Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 23 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Dziewczyny ze Lwowa" hitem TVP1. Serial ma większą widownię od ,,Blondynki"

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki. więcej

 
Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu

Cyfrowy Polsat refinansuje swoje zadłużenie. Grupa zawarła z konsorcjum ponad 20 instytucji finansowych umowę kredytową obejmującą kredyt terminowy w wysokości do 11,5 mld zł oraz kredyt rewolwingowy w wysokości do 1 mld zł. To największy kredyt korporacyjny w polskiej walucie w historii. więcej

 
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)

- Domyślnie wyłączony dźwięk w automatycznie uruchamianych reklamach wideo wymaga zastosowania nowych zabiegów formalnych, które przyciągną widza samym obrazem. Inspiracją mogą być animowane GIF-y, a jednym z rozwiązań graficzna miniatura zapowiadająca treść klipu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sprzedaży Internetowej

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. promocji serwisów online

artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent

Telewizja Polsat poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier wozu transmisyjnego

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rekrutacji

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo

Ringier Axel Springer Polska zamierza uruchomić nowy portal, przekształcając serwis Fakt.pl. Ma on postawić na kontent wideo, realizowany m.in. w nowym studiu telewizyjnym spółki - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP i Polsat wspólnie przygotowują debatę wyborczą. TVN24 organizuje własną

Debata z udziałem przewodniczących Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości jest przygotowywana wspólnie przez Telewizję Polską i Telewizję Polsat. Oddzielną debatę pokaże stacja TVN24. więcej

 
Codemedia i K2 Media ze wspólną spółką Newnited, pokieruje nią Mirosław Kępiński

Domy mediowe Codemedia i K2 Media (ten drugi należy do Grupy K2) w ramach ścisłej współpracy tworzą spółkę joint-venture Newnited, którą będzie kierował Mirosław Kępiński. Wspólnie będą oferować usługi i startować w przetargach. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem

Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8

Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Dziewczyny ze Lwowa" hitem TVP1. Serial ma większą widownię od ,,Blondynki"

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki. więcej

 
Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu

Cyfrowy Polsat refinansuje swoje zadłużenie. Grupa zawarła z konsorcjum ponad 20 instytucji finansowych umowę kredytową obejmującą kredyt terminowy w wysokości do 11,5 mld zł oraz kredyt rewolwingowy w wysokości do 1 mld zł. To największy kredyt korporacyjny w polskiej walucie w historii. więcej

 
TVP i Polsat wspólnie przygotowują debatę wyborczą. TVN24 organizuje własną

Debata z udziałem przewodniczących Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości jest przygotowywana wspólnie przez Telewizję Polską i Telewizję Polsat. Oddzielną debatę pokaże stacja TVN24. więcej

 
,,Top model" stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem

Piątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,5 mln widzów, o 720 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci w grupie wszystkich widzów i drugi w grupie 16-49. więcej

 
,,Rolnik szuka żony 2" hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów

Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,9 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 1,36 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

 
,,MasterChef" po zmianie godziny stracił 370 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki „MasterChefa 4” oglądało średnio 2,10 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 370 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem w rynku telewizyjnym, ale w grupie komercyjnej wygrywa z konkurencją. więcej

 
TVP1 rusza z cyklem ,,Firmowe ewolucje" Macieja Orłosia. Ekspertami Kraśko i Pudzianowski

Telewizyjna Jedynka rozpoczyna emisję skierowanego do przedsiębiorców cyklu „Firmowe ewolucje”, który poprowadzi Maciej Orłoś. Mecenasem projektu jest Bank Zachodni WBK. więcej

 
TVP, TVN i Polsat przy wyborach parlamentarnych z badaniem exit poll od Ipsos

Firma Ipsos Polska przeprowadzi na zlecenie Telewizji Polskiej, TVN24 oraz Polsat News badanie exit poll podczas głosowania w wyborach parlamentarnych zaplanowanych na 25 października  br. Stacje podzielą się jego kosztami. więcej

 
,,Miłość w rytmie disco 2" z nowymi bohaterami w Polo TV (wideo)

Kanał Polo TV od soboty 26 września br. emitować będzie drugą edycję serialu z gatunku scripted-docu „Miłość w rytmie disco”. Pojawią się w niej nowi bohaterowie. więcej

 
,,Aż po sufit!" z ponad 1,1 mln wyświetleń odcinków w Player.pl

Ponad 1,11 mln wyświetleń zanotowały cztery udostępnione w serwisie wideo na żądanie Player.pl odcinki nowego serialu obyczajowego TVN „Aż po sufit!” - wynika z danych własnych stacji. więcej

 
,,Debata. Polska dla imigrantów?" z ekspertami w TVP1

W środę 23 września na antenie TVP1 wyemitowany zostanie program „Debata. Polska dla imigrantów?”, w którym Małgorzata Serafin porozmawia z gośćmi o kryzysie uchodźców w Europie. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Białystok na podium, kilkukrotny wzrost Czwórki. Liderem RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)

- Domyślnie wyłączony dźwięk w automatycznie uruchamianych reklamach wideo wymaga zastosowania nowych zabiegów formalnych, które przyciągną widza samym obrazem. Inspiracją mogą być animowane GIF-y, a jednym z rozwiązań graficzna miniatura zapowiadająca treść klipu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego. więcej

 
Codemedia i K2 Media ze wspólną spółką Newnited, pokieruje nią Mirosław Kępiński

Domy mediowe Codemedia i K2 Media (ten drugi należy do Grupy K2) w ramach ścisłej współpracy tworzą spółkę joint-venture Newnited, którą będzie kierował Mirosław Kępiński. Wspólnie będą oferować usługi i startować w przetargach. więcej

 
Aflofarm 40 proc. więcej na reklamy, Procter & Gamble Polska - 28 proc. mniej (TOP 10)

Aflofarm Farmacja Polska, który jest niezmiennie największym reklamodawcą na polskim rynku, zwiększył w br. nakłady reklamowe w mediach pozainternetowych o blisko 40 proc. Dużo mniej niż rok wcześniej zainwestowały natomiast Procter & Gamble Polska i Kino Świat. więcej

 
Gdańsk zamierza samodzielnie uregulować obecność reklam zewnętrznych

Władze Gdańska rozpoczynają prace nad własną, miejską uchwałą krajobrazową, która ma zakończyć samowolę reklamową w przestrzeni miejskiej. Odpowiednie przepisy mają wejść w życie już wiosną 2016 roku. więcej

 
Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie ,,bez zasięgu 4 sieci" (wideo)

W nowej kampanii Plusa z udziałem siatkarza reprezentacji Polski reklamowane są testy usługi Wi-Fi Calling. Przy okazji sieć żartuje ze sloganu Playa o „zasięgu 4 sieci”. Kampanię przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post, Digital One i Media Direction. więcej

 
Opera bez ,,Software" w nowym logo (wideo)

Norweska firma Opera Software, producent internetowych przeglądarek, odświeża swoją identyfikację wizualną. więcej

 
Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (produkowanego przez Hasco-Lek) w wersji dla dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i MEC. więcej

 
Pascal Brodnicki ambasadorem marki Rama Smaż jak Szef Kuchni

Pascal Brodnicki został ambasadorem nowego produktu w portfolio Unilever Polska - Rama Smaż jak Szef Kuchni. Kucharz występuje w szeroko zakrojonej kampanii wspierającej rynkowy debiut nowego brandu. więcej

 
Anna Dereszowska ambasadorką akcji ,,Diagnostyka jajnika"

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Diagnostyka jajnika” prowadzona pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej ambasadorką została aktorka Anna Dereszowska. więcej

 
Opłaty od reklam zewnętrznych mają trafiać do budżetów gmin

Rady gmin będą mogły uchwalać opłaty reklamowe od umieszczanych na ich terenach tablic lub urządzeń reklamowych - takie rozwiązanie przewiduje projekt nowelizacji ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. więcej

 
Jarosław Jędrzejewski: z Suzuki Motor Poland do Pr1me Fitness & Wellness

Jarosław Jędrzejewski po ośmiu latach kierowania marketingiem i public relations w Suzuki Motor Poland rozstał się z tą firmą. Przeszedł do Pr1me Fitness & Wellness. więcej

 
Somat Gold reklamowany przez Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka jako ,,najskuteczniejsza tabletka do zmywania" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa tabletek do zmywarek Somat Gold (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem znanych szefów kuchni: Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka. Akcję, prowadzoną pod hasłem Somat Gold - najskuteczniejsza tabletka do zmywania”, przygotowały i realizują firmy TBWA, 76anagement i MEC. więcej

 
Bank Pekao SA internetowo promuje karty płatnicze i kredytowe

Bank Pekao SA zaczął działania zachęcające klientów do korzystania z kart płatniczych i kredytowych. Akcję, obejmującą konkurs i reklamy, przygotowała i realizuje agencja The Digitals. więcej

 
Anna Sekretarska: z BrainJuice Group do K2 Media

Anna Sekretarska dołączyła do zespołu agencji K2 Media, gdzie objęła stanowisko social media project managera. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bus Stop: Ski Harvey Nichols: Bad fit Land Rover: Beware of look-alikes. Alka Seltzer: Meat Volkswagen: People feel things differently.
 
Prasa  
 
Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo

Ringier Axel Springer Polska zamierza uruchomić nowy portal, przekształcając serwis Fakt.pl. Ma on postawić na kontent wideo, realizowany m.in. w nowym studiu telewizyjnym spółki - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo

Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomi serwis internetowy o tematyce show-biznesowej pod marką dwutygodnika „Party”. Zastąpi on dotychczasowy serwis spółki o gwiazdach Afterparty.pl - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" ma przeprosić Romana Giertycha za sugerowanie manipulacji aktami. ,,Będzie apelacja"

Roman Giertych wygrał proces o naruszenie dóbr osobistych, jaki wytoczył AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”. Spółka zarzuciła prawnikowi manipulowanie aktami innego pozwu, który wcześniej wytoczył. Wyrok jest nieprawomocny. - Będziemy składać apelację, z wyrokiem nie sposób się zgodzić - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Piaszczyk, pełnomocnik strony pozwanej. więcej

 
Sprzedaż ,,Tele Tygodnia" spadła do 723 tys. egz., ,,Program TV" najbardziej w dół

W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-09-23 Tygodnik Powszechny - 2015-09-23 GQ - 2015-09-22 Kuchnia - 2015-09-22 Advertising Age - 2015-09-22
 
Internet  
 
Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo

Ringier Axel Springer Polska zamierza uruchomić nowy portal, przekształcając serwis Fakt.pl. Ma on postawić na kontent wideo, realizowany m.in. w nowym studiu telewizyjnym spółki - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wszystkie artykuły z ,,The Washington Post" w Instant Articles Facebooka, więcej wydawców na platformie

Dziennik „The Washington Post” zapowiedział, że na podstawie umowy z Facebookiem będzie publikował na platformie Instant Articles wszystkie swoje artykuły. To oznacza ponad tysiąc tekstów dziennie. Wkrótce do Instant Articles mają dołączyć też The Huffington Post, Mashable, MTV, Daily Mail i Business Insider. więcej

 
Groupon znika z siedmiu rynków i zwolni ponad tysiąc pracowników

Serwis Groupon zapowiedział zakończenie swojej działalności w siedmiu krajach z Afryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Przewidziane jest też zwolnienie ponad tysiąca pracowników. - Planowane zmiany nie dotyczą Polski - zastrzegają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Groupona. więcej

 
Opera bez ,,Software" w nowym logo (wideo)

Norweska firma Opera Software, producent internetowych przeglądarek, odświeża swoją identyfikację wizualną. więcej

 
Muzyczny serwis streamingowy Deezer chce wejść na giełdę, jest wyceniany na miliard euro

Oferująca muzykę platforma streamingowa Deezer ogłosiła plany wejścia na francuską giełdę. Pieniądze ze sprzedaży akcji mają być przeznaczone na dalszy rozwój i zwiększenie szans w konkurencji ze Spotify czy Apple Music. Obecna wycena Deezera wynosi około miliarda euro. więcej

 
Pkt.pl w nowej wersji z lepszą wyszukiwarką, prezentacjami firm i radami

Serwis Pkt.pl z bazą firm i marek został udostępniony w nowej odsłonie opartej na technologii Responsive Web Design. Na stronie zaktualizowano wyszukiwarkę, dodano mapę z wynikami wyszukiwania, prezentacje firm oraz treści poradnikowe. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
TVP, TVN i Polsat przy wyborach parlamentarnych z badaniem exit poll od Ipsos

Firma Ipsos Polska przeprowadzi na zlecenie Telewizji Polskiej, TVN24 oraz Polsat News badanie exit poll podczas głosowania w wyborach parlamentarnych zaplanowanych na 25 października  br. Stacje podzielą się jego kosztami. więcej

 
Public Relations  
 
Sąd oddalił zarzuty PZU wobec MDI dot. ,,czarnego PR", agencja wytyka ubezpieczycielowi związki z ,,Wprost"
 
Anna Augustyniak-Hoffman: z BCMFD Media Communications do Valkea Media
 
Edyta Kowal content managerem w Prowly
 
Technologie  
 
Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie ,,bez zasięgu 4 sieci" (wideo)
 
Holendrzy testują pierwszy samosterujący autobus: sześciu pasażerów i 25 km/h (wideo)
 
Microsoft udostępnia pakiet Office 2016 dla Windowsa (wideo)
 
BLIK z ponad milionem użytkowników i transakcji
 
Plus testuje Wi-Fi Calling: połączenia w miejscach bez zasięgu telefonicznego
 
Gospodarka  
 
Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu
 
Ostatnie dni na wykorzystanie zaległego urlopu za 2014 rok
 
Domy maklerskie muszą poprawić bezpieczeństwo. Mają na to czas do końca 2016 roku
 
Coraz mniej fuzji i przejęć
 
Siedem miesięcy na wdrożenie nowych unijnych dyrektyw o zamówieniach publicznych
 
Czy nastąpi wewnątrzwspólnotowa dostawa towaru, jeśli wysyłamy unijnemu przedsiębiorcy próbki?
 
Za niższy wiek emerytalny zapłacą pracownicy, emeryci i przedsiębiorcy
 
Kultura/Rozrywka  
 
"J.P. Śliwa" - Piotr Rogucki wydaje nową solową płytę
 
"Made in the A.M." - nowa płyta One Direction
 
Keanu Reeves dobrym ojcem w "Knock Knock"
 
Bloger Ekskluzywny Menel twarzą marki ZEW
 
Blog  
 
Strachy polskie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Babcia Europa - Wanda Konarzewska
 
Z głupotą trudno walczyć... - Andrzej Bober
 
Samochwalstwo bez pokrycia - Krzysztof Czabański
 
25.10 będzie referendum, czyli jak Allach Kaczyńskiemu pomógł. - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl