Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 24 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

W przypadku Volkswagena możemy mówić o ogromnym kryzysie wizerunkowym nie tylko tej marki, ale i całej marki narodowej Niemiec. Optymistycznie spojrzeć w przyszłość pozwala wieloletnia, doskonała reputacja Volkswagena, która w tej sytuacji jest prawdziwą poduszką bezpieczeństwa, szczególnie dla wielbicieli marki na starym kontynencie. Niemcy są prawdziwymi ekspertami od odbudowy najbardziej zaszarganego wizerunku - kryzys Volkswagena komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR. więcej

 
GroupM zapowiada koniec współpracy z wydawcami korzystającymi z pirackich treści

Należąca do WPP grupa negocjacyjna GroupM, do której należą m.in. takie domy mediowe jak MEC, Mindshare, MediaCom ogłosiła, że będzie pracować jedynie z wydawcami i sieciami reklamowymi stosującymi certyfikowane systemy antypirackie. więcej

 
Była menedżerka Polska Press Grupy założyła ,,Głos Mordoru" dla pracowników warszawskiego zagłębia biurowego

W środę rozdystrybuowany został pierwszy numer gazetki „Głos Mordoru” opisującej z lekkim przymrużeniem oka realia pracy w centrum biurowym na warszawskim Służewcu. Pismo założyły i prowadzą Justyna Szawłowska (wcześniej związana m.in. z Polska Press Grupą) i Sisi Lohman. Drugi numer wyjdzie najprawdopodobniej za miesiąc. Docelowo ma to być dwutygodnik. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sprzedaży Internetowej

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. promocji serwisów online

artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent

Telewizja Polsat poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier wozu transmisyjnego

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rekrutacji

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. SEO

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
W ekspresowych przetargach marketingowych szukani są egzekutorzy, a nie partnerzy biznesowi (opinie)

Krótki czas oddania przetargu sugeruje agencji, że nie jest szukany partner biznesowy, tylko egzekutor, który szybko rozwiąże problem zleceniodawcy. Ekspresowe przetargi marketingowe oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, Piotr Opłotny, Tomasz Ramza i Bartosz Krzewski. więcej

 
Joanna Wajda po 15 latach odchodzi z Telewizji Polskiej

Joanna Wajda, dotąd reporterka „Panoramy” TVP2, po 15 latach pracy zdecydowała się opuścić Telewizję Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Superstacja wygrała w sądzie z KRRiT i nie zapłaci kary za obrazę uczuć religijnych

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od wyroku Sądu Okręgowego, uchylającego decyzję przewodniczącego o karze dla Superstacji. Stacja została ukarana za obrazę uczuć religijnych w programie Jakuba Wątłego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem

Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8

Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Joanna Wajda po 15 latach odchodzi z Telewizji Polskiej

Joanna Wajda, dotąd reporterka „Panoramy” TVP2, po 15 latach pracy zdecydowała się opuścić Telewizję Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Superstacja wygrała w sądzie z KRRiT i nie zapłaci kary za obrazę uczuć religijnych

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od wyroku Sądu Okręgowego, uchylającego decyzję przewodniczącego o karze dla Superstacji. Stacja została ukarana za obrazę uczuć religijnych w programie Jakuba Wątłego. więcej

 
Serial ,,Skazane" wygrywa z ,,Aż po sufit!". Polsat wiceliderem rynku

Nowy serial obyczajowy „Skazane” ogląda średnio 1,4 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji notuje lepszy wynik niż TVN, nadający serial „Aż po sufit”, ale przegrywa z TVP2. więcej

 
,,The Trybsons" o życiu Elizy i Trybsona z ,,Warsaw Shore" w MTV Polska

MTV Polska wyemituje cykl „The Trybsons”, opowiadający o związku Elizy Wesołowskiej i Pawła „Trybsona” Trybały. - Od wielu miesięcy dokumentują dla nas swoje życie, to bardzo autentyczne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w Viacom International Media Networks Poland. więcej

 
Kanały Eleven z prawami do Football League i Capital One Cup

Grupa Eleven Sports Network nabyła prawa do transmitowania rozgrywek angielskiej Football League, Sky Bet Championship i Pucharu Capital One w sezonach 2015/2016 i 2016/2017. więcej

 
,,Hell's Kitchen" ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku

Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2. więcej

 
Giełda zawiesiła notowania akcji TVN

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych od 23 września br. zawiesiła obrót akcjami TVN. Ma to związek z ogłoszonym przez Scripps Networks Interactive zamiarem przymusowego wykupu pozostałych akcji spółki. więcej

 
,,Na językach" ma 870 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem i TVP2

Szósty sezon programu „Na językach” po trzech odcinkach gromadzi średnio 870 tys. widzów. Stacja TVN w czasie nadawania magazynu jest dopiero trzecia w grupie wszystkich widzów i druga w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Kuchnia+ w drodze" - nowe warsztaty kulinarne z prowadzącymi kanału Kuchnia+

W środę 30 września br. startuje z warsztatami kulinarnymi pod nazwą „Kuchnia+ w drodze”, w którym wystąpią kucharze znani z anteny stacji, czyli Marieta Marecka, Marta Dymek, Tomasz Jakubiak i David Gaboriaud. Cykl organizowany jest w czterech miastach. więcej

 
 
Radio  
 
Vox FM i TOK FM z największymi wzrostami reklamowymi, na czele RMF FM przed Radiem ZET (TOP 10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wpływy reklamowe stacji radiowych ogółem wzrosły o ponad 25 proc. w skali roku. Największą dynamikę przychodów zanotowały Vox FM, TOK FM i Radio ZET. więcej

 
Rynek radiowy w Bydgoszczy. Ostro w dół Radio PiK, zyskała Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

W przypadku Volkswagena możemy mówić o ogromnym kryzysie wizerunkowym nie tylko tej marki, ale i całej marki narodowej Niemiec. Optymistycznie spojrzeć w przyszłość pozwala wieloletnia, doskonała reputacja Volkswagena, która w tej sytuacji jest prawdziwą poduszką bezpieczeństwa, szczególnie dla wielbicieli marki na starym kontynencie. Niemcy są prawdziwymi ekspertami od odbudowy najbardziej zaszarganego wizerunku - kryzys Volkswagena komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR. więcej

 
GroupM zapowiada koniec współpracy z wydawcami korzystającymi z pirackich treści

Należąca do WPP grupa negocjacyjna GroupM, do której należą m.in. takie domy mediowe jak MEC, Mindshare, MediaCom ogłosiła, że będzie pracować jedynie z wydawcami i sieciami reklamowymi stosującymi certyfikowane systemy antypirackie. więcej

 
W ekspresowych przetargach marketingowych szukani są egzekutorzy, a nie partnerzy biznesowi (opinie)

Krótki czas oddania przetargu sugeruje agencji, że nie jest szukany partner biznesowy, tylko egzekutor, który szybko rozwiąże problem zleceniodawcy. Ekspresowe przetargi marketingowe oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, Piotr Opłotny, Tomasz Ramza i Bartosz Krzewski. więcej

 
Vox FM i TOK FM z największymi wzrostami reklamowymi, na czele RMF FM przed Radiem ZET (TOP 10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wpływy reklamowe stacji radiowych ogółem wzrosły o ponad 25 proc. w skali roku. Największą dynamikę przychodów zanotowały Vox FM, TOK FM i Radio ZET. więcej

 
Naukowcy wytykają Google 6 mld dolarów opłat za reklamy wyświetlane przez boty

Europejscy naukowcy przeprowadzili eksperyment który wykazał, że system reklamowy Google’a kwalifikuje do rozliczenia reklamy na YouTubie, które są oglądane przez boty. Z powodu stosowania w sieci tego typu narzędzi branża reklamowa straci w 2015 roku ponad 6 miliardów dolarów. więcej

 
Amplifi Polska: Anna Kaczmarek awansowała, Łukasz Wylądała przyszedł z MEC

Anna Kaczmarek awansowała w firmie Amplifi Polska (należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska) na nowo utworzone stanowisko head of media partnerships. Jej poprzednią funkcję head of digital, publishing & radio objął Łukasz Wylądała, który poprzednio pracował w MEC. więcej

 
Tomasz Tołłoczko na czele działu business intelligence w Lemon Sky J. Walter Thomson Poland

Agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thomson Poland utworzyła dział business intelligence zajmujący się usługami z zakresu analizy danych. Kieruje nim Tomasz Tołłoczko, związany z firmą od pięciu lat. więcej

 
,,Różni ludzie, różne potrzeby" reklamują Flavamed (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa różnych wersji leku na mokry kaszel Flavamed (produkowanego przez Berlin Chemie Menarini Polska). Kreacją reklam, pod hasłem „Różni ludzie, różne potrzeby”, zajęła się agencja Grandes Kochonos. więcej

 
Pregna Plus reklamowany jako ,,mądry wybór dla Twojego maluszka"

Wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania reklamowa suplementu diety dla kobiet w ciąży Pregna Plus (z portfolio firmy Verco), prowadzona pod hasłem „Mamy 5 dowodów, że to mądry wybór dla Twojego maluszka”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Up i dom mediowy Master Mind. więcej

 
Anna Drabkowska przeszła z Netii do Multimedia Polska

Anna Drabkowska dołączyła do pionu marketingowego w Multimedia Polska, obejmując stanowisko kierownika działu komunikacji BTL. Ostatnio pracowała w Netii. więcej

 
David Beckham i Kevin Hart reklamują jesienną kolekcję H&M (wideo)

Firma odzieżowa H&M ruszyła z kampanią promującą swoją jesienną kolekcję. W reklamach występują były piłkarz David Beckham i komik Kevin Hart. więcej

 
Effective Media Solutions z radiową kampanią PIP o stresie w pracy

Dom mediowy Effective Media Solutions zajmie się na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy emisją dwóch spotów radiowych w ramach kampanii pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
UHU Super Glue: Ballerina Billboard: The number one lasts forever Nissan: It's that quick. Throatsil: Keep shouting BMW: xWalk
 
Prasa  
 
Była menedżerka Polska Press Grupy założyła ,,Głos Mordoru" dla pracowników warszawskiego zagłębia biurowego

W środę rozdystrybuowany został pierwszy numer gazetki „Głos Mordoru” opisującej z lekkim przymrużeniem oka realia pracy w centrum biurowym na warszawskim Służewcu. Pismo założyły i prowadzą Justyna Szawłowska (wcześniej związana m.in. z Polska Press Grupą) i Sisi Lohman. Drugi numer wyjdzie najprawdopodobniej za miesiąc. Docelowo ma to być dwutygodnik. więcej

 
Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną

Wydawnictwo Edipresse Polska 28 września br. uruchomi nowy serwis dla kobiet Party.pl. Znajdą się w nim nie tylko treści o gwiazdach, ale również materiały lifestylowe. Na stronie będzie silna sekcja wideo, a wydawca chce zarabiać m.in. na reklamie natywnej. więcej

 
,,Lego Legends of Chima" na czele pism dziecięcych po I półroczu. ,,Monster High" o 46 proc. w dół

W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”. więcej

 
Październikowy ,,Sens" z nowymi ekspertami i Kayah na okładce

W czwartek 24 września br. na rynku ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z podwójną okładką z wokalistką Kayah. W numerze debiutują nowi eksperci, czyli Katarzyna Miller, Joanna Heidtman i Tomasz Sobierajski, oraz kontynuowana jest akcja społeczna „Solidarność kobiet ma Sens”. więcej

 
Wydanie specjalne ,,Playboya" z wywiadami amerykańskich dziennikarzy magazynu

W czwartek 24 września br. w sprzedaży ukaże się wydanie specjalne magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska) - „Playboy Extra: Klasyczne wywiady”. Znalazły się w nim rozmowy z biznesmenami, aktorami czy sportowcami. więcej

 
Jedynki  
 
 
Glamour - 2015-09-24 Grazia - 2015-09-24 Pani - 2015-09-24 Glamour - 2015-09-23 Burda - 2015-09-23
 
Internet  
 
Facebook z filmami 360 stopni w newsfeedzie (wideo)

Serwis Facebook wprowadził możliwość umieszczania w newsfeedzie klipów wideo zrealizowanych w technologii 360 stopni. Wśród pierwszych marek z własnymi produkcjami są Star Wars, Discovery, GoPro, NBC Saturday Night Live i VICE. więcej

 
Naukowcy wytykają Google 6 mld dolarów opłat za reklamy wyświetlane przez boty

Europejscy naukowcy przeprowadzili eksperyment który wykazał, że system reklamowy Google’a kwalifikuje do rozliczenia reklamy na YouTubie, które są oglądane przez boty. Z powodu stosowania w sieci tego typu narzędzi branża reklamowa straci w 2015 roku ponad 6 miliardów dolarów. więcej

 
Instagram z 400 milionami użytkowników miesięcznie, 80 milionów nowych zdjęć każdego dnia

Serwis Instagram poinformował, że co miesiąc odwiedza go ponad 400 milionów internautów. 75 procent użytkowników pochodzi spoza terytorium Stanów Zjednoczonych. O nowych statystykach dotyczących popularności serwisu Instagram poinformował na swoim blogu. więcej

 
Google zapowiada nowy algorytm kompresji Brotli, strony będą się otwierały szybciej

Google poinformował o opracowaniu nowego algorytmu kompresji danych o nazwie Brotli. Dzięki temu rozwiązaniu dane w internecie mają być przesyłane szybciej, a strony www otwierać się sprawniej niż dotąd. więcej

 
Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy

Facebook zapowiada, że w swojej aplikacji Messenger wprowadzi nowy sposób kontaktu użytkowników z markami. Aby porozumieć się z wybraną firmą, trzeba będzie kliknąć na jej reklamę. więcej

 
Robert Lewandowski panuje w social media, wzrost popularności o 1300 proc.

Po wtorkowym meczu, w którym Robert Lewandowski strzelił dla Bayernu Monachium pięć goli w dziewięć minut, piłkarz stał się błyskawicznie jedną z najpopularniejszych osób w mediach społecznościowych. W polskiej sieci zasięg wzmianek o nim wyniósł ponad 33 mln użytkowników, a liczba wpisów na Twitterze z hashtagiem #Lewandowski przekroczyła 36 tys. - wynika z danych firmy Brand24. więcej

 
Wykop apeluje do autorów nienawistnych komentarzy. ,,Nie chodzi tylko o wpisy o uchodźcach"

- Od pewnego czasu jesteśmy zasypywani żądaniami wydania danych osób, które w swych komentarzach jawnie nawołują do nienawiści i agresji przeciwko innym ludziom i grupom ludzi - poinformowali użytkowników Wykopu administratorzy serwisu, apelując o wypowiadanie się z poszanowaniem prawa. Dyrektor Wykopu Michał Białek dodaje, że nienawistne komentarze dotyczą nie tylko uchodźców. więcej

 
Gratka.pl z nowym logo i stroną

Należący do Polska Press Grupy portal ogłoszeniowy Gratka.pl wprowadził nowe logo i zyskał odświeżony wygląd strony. Wszystkie jego serwisy tematyczne są teraz skupione pod wspólną marką Gratka. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wiedza kobiet o profilaktyce nowotworowej powszechna, gorzej z wykonywaniem badań

Kobiety w Polsce wiedzą o konieczności poddawania się profilaktycznym badaniom w zakresie nowotworowych chorób kobiecych, jednak robią to stosunkowo rzadko. Co więcej, Polki wolałyby nie wiedzieć, że są genetycznie narażone na zachorowanie na nowotwór - wynika z badania IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna
 
Dagmara Prystacka: z Enei do Volkswagen Poznań
 
Marcel Płoszczyński PR managerem agencji Kerris
 
Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi
 
Technologie  
 
iPhone'y 6s i 6s Plus chwalone za 3DTouch, wadami mało pojemna bateria i tylko 16 GB na dane w podstawowej wersji (wideo)
 
E4 i E4 Lite - nowe smartfony od Allview Mobile za 849 zł i 699 zł
 
ROG GX860 Buzzard - nowa gamingowa myszka od Asusa w Polsce za 259 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Robert Biedroń: Słupsk walczy o reinwestycje i stawia na edukację
 
Wysokie kary za źle naliczone ulgi we wpłatach na PFRON
 
Chińska gospodarka na rozdrożu. Ma problemy z eksportem i inwestycjami
 
Nowe zasady raportowania w gospodarce odpadami
 
Czy nagroda dla studenta jest zwolniona z podatku dochodowego
 
W impasie handel Polski z Ukrainą. ,,Ten rynek jest nadal bardzo perspektywiczny"
 
Miejsce zamieszkania ma ogromny wpływ na zdrowie. "Szybciej się starzejemy"
 
Przedsiębiorstwa przeznaczają coraz mniej czasu na rekrutacje pracowników
 
Kultura/Rozrywka  
 
David Beckham i Kevin Hart reklamują jesienną kolekcję H&M (wideo)
 
Kulisy pracy nad filmem "Spectre" (wideo)
 
13 lutego 2016 r. Disclosure wystąpi w Warszawie
 
Ridley Scott: powstaną kolejne sequele "Prometeusza"
 
Angelina Jolie i Brad Pitt chcą adoptować dziecko z Syrii
 
2 października premiera filmu "Marsjanin" (wideo)
 
Scott Waugh odpowiada za film "Outlaws Inc."
 
Blog  
 
Hiena Roku..? - Andrzej Bober
 
Migranci, a kryzys europejskiej tożsamości - Zbigniew Brzeziński
 
Strachy polskie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Babcia Europa - Wanda Konarzewska
 
Samochwalstwo bez pokrycia - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl