Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 11 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Czesław Mozil nowym głosem Radia ZET

Czesław Mozil zostanie gospodarzem nowego programu „Bumerang Czesława” w Radiu ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W swoim talk-show gościć będą głównie ludzi ze świata kultury i sztuki. więcej

 
W TVP lokowanie produktów najdroższe w ,,M jak miłość" i ,,Ranczu", w TVN u ,,Kuby Wojewódzkiego", a w Polsacie w ,,Top Chefie"

Ceny za lokowanie produktu w cyklicznych produkcjach telewizyjnych są w jesiennej ramówce podobne do tych z wiosny br. i jesieni ub.r. Najdrożej jest w TVN, nieco taniej w Telewizji Polskiej. Mimo to reklamodawcy nie ograniczają aktywności związanych z product placement. więcej

 
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)

- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager / Digital Producer

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Multiscreen Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

Agencja Reklamowa FORMIND poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Agencja Reklamowa FORMIND poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Operator Światła

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Operatora Kamery

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia br. należała do RMF FM. Duży spadek w badanym okresie zanotowały Radia Maryja, Jedynka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mecze Lecha i Legii trafią na antenę TVP Regionalnej

Telewizja Polska nabyła od platformy nc+ sublicencję na transmisję meczów Ligi Europy UEFA z udziałem Legii Warszawa i Lecha Poznań. Spotkania trafią na antenę TVP Regionalnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,M jak miłość" nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów

„M jak miłość” w nowym sezonie ogląda średnio 5,69 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Internet rzeczy nieznany większości Polaków, ale potencjał jego wzrostu wysoki

Tylko 11 proc. Polaków spotkało się z określeniem „internet rzeczy”, choć 40 procent polskich internautów posiada sprzęt mogący funkcjonować w ekosystemie IoT. Połowa badanych wykorzystywałaby inteligentne urządzenia, gdyby miała taką możliwość, a wśród zalet sprzętu segmentu IoT wymienia się oszczędność energii i poczucie kontroli nad urządzeniami - wynika z raportu IAB Polska. więcej

Małgorzata Ohme z dziennikarkami Mamadu.pl odchodzi do własnego serwisu dla kobiet

Małgorzata Ohme zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej serwisu dla rodziców Mamadu.pl (Grupa naTemat.pl), a wraz z nią z redakcji odchodzi kilka dziennikarek. Wspólnie przygotowują własny serwis dla kobiet. więcej

TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
Onet promuje się zasięgiem i lepszymi opiniami marketerów. Wirtualna Polska: mamy wiele marek i jesteśmy liderem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Mecze Lecha i Legii trafią na antenę TVP Regionalnej

Telewizja Polska nabyła od platformy nc+ sublicencję na transmisję meczów Ligi Europy UEFA z udziałem Legii Warszawa i Lecha Poznań. Spotkania trafią na antenę TVP Regionalnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,M jak miłość" nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów

„M jak miłość” w nowym sezonie ogląda średnio 5,69 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
TVP Sport na czele kanałów sportowych. Orange Sport o 80 proc. w dół

W sierpniu 2015 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport Extra, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grzegorz Ślubowski zastąpi Agatę Konarską w programie ,,Racja stanu"

W niedzielę 13 września br. na antenę TVP Polonia wróci po przerwie wakacyjnej magazyn publicystyczny „Racja stanu” dotyczący polskiej polityki zagranicznej. Program w nowej formule poprowadzi Grzegorz Ślubowski. więcej

 
UPC Polska w tym roku poszerzy zasięg o 180 tys. gospodarstw

Sieć kablowa UPC Polska dzięki inwestycjom w rozbudowę nowej sieci w tym roku poszerzy swój zasięg o 180 tys. gospodarstw domowych. Kolejnym miastem, do którego wejdzie operator, będzie Tarnów. więcej

 
Discovery Networks rusza z Discovery Science HD

Kanał Discovery Science w poniedziałek 12 października br. zacznie nadawać w wysokiej rozdzielczości. Będzie to już ósma stacja z polskiego portfolio Discovery Networks dostępna w tej jakości. więcej

 
Viacom wdroży aplikacje Viacom Play Plex w ponad 180 krajach

Viacom International Media Networks z końcem 2015 roku wprowadzi pakiet aplikacji umożliwiających oglądanie kontentu z kanałów nadawcy na smartfonach i tabletach. Częścią oferty będzie obecna już w Polsce aplikacja MTV Play. więcej

 
,,Polska wybiera" - Polsat News i Radio ZET razem szykują się do wyborów parlamentarnych

Polsat News od najbliższego poniedziałku 11 września br. w dni powszednie emitować będzie program publicystyczny „Polska wybiera”. Będzie on realizowany we współpracy z Radiem ZET. więcej

 
Canal+ z premierami od NBCUniversal. Nowa umowa od 2016 roku

Platforma nc+ przedłużyła umowę z dystrybutorem filmów i seriali NBCUniversal International Distribution. Przedmiotem kontraktu jest pierwszeństwo w emisji premier filmowych w kanałach z portfolio Canal+. więcej

 
Kanały Eleven Sports Network w kolejnych trzech sieciach kablowych

Kanały sportowe Eleven i Eleven Sports od czwartku 10 września br. dostępne są w trzech nowych sieciach kablowych. Dołączyli je operatorzy East & West, City-Net oraz Gawex. więcej

 
,,Blok Ekipa" w Comedy Central

4 października 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję animowanego serialu „Blok Ekipa”. więcej

 
,,Be Active. Ewa Chodakowska 3" w Kuchnia+

13 września 2015 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Be Active. Ewa Chodakowska”. więcej

 
 
Radio  
 
Czesław Mozil nowym głosem Radia ZET

Czesław Mozil zostanie gospodarzem nowego programu „Bumerang Czesława” w Radiu ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W swoim talk-show gościć będą głównie ludzi ze świata kultury i sztuki. więcej

 
Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia br. należała do RMF FM. Duży spadek w badanym okresie zanotowały Radia Maryja, Jedynka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska i Złote Przeboje tracą udział w rynku, zyskuje RMF Maxxx

Od czerwca do sierpnia br. liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Pogoda, zaś najwięcej straciły Złote Przeboje - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Polska wybiera" - Polsat News i Radio ZET razem szykują się do wyborów parlamentarnych

Polsat News od najbliższego poniedziałku 11 września br. w dni powszednie emitować będzie program publicystyczny „Polska wybiera”. Będzie on realizowany we współpracy z Radiem ZET. więcej

 
Reklama  
 
W TVP lokowanie produktów najdroższe w ,,M jak miłość" i ,,Ranczu", w TVN u ,,Kuby Wojewódzkiego", a w Polsacie w ,,Top Chefie"

Ceny za lokowanie produktu w cyklicznych produkcjach telewizyjnych są w jesiennej ramówce podobne do tych z wiosny br. i jesieni ub.r. Najdrożej jest w TVN, nieco taniej w Telewizji Polskiej. Mimo to reklamodawcy nie ograniczają aktywności związanych z product placement. więcej

 
Lech Kaczoń o ustawie krajobrazowej: koniunkturalna politycznie walka z reklamą

- Zrezygnowano z całościowej koncepcji ochrony krajobrazu przewidzianej w Europejskiej Konwencji Krajobrazowej i skoncentrowano się wyłącznie na reklamie. Było to działanie koniunkturalne. Bo zbliżały się wybory prezydenckie i należało działać pod publiczkę - główne założenia i kulisy procedowania tzw. ustawy krajobrazowej komentuje Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. więcej

 
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich

Większość Amerykanów napotykając na artykuły sponsorowane i reklamę natywną myli je z redakcyjnymi materiałami pozbawionymi przekazu reklamowego, a 62 procent uważa, że publikując teksty promocyjne wydawcy tracą wiarygodność - wynika z badań firmy marketingowej Contently. więcej

 
Borys Szyc pierwszym gościem Doroty Wellman i Karola Okrasy w reklamach Lidla (wideo)

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl w formie kulinarnego talk show prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę gościem jest aktor Borys Szyc. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication. więcej

 
Mercedes-Benz GLC reklamowany jako wsparcie ratowników górskich (wideo)

Agencja BBDO Warszawa wspólnie ze studiem Papaya Films przygotowały nowy spot reklamowy promujący model Mercedes-Benz GLC. Pokazano w nim, jak ważną rolę to auto pełni w pracy górskich ratowników. więcej

 
Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos

Marcin Wojtulewicz i Przemysław Słodkowski zaczęli pracę jako dyrektorzy kreatywni w agencji reklamowej San Markos. Zastąpili na tym stanowisku Andrzeja Kownackiego i Piotra Zajlicha, którzy odeszli z firmy. więcej

 
,,TworzyMy atmosferę" - Ministerstwo Środowiska promuje dbanie o czystość powietrza (wideo)

Pod hasłem „TworzyMy atmosferę” wystartowała kampania zachęcająca Polaków do działań ograniczających emisję szkodliwych dla zdrowia zanieczyszczeń powietrza. Działania na rzecz Ministerstwa Środowiska realizują agencje Bringmore Advertising, Profile i Effective Media. więcej

 
,,Fun smakuje lepiej" w reklamach Lay's Maxx (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s Maxx (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo) pod hasłem „Fun smakuje lepiej z Lay’s Maxx”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD. więcej

 
Terry Crews jako zły dzięcioł z Isaiahem Mustafą reklamują Old Spice'a (wideo)

Terry Crews i Isaiah Mustafa ponownie pojawili się razem w reklamie promującej kosmetyki marki Old Spice. Kreację reklam przygotowała agencja Wieden+Kennedy. więcej

 
Kierowca wyrzuca ból z samochodu w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (produkowanego przez USP Zdrowie), oparta na nowym haśle: „Skończ z bólem. Szybko”. Pierwszy spot pokazuje ból jako nieproszonego pasażera samochodu. więcej

 
Daniel Jaworski wrócił z Johnson & Johnson do Unilever Polska

Daniel Michał Jaworski po kilku miesiącach pracy w dziale marketingu Johnson & Johnson Poland wrócił do Unilever Polska. Odpowiada teraz za działania brand PR dla wszystkich marek kosmetycznych marketera. więcej

 
PO i PiS atakują się spotami z ,,robieniem z Polski Grecji" i pustą lodówką (wideo)

Platforma Obywatelska w nowym spocie krytykuje zapowiedzi reform gospodarczych Prawa i Sprawiedliwości i grozi, że Polskę może czekać los Grecji. W klipie pojawia się pusta lodówka, podobnie jak w materiale kampanijnym PiS sprzed 10 lat. Na nowy spot konkurenta PiS odpowiedział po zaledwie kilku godzinach, zarzucając rządowi nadmierne zadłużanie kraju. więcej

 
Matthew McConaughey w reklamie samochodu Lincoln MKX

Matthew McConaughey i Gus Van Sant nie tylko kręcą razem filmy, ale i reklamy telewizyjne. więcej

 
Arla Foods rusza z europejskim przetargiem mediowym, obsługi broni Carat

Centrala firmy Arla Foods, producenta m.in. serków Arla Buko i masła Lurpak, prowadzi przetarg na obsługę mediową swojego budżetu marketingowego w całej Europie, m.in. w Polsce. Zlecenia broni dom mediowy Carat. więcej

 
Stettiner będzie obsługiwała MTV Polska w mediach społecznościowych

Agencja Stettiner nawiązała współpracę z Viacom International Media Networks w zakresie obsługi stacji MTV Polska w mediach społecznościowych. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Colgate: So you Stand up: For... BORJOMI: Freeing from the excessive Lukas Vodicka: Are you thirsty? PRINGLE: Pure 100%
 
Prasa  
 
,,The Washington Post" będzie blokował dostęp do treści internautom używającym Adblocka

Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka Plus i innych aplikacji blokujących reklamy. - Poszukujemy różnych sposobów na to, by skłonić czytelników do oglądania reklam lub wykupienia subskrypcji - wyjaśniają pracownicy „Washington Post”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" dołącza do apelu 12 europejskich wydawców w sprawie uchodźców

W piątek, 11 września br. na łamach "Gazety Wyborczej" i 12 największych europejskich dzienników ukaże się apel do przywódców Unii Europejskiej w sprawie kryzysu uchodźczego. więcej

 
Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. ,,CKM" straciło najwięcej

W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”. więcej

 
Artur Kowalczyk odchodzi z ,,Faktu"

Artur Kowalczyk, dziennikarz polityczny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), po ośmiu latach pracy odchodzi z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wall Street Journal" uruchamia płatny serwis dla finansistów, roczna subskrypcja za 2,4 tys. dol.

Dziennik „Wall Street Journal” uruchomił serwis WSJ Pro Central Banking, który ma oferować unikalne treści dla wymagających użytkowników w zamian za 2,4 tysiąca dolarów rocznej opłaty. więcej

 
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii

Wśród czytelników prasy jest zapotrzebowanie na nowe tytuły. Jak pokazał przykład segmentu tygodników opinii, który znacząco rozrósł się w ostatnich czterech latach, nowe pozycje nie odbierają czytelników istniejącym tytułom, lecz przyciągają nowych. Rośnie także udział prasy kobiecej. Polacy coraz chętniej sięgają po pisma o charakterze poradnikowo-hobbistycznym. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się tytuły o zdrowiu, rekreacji, kuchni i historii. więcej

 
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" współpracuje z polonijnym ,,Nowym Dziennikiem"

Grupa PMPG Polskie Media, wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, nawiązała współpracę ze spółką Outwater Media Group LLC, która wydaje w Nowym Jorku codzienną gazetę „Nowy Dziennik”. Porozumienie zakłada m.in. współpracę redakcyjną i reklamową. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-09-11 Marie Claire - 2015-09-10 Poradnik Domowy - 2015-09-10 Ciasta sprawdzone przepisy - 2015-09-10 Przyjaciółka - 2015-09-10
 
Internet  
 
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)

- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego. więcej

 
,,The Washington Post" będzie blokował dostęp do treści internautom używającym Adblocka

Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka Plus i innych aplikacji blokujących reklamy. - Poszukujemy różnych sposobów na to, by skłonić czytelników do oglądania reklam lub wykupienia subskrypcji - wyjaśniają pracownicy „Washington Post”. więcej

 
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich

Większość Amerykanów napotykając na artykuły sponsorowane i reklamę natywną myli je z redakcyjnymi materiałami pozbawionymi przekazu reklamowego, a 62 procent uważa, że publikując teksty promocyjne wydawcy tracą wiarygodność - wynika z badań firmy marketingowej Contently. więcej

 
Wirtualna Polska z codziennymi programami wideo na żywo rano i po południu

Od początku przyszłego tygodnia Wirtualna Polska będzie emitować w dni powszednie na żywo poranny program publicystyczny „#dziejesienazywo”, a w najbliższych tygodniach zacznie podobny popołudniowy cykl lifestylowy. Poranny program będą prowadzić Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Michał Kobosko, Agnieszka Kopacz i Patrycja Wanat. więcej

 
Marcin Olszewski: z Amnet Polska na dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska

Marcin Olszewski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Wcześniej pracował m.in. w Amnet Polska i ARBOinteractive. więcej

 
Mecze Pucharu Świata w siatkówce mężczyzn w ipli

Użytkownicy platformy ipla mogą oglądać mecze Pucharu Świata w siatkówce mężczyzn, który w Japonii potrwa do 23 września br. W zawodach bierze udział polska reprezentacja pod wodzą Stephane’a Antigi. więcej

 
Public Relations  
 
Leroy Merlin Polska z działem komunikacji korporacyjnej, Maksymilian Pawłowski za Monikę Jaromin rzecznikiem prasowym
 
Aliganza Fashion Agency obsłuży American Eagle Outfitters i TOPSHOP
 
Technologie  
 
22 września premiera Office'a 2016: nowe możliwości pracy grupowej i synchronizacja danych w chmurze
 
C-Smart II - nowy smartfon myPhone w Biedronce za 289 zł
 
Muze C3 - nowy smartfon od Prestigio za 399 zł
 
Verizon z partnerami przetestuje 5G (wideo)
 
Edge 1083 - nowe urządzenie 2in1 z Windowsem od Kruger&Matz za 949 zł
 
IBM tworzy developerWorks Recipes - otwarte standardy dla internetu rzeczy
 
Gospodarka  
 
Zły stan techniczny aut w Polsce. ,,Przez to wiele wypadków"
 
Polskie kopalnie skazane na zwolnienia. Ceny węgla nie wrócą do dawnych poziomów
 
Nowe zasady zbierania elektrośmieci
 
Nowe zasady upadłości spółek. Osoby kierujące firmą ,,z tylnego fotela" można pociągnąć do odpowiedzialności
 
Czego boją się użytkownicy chmur obliczeniowych
 
Inwestycja w apartament hotelowy czy hotel to niezłe zabezpieczenie na emeryturę
 
Dla firmy całość wydatków na auto używane przez pracownika stanowi koszt uzyskania przychodu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Matthew McConaughey w reklamie samochodu Lincoln MKX
 
,,Blok Ekipa" w Comedy Central
 
Powstanie serial "Kaznodzieja" ("Preacher")
 
Tom Curise odpowiada za film science fiction "Luna Park"
 
"What Do You Mean?" - akustyczny Justin Bieber
 
Wszystkie sezony serialu "Luther" w polskiej telewizji
 
Blog  
 
Nieprzyzwoici wszystkich krajów - łączcie się! - Ewaryst Fedorowicz
 
Wymiana i przeprosiny - ks. Artur Stopka
 
Na problem imigrantów spójrzmy bardziej pragmatycznie - Łukasz Religa
 
Najwyższa Izba Kumoterstwa - Krzysztof Czabański
 
Trochę na temat rozumu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl