Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 11 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wydawca ,,Wprost" zgodził się przeprosić szefów fundacji SKOK. Autorka tekstu zdumiona, Latkowski poinformowany SMS-em

Spółka AWR „Wprost”, wydająca tygodnik „Wprost”, zawarła ugodę przedprocesową z senatorem Grzegorzem Biereckim, Jarosławem Biereckim i Adamem Jedlińskim za sporny tekst „SKOK bez przeszkód”. - Ugoda wyczerpuje roszczenia pozywających zarówno wobec wydawnictwa, jak i wobec autorki tekstu i redaktora naczelnego - wyjaśnia Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG Polskie Media. - Jako autorka jestem zdumiona - ocenia Anna Gielewska z „Wprost”. więcej

 
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją. więcej

 
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna przeciwne debacie Kopacz - Szydło. KRRiT: taka debata jest zgodna z prawem

Zjednoczona Lewica i Nowoczesna zaprotestowały przeciw mającej się odbyć 18 października br. debacie z udziałem Ewy Kopacz i Beaty Szydło, którą ma transmitować m.in. TVP. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznaje jednak, że - zgodnie z prawem - na antenie telewizji publicznej taka debata może zostać pokazana. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

PJATK i FIZ poszukuje osoby na stanowisko
MBA 4 IT

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
(Starszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR Biura Reklamy

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych, "Be Active" na trzecim miejscu

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu. więcej

 
Dziennikarze bezkarnie mordowani na całym świecie, najczęściej w Somalii, Iraku i Syrii

Według listy Komitetu Obrony Dziennikarzy w ciągu ostatniej dekady na całym świecie doszło do 270 morderstw dziennikarzy, których sprawców do tej pory nie wykryto. W przeliczeniu na liczbę mieszkańców najgorzej jest pod tym względem w Somalii, Iraku i Syrii. więcej

 
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały

Toyota Poland stwierdziła, że Polacy to skrajne durnie i trzeba im wytłumaczyć o czym jest reklama. W ślad za tą myślą przygotowano adaptację, która pozostawiła tylko obraz - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych o nowym spocie tej marki. - Branża ocenia tę reklamę zbyt powierzchownie i skupia się na kwestiach formalnych, a nie istocie tego przekazu - odpowiada im agencja Saatchi & Saatchi odpowiedzialna za nowy spot Toyoty. więcej

Google z Accelerated Mobile Pages szybciej uruchamia strony, ale może sprawiać problemy wydawcom (opinie)

Wprowadzony przez Google projekt Accelerated Mobile Pages pozwala na szybsze uruchamianie stron mobilnych, odsiewając niektóre elementy HTML. W rezultacie trudniejsze może być tworzenie i publikowanie niektórych treści. Michał Brański i Paweł Nowacki chwalą jednak inicjatywę Google: „Pomogą w szczególności mniejszym wydawcom, którzy nie mają działów R&D”. więcej

Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje
Komorowski i Wałęsa promujący Cinkciarz.pl: słuszny ruch czy strzelanie z armaty do muchy?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna przeciwne debacie Kopacz - Szydło. KRRiT: taka debata jest zgodna z prawem

Zjednoczona Lewica i Nowoczesna zaprotestowały przeciw mającej się odbyć 18 października br. debacie z udziałem Ewy Kopacz i Beaty Szydło, którą ma transmitować m.in. TVP. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznaje jednak, że - zgodnie z prawem - na antenie telewizji publicznej taka debata może zostać pokazana. więcej

 
TVP1 najchętniej oglądana na wsi, TVN za Polsatem i TVP2 (top 40 stacji)

Liderem oglądalności wśród widzów mieszkających na wsi jest TVP1, a na podium plasują się: Polsat i TVP2. TVN jest czwarty, a TVN24 znajduje się poza pierwszą dziesiątką stacji - top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Player.pl jak Netflix - udostępni za opłatą cały sezon ,,Web Therapy" z Agatą Kuleszą (wideo)

W środę 21 października serwis Player.pl udostępni w ofercie płatnej wszystkie odcinki nowego serialu komediowego „Web Therapy”, wyprodukowanego specjalnie dla tej platformy. Główną rolę w serialu zagrała Agata Kulesza, a w obsadzie znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Edyta Olszówka czy Jan Peszek. więcej

 
ZPP: koszty cyfryzacji telewizji zostały zawyżone o 477 mln złotych

Przy przetargu na częstotliwości telewizji mobilnej doszło do antykonkurencyjnej zmowy, a koszty cyfryzacji telewizji naziemnej zostały zawyżone o ok. 477 mln zł - pisze w raporcie Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Chce on z jego pomocą doprowadzić do zmiany polityki państwa w zakresie zapobiegania monopolom. więcej

 
,,Świat według Kiepskich" stracił 370 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,6 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z TVP2 i TVN. więcej

 
Andrzej Meller poprowadzi cykl ,,Prepersi" w Fokus TV

Podróżnik i dziennikarz Andrzej Meller będzie gospodarzem cyklu dokumentalnego „Prepersi - gotowi na wszystko”. Od listopada br. emitować go będzie stacja Fokus TV. więcej

 
TVP odpowiada episkopatowi: programy katolickie mają stałe miejsce w ramówkach oddziałów terenowych

Telewizja Polska nie zgadza się z zarzutami Konferencji Episkopatu Polski o stopniowej eliminacji z ramówek oddziałów terenowych TVP programów o tematyce religijnej. - W jesiennej ramówce OTV emitowanych jest 26 takich audycji - odpowiada TVP. więcej

 
TVP Info na czele stacji informacyjnych, traci Telewizja Republika

We wrześniu br. liderem wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które pochwalić się mogło największym wzrostem. W całym rynku jedyny spadek odnotowała Telewizja Republika, ale zyskała ona najwięcej w grupie 16-49. więcej

 
Polsat dementuje pogłoski o rękoczynach w studiu meczu Szkocja - Polska. ,,Nic się nie stało"

Według szkockiego wydania „The Sun” w czasie czwartkowego meczu Szkocja - Polska w stadionowym studiu Polsatu doszło do scysji byłego piłkarza Dariusza Dziekanowskiego z dziennikarzem Bożydarem Iwanowem. - Nic się nie stało i Dariusz Dziekanowski będzie dzisiaj w studiu meczowym - informuje Wirtualnemedia.pl rzecznik stacji. więcej

 
TVN bez ,,Aplauz, aplauz!" i ,,MasterChefa" w czasie meczu Polska-Irlandia w Polsacie. Będzie rekordowa oglądalność?

Stacja TVN w niedzielę wieczorem nie pokaże kolejnych odcinków programów „Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”, bo w tym czasie Polsat będzie emitować decydujący mecz eliminacji do Euro 2016: Polska - Irlandia. Zdaniem eksperta, transmisja ma szansę pobić tegoroczny rekord oglądalności. więcej

 
Telewizja Polska domaga się od ,,Do Rzeczy" sprostowania artykułu Rafała Ziemkiewicza ,,Dudahejt"

Telewizja Polska zażądała do redaktora naczelnego tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) sprostowania informacji m.in. o sposobie transmisji przez TVP Info wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy, które w swoim artykule w bieżącym numerze pisma podał Rafał A. Ziemkiewicz. więcej

 
Puchar Świata w skokach i biegach przez trzy lata na otwartych antenach TVP

Telewizja Polska nabyła od Eurosportu sublicencję na pokazywanie zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn i biegach narciarskich kobiet na trzy najbliższe sezony: 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018. Dzięki temu zawody te oglądać będzie można nadal w telewizji otwartej. więcej

 
7,6 mln widzów meczu Polska-Szkocja

Średnio 7,6 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport czwartkowy mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska zremisowała ze Szkocją 2:2. To był najlepszy wynik oglądalności spośród trzech spotkań naszej reprezentacji rozegranych tej jesieni. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM najchętniej słuchane o poranku, Radio ZET wyprzedziło Jedynkę. ZET Chilli podwoiło wynik (raport)

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach porannych (6.00 - 8.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jacek Karnowski zarzuca manipulacje przedwyborcze Telewizji Polskiej, Polskiemu Radiu i Radiu ZET

Według redaktora naczelnego „W Sieci” Jacka Karnowskiego w ostatnich dniach Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio ZET popełniły manipulacje przy relacjonowaniu kampanii wyborczej, krytykując polityków PiS i promując inne partie. Do zmiany tej sytuacji jego zdaniem może doprowadzić m.in. interwencja prezydenta za pośrednictwem KRRiT. więcej

 
Reklama  
 
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją. więcej

 
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota

Dlaczego polski marketing uważa polskiego konsumenta za idiotę? Przecież można bez końca mnożyć przykłady kampanii, które temu przeczą. Jak to się, kurde, dzieje, że dajemy się traktować jak idioci? Mówi do nas taki brand za pośrednictwem reklam, np. telewizyjnych, tak: „Ty głupku, pokażemy ci teraz spot reklamowy, zrobiony dla inteligentnych mieszkańców np. Wysp Brytyjskich, albo cwanych Amerykańców, albo błyskotliwych Niemców, którego ty byś oczywiście nie zrozumiał; ale nie martw się, wytłumaczymy ci, o co tam się rozchodzi” - ocenia Michał Nowosielski z BBDO Warszawa. więcej

 
Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kolejną odsłonę kampanii programu SmartDom, w której występują jego ambasadorzy, czyli Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz reprezentanci Polski w siatkówce mężczyzn. Działania obejmują telewizję, radio, internet i outdoor. więcej

 
Markowy top na Instagramie: Costa, IKEA Starbucks, Redbull, Air France, H&M, Mercedes-Benz

Marki z Polski i zagranicy prowadzące najciekawszą i najskuteczniejszą komunikację w mediach społecznościowych typuje dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Bryks, digital creative strategist z agencji Lowe Warsaw. Wskazuje głównie profile instagramowe: pięć globalnych (Starbucks, Redbull, Air France, H&M i Mercedes-Benz) oraz dwa rodzime (IKEA i Costa). więcej

 
Top10 reklam na YouTubie: ,,FIFA 16", iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)

We wrześniu najpopularniejszym spotem marketingowym na YouTubie była reklama gry „FIFA 16”. W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze klipy promujące m.in. Google, H&M, Samsunga i Hondę oraz dwa spoty iPhone’a 6s. więcej

 
IMS opracował zapach ,,Effie Awards" oraz wręczy na Gali nagrodę specjalną: ,,Zapach Zwycięstwa"

Jak pachnie zwycięstwo? Czy współczesne możliwości technologiczne w połączeniu z wiedzą pozwalają na stworzenie uniwersalnego zapachu odzwierciadlającego stan emocjonalny lub markę? Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR Effie Awards, najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej. IMS, który na co dzień specjalizuje się w brandingu sensorycznym, przygotował dla konkursu unikatowy projekt – „Zapach Effie”, a na potrzeby tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards powstała nagroda specjalna od IMS: „Zapach Zwycięstwa”. więcej

 
Ponad 1,1 mln zł zapłaci Małopolska za promocję podczas Euro 2016 piłkarzy ręcznych

Władze województwa małopolskiego zawarły ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce umowę, na mocy której region ten będzie promowany w związku z przyszłorocznymi mistrzostwami Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Wartość kontraktu opiewa na ponad 1,1 mln zł netto. więcej

 
,,Ja+ Mistrzowska SmartFirma" reklamowana przez siatkarzy na lotnisku (wideo)

Nową wersję SmartFirmy, programu rabatowego sieci telekomunikacyjnej Plus skierowanego do przedsiębiorców, wspiera kampania reklamowa z udziałem zawodników siatkarskiej reprezentacji Polski. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post i OMD Media Direction. więcej

 
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji na opracowanie strategii i realizację kampanii społecznej propagującej korzystanie z internetu w życiu codziennym. Pokonała w nim trzech konkurentów. więcej

 
Małe dziewczynki odgrywają dorosłych w reklamie Barbie

W nowej reklamie lalek Barbie kilkuletnie dziewczynki wcielają się w role dorosłych wykonujących różne zawody. I radzą sobie świetnie, bowiem kluczem do sukcesu jest w tym wypadku nieograniczona wyobraźnia. więcej

 
Schulz Brand Friendly po wygranym przetargu reklamuje tran Möller's (wideo)

Agencja Schulz Brand Friendly rozpoczęła współpracę z firmą Orkla Health w zakresie obsługi reklamowej tranu marki Möller’s. Jego nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Mądrzy, zdrowi  i odporni”. więcej

 
Okocim i Carlsberg już promowane biletami na Euro 2016

Trwają już loterie promocyjne marek piwnych Okocim i Carlsberg (należących do Carlsberg Polska) związane z Euro 2016. W obu akcjach, realizowanych przez agencję Smolar, do wygrana są bilety na mecze tego turnieju. więcej

 
,,Delektuj się podwójną przyjemnością" w reklamach słodyczy Goplana i Solidarność (wideo)

Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann. więcej

 
Reklamy tygodnia: Škoda Superb, Tchibo, Bonds, ING Bank Śląski, ,,Włącz myślenie" (wideo)

Tym razem do zestawienia najciekawszych reklam tygodnia wytypowaliśmy cztery produkcje polskie oraz jedną zagraniczną. Są to komercyjne spoty promujące Škodę Superb i ING Bank Śląski, akcja Tchibo Warszawa i społeczna kampania „Włącz myślenie” oraz zagraniczna reklama bielizny Bonds. więcej

 
Historia miłości i papierki od gumy do żucia w reklamie Wrigley Extra

Miłość, która potrafi przetrwać próbę czasu oraz opakowania od gumy do żucia w roli materiału dla artysty to główne elementy nastrojowej kampanii marki Wrigley Extra. więcej

 
Maciej Seliński na czele pionu środków czystości i kosmetyków w Unilever Polska

Maciej Seliński objął w Unilever Polska funkcję dyrektora pionu środków czystości i kosmetyków w Polsce, krajach bałtyckich i Europie Środkowo-Wschodniej oraz dołączył do zarządu firmy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Art Directors Club: So think twice Narvesen: French to the last crumb Mercedes Benz: Safe Israir Travel Agency: A vacation is longer than just the days off. R.L.Winston Rod Co: Fish
 
Prasa  
 
Wydawca ,,Wprost" zgodził się przeprosić szefów fundacji SKOK. Autorka tekstu zdumiona, Latkowski poinformowany SMS-em

Spółka AWR „Wprost”, wydająca tygodnik „Wprost”, zawarła ugodę przedprocesową z senatorem Grzegorzem Biereckim, Jarosławem Biereckim i Adamem Jedlińskim za sporny tekst „SKOK bez przeszkód”. - Ugoda wyczerpuje roszczenia pozywających zarówno wobec wydawnictwa, jak i wobec autorki tekstu i redaktora naczelnego - wyjaśnia Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG Polskie Media. - Jako autorka jestem zdumiona - ocenia Anna Gielewska z „Wprost”. więcej

 
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją. więcej

 
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych, "Be Active" na trzecim miejscu

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu. więcej

 
Dziennikarze bezkarnie mordowani na całym świecie, najczęściej w Somalii, Iraku i Syrii

Według listy Komitetu Obrony Dziennikarzy w ciągu ostatniej dekady na całym świecie doszło do 270 morderstw dziennikarzy, których sprawców do tej pory nie wykryto. W przeliczeniu na liczbę mieszkańców najgorzej jest pod tym względem w Somalii, Iraku i Syrii. więcej

 
Pieńkowska, Kot, Więckiewicz, Rodowicz, Sarsa z nominacjami do ,,Róż Gali". Ceremonię pokaże TVP2

Jolanta Pieńkowska, Tomasz Kot, Robert Więckiewicz, Maryla Rodowicz i Sarsa znaleźli się wśród nominowanych w tegorocznej edycji plebiscytu „Róże Gali” organizowanego przez dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Ceremonia wręczenia nagród retransmitowana będzie w TVP2. więcej

 
Pisma plotkarskie zdominowały czołówkę tygodników. ,,Tele Tydzień" liderem przed ,,Życiem na Gorąco" (top 57)

W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 57 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Listopadowy ,,Twój Styl" z kalendarzem na 2016 rok

We wtorek 13 października w sprzedaży pojawi się listopadowe wydanie miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z aktorką Edytą Olszówką na okładce. Do całego nakładu dołączony został kalendarz na 2016 rok. więcej

 
Jedynki  
 
 
ABC - 2015-10-12 Newsweek - 2015-10-12 Twój Styl - 2015-10-12 Do Rzeczy - 2015-10-12 Wprost - 2015-10-12
 
Internet  
 
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media. więcej

 
Player.pl jak Netflix - udostępni za opłatą cały sezon ,,Web Therapy" z Agatą Kuleszą (wideo)

W środę 21 października serwis Player.pl udostępni w ofercie płatnej wszystkie odcinki nowego serialu komediowego „Web Therapy”, wyprodukowanego specjalnie dla tej platformy. Główną rolę w serialu zagrała Agata Kulesza, a w obsadzie znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Edyta Olszówka czy Jan Peszek. więcej

 
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?

Dzięki nowym przyciskom przy wpisach na Facebooku użytkownicy mogą mieć lepsze możliwości wyrażania swoich emocji na temat prezentowanego contentu, portal - lepszą filtrację treści, a reklamodawcy - targetowanie reklam. Ciekawe może być ewentualne targetowanie reklam po emocjach użytkowników, które zahacza o neuromarketing - analizuje Marcin Michalski z Cube Group. więcej

 
Apple usuwa adblockera Been Choice, tłumaczy to względami bezpieczeństwa

Koncern Apple wycofał ze swojego sklepu internetowego aplikację do blokowania reklam Been Choice oraz kilka innych programów. Oficjalnym powodem jest to, że aplikacje zbierają zbyt wiele danych o użytkownikach i są zagrożeniem dla ich bezpieczeństwa. więcej

 
Twitter zapowiada zwolnienia, najbardziej zagrożone stanowiska programistów

Według nieoficjalnych informacji serwis Twitter zamierza przeprowadzić w najbliższym czasie znaczące zwolnienia swoich pracowników. Na razie nie wiadomo dokładnie, ile osób straci pracę, jednak najbardziej zagrożone tym są działy inżynierów i programistów. więcej

 
Anna Lasmanowicz: jak polscy sprzedawcy mogą przygotować się na wejście Amazona

Pojawienie się na rynku takiego gracza jak Amazon to ważne decyzje do podjęcia w zakresie strategii sprzedażowej i wyboru partnerów. Z którymi sklepami kontynuować współpracę? Jak rozdzielić budżety reklamowe? W którym momencie i czy przełożyć środek ciężkości na Amazon? Jedno jest pewne: Do tej rewolucji można i trzeba się przygotować - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Anna Lasmanowicz, e-commerce consultant w Hypermedia, Dentsu Aegis Network Polska. więcej

 
Eryk Mistewicz: hejterzy są hodowani przez wydawców portali, przynoszą im ruch i pieniądze

- Hejt stał się elementem modelu ekonomicznego działania portali, stacji telewizyjnych oraz celebrytów medialnych - ocenia Eryk Mistewicz, szef kwartalnika opinii „Nowe Media”. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Z wydarzeń kulturalnych rezygnujemy najczęściej przez brak czasu

Brak wolnego czasu jest najczęstszym powodem rezygnacji z udziału w wydarzeniach kulturalnych - wynika z badania IBRIS. więcej

 
Public Relations  
 
Dariusz Materek za Grzegorza Maciągowskiego rzecznikiem prasowym Kolportera
 
Technologie  
 
Twórcy filmu ,,Steve Jobs" krytykowani przez wdowę po Jobsie i Tima Cooka
 
SmartFirma w nowej wersji z telewizją i internetem od Cyfrowego Polsatu
 
Gear S2 - jest lista urządzeń kompatybilnych z nowym smartwatchem Samsunga
 
Android: KitKat liderem, ale w dół tak jak Jelly Bean, Lollipop w górę
 
Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów
 
Gospodarka  
 
GPW skonsumowała już zwycięstwo PiS-u . Ceny akcji uwzględniają zmianę rządu
 
Przyszły rok powinien być dla banków stabilny
 
Sprzedaż wina w Polsce wzrosła o połowę
 
Jaka amortyzacja u wspólnika spółki cywilnej
 
Trudne czasy dla obligacyjnych funduszy inwestycyjnych. ,, W 2-3-letniej obligacje skarbowe są cały czas bardzo sensowną alternatywą"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Twórcy filmu ,,Steve Jobs" krytykowani przez wdowę po Jobsie i Tima Cooka
 
"Toy Story 4" w 2018 , "Iniemamocni 2" w 2019 roku
 
Slash na 20 listopada zaprasza do Łodzi (wideo)
 
Serial "Fear the Walking Dead" największym hitem w historii telewizji kablowej
 
"The Walking Dead 6" najbardziej intensywny
 
F. Gary Gray odpowiada za film "Szybcy i wściekli 8"
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Tyran"
 
81 krajów walczy o nominację do 88 edycji Oscarów
 
"No Doubt About It" - Pitbull i Jamal w serialu "Imperium"
 
Blog  
 
...a "Gęsiarka" wisi na Karowej - Andrzej Bober
 
Berlin wyrzuca USA z Europy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Aktorzy i operatorzy schodzą do telewizyjnego podziemia - Marek Kacprzak
 
W ręce innych - ks. Artur Stopka
 
Wielka czy mała litera... - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl