Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 20 Sierpnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Duże zaniedbania i marne perspektywy agencji winnej błędu na fanpage'u Żytniej (komentarze)

Tak poważna wpadka może kosztować agencję bardzo wiele - zarówno w kontekście roszczeń finansowych, jak i utraconego zaufania, jednak wyjście na prostą jest jeszcze możliwe. Dość kiepskie wrażenie robi łańcuszek odpowiedzialności, na końcu którego otrzymujemy głowę ofiarnego kozła: szeregowego pracownika agencji - fatalny błąd agencji Project przy komunikacji na Facebooku wódki Żytnia komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingowych. więcej

 
Polsat jesienią z czterema nowościami. Wracają hitowe widowiska

Serial „Skazane”, talent-show „SuperDzieciak”, cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oraz paradokumentalny „Poznaj swoje prawa” - to jesienne nowości Polsatu. Stacja w nowym sezonie postawi też na kontynuację sprawdzonych hitów i pokaże kolejne mecze eliminacji do Euro 2016. więcej

 
Margaret, Pijanowski i Szewczyk w show ,,Retromania!" TVP1

TVP1 w jesiennej ramówce umieści nowy magazyn muzyczny „Retromania!”. Poprowadzą go wokalistka Margaret oraz dziennikarze Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Account Executive

faceADDICTED poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager / Account Executive

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Developer PHP

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Działu Projektów

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Project Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sales Researcher

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Prezentacji Multimedialnych

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
System Administrator

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor kreatywny

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Programme Planning Manager Lifestyle

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive

Posterscope poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po I półroczu. ,,Wprost" stracił najwięcej

Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Redaktor naczelny ,,Wprost" chce przeprosin od rzecznika MON. ,,Będziemy pozywać"

Redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) Tomasz Wróblewski zażądał od rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej Jacka Sońty przeprosin za zarzuty w liście do Rady Etyki Mediów. - To urzędnik państwowy. Możliwe, że ktoś wprowadził go w błąd. Zakładam dobrą wolę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Wróblewski. więcej

 
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove

Producenci dezodorantów i antyperspirantów zwiększyli w tym roku wydatki reklamowe o blisko jedną trzecią. Unilever przegonił pod tym względem Nivea Polska, a reklamowym liderem wśród marek w tej kategorii została Rexona. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojciech Cejrowski wraca do TV Puls. Stacja pokaże nowe odcinki ,,Wojciech Cejrowski. Boso"

Jesienią na antenie TV Puls znajdą się nowe odcinki programu „Wojciech Cejrowski. Boso”, zrealizowane przez podróżnika w Meksyku i Paragwaju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie można je oglądać w niedzielne poranki. więcej

Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor

Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych. więcej

Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat jesienią z czterema nowościami. Wracają hitowe widowiska

Serial „Skazane”, talent-show „SuperDzieciak”, cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oraz paradokumentalny „Poznaj swoje prawa” - to jesienne nowości Polsatu. Stacja w nowym sezonie postawi też na kontynuację sprawdzonych hitów i pokaże kolejne mecze eliminacji do Euro 2016. więcej

 
Margaret, Pijanowski i Szewczyk w show ,,Retromania!" TVP1

TVP1 w jesiennej ramówce umieści nowy magazyn muzyczny „Retromania!”. Poprowadzą go wokalistka Margaret oraz dziennikarze Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN Media w Premium TV wprowadza kanały dziecięce w pakietach dla dorosłych

Od września w Premium TV, części oferty biura reklamy TVN Media, wszystkie produkty MIX skierowane do widzów dorosłych będą posiadać swoją wersję z udziałem kanałów dziecięcych. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku - tłumaczy Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV. więcej

 
Pieńkowska, Cleo i Lisowska w ,,Tańcu z Gwiazdami" Polsatu (wideo)

Jesienią w Polsacie znajdzie się czwarta edycja programu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Wśród uczestników tanecznego show znajdą się m.in. Małgorzata Pieńkowska, Cleo, Ewelina Lisowska i Sławomir Uniatowski. więcej

 
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od 2 września w Polsacie (wideo)

2 września 2015 roku Polsat rozpocznie emisję nowego sezonu serialu „Świat według Kiepskich”. więcej

 
Dwa kolejne kanały AXN w sieci Inea

Sieć kablowa Inea włączyła do oferty kanały AXN HD i AXN Spin HD. Jednocześnie poszerzono dostępność stacji AXN White i AXN Black. więcej

 
Domo+ z nowymi seriami ,,Remont w 48 h" i ,,Wyzwanie - nowe mieszkanie"

W jesiennej ramówce stacja Domo+ wyemituje nowe odcinki znanych już widzom programów „Remont w 48 h” Tomasza Pągowskiego  i „Wyzwanie - nowe mieszkanie 3” Damiana Urbańczyka. więcej

 
,,Pielęgniarki 4" w jesiennej ramówce Polsatu

31 sierpnia 2015 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję czwartego sezonu „Pielęgniarek”. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka nowym liderem we Wrocławiu. Duży spadek Eski

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Sarsa, Ewelina Lisowska, Margaret i Grzegorz Hyży z szansami na Eska Music Awards 2015

W sobotę 29 sierpnia podczas gali w Szczecinie wręczone zostaną statuetki Eska Music Awards 2015. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Ewelina Lisowska, Margaret, Cleo i Grzegorz Hyży. Galę, transmitowaną w TVP1, poprowadzą Paulina Chylewska i Krzysztof „Jankes” Jankowski. więcej

 
Reklama  
 
Duże zaniedbania i marne perspektywy agencji winnej błędu na fanpage'u Żytniej (komentarze)

Tak poważna wpadka może kosztować agencję bardzo wiele - zarówno w kontekście roszczeń finansowych, jak i utraconego zaufania, jednak wyjście na prostą jest jeszcze możliwe. Dość kiepskie wrażenie robi łańcuszek odpowiedzialności, na końcu którego otrzymujemy głowę ofiarnego kozła: szeregowego pracownika agencji - fatalny błąd agencji Project przy komunikacji na Facebooku wódki Żytnia komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingowych. więcej

 
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove

Producenci dezodorantów i antyperspirantów zwiększyli w tym roku wydatki reklamowe o blisko jedną trzecią. Unilever przegonił pod tym względem Nivea Polska, a reklamowym liderem wśród marek w tej kategorii została Rexona. więcej

 
Producent Żytniej zrzuca winę na agencję, będą pozwy ,,Solidarności" i autora przerobionego zdjęcia

Krzysztof Raczkowiak, autor zdjęcia ofiary stanu wojennego, które na fanpage’u wódki Żytnia przerobiono na mem, skieruje pozew przeciw jej producentowi, a regionalny oddział „Solidarności” złoży w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury. Polmos Bielsko-Biała tłumaczy, że zawiniła agencja Project, z którą natychmiast rozwiązał umowę. więcej

 
Daria Sacha partnerem zarządzającym w MEC

Daria Sacha dołączyła do zespołu zarządzającego domem mediowym MEC. Poprzednio przez kilkanaście lat pracowała w MediaCom Warszawa. więcej

 
Youtuberzy jako ,,vikingowie internetu" w kampanii Mobile Vikings (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Mobile Vikings pod hasłem „Vikingowie internetu” prowadzi kampanię reklamową z udziałem trzech youtuberów zajmujących się grami komputerowymi: ReZigiuszem, Masterczułkiem i MultiGameplayGuyem. więcej

 
TVN Media w Premium TV wprowadza kanały dziecięce w pakietach dla dorosłych

Od września w Premium TV, części oferty biura reklamy TVN Media, wszystkie produkty MIX skierowane do widzów dorosłych będą posiadać swoją wersję z udziałem kanałów dziecięcych. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku - tłumaczy Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV. więcej

 
Konrad Dorabialski client business directorem w Hypermedia linked by Isobar

Konrad Dorabialski awansował w agencji Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko client business directora. Pracuje w niej od 10 lat. więcej

 
Reklama Hondy wstrzymana za promowanie niebezpiecznej jazdy (wideo)

Brytyjski regulator reklamowy Advertising Standards Authority (ASA) nakazał wstrzymanie emisji telewizyjnego spotu Hondy, gdyż uznał, że zawarte są w nim zachęty do nieodpowiedzialnej i niebezpiecznej jazdy samochodem. więcej

 
Banki Spółdzielcze z vipowskim fotelem reklamują ,,wygodny kredyt gotówkowy" (wideo)

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową kredytu gotówkowego, oferowanego pod marką Wygodny Kredyt Gotówkowy. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie. więcej

 
,,Volkswagen zmienia zasady gry" w akcji dla kurierów (wideo)

Zespół MediaCom Beyond Advertising, jednostki contentowej MediaCom Warszawa, przygotował niestandardowe działania ambientowe dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Akcja odbywa się pod hasłem „Volkswagen zmienia zasady gry”. więcej

 
Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W lipcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe FIFA 15, Porsche i Lidla. więcej

 
Perypetie z ciocią i wujem w reklamach Pakietu Elastycznego w Providencie (wideo)

Provident Polska w nowej kampanii, opartej na humorystycznych spotach z ciocią i wujem, reklamuje pożyczki z Pakietu Elastycznego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD. więcej

 
Bramkarz Jagiellonii Bartłomiej Drągowski ambasadorem New Balance

Bartłomiej Drągowski, bramkarz piłkarskiego klubu Jagiellonia Białystok, podpisał kontrakt reklamowy z firmą Tarmax, która jest wyłącznym dystrybutorem marki New Balance w Polsce. więcej

 
Bartek Brzoskowski o facebookowym kryzysie Żytniej: do komunikacji marek alkoholowych trzeba większej rozwagi i własnych zdjęć

Komunikacja marek alkoholowych to bardzo „niestabilny teren”. Dlatego dziwi mnie, że po pierwsze - nie sprawdzono tego zdjęcia nieco głębiej, po drugie - zdecydowano się na pobranie zdjęcia z sieci. Warto zastanowić się nad przygotowaniem własnych materiałów, przede wszystkim dlatego że to zupełnie inna jakość działań, a po drugie w takim przypadku każdy wie, co i kto znajduje się na zdjęciach - kryzys wizerunkowy wódki Żytnia po publikacji żartobliwego mema ze zdjęciem ofiary stanu wojennego analizuje Bartek Brzoskowski z agencji Fenomem. więcej

 
Velux sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych

Producent okien dachowych Velux został oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych, które w styczniu przyszłego roku zostaną rozegrane w Polsce. więcej

 
Herbuś, Fijał, Sykut-Jeżyna i Ekskluzywny Menel promują KimKim.pl

Sklep internetowy z odzieżą KimKim.pl rozszerza swoją kampanię reklamową o kolejne media. Jej ambasadorami są Edyta Herbuś, Ada Fijał, Paulina Sykut-Jeżyna i Ekskluzywny Menel. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bic: Pen Bimbo Vegetables: Vege Asianet News: Two decades E.Leclerc: Le Tour de la France Fiat: Don't let go
 
Prasa  
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po I półroczu. ,,Wprost" stracił najwięcej

Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Redaktor naczelny ,,Wprost" chce przeprosin od rzecznika MON. ,,Będziemy pozywać"

Redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) Tomasz Wróblewski zażądał od rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej Jacka Sońty przeprosin za zarzuty w liście do Rady Etyki Mediów. - To urzędnik państwowy. Możliwe, że ktoś wprowadził go w błąd. Zakładam dobrą wolę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Wróblewski. więcej

 
Drugi numer ,,Be Active. Dietetyka & Fitness" ze sprzedażą ponad 100 tys. egz.

Drugie wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska) kierowanego przez Ewą Chodakowską, sprzedało się w liczbie ponad 100 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. To wynik lepszy od sprzedaży pierwszego numeru. więcej

 
Ogromny spadek sprzedaży ,,Wprost". Tylko ,,W Sieci" zyskało

W czerwcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a największy, wynoszący aż 65,66 proc. spadek dotknął pisma „Wprost” (AWR „Wprost”). Natomiast wzrostem pochwalić się mógł jedynie tygodnik „W Sieci”. więcej

 
Gremi Media z 4,3 mln zł wpływów i 382 tys. zł zysku w I połowie br.

W minionym półroczu spółka Gremi Media (która na początku lipca przejęła większościowe udziały Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej) zanotowała 4,35 mln zł przychodów ze sprzedaży i 382 tys. zł zysku netto. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-08-20 Twój Styl - 2015-08-20 Życie na Gorąco - 2015-08-20 VOGUE - 2015-08-19 Burda - 2015-08-19
 
Internet  
 
Netflix podnosi ceny abonamentu w Europie

W Europie drożeją usługi Netfliksa. Jak tłumaczą przedstawiciele platformy, podwyżka cen była konieczna, by poszerzyć ofertę o nowe pozycje oraz produkcje własne. więcej

 
Karina Hertel: z Marquard Media Polska na szefa segmentu lifestylowego w Grupie Onet-RASP

Karina Hertel została dyrektorem zarządzającym segmentem Lifestyle w Grupie Onet-RASP. Oznacza to, że w firmie pracują już wszyscy szefowie poszczególnych segmentów i marek. więcej

 
2,6 mln nazw w rejestrze domeny .pl. Liderem nazwa.pl

Pierwsze półrocze 2015 roku rejestr domeny .pl zakończył z liczbą blisko 2,6 mln aktywnych nazw w DNS - wynika z raportu firmy NASK. więcej

 
Merlin.pl i Alma uruchomili e-sklep spożywczy Merlinfood.pl

Sklep internetowy Merlin.pl (należący do Czerwonej Torebki) wspólnie z siecią delikatesów Alma otworzyli nowy e-sklep Merlinfood.pl z produktami spożywczymi dostarczanymi przez kurierów. - Segment zakupów spożywczych to najdynamiczniej rosnący sektor e-commerce, zarówno w Polsce, jak i na świecie - podkreśla prezes Merlina. więcej

 
Wyciekły dane użytkowników portalu Ashley Madison

We wtorek hakerzy z grupy Impact Team udostępnili w internecie paczkę zawierającą dane około 39 milionów klientów serwisu AshleyMadison.com, który przeznaczony jest dla osób zdradzających swoich partnerów. Nie wiadomo, czy wyciekły dane Polaków.   więcej

 
Public Relations  
 
HarmoniquePR wypromuje markę Incola
 
On Board PR i VML Poland ponownie obsłużą Fundację PZU
 
Technologie  
 
Smart Plany LTE - nowa oferta abonamentowa Orange
 
58 proc. sprzedawanych smartfonów obsługuje 4G
 
Porto i Modena - pierwsze smartfony od Coolpad w Europie za 200 euro i 150 euro (wideo)
 
Forerunner 25 - nowy zegarek do biegania od Garmina (wideo)
 
Smartfon Doogee F3 Pro za 799 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Co jest przychodem w działalności gospodarczej?
 
W przypadku wejścia w życie ustawy frankowej straty banków wyniosą 22 mld zł
 
Pracownik nie musi odbierać służbowych SMS-ów i e-maili podczas urlopu
 
Mało prawdopodobne, aby frank szwajcarski na trwałe przekroczył granicę 4 zł
 
Kto korzysta z wynajmu długoterminowego samochodów
 
Kultura/Rozrywka  
 
Pieńkowska, Cleo i Lisowska w ,,Tańcu z Gwiazdami" Polsatu (wideo)
 
Sarsa, Ewelina Lisowska, Margaret i Grzegorz Hyży z szansami na Eska Music Awards 2015
 
Kodaline znów wystąpi w Polsce
 
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od 2 września w Polsacie (wideo)
 
Koniec serialu "Przystań"
 
Anne Hathaway zagra w serialu "Żona ambasadora"
 
Neve Campbell i William Petersen w drugim sezonie serialu "Manhattan"
 
Sharon Stone czarnym charakterem w "Running Wild"
 
New Order pokazali "Restless" (wideo)
 
Blog  
 
Żyto zostawmy Kiszczakowi - Jan Pawlicki
 
Nie pijemy "Żytniej"... - Paweł Tomczyk
 
Nie czas żałować notatek Kurmacanta! - Ewaryst Fedorowicz
 
Rząd buczy na głodne dzieci - Krzysztof Czabański
 
Krajobraz bez tęczy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl