Canal+ Sport Online. więcej

 
UPC otwiera nowy salon w Rzeszowie

Operator kablowy UPC Polska uruchomi po wakacjach nowy salon sprzedaży w Rzeszowie, natomiast w rzeszowskim centrum handlowym ruszyły stanowiska obsługi klienta. więcej

 
,,Wikingowie 3" w History

30 sierpnia 2015 roku History rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Wikingowie”. więcej

 
Film ,,Pan Turner" w Cinemax dwa tygodnie po kinowej premierze

W sobotę 29 sierpnia br. kanał Cinemax wyemituje film biograficzny „Pan Turner”, który widzowie obejrzą dwa tygodnie po polskiej premierze w kinach. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM reklamuje loterię na ,,wielki finał 25-lecia" (wideo)

W finałowym etapie obchodów 25-lecia swojego działania radio RMF FM organizuje loterię antenową z nagrodą główną wynoszącą 500 tys. zł. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, internecie i prasie. więcej

 
TOK FM nadaje w Białymstoku i Częstochowie

Radio TOK FM (Agora) rozpoczęło nadawanie w Białymstoku i Częstochowie. O rozszerzeniu koncesji dla stacji Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała rok temu. więcej

 
Trójka liderem w Poznaniu, rośnie Radio Merkury

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim. więcej

 
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor

Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych. więcej

 
Nowoczesna.pl zmienia nazwę, Gasiuk-Pihowicz rzecznikiem prasowym

Ugrupowanie Ryszarda Petru Nowoczesna.pl zmienia swoją nazwę i identyfikację wizualną na czele z logo oraz zatrudnia rzecznika prasowego - Kamilę Gasiuk-Pihowicz. Zdaniem Zbigniewa Lazara, zmiana wizerunku ugrupowania na dwa miesięce przed wyborami to czyste szaleństwo. więcej

 
Lowe Media i Lowe Warsaw zareklamują polską gospodarkę za granicą

Konsorcjum złożone z agencji Lowe Media i Lowe Warsaw przygotuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki kampanię informacyjno-promocyjną polskiej gospodarki w mediach zagranicznych. Wartość kontraktu wynosi 18,5 mln zł. więcej

 
Nowy pułkownik Sanders w reklamach KFC

Norm MacDonald, aktor komediowy, został nowym pułkownikiem Sandersem w kampanii KFC przygotowanej przez agencję Wieden+Kennedy. więcej

 
Rysunkowy Robert Lewandowski w reklamie butów Nike (wideo)

Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium użyczył swojego wizerunku w najnowszym klipie promującym buty piłkarskie Nike. więcej

 
Brackie Pils od Żywca reklamowane jako ,,polsko-czeski kunszt piwowarski"

Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo Brackie Pils. Wspierać to będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencje Just, Global, Insignia, Roots PR i Goh. więcej

 
,,Mądre leczenie bólu" reklamuje Apap (wideo)

Rusza kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie), z nowym hasłem „Mądre leczenie bólu” i koncepcją kreatywną. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, One Eleven i Starcom. więcej

 
,,Czego szukasz?" - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)

Allegro.pl rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann. więcej

 
BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje ,,oszczędzający kredyt gotówkowy" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas. Akcję, której bohaterami jest symbolizująca bank para: Michelle i Michał, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Havas Media. więcej

 
Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu

Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku narzędzie Content@Scale, służące do szerokiej dystrybucji w internecie treści marketingowych w czasie rzeczywistym. więcej

 
,,Można? Można!" - absurdalne sposoby oszczędzania w kampanii Idea Banku (wideo)

Idea Bank w nowej kampanii reklamowej prezentuje swoje rozwiązania ułatwiające przedsiębiorcom prowadzenie działalności, wyśmiewając absurdalne sposoby oszczędzania. Akcję bank przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, MediaVest, Graffiti Films, Stage 2 i Ztudio. więcej

 
,,Teraz także na drugie śniadanie" w reklamach margaryny Śniadaniowa (wideo)

Zaczęła się druga odsłona kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar) pod hasłem „Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie”. Kreacją reklam zajęła się agencja Optima Marketing Group, a za planowanie i zakup mediów oraz działania PR odpowiada agencja Zaza Media. więcej

 
Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)

Nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman. więcej

 
Gong będzie reklamować DHL Parcel

Agencja marketingu zintegrowanego Gong (należąca do Group One) po wygranym przetargu rozpoczęła obsługę reklamową firmy DHL Parcel. więcej

 
Volkswagen Golf Variant reklamowany w gwarach regionalnych (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa różnych modeli samochodów Volkswagen Golf, m.in. Variant. Jest to pierwsza akcja promocyjna marki oparta na spotach z wykorzystaniem gwar regionalnych. Kampanię przygotowały i realizują firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa. więcej

 
KinAds organizuje filmowe poranki dla dzieci

Broker reklamy kinowej KinAds uruchomił autorską platformę programową „Kina(ds) Dzieciom”. Dzięki niej dzieci w całej Polsce otrzymają dostęp do oferty filmowej przygotowanej przez firmę. więcej

 
Kornelia Maciejewska awansowała w Think Kong

Kornelia Maciejewska awansowała na stanowisko senior social media consultant w agencji Think Kong. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Brackie Pils: polsko-czeski kunszt piwowarski Nike: Yesterday Durex: Flavours Fitness First: Gym Döhler:  An extra star for your hotel.
 
Prasa  
 
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą

W weekendowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) opublikowano artykuł Tomasza Krzyżaka o ks. Kazimierzu Sowie. Duchowny poskarżył się na Facebooku, że nie rozmawiano z nim przed publikacją. - Przykro mi, że mam takich ludzi w redakcji, pozostaje mieć nadzieje, że jak najszybciej sami zmienią prace i wyniosą się z mojej spółki - odpowiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel GMC. więcej

 
Łukasz Korycki: z ,,Dziennika Gazety Prawnej" na wicenaczelnego ,,Pulsu Biznesu"

Łukasz Korycki dołączył do zespołu „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska), gdzie objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Odpowiada za projekty specjalne. więcej

 
W Meksyku giną dziennikarze - pisarze i intelektualiści protestują

Prawie pięciuset pisarzy i intelektualistów z całego świata skierowało do prezydenta Meksyku list, w którym protestują przeciwko częstym morderstwom dziennikarzy w tym kraju. „Zamach na życie dziennikarza to pogwałcenie prawa społeczeństwa do informacji” - napisano w liście. więcej

 
Andrzej Dziekan sekretarzem redakcji ,,Do Rzeczy"

Andrzej Dziekan zaczął pracę jako kolejny sekretarz redakcji tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Wcześniej przez wiele lat pracował w „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Wszystkie miesięczniki historyczne i popularnonaukowe na minusie. ,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" z najwyższą sprzedażą

W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „W Sieci Historii”. Wszystkie tytuły w obu segmentach zanotowały spadki. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" promuje cyfrowe wydania w kinach Helios

Ruszyła kampania promocyjna aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej” (Agora), które umożliwiają cyfrowy dostęp do treści. Akcja pod hasłem „Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!” organizowana jest w 35 kinach sieci Helios w całej Polsce. więcej

 
,,Przyciągamy treścią" - kampania wizerunkowa Publio.pl

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Publio.pl (Agora) pod hasłem „Przyciągamy treścią”. Akcja obejmuje internet, prasę oraz outdoor i potrwa do końca września. więcej

 
Jedynki  
 
 
Kropka TV - 2015-08-18 Weterynaria sztuka - praktyka - rzemiosło - 2015-08-17 Rolling Stone - 2015-08-17 Nowa Fantastyka - 2015-08-17 Pani Domu - 2015-08-17
 
Internet  
 
Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)

Netflix powinien stosunkowo łatwo przyciągnąć użytkowników. W pierwszej kolejności będzie konkurował z płatnymi kanałami filmowymi. Duża barierą dla rozwoju tej platformy na naszym rynku będzie na pewno brak w ofercie polskich produkcji - prognozują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży VoD i domów mediowych. więcej

 
,,Czego szukasz?" - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)

Allegro.pl rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann. więcej

 
Internet Ventures inwestuje 6 mln zł w porównywarkę ubezpieczeń mfind.pl

Internet Ventures FIZ, fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management, został udziałowcem mniejszościowym spółki mfind. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9 mld zł

Rynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął wartość 9 mld zł w 2014 roku, co stanowiło wzrost o 3,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i skorelowane z prognozą kondycji dla całej gospodarki - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Nowoczesna.pl zmienia nazwę, Gasiuk-Pihowicz rzecznikiem prasowym
 
Coca-Cola sponsoruje naukowców, żeby przekonać świat, że cukier nie tuczy
 
Digital Open Group obsługuje markę Auralic
 
Technologie  
 
Android M zmienił się w Android 6.0 Marshmallow (wideo)
 
Orange przyspiesza LTE do 112 Mb/s
 
Philips S308R - nowy smartfon od Philipsa za 349 zł
 
IBM wprowadza serwery LinuxOne
 
Samsung ruszył z produkcją 256-gigabitowej pamięci flash 3D V-NAND
 
Gospodarka  
 
PKO Bank Hipoteczny rusza z emisją listów zastawnych. Nowe przepisy od stycznia
 
Maspex przejmuje rumuńskiego producenta wody i napojów Rio Bucovina
 
Dobre wyniki egzaminów maturalnych z języka angielskiego nie mają przełożenia na stan wiedzy uczniów
 
269 tys. mikrofirm w zawieszeniu
 
Na potrzeby ZUS-u rodzinę rozlicza się według zasad określonych dla ,,zwykłych" zleceniobiorców
 
Rubel do końca roku będzie taniał. Osłabia to także złotego
 
Ustawa dotycząca nieuczciwych praktyk w handlu uderzy w drobnych sprzedawców
 
Brakuje chętnych na zakup polskich banków. Podatek bankowy nie powinien więc spowodować ucieczki z rynku
 
Kultura/Rozrywka  
 
21 września 2018 roku premiera filmu o Scooby-Doo i jego ekipie
 
,,Wikingowie 3" w History
 
16 grudnia 2016 roku premiera filmu "Star Wars: Rogue One"
 
Małgorzata Foremniak zagra w nowym serialu ,,Aż po sufit"
 
Orlando Bloom zagra w filmie "Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales"
 
Cezary Pazura w serialu ,,Aż po sufit". ,,Umarł we mnie Czaruś, który ciągle się tylko wygłupia"
 
Film "Straight Outta Compton" hitem
 
"RED" - nowy serial NBC
 
"Born to Raise Hell" od Crazy Town
 
Blog  
 
Rząd buczy na głodne dzieci - Krzysztof Czabański
 
Moja rodzinna klęska 1920. - Ewaryst Fedorowicz
 
Krajobraz bez tęczy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Gwoździe do trumny - Andrzej Bober
 
Szklana wieża - Jan Pawlicki
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl