Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Katowice wydadzą na sylwestra z Polsatem niemal 2 mln zł

Katowice na tegoroczną imprezę sylwestrową, która ma być współorganizowana z Telewizją Polsat, wydadzą prawie 2 mln zł. Umowa między ratuszem a nadawcą powinna zostać podpisana jeszcze w tym miesiącu. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł. więcej

 
Maryla Rodowicz będzie reklamować Gellwe

Ambasadorką reklamową marki deserów, ciast i dodatków do pieczenia Gellwe (produkowanych przez FoodCare) została Maryla Rodowicz. Komunikacja marketingowa z jej udziałem zacznie się pod koniec listopada. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Muchas Gracias poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk Danych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Specialist

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with English

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM/SEO Specialist with English and Dutch

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds Planowania Promocji iTVN

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta/ka w dziale sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści

Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi. więcej

 
,,Blondynka" od grudnia w TVP1. Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek w obsadzie

Od 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać czwartą edycję serialu „Blondynka” z Joanną Moro w roli głównej. W nadawanym w niedzielne wieczory serialu zadebiutują Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek. więcej

 
Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski poprowadzą show ,,Lip Sync Battle Ustawka" w Player.pl

TVN zakończył zdjęcia do programu rozrywkowego „Lip Sync Battle Ustawka”, który poprowadzą Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. Produkcja zrealizowana została do wyłącznej emisji w serwisie Player.pl, do którego trafi w I kwartale przyszłego roku. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż

- Nie planujemy sprzedaży naszych marek radiowych, a Polska jest bardzo ważna w naszym portfolio - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Daniel Galinski, szef rady nadzorczej Eurozetu. Zapowiada rozwój spółki w internecie, w tym postawienie na e-commerce. więcej

Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)

Zatrudnienie Tomasza Marszałła na stanowisku szefa marketingu TVN to zapowiedź znaczących zmian na rynku telewizyjnym. Łączy on umiejętność dbałości o szczegóły ze zrozumieniem biznesu i strategicznym skupieniem na rzeczach najważniejszych, do tego potrafi z każdej złotówki i za każdego człowieka wycisnąć więcej. O tym, co dla PKO BP i TVN oznacza transfer Tomasza Marszałła mówią, dla Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, Marcin Kalkhoff i Szymon Gutkowski. więcej

Adam Michnik AuTORytetem w studenckim plebiscycie MediaTory
Eurosport zmienia się w Eurosport 1. Nowe logo i oprawa
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Katowice wydadzą na sylwestra z Polsatem niemal 2 mln zł

Katowice na tegoroczną imprezę sylwestrową, która ma być współorganizowana z Telewizją Polsat, wydadzą prawie 2 mln zł. Umowa między ratuszem a nadawcą powinna zostać podpisana jeszcze w tym miesiącu. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł. więcej

 
,,Blondynka" od grudnia w TVP1. Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek w obsadzie

Od 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać czwartą edycję serialu „Blondynka” z Joanną Moro w roli głównej. W nadawanym w niedzielne wieczory serialu zadebiutują Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek. więcej

 
,,Aplauz aplauz!" oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

Pierwsza seria nowego show „Aplauz aplauz!” zgromadziła średnio 2,3 mln widzów, a TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł. Druga edycja formatu może trafić na antenę za rok. więcej

 
Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio kilkanaście procent tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za te przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy „M jak miłość” w TVP2. więcej

 
W grudniowym cenniku TVN najdroższe reklamy przy ,,Faktach" i finale ,,Masterchefa"

W grudniu na antenie TVN najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego „Fakty”. Niewiele mniej kosztować będzie też finałowy odcinek kulinarnego talent show „Masterchef”. więcej

 
Święci Mikołaje promują świąteczną ofertę nc+ (wideo)

Platforma nc+ ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Niesamowite Święta w nc+”, która promuje świąteczną ofertę operatora. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz kina. więcej

 
TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Polsat i Telewizja Polska dementują: nie chcemy zatrudnić Kamila Durczoka

W bieżącym wydaniu tygodnika „ABC” zasugerowano, że Kamil Durczok może w Telewizji Polskiej poprowadzić program, który zastąpi talk-show Tomasza Lisa. Nadawca zaprzecza tym pogłoskom. Propozycji pracy Durczokowi nie składała również Telewizja Polsat. więcej

 
Ponad 7 mln widzów "M jak miłość", "Teleexpress" i ,,Wiadomości" na podium

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności w polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a kolejne dwa miejsca zajęły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Wśród programów rozrywkowych największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a tuż za nim znalazł się finałowy odcinek „Tańca z Gwiazdami”. więcej

 
Polacy chcą Discovery w naziemnej telewizji cyfrowej. TVN i Polsat najciekawsze

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie telewizyjnej. Za najciekawsze kanały uznają TVN i Polsat, sporo zyskał Fokus TV, a na multipleksie najchętniej chcieliby mieć jeszcze kanały Discovery i National Geographic - pokazuje najnowsze badanie MEC. więcej

 
Widownia kanałów newsowych wzrosła w weekend o 65 proc. TVP Info i ,,Wiadomości" lideremi

Kanały informacyjne, relacjonując w zeszły weekend wydarzenia po zamachach w Paryżu, miały o 65 proc. większą widownię niż tydzień wcześniej. Największy udział zanotowało TVP Info, zaś wśród głównych programów informacyjnych liderem były „Wiadomości” TVP1. więcej

 
Serial animowany ,,Star Wars: Rebelianci" od grudnia w Puls 2

W poniedziałek 7 grudnia kanał Puls 2 rozpocznie emisję animacji Disneya „Star Wars: Rebelianci”. więcej

 
Jambox z aplikacją na urządzenia mobilne

Operator telekomunikacyjny Jambox uruchomił usługę Jambox Online, umożliwiającą korzystanie z telewizji cyfrowej za pomocą przeglądarki internetowej lub poprzez aplikację mobilną. więcej

 
Polsat pokaże pierwszy wywiad premier Beaty Szydło

Naziemny Polsat oraz kanał Polsat News pokażą pierwszy po zaprzysiężeniu wywiad z nową premier Beatą Szydło. Poprowadzi go Dorota Gawryluk.   więcej

 
 
Radio  
 
KRRiT uchwaliła plany finansowo-programowe 14 spółek Polskiego Radia

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwały uzgadniające plany finansowo-programowe 14 rozgłośni regionalnych publicznego radia na przyszły rok. więcej

 
Radio Piekary traci w Aglomeracji Śląskiej. Rośnie Radio Silesia

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Maryla Rodowicz będzie reklamować Gellwe

Ambasadorką reklamową marki deserów, ciast i dodatków do pieczenia Gellwe (produkowanych przez FoodCare) została Maryla Rodowicz. Komunikacja marketingowa z jej udziałem zacznie się pod koniec listopada. więcej

 
Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio kilkanaście procent tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za te przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy „M jak miłość” w TVP2. więcej

 
Robert Kubica zachęca do udziału w akcji ,,Pomaganie przez tankowanie" Lotosu (wideo)

Grupa Lotos rozpoczęła pierwszy etap nowej kampanii społeczno- sprzedażowej pod hasłem „Pomaganie przez tankowanie”. Jej twarzą jest kierowca rajdowy Robert Kubica. więcej

 
,,Czego szukasz w Święta" - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann. więcej

 
Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)

W pierwszym spocie marki Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego pokazywana jest trudna droga piłkarza do sukcesu sportowego. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Leomek Hatoda’a, Isobar Poland i OMD. więcej

 
Maciej Musiał w bistro promuje świąteczną ofertę Orange dla Firm (wideo)

Kampania reklamowa świątecznej oferty Orange dla Firm rozgrywa się w bistro, gdzie oprócz właściciela i pracowników pojawia się Maciej Musiał. Akcję przygotowały Havas Worldwide Warsaw i Initiative Warszawa. więcej

 
Święci Mikołaje promują świąteczną ofertę nc+ (wideo)

Platforma nc+ ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Niesamowite Święta w nc+”, która promuje świąteczną ofertę operatora. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz kina. więcej

 
,,Czas na zmiany" - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, od kilku lat ambasador reklamowy zegarków Atlantic, promuje nowy limitowany model tej marki - Worldmaster -1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Kampania jest prowadzona w prasie i internecie. więcej

 
Kawa Inka reklamowana przez prowadzące ,,Szczyptę smaku" (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania promująca kawę Inka (produkowaną przez firmę Grana). W reklamach występują Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. Akcję przygotowały firmy San Markos i Effective Media. więcej

 
Michał Nowosielski wierszem rekrutuje team kreatywny do BBDO Warszawa (wideo)

Agencja reklamowa BBDO Warszawa szuka nowego teamu kreatywnego. Zainteresowanych zaprasza w klipie, w którym jej szef kreacji Michał Nowosielski wierszem ogłasza nabór i opisuje wymagania związane z tą pracą. więcej

 
Nowy Opel Astra w reklamach z Jürgenem Kloppem ,,drażni klasę wyższą" (wideo)

Pod hasłem „Nowa Astra drażni klasę wyższą” trwa kampania reklamowa samochodu Opel Astra. Akcję, m.in. z udziałem niemieckiego trenera piłkarskiego Jürgena Kloppa, przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt, Carat, Posterscope Polska i Amnet Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Krzysztof Hołowczyc reklamuje zegarki Atlantic Throatsil: Tyler Xylo Gel: Breathe in any position ZVV: Ticket App Sonho Bianco Mattress: In the right mattress, nothing disturbs your sleep.
 
Prasa  
 
Cztery nagrody dla Polska Press Grupy w 17. edycji European Newspaper Award

Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zdobył cztery nagrody w konkursie projektowania prasowego European Newspaper Award. Wyróżniono w nim w sumie cztery okładki „Naszemiasto.pl” oraz cztery okładki „Polski Metropolii Warszawskiej”. więcej

 
,,Tygodnik Gazeta Prawna" w piątki, ale tylko dla prenumeratorów. Znikną strony prawne

Od 20 listopada br. w każdy piątek prenumeratorzy „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) otrzymywać będą „Tygodnik Gazety Prawnej”. Jednocześnie z piątkowego wydania tytułu dostępnego w kioskach znikną strony prawne. więcej

 
,,Men's Health" z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn

W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Gaga - 2015-11-17 Hot Moda & Shopping - 2015-11-17 VOGUE - 2015-11-16 The New Yorker - 2015-11-16 Show - 2015-11-16
 
Internet  
 
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści

Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi. więcej

 
Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski poprowadzą show ,,Lip Sync Battle Ustawka" w Player.pl

TVN zakończył zdjęcia do programu rozrywkowego „Lip Sync Battle Ustawka”, który poprowadzą Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. Produkcja zrealizowana została do wyłącznej emisji w serwisie Player.pl, do którego trafi w I kwartale przyszłego roku. więcej

 
,,Czego szukasz w Święta" - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann. więcej

 
Ruszyła niemiecka edycja Business Insidera, pierwsza od przejęcia serwisu przez Axel Springer

Pojawiła się niemiecka wersja Business Insidera, ósma lokalna edycja amerykańskiego serwisu. To pierwsza zagraniczna mutacja od czasu, gdy Business Insider został kupiony przez koncern Axel Springer. więcej

 
"Internetowe Rewolucje" - platforma edukacyjna dla przedsiębiorców od Google (wideo)

Google uruchamia specjalną platformę edukacyjną "Internetowe Rewolucje", która ma pomóc rozwijać umiejętności internetowe polskich przedsiębiorców i osób zainteresowanych poszerzaniem wiedzy na ten temat. więcej

 
Wirtualna Polska z 223,5 mln zł wpływów i 6,3 mln zł zysku, więcej z reklam oraz na usługi obce i wynagrodzenia

W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 223,52 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 212,6 mln ze sprzedaży reklam. Zysk netto spółki wyniósł 6,33 mln zł, przy czym w samym trzecim kwartale była to strata w wysokości 3,26 mln zł. Firma najwięcej wydaje na usługi obce i wynagrodzenia dla pracowników. więcej

 
Michał Pol gospodarzem programu ,,Euro - Misja 2016" w Onet.pl

Portal Onet.pl rozpoczął emisję nowego programu „Euro - Misja 2016” o przygotowaniach polskiej reprezentacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się we Francji w 2016 roku. Prowadzącym audycji został Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”. więcej

 
Internetowe reality-show Dzikowskich nie przyciągnie marek, za to może skrzywdzić dzieci (opinie)

Nadawana w internecie transmisja wideo z domu rodziny Dzikowskich z Poznania nie przyciągnie reklamodawców. Za to emisja obrazu 24 godziny na dobę bez moderacji może skrzywdzić dzieci i wpłynąć na ich poczucie bezpieczeństwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy chcą Discovery w naziemnej telewizji cyfrowej. TVN i Polsat najciekawsze

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie telewizyjnej. Za najciekawsze kanały uznają TVN i Polsat, sporo zyskał Fokus TV, a na multipleksie najchętniej chcieliby mieć jeszcze kanały Discovery i National Geographic - pokazuje najnowsze badanie MEC. więcej

 
Public Relations  
 
Anna Giza: z Saatchi & Saatchi Poland do MSL Group
 
ComPress obsłuży Comp Centrum Innowacji
 
Science PR dla Ośrodka Przetwarzania Informacji
 
Magdalena Hayder w Procontent Communication
 
Technologie  
 
Forerunner 630 - nowy sportowy smartwatch od Garmina (wideo)
 
Gospodarka  
 
Połowa Polaków oszczędza pieniądze, ale tylko co jedenasty inwestuje posiadane środki
 
Sektor górniczy po trzech kwartałach zanotował 1,7 mld zł straty
 
Warszawa stawia na innowacje. Priorytety to projekt Virtualna Warszawa, rozbudowa drugiej linii metra i rower miejski
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Listy do M. 2" hitem. Lepsze o Bonda i "Pana Tadeusza"
 
Rod Stewart w maju wystąpi w Łodzi
 
Kinga Preis i Magdalena Cielecka w filmie "Córki dancingu"
 
Michał Żebrowski: film ,,Wiedźmin" można zrobić na miarę ,,Władcy Pierścieni"
 
Premiera filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" coraz bliżej (wideo)
 
James Bond dalej na szczycie
 
R. Kelly: Wake Up Everybody
 
Serial animowany ,,Star Wars: Rebelianci" od grudnia w Puls 2
 
Blog  
 
Komunikat Państwa Islamskiego - Jerzy Szygiel
 
Konrad Szymański nie ma prawa być ministrem! - Ewaryst Fedorowicz
 
Diabeł i stereotypy - ks. Artur Stopka
 
Oczekiwanie - Krzysztof Czabański
 
Halloween w twierdzy o. Rydzyka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl