Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 22 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem

Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,My Company Polska" chce konkurować z ,,Forbesem"

Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma. więcej

 
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa

Dom mediowy Carat obniżył z 4,6 proc. do 4 proc. prognozę tegorocznego wzrostu globalnych wydatków reklamowych. Najwięcej zyska internet, do którego trafi już prawie jedna czwarta wszystkich budżetów, natomiast spadki zanotują dzienniki i magazyny. Niezmiennie ponad 40 proc. rynku stanowią reklamy telewizyjne. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent

Allani poszukuje osoby na stanowisko
Sales Account Manager

Telewizja Polsat poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier wozu transmisyjnego

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
XConcept poszukuje Krawca / Stratega

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rekrutacji

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grabarczyk, Bernatowicz i Jankowski zastąpią Michała Figurskiego w Polsat News 2

Prowadzony przez Michała Figurskiego program „WidziMiSię” w Polsat News 2 w okresie nieobecności dziennikarza prowadzić będą Beata Grabarczyk, Robert Bernatowicz i Mikołaj Jankowski. Z kolei w Muzo.fm gospodarzem poranka będzie sam Kamil Olszewski. więcej

 
2,5 mln widzów ,,Aplauz aplauz!". TVN na czele grupy komercyjnej

Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem. więcej

 
Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu ,,Brać czy nie brać" w History

W październiku br. w kanale History pojawi się polski cykl „Brać czy nie brać”, w którym Łukasz Radwan i Michał Wójcik poszukiwać będą unikalnych przedmiotów, by je potem sprzedać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na zlecenie A+E Networks Poland realizuje ATM Grupa. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8

Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"

W lipcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a zdecydowanie najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Przegląd”. więcej

TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
Yuri Drabent za Macieja Nowickiego na czele kreacji Isobar Polska, w Lubię to zastąpi go Tomasz Pastuszka
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem

Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grabarczyk, Bernatowicz i Jankowski zastąpią Michała Figurskiego w Polsat News 2

Prowadzony przez Michała Figurskiego program „WidziMiSię” w Polsat News 2 w okresie nieobecności dziennikarza prowadzić będą Beata Grabarczyk, Robert Bernatowicz i Mikołaj Jankowski. Z kolei w Muzo.fm gospodarzem poranka będzie sam Kamil Olszewski. więcej

 
2,5 mln widzów ,,Aplauz aplauz!". TVN na czele grupy komercyjnej

Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem. więcej

 
Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu ,,Brać czy nie brać" w History

W październiku br. w kanale History pojawi się polski cykl „Brać czy nie brać”, w którym Łukasz Radwan i Michał Wójcik poszukiwać będą unikalnych przedmiotów, by je potem sprzedać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na zlecenie A+E Networks Poland realizuje ATM Grupa. więcej

 
Agora chce mieć cztery nowe kanały telewizyjne. Jaka tematyka?

Grupa Agora poinformowała, że wystartowała we wszystkich czterech konkursach na nadawanie kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
,,Mam talent!" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVN liderem rynku

Ósma edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,06 mln widzów. To o 70 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale widownia talent-show rośnie z odcinka na odcinek. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku. więcej

 
,,The Voice of Poland" zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN

Szóstą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,03 mln osób, o 430 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej piątą serię. TVP2 w czasie emisji show jest wiceliderem rynku. więcej

 
,,Tylko muzyka" straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN

Pierwsze trzy odcinki dziesiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,21 mln osób, o 340 tys. mniej niż rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" ma 2,1 mln widzów i wygrywa z konkurencją

Pierwsze odcinki czwartej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało o 130 tys. widzów mniej niż początek drugiej serii widowiska. Program nadal daje jednak Polsatowi zdecydowane zwycięstwo nad konkurencją. więcej

 
Polsat liderem, udany tydzień TV4. ,,M jak miłość" hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
TVP wyemituje 228 godzin spotów przed wyborami parlamentarnymi. Start 10 października

W sobotę 10 października Telewizja Polska rozpocznie emisję bloków z nieodpłatnymi audycjami wyborczymi przed wyborami parlamentarnymi. Spoty emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP Polonia oraz 16 ośrodkach regionalnych. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" przekroczył 4 mln widzów, "Wiadomości" tuż za "Na dobre i na złe"

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się tradycyjnie serial „M jak miłość”, a na podium znalazły się też „Wiadomości”. Najpopularniejszą pozycją rozrywkową pozostał „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce zajął ponownie „Mam talent!”. więcej

 
"Gra o tron" triumfatorem nagród Emmy 2015

Serial "Gra o tron" okazał się wielkim zwycięzcą tegorocznej gali wręczenia nagród Emmy. więcej

 
Platforma nc+ postawi na kontent premium, lokalne produkcje i internet

Manuel Rougeron, nowy prezes platformy nc+, zapowiada, że operator dalej stawiać będzie na kontent premium oraz produkcje lokalne, mocniej zacznie wykorzystywać też do dystrybucji treści internet. Jego zdaniem, telewizja w przyszłości nie zniknie. więcej

 
Eurosport z prawami do Australian Open do 2021 roku

Grupa Eurosport przedłużyła umowę na pokazywanie tenisowego turnieju Australian Open w telewizji i internecie. Kontrakt umożliwi jej transmitowanie imprezy w ponad 50 krajach Europy, w tym w Polsce, do 2021 roku. więcej

 
Trzeci sezon serialu ,,Rectify" w Sundance Channel

W niedzielę 4 października 2015 roku Sundance Channel rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Rectify”. więcej

 
,,Hasselhoff wraca do gry" od 11 października w BBC Brit

W niedzielę 11 października br. na antenie BBC Brit zadebiutuje serial komediowy z udziałem aktora Davida Hasselhoffa - „Hasselhoff wraca do gry”. więcej

 
 
Radio  
 
Duży wzrost Radia Łódź. Tracą RMF FM, Jedynka i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rozgłośnie radiowe skupiały się w kampanii prezydenckiej na Andrzeju Dudzie i Bronisławie Komorowskim

Najwięcej czasu w kampanii prezydenckiej rozgłośnie radiowe poświęciły Andrzejowi Dudzie i Bronisławowi Komorowskiemu. Radio Maryja w drugiej turze skupiło się wyłącznie na kandydacie PiS - wynika z analizy Krajowej Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM oferują wspólny pakiet cyfrowy

Należące do Agory „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM w ramach cyfrowego pakietu łączą dostęp do artykułów dziennika oraz archiwum audycji rozgłośni informacyjnej. Promocja potrwa do końca października. więcej

 
Reklama  
 
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa

Dom mediowy Carat obniżył z 4,6 proc. do 4 proc. prognozę tegorocznego wzrostu globalnych wydatków reklamowych. Najwięcej zyska internet, do którego trafi już prawie jedna czwarta wszystkich budżetów, natomiast spadki zanotują dzienniki i magazyny. Niezmiennie ponad 40 proc. rynku stanowią reklamy telewizyjne. więcej

 
Racewicz, Bober, Gugała, Kielczyk, Orłoś i Wolny w kampanii ,,Twarze depresji"

Z początkiem października zacznie się kampania społeczna „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” organizowana przez Fundację Itaka i Stowarzyszenie Aktywnie Przeciwko Depresji. Wśród ambasadorów akcji są dziennikarze Joanna Racewicz, Andrzej Bober, Jarosław Gugała, Marta Kielczyk, Maciej Orłoś i Tomasz Wolny. więcej

 
Marki luksusowe najczęściej kojarzą się z wysoką jakością (infografika)

Wysoka jakość i zgodność z obowiązującą modą to cechy najczęściej łączone z markami luksusowymi - wynika z badania LuxHub (Havas Media Group). więcej

 
Cztery dni w konkursie na obsługę mediową kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Cztery robocze dni mają domy mediowe na przygotowanie oferty w odpowiedzi na ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju konkurs na zaplanowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji i radiu do kampanii społecznej. więcej

 
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja

Cennikowe wpływy reklamowe tradycyjnych mediów od stycznia do sierpnia br. były wyższe niż rok wcześniej o 5,4 proc. Wzrosły budżety reklamowe w radiu, magazynach, na outdoorze, w kinach i indoorze, a zmalały w telewizji i gazetach. więcej

 
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ekspresowo wybiera agencję do kampanii ,,Wybory bez barier"

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zaprosiło agencje do składania ofert na kompleksową obsługę kampanii pod hasłem „Wybory bez barier”. Dało im na to sześć dni, wliczając w to weekend. więcej

 
,,Czas na męską decyzję" - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca suplement diety Permen (produkowane przez Walmark) wspomagający sprawność seksualną mężczyzn. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film i MEC. więcej

 
Noworodek w drinku w kampanii przeciw piciu alkoholu przez kobiety w ciąży

Noworodek otoczony kostkami lodu, z miętą i cytryną w alkoholowym drinku pojawił się na plakatach, które znalazły się na ulicach Sosnowca w ramach międzynarodowej kampanii społecznej pod hasłem „Too young to drink”. więcej

 
Wyścig rajdowy reklamuje Gripex Max i HotActive Forte (wideo)

W nowej kampanii leku przeciw przeziębieniu i grypie Gripex (produkowanego przez USP Zdrowie) reklamowane są jego dwie wersje: Max i HotActive Forte. Reklamy pokazują załogę rajdową startującą w wyścigu. więcej

 
Rodzinne wakacje i kurs tańca w kampanii konta Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbank (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do jego oferty konto oszczędnościowe Wymarzony Cel. Przy przygotowaniu i realizacji akcji pracują firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, 2Bits i Starcom. więcej

 
,,Każda paka daje piątaka" w promocji Tic Taców z Cinema City, Rossmann, Sizeer i Play (wideo)

Ruszyła promocja drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska), w której można wygrywać 5-złotowe zniżki do sieci Cinema City, Rossmann, Sizeer i Play. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Każda paka Tic Taca daje piątaka”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Brand Place, VML Poland i Vizeum. więcej

 
Komfortowy stan nieważkości w reklamach materacy i poduszek Tempur (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa materacy i poduszek marki Tempur oparta na spotach i billboardach sponsorskich. Obsługą mediową akcji zajmuje się Universal McCann. więcej

 
Podravka reklamowana do dań kuchni śródziemnomorskiej (wideo)

Nowa kampania reklamowa produktów kulinarnych Podravka przebiega pod hasłem „Zmysłowe smaki przez cały rok!”. Akcję przygotowały i realizują firmy Bruketa&Žinić OM, Val Produkcija, Interactive Partners, Advans Media Communications i Walk PR. więcej

 
Aplikacja ,,Kulturysta" promuje PZU jako mecenasa polskiej kultury i sztuki

Agencja K2 na zlecenie Grupy PZU przygotowała aplikację mobilną „Kulturysta” prezentującą najważniejsze eksponaty z placówek kulturalnych ubezpieczanych przez tę firmę. więcej

 
Mindshare Polska zamiast PHD Media Direction z mediowym budżetem Unilever Polska

Dom mediowy Mindshare Polska przejmie od PHD Media Direction mediową obsługę koncernu Unilever Polska, produkującego dobra szybko zbywalne, m.in. marki Rama, Dove, Clear, Axe i Rexona. więcej

 
Daniel Craig jako James Bond w ,,Spectre" reklamuje piwo Heineken (wideo)

Startuje globalna kampania piwa Heineken związana z premierą „Spectre”, kolejnego filmu o przygodach Jamesa Bonda granego przez Daniela Craiga. W ramach akcji Heineken pojawi się w sprzedaży w specjalnych opakowaniach. więcej

 
Aleksandra Żywińska: z Rombo Games do Veneo

Aleksandra Żywińska zaczęła pracę jako specjalistka ds. social media w agencji interaktywnej Veneo. Wcześniej pracowała w Rombo Games i Umbrella Marketing Group. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BMW: Welcomes You to Munich LEGO: Home Editora Todas as Culturas: Nothing is more memorable than a bad experience. Apple: Shot on iPhone 6 Honda: Voice guidanve at every turn.
 
Prasa  
 
,,My Company Polska" chce konkurować z ,,Forbesem"

Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma. więcej

 
Agora chce mieć cztery nowe kanały telewizyjne. Jaka tematyka?

Grupa Agora poinformowała, że wystartowała we wszystkich czterech konkursach na nadawanie kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Większość tygodników lokalnych na minusie. ,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Gryfińska”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM oferują wspólny pakiet cyfrowy

Należące do Agory „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM w ramach cyfrowego pakietu łączą dostęp do artykułów dziennika oraz archiwum audycji rozgłośni informacyjnej. Promocja potrwa do końca października. więcej

 
Jedynki  
 
 
Women's Health - 2015-09-22 My Company Polska - 2015-09-21 Marie Claire - 2015-09-21 The New Yorker - 2015-09-21 Time - 2015-09-21
 
Internet  
 
Politico Europe uruchamia płatny serwis dla organizacji i firm

W ofercie europejskiej wersji serwisu Politico pojawiła się płatna platforma Pro. Mają się w niej znaleźć aktualne newsy oraz pogłębione specjalistyczne artykuły i analizy przeznaczone głównie dla firm i organizacji publicznych. - Wysokość i rodzaj subskrypcji jest dopasowywany indywidualnie do każdego użytkownika - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Gabriel Brotman, dyrektor wykonawczy ds. strategii w Politico. więcej

 
W 2016 roku samoloty Lufthansy z szybkim internetem LTE od T-Mobile

Porozumienie pomiędzy liniami lotniczymi Lufthansa i operatorem satelitarnym Inmarsat ma wprowadzić na pokłady samolotów niemieckiego przewoźnika szybki internet w technologii LTE. Trzecim uczestnikiem umowy jest T-Mobile, który dostarczy do systemu infrastrukturę naziemną. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM oferują wspólny pakiet cyfrowy

Należące do Agory „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM w ramach cyfrowego pakietu łączą dostęp do artykułów dziennika oraz archiwum audycji rozgłośni informacyjnej. Promocja potrwa do końca października. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Studenci z pozytywnym nastawieniem do banków, ale niechętnym do kredytów

70 proc. studentów stojąc przed koniecznością pożyczenia pieniędzy chętniej zaciągnęłoby kredyt bankowy, czyli skorzystało z oferty banków niż innych instytucji finansowych. Pomimo tego obecnie tylko 14,4 proc. osób pomiędzy 18 a 24 rokiem życia korzysta z kredytu konsumpcyjnego, karty kredytowej czy linii debetowej, w porównaniu do 48,8 proc. wszystkich dorosłych Polaków posiadających zobowiązania kredytowe - wynika z raportu MillwardBrown i BIK. więcej

 
7 proc. polskich internautów już uruchomiło ogrzewanie (infografika)

Prawie co trzeci internauta planuje uruchomienie ogrzewania kiedy poczuje, że jest mu zimno, niezależnie od panującej na zewnątrz temperatury. Nieco ponad 7 proc. już rozpoczęło sezon grzewczy - wynika z badania SW Research. więcej

 
Public Relations  
 
Marta Drogosz, Ewa Skalniak i Olgierd Borówka awansowali w Clue PR
 
Technologie  
 
Apple szykuje własny samochód elektryczny, ma być gotowy w 2019 roku
 
W 2016 roku samoloty Lufthansy z szybkim internetem LTE od T-Mobile
 
LG Class od LG z 5-calowym ekranem, Snapdragonem 410 i aluminiową obudową za 1260 zł
 
Od piątku iPhone 6S i 6S Plus dostępny w 12 krajach
 
Awaria Orange i T-Mobile na Śląsku odcięła połączenia telefoniczne
 
Gospodarka  
 
Apple szykuje własny samochód elektryczny, ma być gotowy w 2019 roku
 
Polska traci 42 mld zł rocznie na unikaniu płatności VAT
 
W tym roku uruchomiono w Polsce 18 nowych hoteli. Wciąż jest miejsce na kolejne inwestycje
 
Na polskim rynku informatycznym brakuje pracowników
 
2,5 mld zł wynosi wartość polskiego rynku zabawek. W tym roku wzrośnie o 4-5 proc.
 
Unijna reforma systemu handlu emisjami to wyzwanie dla Polski
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Gra o tron" triumfatorem nagród Emmy 2015
 
Daniel Craig jako James Bond w ,,Spectre" reklamuje piwo Heineken (wideo)
 
7 lipca 2017 r. premiera filmu "Piraci z Karaibów 5" (foto)
 
Natalia Przybysz jako "Królowa śniegu"
 
"Więzień labiryntu" numerem jeden w kinach
 
Trzeci sezon serialu ,,Rectify" w Sundance Channel
 
,,Hasselhoff wraca do gry" od 11 października w BBC Brit
 
Blog  
 
Babcia Europa - Wanda Konarzewska
 
Z głupotą trudno walczyć... - Andrzej Bober
 
Samochwalstwo bez pokrycia - Krzysztof Czabański
 
25.10 będzie referendum, czyli jak Allach Kaczyńskiemu pomógł. - Ewaryst Fedorowicz
 
Twitter i demon drugiego rodzaju - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl