Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 16 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN szykuje program o singlach szukających partnerów

Telewizja TVN przygotowuje nowy program rozrywkowy, w którym występować będą samotni ludzie szukający partnerów. Stacja rozpoczęła poszukiwania do niego uczestników, a trafi on na antenę w przyszłym roku. więcej

 
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)

Polskie modelki i blogerki modowe są na Instagramie zdecydowanie popularniejsze od marek odzieżowych. Maffashion, Anja Rubik i Monika Jagciak mają po ponad 400 tys. followersów, natomiast wśród marek tylko Local Heroes przekracza poziom 100 tys. obserwujących. więcej

 
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw

Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

PJATK i FIZ poszukuje osoby na stanowisko
MBA 4 IT

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Blokowanie reklam istotnym zagrożeniem dla większości e-wydawców, content marketing największą szansą na rozwój

Zdaniem 65 proc. wydawców internetowych stosowanie adblockerów jest obecnie największym zagrożeniem dla branży. Najpoważniejszą szansą na zwiększenie przychodów będą zaś content marketing oraz dalszy rozwój platform mobilnych - wynika z raportu Association of Online Publishers (AOP). więcej

 
Do adresatów nie trafia jedna piąta e-maili reklamowych, najczęściej promujących marki technologiczne i internetowe

Według raportu firm Return Path 21 procent e-maili z przekazem reklamowym i marketingowym nie dociera do adresatów. Przyczyna to coraz sprawniejsze filtry antyspamowe w skrzynkach pocztowych i błędy marketerów. - Aby skutecznie dotrzeć z przekazem do odbiorcy trzeba przestrzegać podstawowych zasad e-mail marketingu i komunikacji sieciowej - radzi Jacek Konsek, head of agency team w e-mailingowej sieci reklamowej INIS. więcej

 
Gremi Media pozywa mniejszościowych akcjonariuszy za ,,szantaż korporacyjny" - na razie chce 332 tys. zł, być może 200 mln zł

Gremi Media skierowała pozew sądowy przeciwko swoim mniejszościowym akcjonariuszom Piotrowi Szczęsnemu i Radosławowi Kędzior, którzy zablokowali przejęcie przez spółkę Presspubliki. Firma zarzuca im działania mające „charakter szantażu korporacyjnego” i domaga się za to na razie 332,4 tys. zł odszkodowania. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)

Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak. więcej

,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"

Magazyn „Playboy” rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma. więcej

Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN szykuje program o singlach szukających partnerów

Telewizja TVN przygotowuje nowy program rozrywkowy, w którym występować będą samotni ludzie szukający partnerów. Stacja rozpoczęła poszukiwania do niego uczestników, a trafi on na antenę w przyszłym roku. więcej

 
SDP: debatę Kopacz-Szydło powinni poprowadzić dziennikarze TV Trwam i TV Republika

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich protestuje przeciwko formule debaty pomiędzy Ewą Kopacz i Beatą Szydło, którą przyjęli nadawcy TVP, Polsat i TVN. Zarząd główny SDP chce zaangażowania dziennikarzy TV Trwam i TV Republika do współprowadzenia audycji. więcej

 
Dorota Gawryluk za Jarosława Gugałę w debacie Kopacz-Szydło. ,,Sprawy prywatne"

Telewizja Polsat zdecydowała, że poniedziałkową debatę Ewy Kopacz z Beatą Szydło z jej ramienia prowadzić będzie nie Jarosław Gugała, jak pierwotnie planowano, ale Dorota Gawryluk. więcej

 
FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek

FOX International Channels powołał FOX Media - nową jednostkę, która zajmie się sprzedażą reklam i sponsoringu na wszystkich obsługiwanych przez spółkę platformach. W Polsce nadal kanały FIC obsługiwać będzie broker TVN Media. więcej

 
Rudnik, Kajdanowicz i Gugała gospodarzami debaty wszystkich komitetów

Diana Rudnik, Grzegorz Kajdanowicz i Jarosław Gugała będą gospodarzami wtorkowej debaty przedwyborczej, w której dyskutować będą przedstawiciele wszystkich ośmiu ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pokażą ją cztery stacje. więcej

 
Cartoon Network współpracuje z marką Desigual

Kanał dziecięcy Cartoon Network oraz hiszpańska marka modowa Desigual rozpoczęły współpracę licencyjną na realizację kolekcji ubrań dla dzieci, inspirowanej kreskówką „Pora na przygodę”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Radio Silesia z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rusza 14. edycja akcji charytatywnej ,,Choinki Jedynki"

W niedzielę 18 października br. rozpocznie się akcja charytatywna Programu I Polskiego Radia „Choinki Jedynki i Lasów Państwowych”, połączona z konkursem plastycznym dla dzieci. Roman Czejarek i Karolina Rożej zrelacjonują licytacje w siedmiu miastach. więcej

 
Reklama  
 
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw

Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”. więcej

 
Do adresatów nie trafia jedna piąta e-maili reklamowych, najczęściej promujących marki technologiczne i internetowe

Według raportu firm Return Path 21 procent e-maili z przekazem reklamowym i marketingowym nie dociera do adresatów. Przyczyna to coraz sprawniejsze filtry antyspamowe w skrzynkach pocztowych i błędy marketerów. - Aby skutecznie dotrzeć z przekazem do odbiorcy trzeba przestrzegać podstawowych zasad e-mail marketingu i komunikacji sieciowej - radzi Jacek Konsek, head of agency team w e-mailingowej sieci reklamowej INIS. więcej

 
,,Alkohol i kluczyki. Wykluczone" w kampanii przeciw jeździe po pijanemu (wideo)

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną kampanię przestrzegającą przed jazdą samochodem po spożyciu alkoholu. Reklamy do akcji, prowadzonej pod hasłem „Alkohol i kluczyki. Wykluczone”, przygotowały firmy Infinity i Film Garden. więcej

 
,,Nie zauważasz nas" - wyzdrowiali pacjenci promują wałbrzyskie centrum onkologii (wideo)

Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea zaczęło kampanię pod hasłem „Nie zauważasz nas” pokazującą losy jego pacjentów, którzy pokonali chorobę nowotworową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Polska, Film Fiction i Carat Polska. więcej

 
Carat utrzymał obsługę mediową Arla Foods w Polsce, OMD traci ją w Niemczech

Arla Foods, producent m.in. masła Lurpak i serków Arla Buko, sfinalizował obejmujący 11 rynków europejskich przetarg mediowy. W Polsce marketer będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Carat, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. więcej

 
PKO BP z okazją sprzed nosa reklamuje pożyczkę Mini Ratka (wideo)

Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka oferowanej przez PKO BP przekonuje, że klientowi tej usługi nikt nie sprzątnie okazji sprzed nosa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
,,Doceniamy wszystkich kierowców" - Marcin Dorociński reklamuje loterię PZU (wideo)

Nowa kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego przebiega pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców”. Reklamy promują ubezpieczenie OC z kartą rabatową na paliwo, uprawniającą też do udziału w loterii. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, VML Poland, Starlink i Data Solutions. więcej

 
Blogerki modowe Macademian Girl, Jessika Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn promują CCC (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej butów CCC biorą udział popularne blogerki modowe Macademian Girl, Jessika Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Hello CCC”, przygotowała i realizuje agencja OS3. więcej

 
Katarzyna Nawój art directorem w FCB Warsaw

Katarzyna Nawój zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej FCB Warsaw. Wcześniej była związana z agencjami H20, Nairobia, Brandfathers & Sons i Pryzmat K&W Puza. więcej

 
Mediacom Warszawa po wygranym przetargu utrzymuje obsługę Bayeru

Dom mediowy MediaCom Warszawa utrzymał obsługę na polskim rynku koncernu Bayer. Nastąpiło to w efekcie globalnego przetargu mediowego, obejmującego też m.in. Austrię, Turcję, Węgry i Kolumbię. więcej

 
FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek

FOX International Channels powołał FOX Media - nową jednostkę, która zajmie się sprzedażą reklam i sponsoringu na wszystkich obsługiwanych przez spółkę platformach. W Polsce nadal kanały FIC obsługiwać będzie broker TVN Media. więcej

 
S4 przygotuje nowe reklamy margaryny Palma

Agencja S4 wygrała konkurs na przygotowanie i realizację nowej platformy komunikacji reklamowej margaryny Palma (produkowanej przez firmę Bielmar). więcej

 
Mindshare obsłuży mediowo General Mills

Sieć domów Mindshare należąca do GroupM wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów koncernu General Mills, który jest właścicielem takich marek jak Cheerios i Haagen Dazs. więcej

 
Maciej Sawa: z maindADV do Cloud Technologies

Maciej Sawa został commercial directorem w Cloud Technologies. Ostatnio pracował w maindADV. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii: Nie zauważasz nas otoDom.pl: magiczna kuchnia otoDom.pl: przytulny salon Jak działa człowiek: Zdrowy człowiek odpoczywa. Posłuchaj organów profilaktycznie ,,Alkohol i kluczyki. Wykluczone
 
Prasa  
 
Gremi Media pozywa mniejszościowych akcjonariuszy za ,,szantaż korporacyjny" - na razie chce 332 tys. zł, być może 200 mln zł

Gremi Media skierowała pozew sądowy przeciwko swoim mniejszościowym akcjonariuszom Piotrowi Szczęsnemu i Radosławowi Kędzior, którzy zablokowali przejęcie przez spółkę Presspubliki. Firma zarzuca im działania mające „charakter szantażu korporacyjnego” i domaga się za to na razie 332,4 tys. zł odszkodowania. więcej

 
Topnieje przewaga ,,Faktu" nad konkurencją, ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Metro"

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele. ,,Top Gear" o 29 proc. w dół

W lipcu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”. więcej

 
Towarzystwo Dziennikarskie apeluje o rzetelność w informowaniu uchodźcach

W związku z Dniem Solidarności z Uchodźcami Towarzystwo Dziennikarskie opowiada się za przyjmowaniem uchodźców z Syrii i nawołuje do właściwego przekazywania informacji o kryzysie imigracyjnym w Europie. więcej

 
Listopadowe ,,Zwierciadło" z książką ,,Koktajle dla zdrowia i urody"

W czwartek 15 października w sprzedaży pojawi się listopadowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Penelope Cruz na okładce. Do części nakładu dołączona będzie książka „Koktajle dla Zdrowia i Urody”. więcej

 
Jedynki  
 
 
In Style - Edycja Polska - 2015-10-16 Dobre Wnętrze - 2015-10-16 Łatwe druty - 2015-10-15 Moje Mieszkanie - 2015-10-15 VOGUE - 2015-10-15
 
Internet  
 
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)

Polskie modelki i blogerki modowe są na Instagramie zdecydowanie popularniejsze od marek odzieżowych. Maffashion, Anja Rubik i Monika Jagciak mają po ponad 400 tys. followersów, natomiast wśród marek tylko Local Heroes przekracza poziom 100 tys. obserwujących. więcej

 
Blokowanie reklam istotnym zagrożeniem dla większości e-wydawców, content marketing największą szansą na rozwój

Zdaniem 65 proc. wydawców internetowych stosowanie adblockerów jest obecnie największym zagrożeniem dla branży. Najpoważniejszą szansą na zwiększenie przychodów będą zaś content marketing oraz dalszy rozwój platform mobilnych - wynika z raportu Association of Online Publishers (AOP). więcej

 
Wirtualna Polska nie zdradza wyników programów ,,#dziejesienazywo", ale zapowiada ich kontynuację

Wirtualna Polska jest zadowolona z oglądalności porannego i popołudniowego programu „#dziejesienazywo” emitowanego na żywo na stronie głównej portalu WP.pl, przy czym konkretnych statystyk nie podaje. Zdecydowano już, że programy będą nadawane także w przyszłym roku. więcej

 
Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl

Serwis ogłoszeń nieruchomościowych otoDom.pl (należący do Grupy Allegro) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Opcom i Universal McCann. więcej

 
OutletMeblowy.pl w nowej odsłonie

OutletMeblowy.pl przeszedł rebranding. Zmianie uległo logo sklepu, jego szata graficzna, a także wprowadzone zostały nowe mechanizmy prezentacji produktów. Za nową odsłonę serwisu odpowiada Grupa AMP Media. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Robert Lewandowski najpopularniejszym polskim sportowcem

Robert Lewandowski jest od czterech lat w czołówce najpopularniejszych polskich sportowców, obok Adama Małysza i Justyny Kowalczyk - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
 
Quality PR ponownie obsłuży markę Diamant
 
Technologie  
 
Aukcja pasm do LTE zakończona, 9,2 mld zł od operatorów, pięć bloków dla Play
 
Aero2 z internetem LTE i nowymi pakietami od 8 do 49 zł
 
Tesla wprowadza funkcje autopilota, w pełni autonomiczny samochód za trzy lata (wideo)
 
Philips: nowe monitory z serii E-Line w Polsce od 799 zł
 
LG od Polski zaczyna aktualizację do Android Marshmallow
 
Rival 100 - nowa mysz dla graczy od SteelSeries za 159 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Tesla wprowadza funkcje autopilota, w pełni autonomiczny samochód za trzy lata (wideo)
 
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych dalej spadają
 
Policja przesłucha świadka, a potem wystawi mu PIT
 
Tylko 44 proc. osób w wieku 55-64 lata jest aktywnych na rynku pracy
 
Od przyszłego roku ceny w Polsce zaczną rosnąć. Inflacja w przyszłym roku wyniesie ok. 1 proc.
 
Eksperci prognozują lepsze czasy dla spółek z polskiej giełdy
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Nieprawda" - nowy album Ani Dąbrowskiej
 
"Etiuda zimowa" - nowa płyta Lemon
 
Maria Czubaszek: z ludźmi pracuję, przyjaźnię się ze zwierzętami
 
"Kylie Christmas" - Kylie Minogue z Iggym Popem i Frankiem Sinatrą na święta
 
Koniec serialu "Piękna i bestia" (wideo)
 
James Cameron i Robert Rodriguez odpowiadają za film "Alita: Battle Angel"
 
ABC zrobi serial z filmu "Mój chłopak się żeni"
 
Blog  
 
Po trupach - Paweł Tomczyk
 
Życie jak zawody - ks. Artur Stopka
 
Wykluczeni - Krzysztof Czabański
 
Filmu o polskich antysemitach Ulmach nie będzie! - Ewaryst Fedorowicz
 
Silne turbulencje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl