Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Fakty" TVN zrezygnowały z tradycyjnej czołówki (foto)

Od poniedziałku 7 września br. wprowadzono zmiany w rozpoczęciu i zakończeniu „Faktów” TVN. Zrezygnowano z tradycyjnej czołówki, logo serwisu na początku widoczne jest tylko na wielkim telebimie w studiu. więcej

 
Wyłączenie Adblocka w Chrome to usterka techniczna, a nie nowa strategia Google

W internecie pojawiły się informacje o tym, że koncern Google zaczął blokować w przeglądarce Chrome działanie programu Adblock Plus, a użytkownicy korzystający z tego dodatku muszą oglądać reklamy w serwisie YouTube. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl w grę wchodzi jednak usterka techniczna, a nie zamierzone działanie Google. więcej

 
Po obniżeniu rządowych dotacji BBC zapowiada cięcia programowe. Koniec BBC4 i CBBC?

Po zapowiedzi brytyjskiego rządu obniżenia kwot dotacji na państwową stację BBC jej dyrektor Tony Hall przewiduje konieczność wprowadzenia oszczędności w programie. Z anteny mogą zniknąć kanały BBC4 oraz CBBC, a z internetu kilka mniej rentownych serwisów nadawcy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Operator Światła

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Operatora Kamery

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
YouTube pozwoli marketerom na sprawdzanie faktycznej widoczności reklam

Serwis YouTube zamierza udostępniać zewnętrznym firmom analitycznym dane dotyczące widoczności konkretnych reklam na swojej platformie. To odpowiedź na zarzuty reklamodawców, którzy nie chcą płacić za reklamy, które nie są widoczne dla użytkowników. więcej

 
Duże zmiany w czytelnictwie dzienników w województwach

W sześciu województwach w I półroczu br. zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv

W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro

Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych. więcej

Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"

W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”. więcej

,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"
Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Fakty" TVN zrezygnowały z tradycyjnej czołówki (foto)

Od poniedziałku 7 września br. wprowadzono zmiany w rozpoczęciu i zakończeniu „Faktów” TVN. Zrezygnowano z tradycyjnej czołówki, logo serwisu na początku widoczne jest tylko na wielkim telebimie w studiu. więcej

 
Po obniżeniu rządowych dotacji BBC zapowiada cięcia programowe. Koniec BBC4 i CBBC?

Po zapowiedzi brytyjskiego rządu obniżenia kwot dotacji na państwową stację BBC jej dyrektor Tony Hall przewiduje konieczność wprowadzenia oszczędności w programie. Z anteny mogą zniknąć kanały BBC4 oraz CBBC, a z internetu kilka mniej rentownych serwisów nadawcy. więcej

 
Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv

W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit. więcej

 
Małgorzata Perkowska: z Golden Media Polska do Endemol Shine Polska

Małgorzata Perkowska, dotąd związana z Golden Media Polska, dołączyła do firmy Endemol Shine Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produkcji programów międzynarodowych. więcej

 
Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost ,,wielkiej czwórki"

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Zuzanna Ziomecka i Grzegorz Łapanowski nowymi twarzami Polsat Cafe

W jesiennej ramówce Polsat Cafe znajdą się trzy nowe pozycje. Na antenie zadebiutują: talk-show Zuzanny Ziomeckiej „Demakijaż” oraz programy „Misja stołówka” i „Grzeszki na widelcu”. więcej

 
7,5 mln widzów meczu Niemcy-Polska, ,,Rolnik szuka żony" pokonał ,,Mam talent!"

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się mecz Polska-Niemcy. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów przyciągnął program „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce w tej kategorii zajął „Mam talent!”. więcej

 
,,Salon sukien ślubnych" hitem TLC

Reality-show „Salon sukien ślubnych” po trzech odcinkach przyciąga do TLC średnio 77 tys. widzów. Program notuje dwukrotnie wyższy udział od średniego wyniku stacji, a TLC w czasie jego emisji pokonuje konkurencję. więcej

 
Jarosław Kużniar w "Dzień Dobry TVN". Anna Kalczyńska: będę musiała wydeptać swoje miejsce

Zdaniem Anny Kalczyńskiej były dziennikarz TVN24 Jarosław Kużniar nie będzie musiał zmieniać stylu zachowania na antenie, ma bowiem potrzebną w telewizji śniadaniowej swobodę prowadzenia programu. To ona będzie musiała walczyć, by nie zostać zmarginalizowaną. Jak bowiem podkreśla dziennikarka, Kuźniar jest bezkompromisowym solistą. więcej

 
 
Radio  
 
Kamila Baranowska w Radiu Plus, Jacek Prusinowski z nową audycją

Kamila Baranowska zostanie nową prowadzącą audycję „Środek tygodnia” w Radiu Plus. Na antenie stacji pojawi się też kolejny program Jacka Prusinowskiego, z rozgłośnią rozstał się natomiast Piotr Zworski. więcej

 
Michał Zarzycki sekretarzem redakcji VOX FM

Dziennikarz VOX FM Michał Zarzycki objął funkcję sekretarza redakcji rozgłośni. Zastąpił Annę Chmiel, która odeszła do Antyradia. więcej

 
Słuchowisko radiowej Dwójki w finale konkursu Prix Europa 2015

Słuchowisko pt. „Twój liść nazywa się Europa, ale to za mało, żeby żyć” wyprodukowane dla Programu II Polskiego Radia znalazło się w finale konkursu Prix Europa 2015. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku w Berlinie. więcej

 
,,Rączka gotuje" jesienią w Radiu Vanessa (wideo)

Jesienią na antenie Radia Vanessa pojawiać się będzie szef kuchni Remigiusz Rączka w audycji „Rączka gotuje”. Rozgłośnia odnowiła studio emisyjne i zakupiła nowy sprzęt. więcej

 
Reklama  
 
Starcom Mediavest Group tworzy ofertę performance marketingową SMG PM, pokieruje nią Jakub Bielerzewski

Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku markę SMG PM specjalizującą się w szeroko pojętym performance marketingu i organizuje struktury odpowiedzialne za marketing efektywnościowy wokół biznesu klientów. więcej

 
PiS w nowym spocie kpi z hasła wyborczego ,,Słucham, rozumiem, pomagam" Ewy Kopacz

Wczoraj Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało spot wyborczy, w którym krytykuje odrzucenie przez senatorów PO wniosku prezydenta Dudy o rozpisanie referendum. Spot w prześmiewczy sposób nawiązuje do hasła premier Ewy Kopacz z billboardowej akcji z lipca. więcej

 
Żytnia Extra bez dużych strat wizerunkowych po fatalnym memie na Facebooku

Feralna kampania reklamowa Polmosu Bielsko-Biała pod hasłem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” z omyłkowo wybranym do niej zdjęciem nie zaszkodziła marce wódki Żytnia Extra - wynika z badań zrealizowanych przez dom badawczy Maison. więcej

 
Jakub Zielecki creative directorem w Havas Worldwide Warsaw

Jakub Zielecki przejął zarządzanie zespołem kreacji agencji Havas Worldwide Warsaw jako jej creative director. Zastąpił Michała Imbierowicza. więcej

 
Małgorzata Grzywacz: z HP Polska dyrektorem marketingu w Esri Polska

Małgorzata Grzywacz zaczęła pracę jako dyrektor ds. marketingu w Esri Polska. Poprzednio przez ponad 10 lat była związana z HP Polska. więcej

 
Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna dostępna z kontem 360°. Akcja została przygotowana przez firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland. więcej

 
Orange Energia reklamowana przez Małgorzatę Kożuchowską (wideo)

Zaczęła się kolejna szeroko zasięgowa kampania reklamowa oferty Orange Energia. Akcję, w której Małgorzata Kożuchowska występuje w swojej roli z serialu „Rodzinka.pl”, przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Badi Badi i Initiative Warszawa. więcej

 
Marek Zawada w zarządzie i na czele działu eventowego 180heartbeats+ Jung v. Matt

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt uruchomiła dział eventowy, którym jako experiential director kieruje Marek Zawada. Jednocześnie wszedł on w skład zarządu firmy. więcej

 
Giga sernik z betoniarki od babci reklamuje #BezLimitu w Virgin Mobile (wideo)

Wirtualny operator telekomunikacyjny zaczął drugi etap kampanii pod hasłem „Daj się rozpieścić” reklamującej pakiet #BezLimitu. Akcję przygotowały firmy Lubię to, Papaya Studio, Marketing Wizzards i Mindshare Polska. więcej

 
Relaks w stawie kolanowym reklamuje Konto za Zero i aplikację IKO w PKO BP (wideo)

PKO BP w nowej kampanii z reklamami rozgrywającymi się w stawie kolanowym promuje Konto za Zero wraz z darmową aplikacją mobilną IKO. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann. więcej

 
DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

Konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK i Effective Media Solutions zajmie się ogólnopolską kampanią promującą honorowe krwiodawstwo. Dla Ministerstwa Zdrowia pracować będzie do 2020 roku. więcej

 
Hyundai Tucson w kampanii ,,zmienia zasady gry" (wideo)

Hyundai Motor Poland debiutuje w kategorii samochodów z segmentów C SUV z modelem Tucson, który zastąpi dotychczasowy model ix35. Nowy model jest wspierany kampanią reklamową przygotowaną przez Havas Media i Opus B. więcej

 
Wyścig przedsiębiorców po kredyt i zakupy z e-konta mobilne dla sportowca w kampanii mBanku (wideo)

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa mBanku, promująca m.in. e-konta mobilne ze zwrotem 300 zł i kredyt dla przedsiębiorców. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja i Mindshare Polska. więcej

 
Paweł Treściński: z Bonnier Business Polska do YieldRiser w KnowledgeHub

Paweł Treściński zaczął pracę jako dyrektor sprzedaży w YieldRiser, nowej spółce funduszu KnowledgeHub. Wcześniej był związany m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska i Amconex. więcej

 
Value Media i Havas Media z obsługą Banku Ochrony Środowiska

Domy mediowe Value Media i Havas Media wygrały przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska (BOŚ Banku) w zakresie planowania i zakupu mediów. więcej

 
Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops

Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki przekąsek Fun Pops (produkowanych przez Lorenz Snack-World). Będzie dla niej pracować w internecie przez rok, we współpracy z domem mediowym Starcom. więcej

 
Anita Łatyńska strategy researcherem w Melting Pot

Anita Łatyńska rozpoczęła pracę w agencji Melting Pot, gdzie objęła funkcję strategy researchera. Jakub Żołnowski awansował na stanowisko strategy planera. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Milka: Oreo Honda: The power of Land Rover: Masks AE Investimentos: Don't be lost in the weird world of investments. Durex: Or
 
Prasa  
 
Duże zmiany w czytelnictwie dzienników w województwach

W sześciu województwach w I półroczu br. zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, ,,Pani Domu" najbardziej w dół (dane za I półrocze)

W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. więcej

 
Małgorzata Tarwacka: z TVN na kierownika sprzedaży w Polska Press Grupie

Małgorzata Tarwacka od września br. została kierownikiem działu sprzedaży w biurze reklamy Polska Press Grupy. Zastąpiła na tym stanowisku Tymoteusza Bileckiego, z którym firma się rozstała. więcej

 
Piotr Duda atakuje ,,Newsweek" i Tomasza Lisa za krytyczny tekst, tygodnik spokojny przed procesem

W nowym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) opisywane są pobyty przewodniczącego NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy w luksusowym apartamencie hotelu należącego do związku. W odpowiedzi Duda skrytykował tygodnik jako „gazetkę partyjną PO”, „wydawnictwo jednoznacznie prorządowe, kierowane przez tzw. ‘dziennikarza’”, a sam artykuł - jako oparty na pseudo dokumentach i pisany ewidentnie na zamówienie. - Z niecierpliwością czekamy na proces, który podobno zamierza nam wytoczyć Piotr Duda. Dysponujemy pisemnymi oświadczeniami naszych informatorów - podkreślają autorzy tekstu. więcej

 
Jedynki  
 
 
Pierwszy milion - 2015-09-08 Gaga - 2015-09-07 Dziennik Wschodni - 2015-09-07 Marie Claire - 2015-09-07 VOGUE - 2015-09-07
 
Internet  
 
Wyłączenie Adblocka w Chrome to usterka techniczna, a nie nowa strategia Google

W internecie pojawiły się informacje o tym, że koncern Google zaczął blokować w przeglądarce Chrome działanie programu Adblock Plus, a użytkownicy korzystający z tego dodatku muszą oglądać reklamy w serwisie YouTube. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl w grę wchodzi jednak usterka techniczna, a nie zamierzone działanie Google. więcej

 
YouTube pozwoli marketerom na sprawdzanie faktycznej widoczności reklam

Serwis YouTube zamierza udostępniać zewnętrznym firmom analitycznym dane dotyczące widoczności konkretnych reklam na swojej platformie. To odpowiedź na zarzuty reklamodawców, którzy nie chcą płacić za reklamy, które nie są widoczne dla użytkowników. więcej

 
,,Kliknij to!" - hit MC Hammera reklamuje Ceneo.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro), oparta na przeróbce przeboju „U Can’t Touch This” MC Hammera. Akcję przygotowała agencja Czart. więcej

 
Spicy Mobile z siecią e-reklamową One Horizon, na czele Katarzyna Janicka

Firma Spicy Mobile uruchomiła sieć reklamy internetowej One Horizon łączącą standardowe rozwiązania reklamowe z działaniami afiliacyjnymi. Nową ofertą zarządza Katarzyna Janicka, wcześniej związana m.in. z Cube Group, OMG Poland i CR Media Consulting. więcej

 
Public Relations  
 
AmRest postawił na On Board Ecco Network
 
Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella
 
Marynarska Business Park z Konkret PR
 
Technologie  
 
L-Line - nowy smartfon od myPhone za 449 zł
 
Nokia C1 z ekranem 5 cali i systemem Android
 
8-calowa Yoga Tab 3 od Lenovo w Polsce od 899 zł (wideo)
 
Voyager Focus UC - bezprzewodowe słuchawki stereo z aktywną redukcją szumów od Plantronics za 1250 zł (wideo)
 
Coraz więcej robotów w przemyśle. W 2017 roku może być ich na świecie ponad 2 miliony
 
Gospodarka  
 
Milion Polaków otrzymuje rentę z tytułu niezdolności do pracy
 
Coraz więcej robotów w przemyśle. W 2017 roku może być ich na świecie ponad 2 miliony
 
Umowa o dożywocie w zamian za przekazanie mieszkania
 
Przedwyborcze pomysły uderzające w sektor bankowy powinny być konsultowane z KNF, NBP oraz Związkiem Banków Polskich
 
Jakie właściwości ma zielona kawa
 
Kultura/Rozrywka  
 
Oto nowa dziewczyna Bonda (foto)
 
David Beckham zostanie aktorem. Chce podbić Hollywood
 
11 września premiera filmu ,,Karbala". Największa polska bitwa od II wojny światowej
 
"Tańcz choćby płonął świat" - nowa płyta Zdzisławy Sośnickiej
 
Lady Pank pokazali "Wenus, Mars" (wideo)
 
Trzeci sezon serialu "Agenci T.A.R.C.Z.Y." (zobacz zwiastun)
 
Blog  
 
Wyborcza chce nam sprowadzić na kark 40 tysięcy islamistów! - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzieci z dworca Keleti - Wanda Konarzewska
 
Co się zdarzyło sąsiadowi - ks. Artur Stopka
 
W czyim interesie? - Krzysztof Czabański
 
Kiedy koniec telewizji? - Piotr Barełkowski
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl