Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 2 Grudnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Mark Zuckerberg i Priscilla Chan przeznaczą 99 procent akcji Facebooka na cele dobroczynne

Z okazji narodzin córki Mark Zuckerberg i jego żona Priscilla Chan ogłosili, że przekażą na poprawę świata dla kolejnych pokoleń 99 procent posiadanych akcji Facebooka. To oznacza kwotę 45 miliarda dolarów. więcej

 
Najcenniejsze polskie marki: Plus przed Playem, TVN przed TVN i Polsatem, ,,Gazeta Wyborcza" wyżej od ,,Faktu" i ,,Tele Tygodnia"

W pierwszej dziesiątce tegorocznego rankingu najcenniejszych polskich marek znalazły się Plus i Play, a w drugiej dziesiątce: TVN, TVP, Cyfrowy Polsat i Polsat. Dużo niżej uplasowały się czołowe marki internetowe (m.in. Neo24.pl, WP.pl i o2.pl), prasowe (na czele z „Gazetą Wyborczą”, „Faktem” i „Tele Tygodniem” oraz radiowe (Radio Eska i Polskie Radio). więcej

 
TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. ,,M jak miłość" hitem listopada

W listopadzie br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym została TVP1. Duży spadek odnotował TVN, który spadł z miejsca pierwszego na trzecie, ale pozostał liderem w grupie komercyjnej. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Jake Vision poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista / Researcher, Montażysta

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

USP Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager/Sales Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Staż w Multi-Redakcja TVN

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Specialist

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior / Project Sales Specialist

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)

Sieć niemieckich supermarketów Edeka w rozpoczętej właśnie kampanii bożonarodzeniowej pokazuje niezwykle emocjonalną i smutną historię starszego człowieka, który czeka na swoją córkę. Spot autorstwa agencji Jung von Matt w ciągu kilku dni zanotował ponad 10 mln wyświetleń na YouTubie. więcej

 
,,Top model" stracił 500 tys. widzów, TVN wiceliderem w grupie 16-49

Piątą edycję programu „Top model” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 500 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci w całym rynku i drugi w grupie komercyjnej, a wpływy z reklam wyniosły 20,86 mln zł. więcej

 
Miesięcznik ,,Pyszne" zamiast dwumiesięcznika ,,To jest Pyszne"

Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 grudnia br. wprowadza na rynek luksusowy miesięcznik kulinarny „Pyszne”. Zastąpi on dotąd wydawany przez spółkę dwumiesięcznik „To jest Pyszne”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)

Polscy politycy od lat próbują postawić znak równości pomiędzy praktykami propagandowymi i public relations, podczas gdy te dwie dziedziny komunikacji publicznej są całkowicie przeciwstawne. Życiorys zawodowy Adama Hofmana wskazuje na jego wiedzę ekspercką w obszarze komunikacji partyjnej, propagandy i spinu - pomysł własnej agencji PR byłego polityka Adama Hofmana oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Szczepański, Sebastian Hejnowski, Piotr Czarnowski i Anna Garwolińska. więcej

Krzysztof Czabański: silne media publiczne leżą w interesie każdego obywatela (wywiad)

Nowa ustawa medialna wprowadzi powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie, a wpływy na poziomie 1,5 mld zł rozdzieli nowy organ - Rada Mediów Narodowych. Jej członków na kilkuletnią kadencję wybiorą Sejm, Senat i prezydent - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pełnomocnik rządu ds. reformy medialnej. więcej

TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł
Reforma PiS: powszechna opłata audiowizualna 10 zł, abolicja dla niepłacących abonament rtv
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. ,,M jak miłość" hitem listopada

W listopadzie br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym została TVP1. Duży spadek odnotował TVN, który spadł z miejsca pierwszego na trzecie, ale pozostał liderem w grupie komercyjnej. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”. więcej

 
,,Top model" stracił 500 tys. widzów, TVN wiceliderem w grupie 16-49

Piątą edycję programu „Top model” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 500 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci w całym rynku i drugi w grupie komercyjnej, a wpływy z reklam wyniosły 20,86 mln zł. więcej

 
,,Komisarz Alex" pokonał Polsat i TVP2. 6,1 mln zł z reklam

Siódmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,39 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu szóstą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,07 mln zł. więcej

 
,,Na językach" o nowej porze miało o 500 tys. widzów mniej. 9,1 mln zł z reklam

Szósty sezon programu „Na językach” oglądało średnio 842 tys. osób, o 500 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania magazynu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,13 mln zł. więcej

 
,,Młodzi lekarze. Nasze życie w ich rękach" - nowy serial medyczny w TVP1

W niedzielę 3 stycznia 2016 roku na antenie TVP1 zadebiutuje dokumentalna seria medyczna „Młodzi lekarze. Nasze życie w ich rękach”, w której widzowie będą śledzić losy pięciu polskich lekarzy, którzy niedawno skończyli studia medyczne i stawiają pierwsze kroki w zawodzie. więcej

 
12 nowych kanałów w sieci kablowej Vectra

Sieć kablowa Vectra w grudniu br. włączy do oferty 12 nowych kanałów, w tym 10 nadających w wysokiej rozdzielczości. Znajdą się wśród nich wracające do oferty operatora trzy stacje tematyczne ITI Neovision. więcej

 
Sieć Toya włączy do oferty 10 kanałów, na razie Nat Geo People HD i Top Kids HD

Sieć kablowa Toya 1 grudnia br. włączyła do oferty stacje Nat Geo People HD i Top Kids HD. Kolejne nowe stacje pojawią się w ofercie operatora pod koniec roku i w lutym 2016 roku. Łącznie powiększy on ofertę o 10 kanałów. więcej

 
HBO GO promocyjnie dla kupujących telewizory Samsung UHD

Z okazji świąt Bożego Narodzenia firma Samsung przygotowała promocję, w ramach której kupujący w grudniu telewizor UHD z panelem Nano Crystal otrzymają bezpłatnie trzymiesięczny dostęp do aplikacji HBO GO. więcej

 
Mistrzostwa Świata piłkarek ręcznych w TVP2, TVP Regionalna i TVP Sport

W sobotę 5 grudnia br. rozpoczną się Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Danii, w których zagra polska reprezentacja. Transmisje z tego wydarzenia przeprowadzą TVP Sport, TVP2 i TVP Regionalna oraz portal sport.tvp.pl. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio uruchamia nadajnik DAB+ w Solcu Kujawskim i zwiększa zasięg cyfrowego radia

Polskie Radio rozpoczęło cyfrowe nadawanie z nadajnika w Solcu Kujawskim, dzięki czemu sygnał dociera teraz do 55,6 proc. mieszkańców naszego kraju. więcej

 
Rynek radiowy w Radomiu. Rekord FM na czele

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Najcenniejsze polskie marki: Plus przed Playem, TVN przed TVN i Polsatem, ,,Gazeta Wyborcza" wyżej od ,,Faktu" i ,,Tele Tygodnia"

W pierwszej dziesiątce tegorocznego rankingu najcenniejszych polskich marek znalazły się Plus i Play, a w drugiej dziesiątce: TVN, TVP, Cyfrowy Polsat i Polsat. Dużo niżej uplasowały się czołowe marki internetowe (m.in. Neo24.pl, WP.pl i o2.pl), prasowe (na czele z „Gazetą Wyborczą”, „Faktem” i „Tele Tygodniem” oraz radiowe (Radio Eska i Polskie Radio). więcej

 
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)

Sieć niemieckich supermarketów Edeka w rozpoczętej właśnie kampanii bożonarodzeniowej pokazuje niezwykle emocjonalną i smutną historię starszego człowieka, który czeka na swoją córkę. Spot autorstwa agencji Jung von Matt w ciągu kilku dni zanotował ponad 10 mln wyświetleń na YouTubie. więcej

 
13 silnych i wpływowych kobiet w kalendarzu Pirelli na 2016 rok (wideo)

Yoko Ono, Patti Smith, Serena Williams i Amy Schumer pojawią się w nowym wydaniu kalendarza firmy Pirelli na 2016 rok. Autorką niekonwencjonalnych zdjęć jest znana fotografka Annie Leibovitz. więcej

 
Value Media obroniło budżet PKO Banku Polskiego

Dom mediowy Value Media, który należy do Group One, po raz czwarty obronił budżet PKO Banku Polskiego. W przetargu startowały także OMD i MEC. więcej

 
Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo

Sieciowa agencja public relations Lewis PR wprowadza do swojej oferty pełny zakres usług marketingowych, uruchomiła też dział badań. W związku z tym skraca nazwę do Lewis i zmienia identyfikację wizualną. więcej

 
Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki: z Havas Worldwide Warsaw do VML Poland

Tworzący team kreatywny art director Michał Oleksów i copywriter Łukasz Ciuchnicki dołączyli do zespołu agencji reklamowej VML Poland. Wcześniej pracowali wspólnie w Havas Worldwide Warsaw i Digital Wonderland. więcej

 
L'Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową wszystkich marek należących kosmetycznej Grupy L`Oreal Polska. Pokonał w nim m.in. K2 Media, Starcom i Dentsu Aegis Network Polska. więcej

 
Małgorzata Kożuchowska bez leżenia w kampanii funduszu Aviva Oszczędnościowy (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej promowany jest fundusz inwestycyjny Aviva Oszczędnościowy. Akcję przygotowały firmy Addapter, Bardzo, Papaya Films i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Mindshare Polska zamiast Arena Media obsłuży mediowo Ubisoft

Do grona klientów domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) dołączy z początkiem 2016 roku Ubisoft - producent, wydawca i dystrybutor gier komputerowych. więcej

 
,,Kasa musi się zgadzać" - Formacji Chatelet w portfelu reklamuje Wonga.com (wideo)

Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczek internetowych Wonga.com prowadzona pod hasłem „Kasa musi się zgadzać”. Akcję, której bohaterami są członkowie kabaretu Formacja Chatalet, przygotowały firmy Unlimited, Film Produkcja, Starcom, iProspect i Stars. więcej

 
Microsoft wyciąga rękę do Apple (wideo)

W nowym świątecznym spocie Microsoft wyciąga rękę do Apple. W świątecznym klimacie, w centrum świata, na 5. Alei w Nowym Jorku. więcej

 
Carrefour zachęca rodziny z dziećmi do zakupu albumu i odbioru kart kolekcjonerskich

Z początkiem grudnia, we wszystkich supermarketach Carrefour startuje promocja zachęcająca do zakupu albumu oraz odbierania kart kolekcjonerskich. Akcję dla marketera realizują Arena Media i Saatchi & Saatchi Poland. więcej

 
Wajnert Meble z nową identyfikacją wizualną

Firma Wajnert Meble zmieniła logo i wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. więcej

 
#MojaOkolica - Eniro wysyła pracowników na lokalne zakupy

Wystartowała akcja promocyjna #MojaOkolica z udziałem pracowników Eniro Polska, w ramach której firma wspiera lokalne punkty usługowe. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Dunkin' Donuts Coffee Shop: Coffee & Donut Always Together Century Travel Travel Agency: Beach Condor Films Swiss Film Production: Two Cheeses Action Innocence: Bunny Jeep Renegade: Life on Earth
 
Prasa  
 
Miesięcznik ,,Pyszne" zamiast dwumiesięcznika ,,To jest Pyszne"

Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 grudnia br. wprowadza na rynek luksusowy miesięcznik kulinarny „Pyszne”. Zastąpi on dotąd wydawany przez spółkę dwumiesięcznik „To jest Pyszne”. więcej

 
Magazyny people tracą czytelników. ,,Flesz" w dół o 41 proc.

W pierwszych trzech kwartałach  br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników z segmentu people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Flesz”. więcej

 
Tygodnik ,,Der Spiegel" zapowiada zwolnienia i internetowy paywall

Wpływowy niemiecki tygodnik „Der Spiegel” zapowiedział oszczędności. Do końca 2017 roku zamierza zwolnić około 150 pracowników, w planach jest też wprowadzenie płatnych treści w internetowym serwisie. więcej

 
Joanna Chlebna odchodzi z Burdy, Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz nowym szefem new business

Joanna Chlebna, new business & corporate media director w wydawnictwie Burda Publishing Polska, z końcem roku odchodzi ze spółki. Zwolnione przez nią stanowisko od stycznia 2016 roku obejmie Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz. więcej

 
Magazyn ,,Dobry czas" przekształca się w tygodnik

Ukazujący od sierpnia br. dwutygodnik yellow „Dobry czas” (Wydawnictwo Bauer) od środy 2 grudnia br. staje się tygodnikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2015-12-02 Polityka - 2015-12-02 Pyszne (wcześniej To jest Pyszne) - 2015-12-01 Znak - 2015-12-01 Rewia - 2015-12-01
 
Internet  
 
Mark Zuckerberg i Priscilla Chan przeznaczą 99 procent akcji Facebooka na cele dobroczynne

Z okazji narodzin córki Mark Zuckerberg i jego żona Priscilla Chan ogłosili, że przekażą na poprawę świata dla kolejnych pokoleń 99 procent posiadanych akcji Facebooka. To oznacza kwotę 45 miliarda dolarów. więcej

 
Cyber Monday z rekordem sprzedaży internetowej: ponad 3 mld dolarów

Według szacunków Adobe Digital Index Cyber Monday okazał się w USA najbardziej dochodowym dniem w historii sprzedaży internetowej. Wartość towarów zakupionych w sieci osiągnęła poziom 3,07 miliarda dolarów. więcej

 
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone, Serce i Rozum oraz Play

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Snapchat pozwala linkować do treści w Discover, żeby ułatwić wydawcom ich promowanie

Aplikacja Snapchat wprowadziła nowe rozwiązanie, które pozwala wydawcom na umieszczanie w internecie linków do treści zamieszczanych w sekcji Discover. Mechanizm pomoże w promowaniu materiałów na Facebooku czy Twitterze. więcej

 
Grupa Interia.pl zmodyfikowała serwis Okazjum.pl

Serwis Okazjum.pl z gazetkami i katalogami sieci handlowych, przejęty dwa miesiące temu przez Grupę Interia.pl, został uruchomiony w zmienionej wersji. więcej

 
Public Relations  
 
Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo
 
Technologie  
 
80 proc. Polaków ma dostęp do smartfona, co trzeci nigdy nie zmienił operatora
 
Darmowy internet LTE od Plusa w warszawskich autobusach
 
Microsoft wyciąga rękę do Apple (wideo)
 
Elżbieta Wójcik szefem rynku prywatnego w T-Mobile Polska
 
HBO GO promocyjnie dla kupujących telewizory Samsung UHD
 
Gospodarka  
 
Wyższa kwota wolna od podatku obejmie przyszłoroczne dochody
 
Polska kolej wyszła z zapaści. Jest na poziomie kolei w krajach rozwiniętych
 
Zakup nowego mieszkania przed sprzedażą starego nie wyklucza skorzystania z ulgi
 
Wydajemy coraz więcej na leki. 22 mld zł w III kwartale
 
Kultura/Rozrywka  
 
25 marca 2016 premier filmu "Batman v Superman: Świt sprawiedliwości"
 
"Captain America: Civil War" internetowym hitem
 
Ruszają prace nad nowym filmem o Bondzie
 
Tina Fey i Martin Freeman w filmie "Whiskey Tango Foxtrot"
 
"A Very Murray Christmas" - George Clooney śpiewa dla Billa Murraya
 
Reese Witherspoon zagra w filmie "Barbie and Ruth"
 
Blog  
 
Państwo Islamskie - feminizm i pokój - Jerzy Szygiel
 
Monte Cassino,Wańkowicz i pani Ola - Andrzej Bober
 
Sojusz z tronem - ks. Artur Stopka
 
Merkel: albo przyjmiecie islamistów albo won z Schengen! - Ewaryst Fedorowicz
 
Paryż może wkurzać? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl