Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 18 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża: Alicja Modzelewska naturalnym następcą Zbigniewa Napierały

Ogłoszone na styczeń 2016 roku przejecie sterów w Edipresse Polska przez Alicję Modzelewską, która zastąpi przechodzącego do rady nadzorczej Zbigniewa Napierałę, nie zaskoczyło rynku. - To naturalna zmiana - uważają managerowie z branży prasowej i nie spodziewają się zmian w strategii spółki. więcej

 
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN. Zastąpi go ,,Ten moment"

Stacja TVN po trzech tygodniach zdecydowała o zdjęciu z anteny serialu paradokumentalnego „Wesołowska i mediatorzy” i przeniesieniu go do TVN7. W jego miejsce TVN emitować będzie nową produkcję scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Większość skarg na reklamy dotyczy stereotypów płci. Ballerina najbardziej oprotestowana

2488 skarg wpłynęło w 2014 roku do Rady Reklamy. Zdecydowana większość, bo aż 2191 skarg dotyczyło stereotypów płci. Najwięcej dotyczyło reklam w internecie. W sumie w ub.r. Rada Reklamy prowadziła 216 postępowań. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Kapitałowa ENERGA poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Copywriter

Grupa Kapitałowa ENERGA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu Internetowego /ds. Analityki eCommerce/

Grupa Kapitałowa ENERGA poszukuje osoby na stanowisko
Główny Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Grupa Kapitałowa ENERGA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu internetowego /ds. eCommerce/

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii ,,Zawód naukowiec"

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania. więcej

 
Program ,,Kryptonim szef" zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją

Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami. więcej

 
55 proc. mieszkańców Europy Środkowej i Wschodniej korzysta z internetu, w Polsce - 23,3 mln osób

Penetracja internetu w Polsce jest nieco powyżej średniej dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Z szacunków eMarketera i Starcom Mediavest Group wynika, że na koniec br. w Polsce będzie 23,3 mln użytkowników internetu, a w 2019 roku liczba ta wzrośnie do 24,6 mln. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Aż po sufit!" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem

Nowy serial obyczajowy TVN „Aż po sufit!” z odcinka na odcinek gromadzi coraz mniej widzów. Produkcja notuje też o 900 tys. osób mniejszą widownię niż nadawane rok temu w tym paśmie „Prawo Agaty”, a TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku. więcej

,,Kuba Wojewódzki" stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,08 mln osób, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. TVN w czasie emisji programu przegrywa z TVP2 w całym rynku, ale pozostaje liderem w grupie komercyjnej. więcej

Mark Zuckerberg potwierdza wprowadzenie przycisku ,,Nie lubię" na Facebooku
Studio panoramiczne na szczycie i wieża. Tak ma wyglądać nowa siedziba newsów TVP (foto)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN. Zastąpi go ,,Ten moment"

Stacja TVN po trzech tygodniach zdecydowała o zdjęciu z anteny serialu paradokumentalnego „Wesołowska i mediatorzy” i przeniesieniu go do TVN7. W jego miejsce TVN emitować będzie nową produkcję scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Program ,,Kryptonim szef" zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją

Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami. więcej

 
VH1 zmienia oprawę i stawia na muzykę z ostatnich lat

Kanał VH1 Polska od 30 września br. zmieni ofertę muzyczną na bardziej współczesną. Na antenie pojawią się nowe pasma, a kanał zyska też nową oprawę i logo. - Nasi widzowie zmieniają się i tego samego oczekują od nas - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska. więcej

 
,,Kto poślubi mojego syna?" ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu

Druga edycja reality-show „Kto poślubi mojego syna?” po trzech odcinkach gromadzi o 800 tysięcy widzów mniej niż premierowa odsłona formatu, emitowana rok temu. TVN w czasie nadawania programu notuje słabsze wyniki niż TVP2 i Polsat. więcej

 
Nadawca Canal+ musi zapłacić karę za emisję "Żyła sobie baba" (wideo)

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie spółki ITI Neovision, nadawcy stacji Canal+, od decyzji przewodniczącego KRRiT o nałożeniu na telewizję 50 tys. zł kary za emisję na jej antenie pełnego przemocy filmu ,,Żyła sobie baba” w porze chronionej. więcej

 
,,Żony Hollywood" straciły jedną czwartą widzów, TVN wiceliderem rynku

Drugi sezon „Żon Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 840 tys. osób, o 300 tys. mniej niż śledziło pierwszy sezon produkcji. Program daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
NFL przez trzy sezony w Eleven Sports

Grupa Eleven Sports Network nabyła za pośrednictwem agencji MP & Silva wyłączne prawa do transmitowania rozgrywek NFL przez trzy lata. Umowa obowiązywać począwszy od sezonu 2015/16. więcej

 
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych rewolucjach"

W październikowym cenniku TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” oraz przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej”. więcej

 
nSport+ po latach w ofercie UPC Polska

Sieć kablowa UPC Polska w piątek 18 września br. dołączy do oferty kanał sportowy nSport+, należący do platformy nc+. Stanie się to po pięciu latach od rozpoczęcia dystrybucji stacji w kablówkach. więcej

 
Altice z kolejnym przejęciem na rynku amerykańskim: Cablevision za 17,7 mld dolarów

Mieszczący się w Holandii koncern telekomunikacyjny Altice kupił za kwotę 17,7 mld dolarów amerykańskiego operatora kablowego Cablevision. Wcześniej Altice przegrał wyścig do zakupu Time Warner Cable z firmą Charter Communications. więcej

 
Serwis sport.tvp.pl w nowej odsłonie (foto)

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję swojego serwisu sportowego dostępnego pod adresem sport.tvp.pl. Zyskał on odświeżoną szatę graficzną i rozbudowaną sekcją z wynikami rozgrywek. Strona dostępna jest też w wersji na urządzenia mobilne. więcej

 
Anna Kalczyńska: W naszym kraju pogardliwie mówi się o telewizji śniadaniowej

W telewizji śniadaniowej można dotknąć równie ważnych tematów, jak w newsach – uważa Anna Kalczyńska. Prezenterka „Dzień Dobry TVN” twierdzi, że w Polsce niesłusznie traktuje się telewizję śniadaniową pogardliwie. Jej zdaniem w porannym magazynie prowadzi się równie istotne rozmowy, co w programach newsowych, choć używa się innego języka. więcej

 
,,Wielki Test o Polskim Filmie" w TVP1

W poniedziałek 28 września TVP1 wyemituje „Wielki Test o Polskim Filmie”, w którym zaproszeni goście będą odpowiadać z zakresu polskiej filmografii. więcej

 
 
Radio  
 
,,Nocne Kino" Tomasza Kina jesienią w radiowej Jedynce. Nowe audycje kulturalne

W poniedziałek 21 września br. startuje jesienna ramówka Programu I Polskiego Radia, w której pojawią się programy edukacyjne, muzyczne i rozrywkowe m.in. „Od Wschodu do Zachodu”, „Na inny temat”, „Wieczorek przy mikrofonie” czy „Wszystko jest poezją”. Na antenie Jedynki zadebiutuje Tomasz Kin w audycji „Nocne kino”. więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Radio Maryja z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Większość skarg na reklamy dotyczy stereotypów płci. Ballerina najbardziej oprotestowana

2488 skarg wpłynęło w 2014 roku do Rady Reklamy. Zdecydowana większość, bo aż 2191 skarg dotyczyło stereotypów płci. Najwięcej dotyczyło reklam w internecie. W sumie w ub.r. Rada Reklamy prowadziła 216 postępowań. więcej

 
Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii ,,Zawód naukowiec"

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania. więcej

 
,,Bez limitu" w reklamach internetu LTE w Plusie wprowadza w błąd

Hasło „Internet LTE bez limitu” na stronie internetowej sieci Plus (Polkomtel) wprowadza w błąd, bo sugeruje, że można z niego korzystać bez ograniczeń - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem

O 2,3 proc. spadły cennikowo wydatki reklamowe producentów słodyczy w tym roku. Marketerzy ci przenoszą swoje budżety z telewizji, radia  outdooru do magazynów, gazet i kin. Reklamowym liderem w tej branży jest Ferrero Polska, który wydaje trzykrotnie więcej niż każdy z jego konkurentów. Z kolei największy wzrost nakładów reklamowych notuje Lotte Wedel. więcej

 
Michał Imbierowicz jako creative head w Saatchi & Saatchi Poland

Michał Imbierowicz zaczął pracę na stanowisku creative head w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland. Poprzednio pracował w Havas Worldwide Warsaw, a wcześniej m.in. w Young & Rubicam Poland, Polymus, Marcom, Corporate Profiles DDB Warszawa i G7, a także w Saatchi & Saatchi. więcej

 
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych rewolucjach"

W październikowym cenniku TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” oraz przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej”. więcej

 
,,WOW danie" - Bożena Dykiel znów promuje Pur (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa środków do mycia naczyń Pur (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem aktorki Bożeny Dykiel, oparta na konkursie konsumenckim „WOW danie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy TBWA, Smolar i MEC. więcej

 
Zuzanna Warowna-Toruńska: z DDB & Tribal na czele Ogilvy & Mather

Zuzanna Warowna-Toruńska w połowie listopada br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Grupy Ogilvy & Mather, zwolnione niedawno przez Olgę Sobieraj. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach DDB & Tribal, Synergy Marketing Partners, Lowe GGK i BBDO Warszawa. więcej

 
The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm

Michał Kobierzewski po odejściu z agencji The Digitals, w której pełnił funkcję group creative directora, skupia się na prowadzeniu własnych firm: uruchomionego właśnie butiku kreatywnego Madeby i spółki Warappie tworza?cej gry na platformy mobilne. W The Digitals jego obowiązki przejął Piotr Wilczek. więcej

 
Polska Agencja Kosmiczna ogłosiła konkurs na logo

Polska Agencja Kosmiczna chce mieć logo, które ma być rozpoznawalne i odzwierciedlać jej działalność. PAK ogłosiła właśnie konkurs na jego zaprojektowanie. więcej

 
Jude Law, OK Go i Jenson Button w największej kampanii Johnnie Walkera (wideo)

Firma Diageo rozpoczęła największą w historii kampanię reklamową szkockiej whisky Johnnie Walker. W spocie autorstwa agencji Anomaly występują aktor Jude Law, kierowca Formuły1 Jenson Button, zespół rockowy OK Go i meksykańska super modelka Montserrat Oliver. więcej

 
Natalia Siwiec reklamuje odzież New Balance

Modelka Natalia Siwiec została twarzą jesiennej kolekcji odzieży New Balance (dystrybuowanej w Polsce przez firmę Tarmax). Wizerunek Siwiec pojawił się w witrynach salonów firmowych tej marki. więcej

 
Julia Dziurbiejko awansowała w Interactive Solutions

Julia Dziurbiejko awansowała w strukturze agencji Interactive Solutions (Grupa Saatchi & Saatchi Poland) na stanowisko business directora - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
San Markos będzie reklamować Answear.com

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę reklamową odzieżowego sklepu internetowego Answear.com (należącego do firmy Wearco). Poprzednio zajmowała się tym agencja Walk Creative. więcej

 
Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)

Nowy spot reklamowy sieci odzieżowej H&M namawia do oddawania niechcianych ubrań do recycklingu. A głęboki głos Iggy Popa przekonuje, że w modzie nie ma reguł i każdy znajdzie coś dla siebie. więcej

 
Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House

Agencja Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy debiut piwa Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo. więcej

 
Multikino Media i Helios ze wspólną ofertą reklamowa Złote Lwy

Brokerzy reklamy kinowej Multikino Media (obsługuje m.in. sieci Multikino i Cinema 3D) oraz Tandem Media (obsługuje przede wszystkim sieć Helios) wprowadzają wspólną ofertę Złote Lwy. więcej

 
Heineken globalnym sponsorem Ligi Europy, w Polsce będzie promować Warkę

Koncern browarniczy Heineken NV został oficjalnym sponsorem Ligi Europy w piłce nożnej. W ramach współpracy na wielu rynkach będzie promować swoją marę Amstel, natomiast w Polsce - Warkę. więcej

 
Marcin Piszczek awansuje w Asus Polska

Marcin Piszczek, pełniący dotychczas funkcję business development managera działu Open Platform w firmie Asus Polska, objął stanowisko country head w tym samym dziale. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Cadbury: CRAVE Jack Daniel's: It Takes TEDx: Spread them. Colgate: With UCI Road World Championships: Richmond
 
Prasa  
 
Branża: Alicja Modzelewska naturalnym następcą Zbigniewa Napierały

Ogłoszone na styczeń 2016 roku przejecie sterów w Edipresse Polska przez Alicję Modzelewską, która zastąpi przechodzącego do rady nadzorczej Zbigniewa Napierałę, nie zaskoczyło rynku. - To naturalna zmiana - uważają managerowie z branży prasowej i nie spodziewają się zmian w strategii spółki. więcej

 
Axel Springer za 500 mln euro chce przejąć Business Insidera

Według nieoficjalnych informacji niemiecki koncern medialny Axel Springer przymierza się do przejęcia większościowego pakietu amerykańskiego serwisu Business Insider. Wydawca „Bilda” zamierza przeznaczyć na ten cel 500 milionów euro. więcej

 
Axel Springer wycofuje się z Rosji wskutek restrykcyjnego prawa medialnego

Axel Springer postanowił wycofać się z rosyjskiego rynku i sprzedać wszystkie lokalne tytuły firmie Artcom Media. To ostatni duży wydawca zagraniczny opuszczający Rosję w reakcji na nowe prawo wprowadzone przez administrację Władimira Putina. Wcześniej z rosyjskiego rynku zrezygnowały między innymi Discovery Communications, CNN, Sanoma i Edipresse. więcej

 
41 zagranicznych dziennikarzy z zakazem pracy na Ukrainie

Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko wydał dekret, który delegalizuje na okres jednego roku działalność 41 dziennikarzy i blogerów z kilkunastu krajów, w tym także z Polski. Ukraińskie władze oskarżają ich o szkodzenie narodowemu bezpieczeństwu i suwerenności kraju. W ostatniej chwili cofnięto restrykcje dla trzech pracowników stacji BBC. więcej

 
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. ,,Bravo" liderem

W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Alicja Modzelewska szefem Edipresse Polska, Zbigniew Napierała w radzie nadzorczej

Zbigniew Napierała, od ponad 20 lat prezes Edipresse Polska, od stycznia 2016 roku przechodzi na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej spółki. Kierowanie wydawnictwem przejmie od niego w roli dyrektor zarządzającej Alicja Modzelewska, dotąd dyrektor generalna firmy. więcej

 
,,Jesienna Zdrapka Super Expressu" z samochodem do wygrania

W poniedziałek 21 września br. startuje loteria „Jesienna Zdrapka Super Expressu”, która potrwa 12 tygodni. Nagrodą główną do wygrania jest samochód osobowy. więcej

 
Październikowe ,,Zwierciadło" z kalendarzem na 2016 rok

W sprzedaży pojawiło się październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Joanną Kulig na okładce. Do wydania dołączono kalendarz na 2016 rok. więcej

 
Jedynki  
 
 
Świat Motocykli - 2015-09-17 Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych - 2015-09-17 GQ - 2015-09-17 Ładny Dom - 2015-09-17 Murator - 2015-09-17
 
Internet  
 
55 proc. mieszkańców Europy Środkowej i Wschodniej korzysta z internetu, w Polsce - 23,3 mln osób

Penetracja internetu w Polsce jest nieco powyżej średniej dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Z szacunków eMarketera i Starcom Mediavest Group wynika, że na koniec br. w Polsce będzie 23,3 mln użytkowników internetu, a w 2019 roku liczba ta wzrośnie do 24,6 mln. więcej

 
Facebook będzie wykorzystywał statystyki like'ów do targetowania reklam

Serwis Facebook zapowiedział, że od października zacznie wykorzystywać dane dotyczące korzystania przez użytkowników z przycisku „Lubię to” do lepszego targetowania reklam. - Dzięki temu użytkownicy będą otrzymywali przekaz reklamowy bardziej dostosowany do ich zainteresowań i potrzeb - wyjaśnia Facebook. więcej

 
Axel Springer za 500 mln euro chce przejąć Business Insidera

Według nieoficjalnych informacji niemiecki koncern medialny Axel Springer przymierza się do przejęcia większościowego pakietu amerykańskiego serwisu Business Insider. Wydawca „Bilda” zamierza przeznaczyć na ten cel 500 milionów euro. więcej

 
Liczba użytkowników Pinteresta przekracza sto milionów i zaskakuje analityków

Serwis społecznościowy Pinterest poinformował, że miesięczna liczba jego użytkowników przekroczyła 100 milionów. Dane zaskoczyły rynek, który przewidywał tegoroczny wzrost popularności Pinteresta do 47. milionów odbiorców. więcej

 
PizzaPortal.pl testuje drony do dostaw zamówień

Platforma PizzaPortal.pl zajmująca się obsługą zamówień jedzenia przez internet przeprowadziła w Warszawie test dostarczania posiłków za pomocą drona. - Nie spodziewamy się szerokiego korzystania z tej formy transportu, jednak widzimy obszary gdzie może ona funkcjonować - podkreśla Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl. więcej

 
UKE: Orange Polska nie jest i jest dominującym dostawcą internetu

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) zdecydował, że Orange Polska nie jest już dominującym operatorem w segmencie dostępu do internetu o prędkości powyżej 2 Mb/s. Z drugiej jednak strony UKE nałożył na Orange obowiązki regulacyjne na hurtowym rynku internetu o przepustowości do 2 Mb/s. więcej

 
Serwis sport.tvp.pl w nowej odsłonie (foto)

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję swojego serwisu sportowego dostępnego pod adresem sport.tvp.pl. Zyskał on odświeżoną szatę graficzną i rozbudowaną sekcją z wynikami rozgrywek. Strona dostępna jest też w wersji na urządzenia mobilne. więcej

 
9 mln dorosłych Polaków po pięćdziesiątce nie korzysta z internetu

Ponad jedna czwarta społeczeństwa to osoby niekorzystające z internetu. Eksperci podkreślają, że to nie tylko problem tych ludzi, lecz także całej gospodarki. Dlatego inwestycje w tym obszarze są równie ważne, co inwestycje w poprawę dostępu do internetu. Zmniejszaniu skali problemu służy program Polska Cyfrowa Równych Szans, w ramach którego wolontariusze, czyli Latarnicy Polski Cyfrowej, wprowadzają osoby po 50 roku życia w świat cyfrowy. Na kontynuację projektu w kolejnych latach potrzeba ponad 40 mln zł. więcej

 
Public Relations  
 
Magdalena Brzezińska za Katarzynę Borucką na czele działu korporacyjnego Grupy Żywiec
 
Technologie  
 
,,Bez limitu" w reklamach internetu LTE w Plusie wprowadza w błąd
 
PizzaPortal.pl testuje drony do dostaw zamówień
 
UKE: Orange Polska nie jest i jest dominującym dostawcą internetu
 
"Move to iOS" - Apple z aplikacją na Androida, która ułatwia przejście na iPhone'a
 
Nura 2, Dive 30, Dive 50 i Dive 70 - nowe smartfony od Orange (wideo)
 
iPad mini 4 wchodzi na polski rynek, ceny od 1699 zł
 
Nowe aplikacje sióstr Kardashian z rekordem w AppStore
 
Operatorzy Plusa i Play w ogłoszeniach apelują do polityków i urzędów przeciw skróceniu przez MAiC aukcji na LTE
 
Gospodarka  
 
Spada udział sprzedaży detalicznej w prywatnej konsumpcji, Polska powyżej europejskiej średniej
 
Najczęstsze przyczyny chorób układu oddechowego: papierosy i zanieczyszczone powietrze
 
Produkcja prądu z kogeneracji. Polska ma największy potencjał w UE
 
Morawski: Propozycje PO obniżenia obciążeń podatkowych i zniesienia składek są pozytywne
 
Eksperci nie spodziewają się podwyżki stóp procentowych w USA
 
Kiedy ryczałtowiec musi przejść na księgę przychodów i rozchodów?
 
"Wybór Jarosława Kaczyńskiego na Człowieka Roku to docenienie jego wpływu na zmiany w polskiej polityce"
 
9 mln dorosłych Polaków po pięćdziesiątce nie korzysta z internetu
 
Jeszcze w tym roku katarski gaz dotrze do Polski
 
Kultura/Rozrywka  
 
Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)
 
Nowe aplikacje sióstr Kardashian z rekordem w AppStore
 
W 2016 roku nowy album The Rolling Stones
 
Elton John oszukany przez Rosjan
 
Ice Cube zagra w filmie "Hambug" opartym na "Opowieści wigilijnej"
 
20 listopada 2015 premiera filmu "Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2"
 
Anna Kalczyńska: W naszym kraju pogardliwie mówi się o telewizji śniadaniowej
 
Podczas Royal Film Performance premiera filmu "Spectre"
 
Adrien Brody zagra w thrillerze "Expiration"
 
Blog  
 
O co ten krzyk? - Wanda Konarzewska
 
Twitter i demon drugiego rodzaju - ks. Artur Stopka
 
Jak podły Duda nasze gniazdo skalał! - Ewaryst Fedorowicz
 
Nie będzie mi tu czarny smrodził - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Na problem imigrantów spójrzmy bardziej pragmatycznie - Łukasz Religa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl