Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 15 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż

- Nie planujemy sprzedaży naszych marek radiowych, a Polska jest bardzo ważna w naszym portfolio - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Daniel Galinski, szef rady nadzorczej Eurozetu. Zapowiada rozwój spółki w internecie, w tym postawienie na e-commerce. więcej

 
TVN szykuje ,,MasterChef Junior". Emisja wiosną 2016 roku

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże polską edycję reality-show „MasterChef Junior”, w którym rywalizować ze sobą utalentowane kulinarnie dzieci. W drugiej połowie listopada br. ruszą poszukiwania uczestników. więcej

 
Krzysztof Czabański odpowiedzialny za zmiany w mediach publicznych, reforma do połowy 2016 r.

Przyszły minister kultury prof. Piotr Gliński zapowiedział, że Prawo i Sprawiedliwość przekształci TVP, Polskie Radio i PAP ze spółek prawa handlowego w narodowe instytucje kultury w pierwszym półroczu 2016 roku. Za przeprowadzenie zapowiadanej reformy odpowiedzialny będzie poseł Krzysztof Czabański. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Specialist

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with English

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM/SEO Specialist with English and Dutch

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds Planowania Promocji iTVN

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor/Grafik (Redakcja Biznesowa)

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Senior Audience Researcher (User Intelligence)

FAM poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta/ka w dziale sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Zysk PMPG Polskie Media ostro w dół. ,,Blokowanie kontraktów przez układ rządzący. Liczymy na nowy rząd"

PMPG Polskie Media zanotowały w pierwszych trzech kwartałach 15-proc. spadek przychodów. Natomiast zysk netto zmalał aż o 60 proc. - Głównym czynnikiem wpływającym na nasze wyniki było blokowanie kontraktów dla „Wprost” przez dotychczasowy układ rządzący - twierdzi spółki. więcej

 
Bez trzeciej edycji ,,Project Runway" wiosną w TVN

W wiosennej ramówce TVN nie znajdzie się trzecia edycja modowego reality-show „Project Runway”. - Mamy inne priorytety. Zaplanowaliśmy kilka dużych programów rozrywkowych - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Będzie piąta edycja show ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Telewizja Polsat wiosną przyszłego roku pokaże piątą edycję muzycznego show „Twoja twarz brzmi znajomo” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszają przygotowania do jej realizacji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)

Zatrudnienie Tomasza Marszałła na stanowisku szefa marketingu TVN to zapowiedź znaczących zmian na rynku telewizyjnym. Łączy on umiejętność dbałości o szczegóły ze zrozumieniem biznesu i strategicznym skupieniem na rzeczach najważniejszych, do tego potrafi z każdej złotówki i za każdego człowieka wycisnąć więcej. O tym, co dla PKO BP i TVN oznacza transfer Tomasza Marszałła mówią, dla Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, Marcin Kalkhoff i Szymon Gutkowski. więcej

Adam Michnik AuTORytetem w studenckim plebiscycie MediaTory

Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik otrzyma statuetkę w kategorii AuTORytet w tegorocznej edycji studenckiego plebiscytu dziennikarskiego MediaTory. Pozostali laureaci zostaną ogłoszeni pod koniec listopada. więcej

Eurosport zmienia się w Eurosport 1. Nowe logo i oprawa
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN szykuje ,,MasterChef Junior". Emisja wiosną 2016 roku

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże polską edycję reality-show „MasterChef Junior”, w którym rywalizować ze sobą utalentowane kulinarnie dzieci. W drugiej połowie listopada br. ruszą poszukiwania uczestników. więcej

 
Bez trzeciej edycji ,,Project Runway" wiosną w TVN

W wiosennej ramówce TVN nie znajdzie się trzecia edycja modowego reality-show „Project Runway”. - Mamy inne priorytety. Zaplanowaliśmy kilka dużych programów rozrywkowych - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Będzie piąta edycja show ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Telewizja Polsat wiosną przyszłego roku pokaże piątą edycję muzycznego show „Twoja twarz brzmi znajomo” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszają przygotowania do jej realizacji. więcej

 
Nowy prezes TVP w ciągu kilku miesięcy. ,,Jednoosobowa odpowiedzialność"

Poseł Piotr Gliński, który w rządzie premier Beaty Szydło będzie pełnił funkcję ministra kultury, zapowiedział, że nowe kierownictwo Telewizji Polskiej ma być znane w ciągu kilku najbliższych miesięcy. - Będzie to jednoosobowa odpowiedzialność - tłumaczy przyszły wicepremier. więcej

 
Marek Kacprzak i Bogusław Chrabota poprowadzą ,,Dzień Wydarzeń" w Polsat News

Polsat News od 16 listopada br. emitować będzie nowy codzienny program informacyjno-publicystyczny „Dzień Wydarzeń”. Zastąpi on pasmo „Wydarzenia Opinie Komentarze”. Jego gospodarzami będą Marek Kacprzak i Bogusław Chrabota. więcej

 
960 tys. widzów ,,Rinke za kratami". 12,68 mln zł z reklam

Nowy cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oglądało jesienią średnio 959 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji był wiceliderem w całym rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej zajął pierwsze miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 12,68 mln zł. więcej

 
Discovery nakręci dokument o ,,złotym pociągu" z Wałbrzycha

Discovery Communications, nadawca stacji Discovery Channel, nakręci film dokumentalny o poszukiwaniach tajemniczego „złotego pociągu” pancernego z II wojny światowej, który może znajdować się pod ziemią w okolicach Wałbrzycha. więcej

 
819 tys. abonentów Multimedia Polska. Zysk o 12 proc. do góry

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec września br. miała 819 tys. abonentów. Przychody w pierwszych trzech kwartałach br. były minimalne wyższe niż rok wcześniej, a zysk netto poszedł o 12 proc. do góry. więcej

 
TVP1 pokaże ukraiński miniserial ,,Gwardia" o Gwardii Narodowej Ukrainy

We wtorek 24 listopada TVP1 rozpocznie emisję ukraińskiego miniserialu „Gwardia”, opowiadającego o powstaniu ochotniczej Gwardii Narodowej Ukrainy. więcej

 
Koniec serialu ,,Miasto zła" zaledwie po ośmiu odcinkach

Z powodu niskiej oglądalności amerykańska stacja ABC zdecydowała o usunięciu z ramówki serialu „Wicked City”, który był równocześnie emitowany w TVN7. więcej

 
Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49

Transmisję mszy świętej w TVP1 ogląda 755 tys. widzów, o 46 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie misyjnej transmisji jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym w grupie 4+, a w grupie 16-49 zajmuje dopiero trzecie miejsce. więcej

 
Specjalne programy stacji informacyjnych o atakach w Paryżu, relacjonują także Anna Kalczyńska i Joanna Sołtysiak

Dziennikarka TVN Anna Kalczyńska, dyrektor muzyczna Radia ZET Joanna Sołtysiak i Marcin Dobrowolski z „Pulsu Biznesu”, którzy pojechali do Francji w innych celach, w piątek w nocy relacjonowali na żywo sytuację po serii zamachów w Paryżu, natomiast Tomasz Sekielski z TVP opisuje sytuację w obozie uchodźców w Calais. Część stacji informacyjnych błyskawicznie wysłała swoich dziennikarzy do stolicy Francji. więcej

 
Piotr Dmochowski-Lipski szefem Komitetu Doradczego Eutelsat-IGO

Piotr Dmochowski-Lipski został wybrany przewodniczącym Komitetu Doradczego Euletsat-IGO, czyli Europejskiej Organizacji Telekomunikacji Satelitarnej w Paryżu. więcej

 
Zysk Kino Polska TV mocno do góry

Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. stacji Kino Polska i kanałów Filmbox, w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów o 19,3 proc. Natomiast zysk netto poszedł do góry aż o 56,6 proc. więcej

 
 
Radio  
 
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż

- Nie planujemy sprzedaży naszych marek radiowych, a Polska jest bardzo ważna w naszym portfolio - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Daniel Galinski, szef rady nadzorczej Eurozetu. Zapowiada rozwój spółki w internecie, w tym postawienie na e-commerce. więcej

 
Krzysztof Czabański odpowiedzialny za zmiany w mediach publicznych, reforma do połowy 2016 r.

Przyszły minister kultury prof. Piotr Gliński zapowiedział, że Prawo i Sprawiedliwość przekształci TVP, Polskie Radio i PAP ze spółek prawa handlowego w narodowe instytucje kultury w pierwszym półroczu 2016 roku. Za przeprowadzenie zapowiadanej reformy odpowiedzialny będzie poseł Krzysztof Czabański. więcej

 
,,Ogłaszam przerwę w obradach" - nowa audycja publicystyczna w TOK FM

W poniedziałek 16 listopada br. w południowym paśmie Radia TOK FM zadebiutuje codzienna audycja „Ogłaszam przerwę w obradach”, którą prowadzić będzie Maciej Głowacki. więcej

 
RMF FM, Trójka i Radio Gdańsk królują w Trójmieście

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Kożuchowska, Musiał i kalambury w apartamentowcu w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

Do emisji trafiły pierwsze produktowe reklamy Orange w nowym formacie kreatywnym, którego bohaterami są mieszkańcy apartamentowca. Razem z nimi występują Maciej Musiał i Małgorzata Kożuchowska, którzy poprzednio promowali telekom jako aktorzy z „Rodzinki.pl”. więcej

 
,,Otwieramy sezon na Saison" w reklamach nowej wersji piwa Żywiec (wideo)

Grupa Żywiec wprowadziła do sprzedaży szósty wariant gatunkowy piwa Żywiec - Saison. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Otwieramy sezon na Saison” przygotowana przez firmy Just, Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest. więcej

 
Taksówkarka Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Agata Kulesza w roli taksówkarki promującej konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Brain i Lowe Media. więcej

 
Planujesz kampanię świąteczną? Nie zapomnij o Mall TV

Okres świąteczny to czas wzmożonej aktywności klientów – zarówno docelowych, jak i biznesowych, którzy szukają sposobu na dotarcie do finalnego konsumenta.  Reklama od lat pozostaje najefektywniejszym sposobem na wykorzystanie potencjału sprzedażowego Świąt. Czy jednak „bombardowany” komunikatami konsument zapamięta konkretną reklamę emitowaną w telewizji i połączy ją z późniejszą decyzją zakupową w miejscu sprzedaży? Długotrwały proces zakupu i planowania mediów może w dzisiejszych rynkowych warunkach nie przynieść oczekiwanego efektu. - Zamiast walczyć o uwagę konsumenta przed telewizorem, warto skomunikować się z nim bezpośrednio w miejscu sprzedaży, gdzie znacznie łatwiej o jego uwagę – przekonują eksperci z firmy IMS, operatora największego systemu Digital Signage w galeriach handlowych, czyli Mall TV. więcej

 
Modelka w typie albinos, bardzo wysoka i tęga reklamują Amazon Fashion (wideo)

Amazon Fashion w swojej pierwszej internetowej kampanii reklamowej obejmującej zasięgiem całą Europę pokazuje nietypowe modelki: albinoskę, dziewczynę bardzo wysoką oraz kobiety noszące rozmiar plus size. Akcję przygotowała agencja Deep Focus z Londynu. więcej

 
,,Tak smakuje herbata. Od 1882 roku" w reklamach Teekanne (wideo)

Startuje kampania reklamowa marki herbat Teekanne prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Teekanne. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku”. Akcję przygotowały i realizują agencja Grupa 365net i dom mediowy Maxus. więcej

 
,,Efekt łaaaał" w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung

Samsung Electronics Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której pokazuje, jak jego urządzenia wywołują „efekt łaaaał”. Akcja obejmuje przede wszystkim internet, outdoor oraz punkty sprzedaży. więcej

 
Lady Gaga i Tony Bennett w świątecznej reklamie Barnes & Noble

Lady Gaga ponownie połączyła siły z Tonym Bennettem. więcej

 
Reklamy tygodnia: IKEA, Zalando i Calvin Klein, ,,Mama, tata, tablet", ,,Star Wars", ,,Wąstopad" (wideo)

W tym tygodniu do zestawienia najciekawszych reklam trafiły trzy produkcje zagraniczne i dwie polskie. Są to międzynarodowe spoty promujące IKEA, sklep Zalando z bielizną Calvin Klein i grę „Star Wars: Battlefront” oraz dwie polskie akcje społeczne: „Wąstopad” i „Mama, tata, tablet”. więcej

 
Marek Staniszewski wystartował z własną agencją startegiczną Heuristica

Marek Staniszewski, który latem br. rozstał się z agencją Havas Worldwide Warsaw założył własną agencję strategiczną Heuristica, która zajmuje się projektowaniem strategii marketingowych. więcej

 
Instytut Badań Outdooru dołączył do Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut Badań Outdooru został członkiem Porozumienia Badaczy Mediów zrzeszającego największe organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Samsung: Łaaał Harley Davidson: Baby Volkswagen: Grandma Editora Todas as Culturas: Precious stones Favorita Tissues: Your friends are not your tissues
 
Prasa  
 
Zysk PMPG Polskie Media ostro w dół. ,,Blokowanie kontraktów przez układ rządzący. Liczymy na nowy rząd"

PMPG Polskie Media zanotowały w pierwszych trzech kwartałach 15-proc. spadek przychodów. Natomiast zysk netto zmalał aż o 60 proc. - Głównym czynnikiem wpływającym na nasze wyniki było blokowanie kontraktów dla „Wprost” przez dotychczasowy układ rządzący - twierdzi spółki. więcej

 
,,CD Action" na czele sprzedaży pism komputerowych. ,,Chip" o 30 proc. w dół

W sierpniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”, zaś najwięcej stracił „Chip”. więcej

 
Adam Różański: z Ringier Axel Springer Polska do Optizen Labs

Adam Różański dołączył do zespołu firmy Optizen Labs zajmującej się cyfrową dystrybucją treści prasowych. Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska, m.in. przy projekcie „Newsweek Plus”. więcej

 
Publicyści już spierają się ws. zamachów w Paryżu. ,,W Sieci", Jastrzębowski i Wybranowski kontra ,,Gazeta Wyborcza" i naTemat.pl

Krótko po serii ataków terrorystycznych w Paryżu o ich możliwych przyczynach zaczęli dyskutować polscy publicyści. Ci z „W Sieci” i „Super Expressu są zdania, że to skutek napływu do Europy uchodźców islamskich i przypominają swoje ostrzegające przed tym publikacje. Za to według dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i naTemat.pl za zamachami stoi wyłącznie Państwo Islamskie i nie można ich wiązać ze wszystkimi imigrantami. więcej

 
Ambasador RP przeprosił Polaków za nieprzyjęcie ich w czasie zamachów, po tym jak opisał to dziennikarz ,,Pulsu Biznesu"

Grupa polskich turystów w Paryżu, w której był dziennikarz „Pulsu Biznesu” Marcin Dobrowolski, w piątek wieczorem, gdy w mieście doszło do serii zamachów, nie została wpuszczona na teren polskiej ambasady. Dobrowolski szczegółowo to zrelacjonował, a w sobotę ambasador przeprosił ich za ten incydent. więcej

 
Dziennikarz ,,Le Monde" został ranny, gdy pomagał zaatakowanym w paryskim klubie

Dziennikarz gazety „Le Monde” Daniel Psenny mieszkający niedaleko klubu Bataclan w Paryżu, gdzie w piątek wieczorem doszło do ataku terrorystycznego, pomógł schronić się grupie uciekających. Został przy tym ranny. więcej

 
,,Fakt na czele", ,,Super Express" przed ,,Gazetą Wyborczą", ,,Rzeczpospolita" najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)

W okresie od stycznia do września br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”. więcej

 
,,Tele Tydzień" z cyklem świątecznym o aktorach z ,,M jak miłość"

Magazyn „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) od wydania z 16 listopada br. przez pięć tygodni publikować będzie cykl „Przygotuj święta z gwiazdami M jak miłość”. Aktorzy z hitowego serialu TVP2 będą pisać w nim o tym jak przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia. więcej

 
Jedynki  
 
 
ABC - 2015-11-16 Newsweek - 2015-11-16 Do Rzeczy - 2015-11-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-11-16 To & Owo - 2015-11-15
 
Internet  
 
Katarzyna Jankowska: z Wirtualnej Polski na dyrektora operacyjnego w Grupie Onet-RASP

Grupa Onet-RASP utworzyła stanowisko dyrektora operacyjnego w segmencie transakcyjnym. Objęła je Katarzyna Jankowska, poprzednio związana z Grupą Wirtualna Polska. więcej

 
Marcin Szeląg: Na każde ,,tak" przeciętny fundusz venture capital mówi kilkuset startupom ,,nie"

- Przeciętny fundusz venture capital przygląda się setkom a nawet tysiącom startupów każdego roku. Wynikiem tych wielu spotkań, rozmów i analiz jest być może kilka inwestycji. To oznacza, że na każde TAK, przeciętny VC mówi kilkaset razy NIE. Odmawianie jest o wiele trudniejsze niż samo inwestowanie - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Szeląg z Innovation Nest. więcej

 
Ultradźwięki w reklamach śledzą użytkowników, budząc obawy o ich prywatność

System pozwalający dzięki ultradźwiękom w reklamach śledzić zachowania użytkowników na wielu różnych urządzeniach wywołuje obawy o ich prywatne dane i prywatność. Centrum Demokracji i Technologii ostrzega o tym Federalną Komisję Handlu w USA. więcej

 
Adblock Plus: nie jesteśmy na sprzedaż, nie będziemy blokować reklam mobilnych

- Nie planujemy blokowania reklam wewnątrz aplikacji mobilnych, a uzdrowienie ekosystemu internetowej reklamy, wprowadzenie do niego innowacyjnych rozwiązań i wycofanie przestarzałych, agresywnych formatów reklamowych leży tak naprawdę w interesie wszystkich - naszym, wydawców, reklamodawców i użytkowników - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Ben Williams, dyrektor ds. PR i komunikacji Eyeo, menedżer projektu Adblock Plus. więcej

 
Facebook i Google włączyły specjalne opcje po zamachach w Paryżu

Po tym jak w piątek wieczorem doszło do serii ataków w Paryżu, Facebook szybko uaktywnił specjalną opcję „Potwierdzenie bezpieczeństwa”, natomiast Google udostępnił darmowe połączenia międzynarodowe w aplikacji mobilnej Hangouts. więcej

 
Rzecznik Praw Dziecka wnioskuje do sądu o interwencję ws. rodzinnego reality-show w internecie

W piątek Rzecznik Praw Dziecka wystąpił do Sądu Rejonowego w Poznaniu o wgląd w sytuację czwórki małoletnich uczestników internetowego reality-show, które od początku listopada prowadzi rodzina Dzikowskich. Sprawą zajmie się sąd opiekuńczy. więcej

 
Najwięcej start-upów powstaje w dużych ośrodkach miejskich. Warszawa, Kraków i Gdańsk

W Polsce działa ponad 2,4 tys. start-upów, głównie w dużych aglomeracjach. Ich główne źródło kapitału to własne oszczędności. Z tej opcji korzysta aż 60 proc. wszystkich podmiotów – wynika z badania „Polskie startupy. Raport 2015”. Młode innowacyjne firmy charakteryzują się bardzo wysoką dynamiką wzrostu. Średnio co piąta firma w ciągu roku podwaja swoje przychody. Lepiej radzą sobie te start-upy, które sprzedają również na rynkach zagranicznych. więcej

 
Public Relations  
 
Joanna Dziwisińska-Grzelak PR managerem w MediaCom Warszawa
 
Rafał Kędzior: z Orange Sport na rzecznika prasowego Górnika Zabrze
 
Technologie  
 
Wydawcy rozczarowani Apple News: za mało ruchu, bez pieniędzy z reklam
 
Sprawcy zamachów w Paryżu używali do komunikacji PlayStation 4
 
Samsung Galaxy Note 5 i S6 Edge+ pierwsze w kolejce do Androida 6.0 Marshmallow
 
Smartfon LG Zero w Polsce za 999 zł (wideo)
 
1,4 miliarda użytkowników mobilnych komunikatorów
 
LG wprowadza nową wersję zegarka Watch Urbane (wideo)
 
Gospodarka  
 
Kwota wolna od podatku będzie powiązana z minimum egzystencji
 
Bez podatku zwrot wydatków na powrót taksówką ze spotkania biznesowego
 
Najwięcej start-upów powstaje w dużych ośrodkach miejskich. Warszawa, Kraków i Gdańsk
 
Ceny w internecie spadają szybciej niż w tradycyjnych sklepach
 
PCC a zniesienie współwłasności
 
Kultura/Rozrywka  
 
Koniec serialu ,,Miasto zła" zaledwie po ośmiu odcinkach
 
Lady Gaga i Tony Bennett w świątecznej reklamie Barnes & Noble
 
"Warcraft: Początek" - premiera 10 czerwca 2016 (wideo)
 
Jennifer Lawrence w filmie "Joy". Premiera 25 grudnia
 
Zucchero wystąpi w Warszawie
 
R. Kelly pokazał "Marching Band"
 
Blog  
 
Komunikat Państwa Islamskiego - Jerzy Szygiel
 
Konrad Szymański nie ma prawa być ministrem! - Ewaryst Fedorowicz
 
Diabeł i stereotypy - ks. Artur Stopka
 
Oczekiwanie - Krzysztof Czabański
 
Halloween w twierdzy o. Rydzyka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl